Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1285946 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3540 : 18.01.12 - klo: 21.15 »
6900 kin on niin tiukilla. Nm. pari niitä slässissä kärventänyt välityksistä huolimatta.

Kai se toimii jos välitykset on ihan tapissa ja ajat sormi moottorilla  :afro:

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3541 : 18.01.12 - klo: 22.01 »
Alumiininen laatikko helpottaa jäähdytysongelmiin. Eikä fleksaa.

Poissa saskis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3542 : 18.01.12 - klo: 23.30 »
mistäs syystä se kestäis muissa paremmin ku tossa? ja onko vinkkejä millä mahdollisesti sais kestään?
niin joo ja mainittakoon, että maailmalta on tulossa vw kupla koppa :) saa nähdä koska pääsen maalaileen kuviakin saattaa tulla
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo: 00.39 kirjoittanut saskis »
traxxas slash 2wd mamba max 7700

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3543 : 19.01.12 - klo: 08.44 »
Siks ei kestäis kun tota moottoria ei ole tarkoitettu noin painavaan autoon.
Alkuperäinen harjaton motti on 3500kv ja välitys on vakiona 86/23 = 3,739 ja on aika toimiva paketti. Toi kaavailemas motti on 7700kv eli se haluais pyörii yli tuplasti(2.2kertaisesti) sen mitä toi vakiomotti kun käytetään samaa akkua. Eli se vaatis raakasti tiuhemmat välitykset. Vakioväleillä auto ei oikein jaksa kiihtyä paikaltaa ja moottori kuumenee. Teoreettiset huiput olis kyllä ihan tajuttomat. Eli laita nyt ainakin 90 hampainen spurri vakion 86 tilalle ja niin pieni pinioni kuin löydät. Jos haluais samat huiput kuin vakiona niin pitäis olla 11 piikkinen pinjoni.  :grin:

Ja laitat ny sit mitkä välitykset tahansa, niin seuraa moottorin lämpöjä ja lopeta ajelut/pidä taukoa ennenkuin motti kärähtää. Nyt kylmillä keleillä jos ajat ulkona ei kuumene ehkä niin pahasti ja lindgrenin ehdottama alumiininen laatikko auttaa lämpöä siirtymään pois moottorista, mutta lujilla se tulee olemaan.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa saskis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3544 : 19.01.12 - klo: 15.16 »
enpä tullu miettineeks tota ollenkaan :) kiitos asiallisesta vastauksesta. mielessä oli vaan mitä enemmän tehoo sitä enemmän tehoo :P
traxxas slash 2wd mamba max 7700

Poissa ArskaJ

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3545 : 19.01.12 - klo: 21.35 »
Jälleen tarvitsisi rc laitteiden uusi ymmärtämätön harrastaja viisaampien neuvoja...
Ostin pojalle käytetyn 2wd slashin,autoon on vaihdettu carson dragster sport moottori ja nopeudensäädin.Ja 3S lipoilla ajellaan.Ohjain on tuo traxxaksen oma 2.4ghz.
Myyjä sanoi että autossa on sellainen asetus päällä,että peruutus toimii muutaman sekunnin viiveellä.Eli kun ei kaasuta ja auto on pysähdyksissä hetken niin sitten pystyy pakittamaan.Näin se toimikin kun testailtiin ja sillä käytiin myöhemminkin ajamassa ja hyvin toimi kaikin puolin.Mutta seuraavalla kerralla kun oli meininki vähän testailla,niin ei enää pakitakkaan lainkaan...
Sitä nyt kysyisinkin,että onko mahdollista että olisimme esim.painaneet jostain huomaamatta ja näin muuttaneet vahingossa jotain"asetuksia"tai jotain.
Ja mitenköhän olisi helposti mahdollista saada siihen pakkitoimintokin takaisin?Ohjekirjakin mukana tuli,mutt kun eipä minultakaan tuo lontoon kieli mitenkään suju,eli se ei juuri auta.Pahuksen paljon siinä näkyy olevan kaikenmoisia nappuloiden painelu ohjeita jolloin kai eri säätöjä saa muuteltua...
Helkkarin monimutkaiselta tämä näiden laitteiden kanssa touhuaminen näin alkuun tuntuu,kun ei näistä mitään käsitä... :undecided:

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3546 : 26.01.12 - klo: 12.31 »
Jälleen tarvitsisi rc laitteiden uusi ymmärtämätön harrastaja viisaampien neuvoja...
Ostin pojalle käytetyn 2wd slashin,autoon on vaihdettu carson dragster sport moottori ja nopeudensäädin.Ja 3S lipoilla ajellaan.Ohjain on tuo traxxaksen oma 2.4ghz.
Myyjä sanoi että autossa on sellainen asetus päällä,että peruutus toimii muutaman sekunnin viiveellä.Eli kun ei kaasuta ja auto on pysähdyksissä hetken niin sitten pystyy pakittamaan.Näin se toimikin kun testailtiin ja sillä käytiin myöhemminkin ajamassa ja hyvin toimi kaikin puolin.Mutta seuraavalla kerralla kun oli meininki vähän testailla,niin ei enää pakitakkaan lainkaan...
Sitä nyt kysyisinkin,että onko mahdollista että olisimme esim.painaneet jostain huomaamatta ja näin muuttaneet vahingossa jotain"asetuksia"tai jotain.
Ja mitenköhän olisi helposti mahdollista saada siihen pakkitoimintokin takaisin?Ohjekirjakin mukana tuli,mutt kun eipä minultakaan tuo lontoon kieli mitenkään suju,eli se ei juuri auta.Pahuksen paljon siinä näkyy olevan kaikenmoisia nappuloiden painelu ohjeita jolloin kai eri säätöjä saa muuteltua...
Helkkarin monimutkaiselta tämä näiden laitteiden kanssa touhuaminen näin alkuun tuntuu,kun ei näistä mitään käsitä... :undecided:

Osaatko kalibroida säädintä? Onko sulla ohjelmointikorttia siihen? Mulla onnistuu kalibrointi yhtä pientä nappia painamalla, mun autossa se sijaitsee virtakytkimen yhteydessä. Luulis että ohjevihkosissa on ohjeet säätimen kalibroinnille, kokeile sitä ensin ja jos ei se auta niin tarkista ohjelmointikortin avulla kaikki säädöt.
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa saskis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3547 : 26.01.12 - klo: 22.26 »
Siks ei kestäis kun tota moottoria ei ole tarkoitettu noin painavaan autoon.
Alkuperäinen harjaton motti on 3500kv ja välitys on vakiona 86/23 = 3,739 ja on aika toimiva paketti. Toi kaavailemas motti on 7700kv eli se haluais pyörii yli tuplasti(2.2kertaisesti) sen mitä toi vakiomotti kun käytetään samaa akkua. Eli se vaatis raakasti tiuhemmat välitykset. Vakioväleillä auto ei oikein jaksa kiihtyä paikaltaa ja moottori kuumenee. Teoreettiset huiput olis kyllä ihan tajuttomat. Eli laita nyt ainakin 90 hampainen spurri vakion 86 tilalle ja niin pieni pinioni kuin löydät. Jos haluais samat huiput kuin vakiona niin pitäis olla 11 piikkinen pinjoni.  :grin:

Ja laitat ny sit mitkä välitykset tahansa, niin seuraa moottorin lämpöjä ja lopeta ajelut/pidä taukoa ennenkuin motti kärähtää. Nyt kylmillä keleillä jos ajat ulkona ei kuumene ehkä niin pahasti ja lindgrenin ehdottama alumiininen laatikko auttaa lämpöä siirtymään pois moottorista, mutta lujilla se tulee olemaan.


eli äskön testattu 90-12 ja ei kyllä lämpiä ku kädenlämpöseks muttei kyllä kuljekkaan mihinkään. Tänään viel tarkotus mennä kokeileen 90-14 ja ens viikonloppuna kun tuun reissusta pääsen testaan 86-12,13,14 katotaan nyt mitä toi yhen piikin lisääminen vaikuttaa. tarvi vaan lopettaa noin 15min jälkeen ku ei renkaat pysyny vanteella :P
traxxas slash 2wd mamba max 7700

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3548 : 27.01.12 - klo: 00.05 »
Kyllähän se talvella kestää.Mutta kesällä eriasia.


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3549 : 28.01.12 - klo: 19.00 »
tuli eilen puuhasteltua hobaon big boret slashiin alle, pikasen testin jälkeen vituttaa ku en aikasemmin ole niitä tajunnu ees testata. Sopi paremmin kuin ne jotka on autossa ollu jo pitkään, eli hobaon ns. normi 8 krossarin iskarit.

edit: tietty eihän ne ihan vakioon istu.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3550 : 28.01.12 - klo: 19.34 »
Integyn alumiininen ohjauslinkistö antautui torstaina tikkurilan radalla:


Tilalle tilasin tällaisen strc:n linkistön:


koska noista strc:n osista ei kyllä pahaa snottavaa ole. Esim. nämä teräsvetarit kestivät melkein vuoden, kunnes toinen taka-akseli meni vihdoin (samalla tikkurilan reissulla) pyörän mutterin juuresta poikki.


Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa ArskaJ

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3551 : 29.01.12 - klo: 20.57 »
No eipä ole kalibrointikaan tuttua...
Jep,kyllä tässäkin joku pieni nappula tuossa virtakytkimen vieressä on.
Ei omisteta ohjelmointikorttia.
joo,saattaisihan tuosta Moottorin/noparin ohjekirjasta apu ongelmaan löytyä,Pitäisi vaan löytää joku tulkiksi opastamaan mitä pitäisi tehdä...
Joku tuolla epäili,että saattaisi olla vikana että jää jarru vähän päälle ja kaasuliipaisimen keskikohta pitäisi kalibroida ohjaimesta uusiksi,mutta eipä tuo luonnistu yhtään paremmin... :embarrassed:
Jälleen tarvitsisi rc laitteiden uusi ymmärtämätön harrastaja viisaampien neuvoja...
Ostin pojalle käytetyn 2wd slashin,autoon on vaihdettu carson dragster sport moottori ja nopeudensäädin.Ja 3S lipoilla ajellaan.Ohjain on tuo traxxaksen oma 2.4ghz.
Myyjä sanoi että autossa on sellainen asetus päällä,että peruutus toimii muutaman sekunnin viiveellä.Eli kun ei kaasuta ja auto on pysähdyksissä hetken niin sitten pystyy pakittamaan.Näin se toimikin kun testailtiin ja sillä käytiin myöhemminkin ajamassa ja hyvin toimi kaikin puolin.Mutta seuraavalla kerralla kun oli meininki vähän testailla,niin ei enää pakitakkaan lainkaan...
Sitä nyt kysyisinkin,että onko mahdollista että olisimme esim.painaneet jostain huomaamatta ja näin muuttaneet vahingossa jotain"asetuksia"tai jotain.
Ja mitenköhän olisi helposti mahdollista saada siihen pakkitoimintokin takaisin?Ohjekirjakin mukana tuli,mutt kun eipä minultakaan tuo lontoon kieli mitenkään suju,eli se ei juuri auta.Pahuksen paljon siinä näkyy olevan kaikenmoisia nappuloiden painelu ohjeita jolloin kai eri säätöjä saa muuteltua...
Helkkarin monimutkaiselta tämä näiden laitteiden kanssa touhuaminen näin alkuun tuntuu,kun ei näistä mitään käsitä... :undecided:

Osaatko kalibroida säädintä? Onko sulla ohjelmointikorttia siihen? Mulla onnistuu kalibrointi yhtä pientä nappia painamalla, mun autossa se sijaitsee virtakytkimen yhteydessä. Luulis että ohjevihkosissa on ohjeet säätimen kalibroinnille, kokeile sitä ensin ja jos ei se auta niin tarkista ohjelmointikortin avulla kaikki säädöt.

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3552 : 29.01.12 - klo: 22.48 »
Kannattaa ehkä laitella kysymystä tuonne nopeudensäädinsäikeiden puolelle. Jos joltakin löytyis sekä laite että manuaali niin olis helpompi opastaa. Yritin Carsonin ESC:in manuaalia netistä katsella mutta heikolla menestyksellä.
Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3553 : 30.01.12 - klo: 10.24 »
Onkos kellään tollasta pro-line flo-tek koria, meinaan ku hommasin sellasen ja syntyi ongelma etu-puskurin kanssa. Eli vakio puskuri kinnaa aika pahasti ja kysynkin mikä puskuri mahtais sopia paremmin? Pitäis tulla vähän eteenpäin jos vertaa tohon vakioon, tai vastaavasti alemmas ettei olis kiinni tossa korissa. Hommaamisella ei oo kyllä mitään kiirettä kun ajattelin ottaa vasta keväällä käyttöön  :angel: , mutta olishan se hyvä olla olemassa jo valmiiksi.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3554 : 01.02.12 - klo: 08.18 »
http://www.liverc.com/news/special_features/877-Travis_Amezcua%27s_Slash_may_be_the_fastest_on_planet_Earth/

Travis Amezcua has just piloted the first Traxxas-based vehicle into an A-main of a "pro" class at the nationals in probably 20 years.

The vehicle Amezcua is running isn't stock, however. It is the latest rendition of a conversion kit we've told you about over the last few months that has been developed by Gil Losi Jr. under the branding of a yet-to-be announced company called Anza.

The kit transforms the highly-popular Traxxas Slash from a backyard basher into a serious racing machine. So serious, in fact, that it is capable of being put in the A-main of Modified Pro-2 at the ROAR Off-Road Nationals.

We can't show you a body-off shot just yet, but we can tell you that it is a highly modified machine. However, it still uses the Slash gear box, pivot blocks, arms, and various other things. We must say, it looks pretty trick!

Travis hopes to guide his "FrankenSlash" to a national championship this weekend. But even if he comes up short, the vehicle's credibility has already been established. It takes a car that has been tested and painstakingly designed and refined to make it into a nationals A-main, and that is exactly the type of rig that has been created by the folks at Anza.

http://www.anzarc.com/

http://www.anzarc.com/product-p/anza5822.htm















Yllättävän "edullinen", 119,99 dollaria.

PS. Näköjään kuvissa on hieman ylimääräistäkin hopuppia, esim hiilikuituiset iskarituet ei näyttäisi kuuluvan kittiin.
« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo: 08.24 kirjoittanut mof »

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3555 : 01.02.12 - klo: 10.31 »
On se hieno!

Hiilaria näyttäisi olevan turhankin paljon, kurasuojat ja monta muuta osaa voisi olla edullisempaa materiaalia.

Takahubeja oli 1 ja 2-asteisia, muutkin osat näyttävät todella hyvältä.

Poissa niemis

  • Moderaattori
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3556 : 01.02.12 - klo: 10.44 »
On se hieno!

Ohan se, eivät vaan toimata eurooppaan...
Caster palat näyttää kans hyviltä. Kingpinni kiinnitys "korjattu" ja saa -5 asteisena.
Samaten takaiskaritorni on mielenkiintonen ratkasu. Oikeestaan kaikissa osissa ihan hyviä ratkasuja...
Slow is smooth, smooth is fast!

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3557 : 01.02.12 - klo: 12.03 »
Hyvän näkönen paketti, varsinkin tuo takatorni/camperlinkkien pidike!! TAHTOO :) Pohjaa en kaipaa, hieman turhakkeet noi sivussa olevat hiilarit.  Hyvinkin pitkällehän tuo on kopio meiläläisen protosta, taidan haastaa oikeuteen tuon kaverin  :evil: On vaan vähän kauniinpi tuo, oma kun on kirveellä tehty

nim. 4mm hiilaripohja tulossa ;)  Turkuun ei vaan kerkee ;(  tulee semmosia pieniä modeja vs. vakio. mm. akseliväliä saa muutettu +-10mm ja painojakauman hallintaan tulosssa myös paremmat evään kuin tän hetkisessä.
« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo: 12.15 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3558 : 01.02.12 - klo: 12.19 »
...mm. akseliväliä saa muutettu +-10mm ja painojakauman hallintaan tulosssa myös paremmat evään kuin tän hetkisessä.

Omaan "tankkiin" tein +10mm akselivälipidennyksen. Ja akulle maksimaaliset pituussäätövarat painonsiirtelyyn. Yllättävän paljon pystyy vaikuttamaan etu/takapään pitoon ja balanssiin.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3559 : 06.02.12 - klo: 16.34 »
tarviskos joku hopitiuppia slashiin.. meenasin FLM boxin tilata itelle

http://www.rcdirectonline.com/categories/FastLane-Machine/Slash-%7B47%7D-Stampede-%7B47%7D-Rustler/?sort=featured&page=3

edit: tilaus laitettu meneen, eli enää ei mukaan mahu.

tulee plinkiplinkiä sen verran että moro :)
« Viimeksi muokattu: 07.02.12 - klo: 22.05 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3560 : 06.02.12 - klo: 21.34 »
Toi jatkettu Rustlerin pohjalevy olisi aikas sopiva Lässykkään. Akun paikkaa ei tosin pysty helposti muuttamaan. Mutta nättihän tuo on :smiley:

Poissa MitsuEvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3561 : 07.02.12 - klo: 20.16 »
Mikähän mahtaa vaivata Slashia, ajelin lämpimässä hallissa ja parin minuutin ajon jälkeen nopari alkoi vilkuttaa punaista lediä hitaasti, eli taitaa meinata lipo cutoffia.  :shocked: Noparina siis VXL-3S. Akkukin oli juuri ladattu täyteen. Akun kun käytti irti niin alko taas pelata normaalisti. Onko kellään kokemusta kyseisestä ongelmasta vai onko nopari tulossa tiensä päähän tai jotain muuta?

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3562 : 07.02.12 - klo: 20.40 »
Mikähän mahtaa vaivata Slashia, ajelin lämpimässä hallissa ja parin minuutin ajon jälkeen nopari alkoi vilkuttaa punaista lediä hitaasti, eli taitaa meinata lipo cutoffia.  :shocked: Noparina siis VXL-3S. Akkukin oli juuri ladattu täyteen. Akun kun käytti irti niin alko taas pelata normaalisti. Onko kellään kokemusta kyseisestä ongelmasta vai onko nopari tulossa tiensä päähän tai jotain muuta?

Putsaapas kaikki akun ja noparin välillä olevat liittimet.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3563 : 07.02.12 - klo: 22.04 »
Mikähän mahtaa vaivata Slashia, ajelin lämpimässä hallissa ja parin minuutin ajon jälkeen nopari alkoi vilkuttaa punaista lediä hitaasti, eli taitaa meinata lipo cutoffia.  :shocked: Noparina siis VXL-3S. Akkukin oli juuri ladattu täyteen. Akun kun käytti irti niin alko taas pelata normaalisti. Onko kellään kokemusta kyseisestä ongelmasta vai onko nopari tulossa tiensä päähän tai jotain muuta?

Putsaapas kaikki akun ja noparin välillä olevat liittimet.

Ajelitko hitaasti 3s-akuilla? Voisi olla lämpökatkaisu...

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3564 : 07.02.12 - klo: 22.35 »
Eiks lämpökatkaisu vilkuta nopeasti ja lipo kutti hitaasti?!
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3565 : 08.02.12 - klo: 14.04 »
Ei kestä tehdä kanttauksia tuohon alumiiniin. Pienempään palaan yritettiin ja se meni poikki...
Muutenhan tuo alkaa olemaan valmis, vielä pari reikää. Kuvia vois laitella myöhemmin.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3566 : 08.02.12 - klo: 15.25 »
Ei kestä tehdä kanttauksia tuohon alumiiniin. Pienempään palaan yritettiin ja se meni poikki...
Muutenhan tuo alkaa olemaan valmis, vielä pari reikää. Kuvia vois laitella myöhemmin.

Kuinkas suurta pokkausta koititte tehä?
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3567 : 08.02.12 - klo: 16.00 »
Vähän alle sentin. Onneksi koitettiin tehä hukkapalaan, eikä suoraan alustaan.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3568 : 08.02.12 - klo: 19.37 »
Sentin pokkaus ei oikein kerro ainakaan mulle millasta on yritetty. Liian jyrkkä kulma ja tiukka taivutussäde vois selittää miks levy menee poikki. Mut eiköhän tuo kestä ilman pokkauksiakin.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3569 : 08.02.12 - klo: 21.36 »
Yrititte pokata Duralia?
Ei onnistu... Tai pieni saattaa onnistua jos on kanttikone käytössä. Enkä tarkoita mitään käsikäyttöistä.