Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1285212 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3360 : 30.09.11 - klo: 11.01 »
Terve.

Sainpa eilen itelleni tällasen talliin ja ajattelin nyt kokemuksia omaavilta kysellä, että onko jotain mitä kannattais ensi-töikseen hommata tai tehdä? Tiätty lipoja ja karvattomia sun muita, mut ihan niinku perus jotain diffi tai slipperi systeemejä. Itelläni ei oo tosta slipperistä mitään käsitystä et millanen sen pitäis olla.

Entäs käykö jengi turusta, jossai tietyssä paikassa ulkona rässimässä?
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3361 : 30.09.11 - klo: 11.13 »
Jos vaikka hommaat vetoakselit molemmille puolille kokonaisuudessaan, pari spurria, etuohjaus paloja, jotkut sanoo että taka hubit on heikkoa kamaa, mutta näillä ajeluilla en kyllä niin sanois (kopkop) voi niitäkin ostaa. Ja jos harjatonta tekniikkaa oot meinannu päivittää niin muutaman erikokoisen pinjonin. En tiiä hajooko näistä noi C palat miten helposti kun ei ole kokemusta muovisista?Niin ja iskarivarret eteen ja taakse ne kestävämmät, oliko nyt tuotekoodissa X:ään loppuvat? Ei nyt äkkiseltään muuta tule mieleen.


<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3362 : 30.09.11 - klo: 11.31 »
Osta eteen alumiiniset C-palat. Hubeja jos ostat niin RPM:n on parhaat.
Pätkäakseleita (uloin osa vetarista) menee joidenkin vanteiden kanssa hyppiessä.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3363 : 30.09.11 - klo: 13.28 »
Laitoin sit tälläsen ja ero vakioon on kyllä huomattava.

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/lennokit-servot-ja-tarvikkeet/savox-sc-1257tg-10kg-007-digital-servo-sc-1257tg

Voimaa on käännellä renkaita ja on kyllä nopeampi kuin kuskin rattisormet! :-)

Aikamoinem servo, tosin onhan tolla jo hintaakin!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3364 : 30.09.11 - klo: 14.12 »
Aikamoinem servo, tosin onhan tolla jo hintaakin!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Pitää olla nopee servo niin ehtii kääntyä alta pois kun nelivetoslässit puskee ja ryllää kohti ulkomutkaa..!
Nyt voiskin pk-seudun corrikuskit heräillä talviunilta ja lähtee lavankoon ajelee, kesä on tullu takas!
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3365 : 30.09.11 - klo: 14.22 »
Nyt voiskin pk-seudun corrikuskit heräillä talviunilta ja lähtee lavankoon ajelee, kesä on tullu takas!
Me mennään huomenna aamusta, ehkä ennen kymmentä paikalla.
Viime sunnuntaina käytiin testaamassa ja kivaa oli.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3366 : 30.09.11 - klo: 14.28 »
voiskohan siellä ajaa TRX 1/16 Rallylla ? olis kerran aikaa...
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa ekepeke

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3367 : 30.09.11 - klo: 14.56 »
En nyt jaksais selailla koko topicia ja ei oo muutenkaa selvinny, että kestääkö toi xl-5 nopari 2s tai 3s lipoa?

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3368 : 30.09.11 - klo: 15.08 »
voiskohan siellä ajaa TRX 1/16 Rallylla ? olis kerran aikaa...
Ei pysty, SC-renkaat ei ole yhtään liian pienet. Rally jää jumiin polttiksen tekemään sutimisuraan :sad:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3369 : 30.09.11 - klo: 15.57 »
ai te ajatte polttisradalla - ok
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3370 : 01.10.11 - klo: 02.05 »
En nyt jaksais selailla koko topicia ja ei oo muutenkaa selvinny, että kestääkö toi xl-5 nopari 2s tai 3s lipoa?

2s lipon se kestää mutta siihen pitää laittaa päälle joku lipo cutoffin tyylinen ohjelma niin ei i´me akkua tyhjäksi, ohjeet löytyy edelisiltä sivuilta!

Itekkin olen lavangon polttis baanalla muutamaan otteeseen corrilla ajellut. Olis vaan lapasessa pysyny ja sunnuntainakin olisin tullu mutta eipä ole konetta millä ajaa :angry: Jospa vielä joskus!
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3371 : 01.10.11 - klo: 20.53 »
Syö se xl-5 kolme ässääkin. Mutta siinä pitää kahtella lämpöjä ja ettei akku pääse tyhjäksi.

Poissa huugo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3372 : 01.10.11 - klo: 21.05 »
Mitä ovat vakioiskareita vahvemmat iskarit? Vakiotaka-iskarien varret molemmat mutkalla & jousetkin saisivat olla vähän jäykemmät.

Saako vahvempia varsia vai pitääkö vaihtaa koko paketit?
Mitkä olisivat hyvät?

Ajatus käydä ajelemassa radalla, joten loikkia tulee - kuten tänäänkin ja vakiot eivät kestä.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3373 : 01.10.11 - klo: 22.04 »
Mitä ovat vakioiskareita vahvemmat iskarit? Vakiotaka-iskarien varret molemmat mutkalla & jousetkin saisivat olla vähän jäykemmät.

Saako vahvempia varsia vai pitääkö vaihtaa koko paketit?
Mitkä olisivat hyvät?

Ajatus käydä ajelemassa radalla, joten loikkia tulee - kuten tänäänkin ja vakiot eivät kestä.

Takaiskarit taipuili mullakin, toimivat muuten hyvin. Traxxaxelta saa vahvat varret iskareihin, loppuu taipuilu. Auton mukana tuli erilaisia mäntiä, laitoin kaks reikäset paikkalleen kun vakiona on yksreikäset.  Öljyksi tuli viskositeetiltaan 40. Jousena vakiot, edessä ei esijännityspaloja, takana yks iso ja yks puolikas. Tuli aikapaljon herkempi kuin vakiona. Toimi hyvin esim vantaan polttisradalla jossa on jonkinnäköisiä hyppyjä. Mutta mulla on alumiini diffiboksi joka painaa jonkinverran enemmän kuin muovinen vakio, jonka kanssa pärjäs vähemmällä jousen esikiristyksellä. Myös iskarin kiinnityspiste tukivarteen vaikuttaa vähäsen, kantsii testailla. Ja varmista ettei tukivarsien saranat tai vetarien liut jumita.

Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3374 : 02.10.11 - klo: 15.02 »
tilasin suoraan valmistajalta eli Integy:ltä. On hyvä, ei lämpee motti vaikka tekis mitä.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3375 : 04.10.11 - klo: 21.44 »

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3376 : 07.10.11 - klo: 11.48 »
Terve.

Hei mitäs mun tarvis tietää noista harjattomista moteista ja nopareista, että saisin sellaset istumaan tähän mun slässiin. Meinasin vaan et sit kun toi harjakas kone sanoo, Sihh.. ni ei mun varmaan kanduu uutta sellasta siihen hommata vaan pistää sitten päivittäen. Toki varmaan jotain kiinan-päivityksiä vaan, kun ei toi varallisuus-ministeri oo niin hirveen tohkeissaan syytämässä rahaa mulle.

Ihan kiva peli tää toki on näinkin kun on vettä sietävä, sopii hyvin tänne syksyyn. Ja siitä olen iloissani ettei mitään oo vielä hajonnu, toisin ku pta3 hajos jo ennen ku sai renkaat maahan.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa huugo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3377 : 07.10.11 - klo: 19.30 »
Takahubi napsahti poikki. Nuo vakiona taitavat olla kulutustavaraa. Tuo taisi katketa toisen auton törmäyksestä takapyörään.

Millaiset kestää? Alua vai riitääkö joku RPM? Mistä saa halvalla?
Hätäavuksi tilasin Hobbylinnasta n. 4 eur osat, mutta nuo osat pitäisi oikeasti päivittää kestäviin.

Onko joku muu osa, joka menisi vastaavalla tavalla rikki & pitäisi vaihtaa.

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3378 : 07.10.11 - klo: 20.45 »
Takahubi napsahti poikki. Nuo vakiona taitavat olla kulutustavaraa. Tuo taisi katketa toisen auton törmäyksestä takapyörään.

Millaiset kestää? Alua vai riitääkö joku RPM? Mistä saa halvalla?
Hätäavuksi tilasin Hobbylinnasta n. 4 eur osat, mutta nuo osat pitäisi oikeasti päivittää kestäviin.

Onko joku muu osa, joka menisi vastaavalla tavalla rikki & pitäisi vaihtaa.
Mulla on RPM takahubit ja ne kestää hyvin.
Caster blocksit kannattaa vaihtaa alumiinisiin tai RPM:mään
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3379 : 07.10.11 - klo: 22.01 »
Älä osta RPM:n casterblokeja. Liian pehmeitä, pinni joka pitää etuhubia ja casterlockkia yhdessä katkeaa tai vääntyy. Alumiinia casterblokkiin.

Varalle topshaft, vaihteiston ylimmäinen akseli. Siinä on putkisokka, johon tulee ratas kiinni. Jos slipperi on liian kireällä ja tulee kovia nykäisyjä sokka katkeaa. Parin euron osa jonka vaihtamiseen menee puolisen tuntia kun osaa homman (koko perä atomeiksi). Ilman ko. sokkaa auto ei tietenkään kulje.

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3380 : 07.10.11 - klo: 22.38 »
Jos nyt olen käsittänyt oikein kyseisen sokan, niin ite porasin reikää isommaksi, että sinne saa sen kokoisen tapin niinkuin ne tapit mihin hubi tulee kiinni ja dremelöin ratakseen loven johon tappi uppoaa hyvin ja on kireä, Eipä ole senjälkeen enää poikki mennyt vaikka kuinka kireellä slipperi ollut, ennemmin menee vetarit kuin se tappi! Lukkoperälläkin olen ajellut!

<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa huugo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3381 : 07.10.11 - klo: 22.44 »
Kiitos vinkeistä!
Vedän tähän alle vähän yhteen hyvän päivityssetin.

Rear Hub Carriers

Varalle topshaft, vaihteiston ylimmäinen akseli. Siinä on putkisokka, johon tulee ratas kiinni.

Stub Axle Pins
Onko tuo osanumero 2754?

Älä osta RPM:n casterblokeja. Liian pehmeitä, pinni joka pitää etuhubia ja casterlockkia yhdessä katkeaa tai vääntyy. Alumiinia casterblokkiin.

Front Caster Blocks


Minusta tuon kaupan hinnat on suht kohdallaan. Vai löytyykö jostakin halvempia?

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3382 : 08.10.11 - klo: 18.29 »
Terve.

Hei mitäs mun tarvis tietää noista harjattomista moteista ja nopareista, että saisin sellaset istumaan tähän mun slässiin. Meinasin vaan et sit kun toi harjakas kone sanoo, Sihh.. ni ei mun varmaan kanduu uutta sellasta siihen hommata vaan pistää sitten päivittäen. Toki varmaan jotain kiinan-päivityksiä vaan, kun ei toi varallisuus-ministeri oo niin hirveen tohkeissaan syytämässä rahaa mulle.

Ihan kiva peli tää toki on näinkin kun on vettä sietävä, sopii hyvin tänne syksyyn. Ja siitä olen iloissani ettei mitään oo vielä hajonnu, toisin ku pta3 hajos jo ennen ku sai renkaat maahan.

Omat kokemukset kuluneelta kaudelta, kun selvittelin keväällä vm. 2010 perus-Slashin päivitystä harjattomiin ja tuli ostettua käytetty autokin toiseksi joka oli jo päivitetty. Yksi kerhokisakin tuli käytyä (Vaasan Syyscruising). Moottoriksi joku 8,5T...12T, vähempi kääminkierroksia on parempi mutta ottavat enempi virtaa ja lämpenemisongelmat tulevat herkemmin vastaan. Tuota 8,5T:tä "tylymmät" (vähemmän kääminkierroksia) moottorit vaativat ehkä enempi asiantuntemusta lämpöongelmien välttämisen kanssa ja herkkyyttä kuskilta, pintakaasulla ajelu ei ole Slashin tyypillistä käyttöä, auto on raskaanlainen ja pidon riittävyys ongelma... Pieniä pinioneita kannattaa ruveta metsästämään, 15...18 ja silleen. Säästyy lämpenemisongelmilta ja on helpompi ajella ainakin pienillä radoilla. Turnigy Car60 on hyvässä maineessa oleva ja edullinen nopeudensäädin, on toiminut ainakin meillä ja siitä voi jo säätääkin yhtä sun toista, tosin ehkä liian karkeasti pidemmälle ehtineiden asianharrastajien makuun. Turnigy Tracstar 60 -säädin taas kärvähti aika äkkiä, en voi omasta kokemuksesta suositella. Sensorittomat moottorit toimii ihan OK, sensorillisesta ei itsellä kokemusta mutta siinä on ainakin yksi kaapeli enempi jonka pitää pysyä kunnossa, eikä kaikki noparit tue sensoreita. Sensorillinen moottori pyörii kyllä sensorittomallakin säätimellä. 2S/30C lipoilla on enimmäkseen ajettu, harjaton pyörii kyllä NiMH-akullakin ihan OK. Mutta jos budjetti on pieni niin laittaisin tänä vuonna harjattoman moottorin ja ensi vuonna lipoakut. Meillä Titan 12T-moottorit on kestäneet n. 30 akullista, eli kyllä sulta moottori taitaa tosiaan loppua pian, ainakin ennen akkua.

Tässä olikin sitten kiteytettynä kaikki tieto mitä moottoriasioista on itselleni kertynyt. Paremmin tietävät täydentäkööt: mikä on "tylyin järkevä" moottori Slashiin, kun yritetään ajella nätisti ja nopeasti rataa pitkin? Ja onko suositus sama (a) pienelle piharadalle, kierros n. 9 sek  (b) kunnolliselle sähkökrossiradalle, kierros n. 30 sek  (c) sisäradalle, tyyliin LRP-areena Turussa, kierros n. 20 sek
Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3383 : 09.10.11 - klo: 19.35 »
Jos nyt olen käsittänyt oikein kyseisen sokan, niin ite porasin reikää isommaksi, että sinne saa sen kokoisen tapin niinkuin ne tapit mihin hubi tulee kiinni ja dremelöin ratakseen loven johon tappi uppoaa hyvin ja on kireä, Eipä ole senjälkeen enää poikki mennyt vaikka kuinka kireellä slipperi ollut, ennemmin menee vetarit kuin se tappi! Lukkoperälläkin olen ajellut!

Oliko akselia helppo porata, tarviko mitään erikoisterää tms. että onnistui? vois kuvitella että melko kova tollanen akseli?
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa LateTRX

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3384 : 09.10.11 - klo: 20.35 »
Slässin toinen takaiskari oli mennyt vähän mutkalle ja muutenkin vähän surkeassa kunnossa nuo iskarit niin olisi varmaan vaihdon paikka. Ovatko nämä hyvät iskarit: http://www.ebay.com/itm/ALUMINUM-SHOCK-DAMPER-RED-TRAXXAS-SLASH-STAMPEDE-VXL-/380344330801?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item588e49ea31#ht_2055wt_1163

Ja muutenkin kaipaisin vähän öljysusituksia ja setuppeja pihasuttaukseen ja radalle.  :smiley:
Traxxas Slash 1/10 VXL

Poissa huugo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3385 : 09.10.11 - klo: 20.41 »
Slässin toinen takaiskari oli mennyt vähän mutkalle ja muutenkin vähän surkeassa kunnossa nuo iskarit niin olisi varmaan vaihdon paikka. Ovatko nämä hyvät iskarit: http://www.ebay.com/itm/ALUMINUM-SHOCK-DAMPER-RED-TRAXXAS-SLASH-STAMPEDE-VXL-/380344330801?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item588e49ea31#ht_2055wt_1163

Ja muutenkin kaipaisin vähän öljysusituksia ja setuppeja pihasuttaukseen ja radalle.  :smiley:

Minulla sama vika. Pihinä päädyin ostamaan nämä:
http://thebarnfloor.com/catalog/product_info.php?cPath=115_157&products_id=1160


Isot pojat näyttää netissä kertovan, että yläpään alumiinicaps olisi myös hyvä.
Big boreista eivät puhu huyvää, vaan siitä, että standardit esim. shaftin vaihdolla ovat ihan ok.

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3386 : 09.10.11 - klo: 21.09 »
Jos nyt olen käsittänyt oikein kyseisen sokan, niin ite porasin reikää isommaksi, että sinne saa sen kokoisen tapin niinkuin ne tapit mihin hubi tulee kiinni ja dremelöin ratakseen loven johon tappi uppoaa hyvin ja on kireä, Eipä ole senjälkeen enää poikki mennyt vaikka kuinka kireellä slipperi ollut, ennemmin menee vetarit kuin se tappi! Lukkoperälläkin olen ajellut!

Oliko akselia helppo porata, tarviko mitään erikoisterää tms. että onnistui? vois kuvitella että melko kova tollanen akseli?

Jos en nyt ihan väärin muista niin ihan perus makitan terällä porasin, joko terä oli hyvä tai akseli ole pehmee, meni meinaan läpi että sujahti, tosin eihän siitä lähe kuin se puol milliä tai vastaavaa!

Se tappi kannattaa laittaa vielä ihan varmuudeks jollain epoxy liimalla tai vastaavalla, niin pysyy varmasti ja lähtee vielä tarvittaessa poiskin! Tosiaan rattaaseen joutui tekemään pienen uran, että tappi meni paikalleen.

Slässin toinen takaiskari oli mennyt vähän mutkalle ja muutenkin vähän surkeassa kunnossa nuo iskarit niin olisi varmaan vaihdon paikka. Ovatko nämä hyvät iskarit: http://www.ebay.com/itm/ALUMINUM-SHOCK-DAMPER-RED-TRAXXAS-SLASH-STAMPEDE-VXL-/380344330801?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item588e49ea31#ht_2055wt_1163

Ja muutenkin kaipaisin vähän öljysusituksia ja setuppeja pihasuttaukseen ja radalle.  :smiley:

Ite olen nyt tässä viikonlopun aikana hionu setuppia tohon perushiekkatielle tehdylle kokeilu radalle joka on tosi kovaa ja käytännössä hienoa heikkaa.

Eli:

Iskareissa edessä ja takana 40wt losi 2 reikäsillä männillä, Takana esijännitys paloja yksi iso ja yksi siitä puolikas, edessä ei ollenkaan. vakio jouset.

Iskarin asennot edessä: Alhaalla ulkona
Iskarin asennot takana: Sisältä ulospäin 3 reikä. Takana prolinen iskari torni ja siellä sisemmässä reijässä.Camber linkki alimpana sisällä.

renkaan kulmat takana 2-3 astetta sisään ja edessä 0

Auraus kulma on nytten -2 astetta, sitä en ole vielä kokeillut miten vaikuttaa plussan puolelle mutta noin se ainakin kääntyy ärhäkkään.

Diffi öljy on jotain 10 000 ja diffi täynnä. Pysyy ihan hyvin ainakin omassa lapasessa näillä, ei pyörähtele.

Pitäisi edessä vielä kokeilla minkälainen on tuo prolinen iskari torni, siinä on ainakin vähemmän kulmaa iskareissa, eli menee aika pystyyn!

<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa Lepis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3387 : 11.10.11 - klo: 11.08 »
Onko kukaan laittanut Jaton vetareita Slashiin? Niitä pitää ainakin lyhentää että sopivat. Kokemuksia kaipaisin. Niissähän olisi suojat jottei sinne teleskoopin väliin menisi hiekkaa yms.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3388 : 13.10.11 - klo: 19.54 »
Iski vimma rakentaa. Ajatus on kytenyt jo pidempään mutta toteutus on saanut odottaa.
Jang teki kai ensimmäisen backslashin jo ajat sitten, että ei tämä mikään uusi idea ole.
Tein auton madalletulle alustalle kasin renkailla ja Banditin korilla kun tarvikkeet oli hyllyssä.
Siipi ja teline oli ainoat tätä varten ostetut.









Pikaisen koeajon jälkeen olen autoon todella tyytyväinen. Kori suojaa hyvin, hiekka ei tule sisälle ollenkaan. Säädöt on vielä samat joilla ajoin keskimoottorislashiä sisäradalla.
Tuuppislashejä jäi meille vielä kaksi, tämän tein ylimääräiseksi jääneestä autosta.

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3389 : 15.10.11 - klo: 16.29 »
Siisti tuo sun auto tuossa ylhäällä :cool: Tässä olen juuri huutamassa itelle käytettyä traxxas slash 2wd autoa jonka puutteena on säädin, moottori on harjaton "joku". Tämänhetkinen auto on HSP buggy, jota ei enää voi sanoa 100% hspeeksi, sen verran on muuttunu viimesen puolenvuoden aikana. Ajattelinkin siirtää moottorin nopareineen slashiin tuo slashin oma harjaton säädin maksaa niin paljon, että en uskalla ajatella vielä hankkivani sitä kun on talvikin tulossa (se olis kyllä vedenkestävä, eli talviajelu varmaan olis mahdollista). Joo alko tosiaan kyllästyttämään liikaa tuo hsp:n huonohko ajettavuus radalla ja kun ei sitä pienin tai isoinkaan muutoksin merkittävästi sais parannettua niin ajattelin että SLASH :roll: Katotaan nyt kestääkö kantti huutokaupan loppuun...
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,