Kirjoittaja Aihe: PC:n Simulaattoripelit  (Luettu 50044 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Jerzuuh34

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #90 : 04.03.11 - klo: 11.21 »
Onko kenelläkään täällä Farming Simulator 2011?
-Tamiya M-05 Mini Classic
-Crono 4wd Crossi

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #91 : 04.03.11 - klo: 16.32 »
Jaa tuolta saa. No yritimpä rekisteröityä tonne, eipä hyväksy.  :shocked:
Kaikenlaista nimeä ja eri sähköpostiani kokkeilin, mutta ei hyväksy.. Salasanaki oli hyvä. hmm
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #92 : 05.03.11 - klo: 20.41 »
Joo, ei se sano mitää toi rekisteröitymine..  :angry:
Muuten menis putkeen, mutta ei laita mitään vahvistusviestiä sähköpostiin!!!
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #93 : 06.03.11 - klo: 15.23 »
Kato roskaposti, jos ei näy vahvistusta ni siellä rekisteröitymis sivulla pitäs olla sellane "ota yhteyttä" tms. kohta. Sinne viestiä, ni eiköhä se järjesty...
-tauolla-

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #94 : 06.03.11 - klo: 23.17 »
Tarkistin sähköpostin ja kolusin, mutta ei. No pittää laittaa viestiä tonne.
Ei kuitenkaan tuolta toiselta ulkomaalaisilta sivuilta voi ostaa sitä pakettia?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #95 : 06.03.11 - klo: 23.26 »
Jaaha... Olen jo yhdelle sähköpostilleni jo rekisteröitynyt.. (minulla on kaksi)
Sekin vissiin tyssäsi tohon, etten saanu palautusviestiä. Millä nimellä lähettäjä esiintyy? Jos laittas s.postin hakuun nimen ja se löytys vissiin paremmin.. ..jos löytyy.
Nyt olen vissiin sokea, mutta missä tuo "ota yhteyttä" kohta oikein on.  :shocked:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #96 : 07.03.11 - klo: 13.13 »
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #97 : 07.03.11 - klo: 13.34 »
Siis tuonne 5laps.com:iin en pysty kirjautumaan vian vuoksi. Joten eikö sinne sitä viestiä pitäisi pistää? Mutta kun sieltä en nähnyt missään sellaista kohtaa, missä voi ottaa yhteyttä.
Olen siis tuolle sivulle pystynyt kirjautumaan, mutta 5laps.com:iin en. Tokihan sen S2 lisennsin voi tuoltakin ostaa?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #98 : 07.03.11 - klo: 14.33 »
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #99 : 07.03.11 - klo: 14.52 »
Kiitos! Nyt laitettu postia tuonepäin. Jospa sitä saataisiin ratkaistua tämä mystinen ongelma.  :shocked:

EDIT: Noniin, nyt sain vihdoin ja viimein aktivointiviestin s.postiini! Tosin käyttäjätunnukseni olen tehnyt aika kauan sitten (sama ongelma oli silloinkin kuin nytten) joten salasanaa en muista. Kysäisimpä sitäkin vielä...
Sähköpostini oli kuulemma ns. pending-tilassa.
Sitten mainitsin vielä. että kokeilin toiselle sähköpostillenikin kirjautua, mutta sitä ei kuulemma näkynyt missään siellä. Sanoivat, että ei ole kyse mistään yleisestä ongelmasta ja vaike oli siihen mitään sanoa.

EDIT2: Noniin, kiitos nopean palvelun olen päässyt kirjautumaan sisään! :)
Vaihdoin salasanani vain ja kokeilin. Hyvin toimii! :)

Niin olen tosiaan palvelussa nimellä -> Gullfull
« Viimeksi muokattu: 07.03.11 - klo: 16.06 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Miika.laurila

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #100 : 08.03.11 - klo: 21.13 »
Pelaileekos rFactoria kukaan? Mielestäni yksi parhaista ajopeleistä yksinkertaisesti muokattavuuden takia.
Modeja, autoja ja ratoja löytyy satoja kappaleita. Verkkopeli on myöskin varsin toimiva systeemi ja jos tekoälyä vastaan haluaa pelata, saa varmasti tasoisensa vastuksen. Jos muitakin pelaajia löytyy täältä niin voisi vaikka jonkunlaista kisaa laittaa pystyyn?

Tässä omaa tyylinäytettä 2009 vuoden formuloilla ja Monacon radalla.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I0TTT32v0ps[/youtube]



Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #101 : 09.03.11 - klo: 14.55 »
Onko muita ajellu LFS:n Cargame S2 serverillä??

Tuolla servulla tulee pyörittyä jotakuinkin kerran pari viikossa ja voin lämpimästi suositella. Ihan aloittelijana tuolla voi olla vaikeeta, kun joutuu aloittamaan hitaimmilla autoilla ja sininen lippu + taustapeilit tulee tutuiksi. Servulla on myöskin käytössä Safety Rating eli kaikista kosketuksista ja ulosajoista tippuu oma "turvallisuus" luokitus, radalla pitää siis pysyä ja olla kolhimatta muita. Kunhan pääsee kokemuksessa Class 2+ luokkaan ja ylemmäksi alkaa homma olemaankin sitten hauskaa ja parhaimmillaan todella tasaisia ja hyviä kisoja on tarjolla...

-Jani-

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #102 : 10.03.11 - klo: 18.21 »
Niin, LFS on pölliny tuon Safety Rating-systeeminsä kyllä törkeän suoraan iRacingilta jota kyllä voin suositella paljon enemmän kuin jotain jonne-äläfässiä..
Kaikille REALISTISESTA autosimulaatiosta kiinnostuneille.

Korjaan, MAAILMAN realistisimmasta..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa M141

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #103 : 10.03.11 - klo: 20.52 »
Niin, LFS on pölliny tuon Safety Rating-systeeminsä kyllä törkeän suoraan iRacingilta jota kyllä voin suositella paljon enemmän kuin jotain jonne-äläfässiä..
Kaikille REALISTISESTA autosimulaatiosta kiinnostuneille.

Korjaan, MAAILMAN realistisimmasta..

Noh pari selvennystä, tuota Safety Ratingiä ei ole mistään pöllitty, kun se ei edes ole osa LFS koodia. Osalla servuista pyörii käsittääkseni harrastaja voimin tehty Airio taustalla ja tuo feature on osa sitä.

Mitenkään väheksymättä niin Iracing taas on varmaan hyvä, mutta on sillä hintaakin ja ei kaikki tykkää siitä systeemistä... LFS:n S3:sta odotellessa(muutama vuosi  :grin:) pelataan ilmaiseksi hyviä kisoja nykyisellä S2:lla  :wink:..

Jokaisella foorumilla pitää näköjään saada intos aikaan "parhaasta" simusta ja mä en siihen jaksa kyllä lähteä mukaan....

-Jani-

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #104 : 10.03.11 - klo: 21.53 »
Joo, nyt on tunnus 5laps.com:issa Nimi Gullfull, saa pyytää kaveriksi.'
Pelihin sain S2 lisenssin, kiitos M141:selle. Ja nyt sen sain pelittäänkin, vaikka muutama juttu jäi vielä mietityttämään.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #105 : 21.03.11 - klo: 20.12 »
Tietäiskö kukaan mistä tuon digger simulatorin voisi ladata? Kun iski minulle sellainen kaivamisen intopäälle. :cheesy:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #107 : 21.03.11 - klo: 20.55 »
Tuo maksaa eikö voi vai mistään ladata edes demoa ilmaiseksi? :huh:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #108 : 21.03.11 - klo: 21.00 »
Ei taida olla tehty demoa tai en ainakaan itse ole löytänyt.
Parempi se on maksaa tuo ja saada pitkään toimiva peli.
Torrentilla nyt saisi ilmaseksi, mutta ei siitä sen enempää...
-tauolla-

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #109 : 23.03.11 - klo: 17.37 »
Kattos kattos! Täällä vaan tutut kirjottelee... etenkin tuo jiksu... ja kovasti tuntuu kehuvan LFS:sää. Täytynee itsekkin yhtyä samaan kantaan, kun on sitä koppuraa tullut veivailtua jokusen aikaa, vaikkakin gt5 on vienyt viime aikoina päähuomion simulaatiossa. Kuinkas moni on muuten tietoinen tuosta läfä uutisesta että on tulossa nuo uuden rengas fysiikat sekä siccoro(vihdoin)?

Tuo iRacing (jota olen tutkinut nyt sen 15min.) vaikuutta erinomaiselta simullatiolta... kunnes törmää tuohon kuukausimaksuun... 170€ pelistä, jota saat pelata vain kaksi vuotta! Mä maksan ps3 peleista 70€ (jos sitäkää, sillä minusta sekin on liikaa pelistä), mutta saanpahan sentään pelata sitä niin kauan kuin konsoli tai cd kestää. Eli yhteenvetona:
Mielestäni iRacing:in hinta - laatu suhde on aivan liikaa huonoon suuntaan ja ennemmin ajan vaikkapa karttinkia Turussa kuin törsään rahani ylihinnoiteeltuun simulaatioon sillä simulaatiothan eivät ole edes lähitulevaisuudessa lähelläkään todellista ajokokemusta. Tämä seikka pätee myös LFS:n kohdalla.

PS. Mutta jos on rahaa kuin roskaa ni mikäs siine sitte :D
« Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo: 17.55 kirjoittanut fin racer »
RC vai? = Solmussa?

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #110 : 23.03.11 - klo: 22.52 »
Tuo iRacing (jota olen tutkinut nyt sen 15min.) vaikuutta erinomaiselta simullatiolta... kunnes törmää tuohon kuukausimaksuun... 170€ pelistä, jota saat pelata vain kaksi vuotta! Mä maksan ps3 peleista 70€ (jos sitäkää, sillä minusta sekin on liikaa pelistä), mutta saanpahan sentään pelata sitä niin kauan kuin konsoli tai cd kestää. Eli yhteenvetona:
Mielestäni iRacing:in hinta - laatu suhde on aivan liikaa huonoon suuntaan ja ennemmin ajan vaikkapa karttinkia Turussa kuin törsään rahani ylihinnoiteeltuun simulaatioon sillä simulaatiothan eivät ole edes lähitulevaisuudessa lähelläkään todellista ajokokemusta. Tämä seikka pätee myös LFS:n kohdalla.

PS. Mutta jos on rahaa kuin roskaa ni mikäs siine sitte :D

Siis mitäs nyt höpäjät? Tottahan toki sitä saat pelata vaikka 20 vuotta jos niin haluat, mutta tuo kahden vuoden jakso maksaa sen 170e. Sehän ei tee kuukautta kohden kuin 7 euroa, enkä oikein jaksa uskoa että tuo kenenkään taloutta kaataa..
Saat tehdä kuukauden, kolmen kuukauden, vuoden tai kahden vuoden tilausjakson jos haluat, mutta mitä pidemmän jakson ottaa, sen halvemmaksi se tulee kuukaudessa.
Ite olen tilannu aina 3kk jaksoissa kun esim. kesällä en kerkeä ajelemaan, niin tili on jäähyllä sen aikaa ja syksyllä otan taas uuden 3kk jakson. Sekään tee kuin noin 9e/kk.

Ja kokeilemattahan et hinta/laatu-suhteesta voi sanoa yhtään mitään, ite olen iR:ssä ollu jo 2 vuotta enkä muihin simuihin päin enää sylkäsekään.
Ja kyllä se vaan niin on että iR on realistisin simulaattori tällä hetkellä ja todella lähellä todellista ajokokemusta, vain G-voimien puute on ainoa mitä puuttuu.

Mutta niinhän se menee että kaikkihan kalliilta tuntuu jos sitä rahaa ei ole..  :wink:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Jerzuuh34

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #111 : 25.03.11 - klo: 15.06 »
Onko kenelläkään täällä Farming Simulator 2011?
-Tamiya M-05 Mini Classic
-Crono 4wd Crossi

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #112 : 04.04.11 - klo: 21.41 »
latasin äsken ton rigs of rodsin mutta juuri mikään kenttä ei toimi tai jos toimii mikään autoista ei toimi. jos pääsen pelaamaan niin menen auton sisään, painan nuolinäppäimistä ylöspäin näppäintä mutta auto ei liiku mihinkään. wuttefuk?
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #113 : 04.04.11 - klo: 22.39 »
latasin äsken ton rigs of rodsin mutta juuri mikään kenttä ei toimi tai jos toimii mikään autoista ei toimi. jos pääsen pelaamaan niin menen auton sisään, painan nuolinäppäimistä ylöspäin näppäintä mutta auto ei liiku mihinkään. wuttefuk?

Koitappa vaihtaa vaihteita. Jos on oletusasetuksilla, todennäköisesti vaihteisto on automaatti ja tottelee page up ja page down näppäimiä.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #114 : 05.04.11 - klo: 07.40 »
latasin äsken ton rigs of rodsin mutta juuri mikään kenttä ei toimi tai jos toimii mikään autoista ei toimi. jos pääsen pelaamaan niin menen auton sisään, painan nuolinäppäimistä ylöspäin näppäintä mutta auto ei liiku mihinkään. wuttefuk?

Koitappa vaihtaa vaihteita. Jos on oletusasetuksilla, todennäköisesti vaihteisto on automaatti ja tottelee page up ja page down näppäimiä.
Yritetty on, ei toimi. Oon myös pistäny automaatti vaihteet mutta ei auttanut.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #115 : 05.04.11 - klo: 18.50 »
latasin äsken ton rigs of rodsin mutta juuri mikään kenttä ei toimi tai jos toimii mikään autoista ei toimi. jos pääsen pelaamaan niin menen auton sisään, painan nuolinäppäimistä ylöspäin näppäintä mutta auto ei liiku mihinkään. wuttefuk?

Koitappa vaihtaa vaihteita. Jos on oletusasetuksilla, todennäköisesti vaihteisto on automaatti ja tottelee page up ja page down näppäimiä.
Yritetty on, ei toimi. Oon myös pistäny automaatti vaihteet mutta ei auttanut.
katsoppas tuolta kansiosta jossa se koko peli ylipäänsä on tallennettu. ni sieltä pitäisi löytyä semmonen kuin RoR configulator ( tai jotain sen tapaista) ja sen ku napautat auki, ni sieltä pystyy laittaas näppäimet ihan miten tahtoo...

tai.

tongi hieman enemmän sitä RoR kansiota ni sieltä pitäis löytyä semmonen onkos se ny open office tiedosto jossa näkyy kaikki näppäimet ja niiden käyttötarkoitukset, jos sitä tutkimalla tulisi jotain ahaa elämyksiä...
toki eihän vika välttämättä sinussa ole, mutta tästä lähdetään liikkeelle ennen kuin aletaan peliä moittimaan

PS: ja kyllä HMS77! minussahan se vika on, kun iRacing:ia haukun ;)
RC vai? = Solmussa?

Poissa väinö

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #116 : 05.04.11 - klo: 19.51 »
Mulla oli semmonen autopeli (pc) kun 1nsane. Se oli tosi hyvä peli, ihan hullua offroad kaahausta.
Ajoneuvoja isosta rekasta avaruusalukseen. Ajopaikkoja kuusta grand kanjoniin. (autoja n.40) (ratoja n.30)
Siinä sai itse tehdä ratoja joita sai ajaa. Aika huono grafiikka siinä kyllä oli, mutta ehdottomasti oli mun paras peli. Harmi vaan että se on liian vanha tälle tietsikalle. :cry:
Ps. Tuolla omat rc videot osiossa aika lopussa on mun video johon on musa otettu 1nsanesta.(lol) :roll:

Poissa Jerzuuh34

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #117 : 05.04.11 - klo: 20.48 »
Ei oikeen simulaattorilta kuullosta... IMO
-Tamiya M-05 Mini Classic
-Crono 4wd Crossi

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #118 : 05.04.11 - klo: 22.19 »
Mulla oli semmonen autopeli (pc) kun 1nsane. Se oli tosi hyvä peli, ihan hullua offroad kaahausta.
Ajoneuvoja isosta rekasta avaruusalukseen. Ajopaikkoja kuusta grand kanjoniin. (autoja n.40) (ratoja n.30)
Siinä sai itse tehdä ratoja joita sai ajaa. Aika huono grafiikka siinä kyllä oli, mutta ehdottomasti oli mun paras peli. Harmi vaan että se on liian vanha tälle tietsikalle. :cry:
Ps. Tuolla omat rc videot osiossa aika lopussa on mun video johon on musa otettu 1nsanesta.(lol) :roll:

1nsane oli kyllä legendaarinen peli ja kokeilinpa sitä jopa moninpelinä modeemien valtakaudella.  :wink:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa väinö

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PC:n Simulaattoripelit
« Vastaus #119 : 06.04.11 - klo: 14.33 »
Onko noita windows ysikasin pelä mitenkään mahollista saada toimimaan windows seiskalla? :huh:
Kun en oo vielä heittäny 1nsanee pois ihan varmuuden vuoksi.  :roll: