Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1283053 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2730 : 09.12.10 - klo: 15.22 »
..poislukien takahubit, ne saa aika nopeasti rikki. Jos mahdollista ota varalle ettei ajot lopu heti ekalla kokeilulla.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2731 : 09.12.10 - klo: 16.08 »
..poislukien takahubit, ne saa aika nopeasti rikki. Jos mahdollista ota varalle ettei ajot lopu heti ekalla kokeilulla.

Kiitti nopeista vastauksista
Mutta mikäs on takahubi? onko miten tyyris osa?

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2732 : 09.12.10 - klo: 16.35 »
Takahubi on osa joka kannattelee rengasta ja pitää sisällään laakerit.
Hubien hinta on ehkä 7e/pari.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2733 : 09.12.10 - klo: 19.41 »
varaosia ei varmaan heti tarvita (toivottavasti) aika rauhallista ajoa aluksi kuitenkin täytyy katella sit keväällä kun on päässyt tutuks auton kans että paljonko paukkuu rikki :)
eikä tie vaikka harjatonta tekniikkaa kattois jos vakio mootorin tehot ei riitä.. tai sitten muuten vaan joku laadukkaampi harjallinen tilalle kun nämä titanit kuulemma poksuu aika usein.

Taidan tilailla auton pikapuolin ja vielä kysyisin että olisko hinta lattusuhde tässä akussa hyvä? lisä akku varmaan hyvä ettei meno lopu heti 10min ajonjälkeen ;)

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/AKUT-JA-TARVIKKEET-NiMH-akut/Vapex-Battery-Pack-SC3700-84v-Traxxas-108891

Btw: mistäs sais näitä nastoja tilailtua(varmaan ruuvimaisia pyöritettäviä?)? ei ole löytynyt vaikka olen gogletellut, ei ainakaan kotimaasta

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2734 : 09.12.10 - klo: 20.02 »
Nastarenkaat tehdään ''perinteisellä tavalla'' ruuveilla jotka ruuvataan sisältä päin ulos.
Löytyy esim. maksimakasiini, motonet jne.
Auto on laadukas, osta jo, et kadu.
Talvella on kylmää ja muoviosat paukkuvat nopeasti, ainakin hyppiessä kovalle alustalle, varaudu varaosien ostamiseen silti.
Lisäakku on mukava esine, mutta kahden akun lataamiseen vakio laturilla kestää todella pitkään.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2735 : 09.12.10 - klo: 20.19 »
No joo noi lataus ajat on varmasti tuskasen pitkiä. Voiko akkua muuten ladata liikaa? Voinko esim jättää akun lataukseen yöksi/päiväksi ennen ajoon ottoa?
Ilmeisesti akut pitää ajaa tyhjiksi eikä niitä saa säilyttää pienessä varauksessa? vai oonkohan ymmärtänyt ihan väärin?.

vähän näitä kysymyksii tulee kun ei viittis heti tehdä suurempia virheitä, vaikka virheistähän kyllä oppii :)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2736 : 09.12.10 - klo: 20.24 »
tuskin tuosta harjoitellessa mitään muuta hajoo, mutta takahubit ovat sellaset jos kolautat takapään sladissa johonkin kovaan niin ajot voi jäädä siihen. tai jos kaveri tööttää takarenkaaseen niin sama juttu.
joten helppo juttu ottaa pari halpaa osaa varalle samalla kun tilaat auton (jos myyjällä niitä on), en usko että muuta osaa tarvitset. tää on mun kokemus autosta.

pikalaturi delta-peak toiminnolla helpottaa,se lataa akut automaattisesti about tunnissa. hyvä ajaa tyhjäks, mutta lyhyt aikanen säilitys ok pienessä varauksessakin eli vaikka et ajais tyhjäksi asti

lipoilla saat enemmän ajoaikaa mut se onkin sit toinen juttu (eli slashista tuo harjaton versio Velineon?, sellanenkin taitaa olla)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2737 : 09.12.10 - klo: 20.36 »
(eli slashista tuo harjaton versio Velineon?, sellanenkin taitaa olla)

katsoinkin tuota harjatonta Slash 4x4 jossa se Velineon® 3500 moottori (onkohan hyvä? kestävempi kuin titan?)
Onko tässä muita parannuksia kuin pelkkä moottori? ja voiko harjatonta kuitenkin ajaa ihan 8,4v perus nihimeillä?

4wd ois kyllä komia ja jos kulutus osatkin ois vaan kestävempiä niin ei toi reilun satkun hinta ero olisi enään paha. Vai onko aloittelijan parempi lähtee vaan 2wd harjallisella liikkeelle?


http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-4x4-RTR-108382

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2738 : 09.12.10 - klo: 20.41 »
ikuisuuskysymys..  :wink:

neliveto on selkeesti parempi ajettava, helpompi siis mutta enemmän tekniikkaa ja siten enemmän huollettavaa

takatuuppi on kiva jos ei liikaa tehoa ja hyvät takarenkaat joilla pitoa alustaan
mutta fakta on silti että nelivedot menee ohi..

meillä on espoon radalla molempia. väittäisin kuitenkin että hauskimmat ja tiukimmat väännöt saadaan tuupeilla koska nopeudet ei ole (=ei voi olla) kovia ja ajaminen tarkkaa, silti osumaa tulee tiuhaan mitään rikkomatta.... nelkut on sellasta rymistelyä..

eli 2WD radalle kavereiden kanssa. 4WD taas pihasuttaukseen vois olla parempi. toisaalta onko Slash hyvä pihasuttaukseen?

2WD:ssäkin voi olla harjaton, esim. joku 17,5T (sensoritonkin käy) ja 2S lipo 4000-5000 mAh ~30C (itse ajan tällaisella)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2739 : 09.12.10 - klo: 20.43 »
No joo noi lataus ajat on varmasti tuskasen pitkiä. Voiko akkua muuten ladata liikaa? Voinko esim jättää akun lataukseen yöksi/päiväksi ennen ajoon ottoa?
Ilmeisesti akut pitää ajaa tyhjiksi eikä niitä saa säilyttää pienessä varauksessa? vai oonkohan ymmärtänyt ihan väärin?.

vähän näitä kysymyksii tulee kun ei viittis heti tehdä suurempia virheitä, vaikka virheistähän kyllä oppii :)

Kunnon laturi on aivan välttämätön hankinta. Ei kukaan jaksa sillä Traxxasin vakiolaturilla latailla edes niitä onnettomia 3000 mAh NiMH-pötköjä tuntikausia. Melkein suosittelisin samantien siirtymään myös Lipo-akkuihin, niin ei myöhemmin harmita niihin NiMH-akkuihin käytetyt rahat.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2740 : 09.12.10 - klo: 21.00 »
Daw vasta aloittelee, ehkä olisi kuitenkin parasta pärjätä vakio akulla ja laturilla, ja myähemmin vaihtaa moottoria ja siirtyä lipoihin, kunnollinen lipolaturi maksaa aika paljon, ainakin aloittelijalle.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2741 : 09.12.10 - klo: 21.09 »
Pakkoko sitä on ostaa kotimaisesta kivijalkakaupasta, kun niitä saa muualta lähes 1/10-hinnalla. Daworder itse kyseli jo nyt nopeamman laturin perään ja mitään sellaista "parempaa" ei kannata ostaa, mikä ei osaa Lipoja ladata ja tasata.

Edit: Jos haluaa halvalla päästä, niin tätä harrastusta ei kannata aloittaa ollenkaan. Jos taas haluaa olla tuhlaamatta rahaa turhuuteen, niin hankkii ne kunnon välineet kerralla, eikä tuhlaa rahojaan ja tuhraa niiden halpojen lelujen (lue: harjattomien vakiokoneiden ja (vakio-)NiMH-akkujen ja -latureiden) kanssa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2742 : 09.12.10 - klo: 21.22 »
Otti silmään tälläinen malli slashistä 4x4 Ultimate, vaikuttas osiensa puolesta ainakin olevan huomattavasti paranneltu perus 2wd ja 4x4 malleista. Tulis mukana toi trx oma 4 power cell 4200mAh joka ois ihan hieno juttu näin alkuun. eikä paketilla ois hintaa 4x4 verrattuna kuin 40e enempi

Mutta nyt pitäs jotenkin valita joko tilailee tuon 2wd+laturin ja akun tai sitten tämän 4wd Ultimaten jonka mukana akku ja perus laturi.

Kääntäkääs mun pää jommallekummalle puolelle, tää on nyt valinna vaikeus ja järjellä pitäs ajatella, tunne ois sellainen että harjaton ja 4wd ois enemmän kuin hyvä. Ei oo kokeumusta harjallisesta ja jos se ei kulje niin sit harmittaa. Varmaan tuo ultimate myöhemmin ois lipollakin parempi kuin toi 2wd sitten ku haluu lisää tehoo?

Auto tulis muutenkin ihan perus piha suditteluun joten kai 4wd ois hyötyy tuossakin :)
« Viimeksi muokattu: 09.12.10 - klo: 21.50 kirjoittanut Daworder »

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2743 : 09.12.10 - klo: 22.14 »
Itse ostaisin 2wd:n, tosin itselläni on vain se auto.
Ajoin aloittelijana neli-vedolla, pysyi aina hallussa.
4wd tuo lisää hintaa, hallittavuutta, ja liikkuvia osia.
Jos aiot ajaa syvemmässä hangessa taikka esim. hiekkakuopalla, 4wd kulkee paljon paremmin.
Jos hinnalla ei ole suurta väliä, osta 4wd ja kunnolliset akut/laturi.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2744 : 09.12.10 - klo: 22.17 »
Itse ostaisin 2wd:n, tosin itselläni on vain se auto.
Ajoin aloittelijana neli-vedolla, pysyi aina hallussa.
4wd tuo lisää hintaa, hallittavuutta, ja liikkuvia osia.
Jos aiot ajaa syvemmässä hangessa taikka esim. hiekkakuopalla, 4wd kulkee paljon paremmin.
Jos hinnalla ei ole suurta väliä, osta 4wd ja kunnolliset akut/laturi.

joo no hangessa ei tuu ajettuu eikä pehmeessä hiekassa perus pihamaastossa vain.
Miten toi titan harjallinen mahtaa kuljettaa autoa takavetoisena. Se tässä nyt eniten just mietityttää että jaksaako auto kulkea tuolla koneella, olisihan se toki paljon edullisempi ratkaisu jos siihen vain mieltyy.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2745 : 09.12.10 - klo: 22.22 »
Kyllä jaksaa kulkea tuolla Titan 12T:llä sen keskimäärin 20-akullista minkä se moottori kestää.

Itse en ostaisi näistä Slasheistä kumpaakaan, syystä että molemmat on jo kokeiltu ja löysin paremman. Samalla rahalla sain Hong Nor SCRT10:n ja saa Hobaon Hyper 10SC:n. Kummassakin on paljon enemmän autoa kuin Slash 4x4:ssä. No ei ehkä aloittelijan valintoja kuitenkaan. Slash 2WD:stä on muuten olemassa myös harjaton versio ja siinä varmasti vakiona paljon kestävämpi auto kuin Slash 4x4. Kestävämpi siinä mielessä, että ei tarvitse päivittää sitä autoa heti kättelyssä niin paljon, että saa sen pysymään ehjänä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Karvis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2746 : 09.12.10 - klo: 22.35 »
Itse ostin kesällä 2wd slashin ja siihen samontein hobbycitystä harjaton tekniikka+lipot ja laturi, eikä ole kaduttanut yhtään :cheesy: Vakiotekniikka tuonne palstalle myyntiin samoin kuin se vakioakku niin saat katettua osan kustannuksista niillä, näiden lisäksi ei ole tarvinnut päivityksiä tehdä(paitsi renkaita ja sisäkori).

Saat tuon 4wd:n hinnalla tuupin harjattomalla tekniikalla ja kunnon akuilla, ei tarvi akkujen takia ajoja keskeyttää ja voimaa on riittävästi.

Nelikko on varmasti kiva mutta särkyviä osia on heti enemmän ja käsittääkseni suojaaminen kuralta ja lumelta on työläämpää, jos kyseessä on eka auto niin osta sellainen jolla saat ajaa, ajaa, ajaa ja ajaa vaan menemään ilman turhia huolia :wink:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2747 : 09.12.10 - klo: 22.39 »
pikkasen vielä ihmettelen mihin tarviitte voimaa tuupissa ja miten saatte menee auton suoraan? meillä on iso työ ulkoradalla pitää autojen nokka menosuuntaan ja vähänkin liikaa tehoa, niin tulee isoja ongelmia. ajatteko sisäbaanoilla matolla vai missä? ihan mielenkiinnosta kyselen. tehojen puolesta ulkona kuivalla savibaanalla tuupissa riittää hyvin harjallinen mabuchi 540 tms. (tai mikä G20 tuossa kössissä onkaan, slashista en ole varma)

mutta ei siinä mitään, kyllä minäkin puolla lipojen (ja harjattoman) hankintaa, mutta ei liian tykkiä settiä. nimhit alkaa olee dinosaurus aikaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Karvis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2748 : 09.12.10 - klo: 22.54 »
pikkasen vielä ihmettelen mihin tarviitte voimaa tuupissa ja miten saatte menee auton suoraan? meillä on iso työ ulkoradalla pitää autojen nokka menosuuntaan ja vähänkin liikaa tehoa, niin tulee isoja ongelmia. ajatteko sisäbaanoilla matolla vai missä? ihan mielenkiinnosta kyselen. tehojen puolesta ulkona kuivalla savibaanalla tuupissa riittää hyvin harjallinen mabuchi 540 tms. (tai mikä G20 tuossa kössissä onkaan, slashista en ole varma)

Kyllä mulla kulkee tuuppi suoraan saviradalla, renkaat ja säädöt vaan kohdilleen, koneena tiukin HK:n sininen eli 9T ja 2s lipot. Lisäksi autossa on kääntyvät etupyörät joilla luistoja voi korjailla :wink: Ainoa ongelma että takasuoralla meinaa ilmavirta nostaa keulaa ylös mutta kyllä sen kanssa pärjää :evil:

3-kennosilla voimaa alkaa olla liikaa radalle, mutta suttailuun mukava voimalisä.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2749 : 09.12.10 - klo: 22.59 »
joo kiitti vinkeistä taidan tosiaan kallistua tuon 2wd puolelle, saahan tuon sitten kesällä vaikka laitettuu harjattomaks "toiv. ei mahdottoman iso urakka olisi eikä liian kallis" :) ja jääpähän akkuihinkin hiukan ylimääräisiä euroja 2wd hankinnan myötä.

näin nopeasti kysyttynä mitä pitää vaihtaa jos aikoo harjattoman moottorin autoon josku laittaa? onko paljon purkamista ja säätämistä? täällä foorumeilla oli myös hyviä ehdotuksia harjallisista tuon joskus rikkoutuvan titanin tilalle että ehkä sellainenkin ois yks edullinen vaihtoehto.

Mutta täytyy nyt eka edes koittaa ajaa autolla ennekuin mitään alkaa vaihteleen :D

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2750 : 09.12.10 - klo: 23.01 »
No ehkä meidän baana on sellanen perunapelto, mutta se on vaan plussaa SC luokkaan  :grin: Hieno rata.

Karvis - Mitkä renkaat? Älä vaan sano että M8  :wink:

Entä ohjausservo?

Käytättekö muuten vakaimia? Entä lisäpainoa? Ollaan kokeiltu lisäpainoilla mutta minusta aikaa turhaa..

Tottakai ratinväännöstä kiinni mutta väitän edelleen että liiasta tehosta on vain haittaa. Itse joutu säätää expolla ja epalla kaasua rankastikin alkuun, kun on sensoriton 17,5T
Sensorillinen vois tietty olla jees.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Karvis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2751 : 09.12.10 - klo: 23.11 »
näin nopeasti kysyttynä mitä pitää vaihtaa jos aikoo harjattoman moottorin autoon josku laittaa? onko paljon purkamista ja säätämistä?

Tarvitse moottorin lisäksi nopeudensäätimen harjattomalle moottorille, ei ole paha rasti asentaa.

No ehkä meidän baana on sellanen perunapelto, mutta se on vaan plussaa SC luokkaan  :grin: Hieno rata.

Karvis - Mitkä renkaat? Älä vaan sano että M8  :wink:

Entä ohjausservo?

Käytättekö muuten vakaimia? Entä lisäpainoa? Ollaan kokeiltu lisäpainoilla mutta minusta aikaa turhaa..

Tottakai ratinväännöstä kiinni mutta väitän edelleen että liiasta tehosta on vain haittaa. Itse joutu säätää expolla ja epalla kaasua rankastikin alkuun, kun on sensoriton 17,5T
Sensorillinen vois tietty olla jees.

Slashin orkkisrenkaat on aikamoiset luistimet, mutta Prolinen Caliberit M4 seoksella pelaa oikein mukavasti tuossa savella. Servo on vakio, ei lisäpainoja. Tehoa on sopivasti...

Ja rata on tämmönen, kuosi on hiukan tuosta muuttunut mutta ei isoja eroja. 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EN4_AOEF0Lk[/youtube]

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2752 : 09.12.10 - klo: 23.20 »
Wow, näyttää hyvältä sekä rata että meno.

Rata on paljon irtonaisempi kuin meitin ja siten parempi tuupilla ajaa koska renkaat uppoaa, ei epäilystä.

En ole itse kauheasti lähtenyt rengasrulettiin, epäilemättä caliberit kuulostavat hyvältä.

Itse olen tykännyt toistaseks jostain ihan perus aatamin-aikaisesta beadlock renkaasta ulkona (olisko ollut jotain bow-tie SC:n suuntaista), 4 slashille tarkoitettua eturengasta Ultimassa. Se toimii koska on painava eikä kulu... samoilla on menty, hehe.

Mutta varmasti jos jaksaisi niin tällä renagsvalinnalla voisi saavuttaa jotain, ehkä ensi kesänä AKAn SC gummeja alle (jos/kun niitä tulee paikallisesti myyntiin).
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Karvis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2753 : 09.12.10 - klo: 23.33 »
En ole itse kauheasti lähtenyt rengasrulettiin, epäilemättä caliberit kuulostavat hyvältä.

Itse en kans ole renkaisiin isoja investoinut, nuo caliberit ja sitten laparenkaat.

Tuo rengasruletti on semmoista että siihen palaa äkkiä rahnaa ja paljon, jos ajelee omalla radalla kaveriporukalla ihan hupimielessä niin paras kun sopii porukalla vaikka yhden rengastyypin jolla ajetaan. Silloin kaikilla on yhtäläinen pito ja kellään ei tarvitse ostaa pahvilaatikollista renkaita.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2754 : 10.12.10 - klo: 00.20 »
noniin huomenna slashi 2wd tilaukseen mutta kaveriks pitäis saada akku laturi mitään huippu hifi laturia en tarvitse vaan perus laturin joka hoitaa homman riittävän rivakasti ja katselin tälläistä,mitä mieltä?
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_98&products_id=23493

E: noniin tuli sit laitettuu tilaus ja maksettuukin jo... toivottavasti ei oo susi laturi toi



« Viimeksi muokattu: 10.12.10 - klo: 02.09 kirjoittanut Daworder »

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2755 : 10.12.10 - klo: 07.14 »
Eip tossa mitään, mutta et sitten ostanut lipo kelvollista laturia.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Karvis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2756 : 10.12.10 - klo: 07.23 »
Juu ois kyllä kannattanut ottaa lipo-laturi ennemmin, hobbycitystä saa tuolla rahalla laturin+vrtalähteen posteineen suomeen.

Poissa JiiIii

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2757 : 10.12.10 - klo: 08.25 »
...et sitten ostanut lipo kelvollista laturia.
Ehdottomasti myös lipo-laturin kannalla, yhteys vain sinne Hobby Peopleen, varmasti vaihtavat vielä johonkin toiseen laturiin.
I race what ever the marketing department tells me is fast.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2758 : 10.12.10 - klo: 12.40 »
Noista lipoista kun luin niin vaikutti varsin vaarallisilta mikäli ei tiedä mitä on tekemässä ja itse en kyllä tiedä mitä olen tekemässä joten ei viitti maksaa kovaa oppivelkaa ja rikkoo kalliita akkuja tai jotain muuta joten toistaseks skippaan ja tutustun autoon ja nihimeihin joista niistäkään ei mitään kokemusta.

Mutta ehkä kesällä sitten laturia lipojen kera, titania ei varmaan kannata edes lipoilla ajella?

Onko mitään luotettavaa ulkomaalaista paikkaa josta sais akkua ja muuta rc auto osaa? jossa ois maksutapana paypal/tilisiirto.


Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2759 : 10.12.10 - klo: 14.32 »
Liquid Rc(USA, 1dollarin postit) on nopea, nettisivut ovat hieman hitaat.
Hobbyking/hobbycity (Kiina, saksa jne.) on halpa ja siellä myydään sähköosia ja akkuja enimmäkseen (halpoja harjattomia, hyviä kokemuksia itselläni)
Amainhobbies (USA) on ainakin halvimmilla posteilla hidas, todella suuri kauppa muuten.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith