Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1286168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3780 : 19.05.12 - klo: 13.55 »
RC laitteissa ei olla päästy sellaiseen hienouteen että kun vaihdetaan eri jäykkyinen jousi niin maavara pysyisi samana.
Jouset kun ovat hyvin yleisesti saman mittaiset.
Jolloin tottakai pitää sillä ns esijännityksellä säätää se maavara.
Sehän ei nimenomaan oikein käytettynä vaikuta yhtään mihinkään muuhun kuin ainoastaan maavaraan.
Eli autossa on esim hardit jouset paikoillaan.
Esijännitysklipsejä tai ruuvia on vaikkapa sentin verran.
No autoon laitetaankin jousi mallia soft.
Tottakai maavara tipahtaa kun pehmeä jousi ei jaksa pitää auton painoa samalla korkeudella.
Tällöin lisätään klipsejä, tai ruuvataan ruuvia jotta saavutetaan sama maavara.
Jousi itsessään on edelleen pehmeämpi kuin se edellinen.
Maavara on edelleen sama kuin toisellakin jousella.
Ainoastaan jousen kovuus on muuttunut.
Ei ulosvaimennus tai mikään muukaan.

Tai jos jousi pysyy samana, mutta säädetään maavaraa, eli lisätään esijännitystä.
Ainoastaan auto nousee korkeammaksi.
Jousituksen ja vaimennuksen jäykkyys ei ole muuttunut miksikään.
Se on tietysti eri asia sitten mihin se maavara on säädetty, onko auto enää toimiva vai ei.

Oikeastaan kun maavaraa nostetaan tai lasketaan niin ainoa mikä tässä muuttuu mukana on se kuinka paljon autossa on ulosjoustovaraa siitä auton maavarasta.
Toisinsanoen jos kyseinen ominaisuus halutaan pitää täysin samana kokoajan niin silloin kun maavaraa nostaa tai laskee millin niin pitäisi säätää ulosjouston rajoitustakin saman verran.

Mutta ainoa asia mikä siis esijännitystä lisätessä voi tehdä auton huonoksi ajaa, on että maavara on noussut liian korkeaksi ja varsinkin jos esijännitystä on laitettu niin paljon että rengas ei pääse yhtään tippumaan montussa, koska maavara on säädetty jo ulosjoustovaraan asti.
« Viimeksi muokattu: 19.05.12 - klo: 13.59 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Co-driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3781 : 20.05.12 - klo: 00.45 »
Okei, annetaan periks  :azn:

Koskahan RC:ihin tulee lisäsäiliölliset iskarit, naksuteltavilla säädöillä. Vai onko semmosia jo?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3782 : 20.05.12 - klo: 00.54 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HARM-Varaosat-ja-Tarvikkeet/1502829-Shock-adjustable-set-4-108425

Krossareissakin on kaikenlaista vastaavaa kokeiltu, mutta aina palattu perinteiseen koska perinteinen on toiminut paremmin.
Harva noita linkin iskareitakaan käyttää edes 1/5 rata-autoissa mihin ovat suunniteltu.
Liian kovaa röykytystä jne. niin pienille osille mitä tuo systeemi vaatii.

Poissa Co-driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3783 : 20.05.12 - klo: 09.45 »
Olishan se pitäny arvata  :shocked:

Poissa Jezuz

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3784 : 20.05.12 - klo: 11.28 »
Luulis että olis kehitettävä ensin nopea vaimennus noihin iskareihin ennenkuin ruvetaan säätöjä sovittelemaan!

Poissa Vellu^

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3785 : 21.05.12 - klo: 07.52 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-RTR-103170 Slashia olen katsellut ja ajatellut ostaa. Onko tuossa jotain tyyppivikaa, mikä kannattaisi tilata suoraan mukaan ja onko tuohon hyvä ostaa lipo akku.... Olen ensimmäiseksi autoksi ostamassa tuota, sen takia vähän tyhmiä kysymyksiä... : D
Stampede VXL

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3786 : 21.05.12 - klo: 08.25 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-RTR-103170 Slashia olen katsellut ja ajatellut ostaa. Onko tuossa jotain tyyppivikaa, mikä kannattaisi tilata suoraan mukaan ja onko tuohon hyvä ostaa lipo akku.... Olen ensimmäiseksi autoksi ostamassa tuota, sen takia vähän tyhmiä kysymyksiä... : D

Älä missään nimessä tilaa mitään tyyppivikaa mukaan  :laugh: eturipustuksen osat oli ainakin omassa kovilla ja niitä  vaihtelin parempiin, kannattaa ottaa toki niitä varastoon ja ainakin 2 spurria taskunpohjalle.
Tiger II

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3787 : 21.05.12 - klo: 08.47 »
Etu-, kuten takaripustuskin, kestää hyvin. Älyttömiä törmäilyjä ei kestä mikään. Ja kaikille osille tulee joskus se viimeinen tälli.

Spurri ehkä olisi hyvä ottaa varalle. Ja vaihtaa spurrin suoja tiiviiseen RPM:n valmisteeseen.

Harjallinen kone ei ole tunnettu kestävyydestä. Harkitse vielä VXL-mallia. Ja lue tämäkin aihe kokonaan, vaikka sivuja on paljon...

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3788 : 21.05.12 - klo: 08.52 »
Joo, ulkoradoilla mä en hajottanut ekana kesänä yhtään osaa ripustuksita että ei ne kovin heikot ole. Sisäradan kovat esteet alko rikkomaan paikkoja kun niitä päin ajelin. Ja keittämällä saa osista joustavammat, ei hajoa niin helposti.

Spurreja ja pyöränlaakereita vois ottaa varastoon ja teipata sen spurrin suojan kolon umpeen taii vaihtaa sen tiiviiseen.

Ja VXL malli ehdottomasti, niinkuin Jon suosittelikin jo.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3789 : 21.05.12 - klo: 10.58 »

Spurreja ja pyöränlaakereita vois ottaa varastoon ja teipata sen spurrin suojan kolon umpeen taii vaihtaa sen tiiviiseen.


Itehän olen ajellu jo monta vuotta ilman spurrinsuojia, näyttää kestävän hiekkakentälläkin revittelyä kymmeniä akkuja?? Varmaan tuo lcog pohja tekee sen.  Itellä on asson spurri kylläkin käytössä.

Tärkeimmän kohteet auton kestämisen kannalta on takatukivarsien saranatapit. Ne vakiot tahtoo lähtee auki jossain vaiheessa ja sen jälkeen menee tukivarsi ja vaihelaatikko.  Casterpalat kannattaa myös päivittää jossain vaiheessa alumiiniseen + rmp:n ohjauspalat + takahubit.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3790 : 21.05.12 - klo: 12.13 »
Takatukivarsien saranatapit pysyvät paikoillaan kun asentaa sen irtoavan toiselta puolelta :smiley:

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3791 : 21.05.12 - klo: 12.56 »
Millasia koiranluita suosittelette? Ei pysy toisella puolella kupissa ollenkaan. Kupit jo vaihdoin, mutta näyttää luun ne kaksi tappia mitkä tulee kupin koloihin senverran kuluneen että pyörii vain kupissa. Ja mistäs noita kannattaa katsoa ja millä nimellä ovat? Saako Sabesta noita vai mistä? Jotkin hiukan paremmat kannattaa laittaa ilmeisesti? Ja minkämoinen homma nuo on vaihtaa? Löytääköhän Youtubesta jotain ohjeita?

Pahoittelen taas tyhmyyttäni.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3792 : 21.05.12 - klo: 13.00 »
Sulla on jotkut viri-akselit? Alkuperäisillä ei ole tota ongelmaa.

Poissa GTI

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3793 : 21.05.12 - klo: 13.10 »
Moro,

Itsekin olen uusi käyttäjä joka juuri tilasi 2wd VXL Slashin. Paketti toivottavasti tulossa lähipäivinä RacingFactorysta. Pojallenihan tuo RC tuli alunperin luvattua, mutta alle kouluikäinen olisi varmaan pärjännyt ihan hyvin perus Nikko-autollakin ;). Ehkäpä tulossa siis yksi uusi yhteinen harrastus Isälle ja Pojalle...

Mitään teknistä tai ajokokemusta näistä autoista ei siis ole. Slashiin päädyin muutamien tuntien nettiselailun jälkeen, kun tuli käsitys että on kestävä ja kohtuu helposti ylläpidettävä auto varaosapalveluineen. Lisäksi harjaton kone ja vedenpitävä.

Nyt itsellä samat kysymykset kuin Vellulla, eli auttaakaa aloittelijaa mitä kannattaisi huomioida heti aluksi:

1. Auton perushuolto, onko jotain mitä tulee tehdä aina käytön jälkeen?

2. Heikot kohdat mitä voisi ennaltaehkäistä?
-spurrin (=mikä?) suoja uuteen tai suojakolon teippaus?
-takatukivarsien saranatapit vaihdettava kestävempiin?
-eturipustuksen vahvistus?
-alumiiniset casterpalat +ohjauspalat+takahubit? (toivon löytäväni käyttöohjeesta ko.osat...)
-varalta spurreja ja pyöranlaakereita varastoon?
- muita kohtia?

3. Ohjainsäädöt, mukaan tulee joku 2,4 GHZ TQ ohjain:
-onko jotain erokoisia "säätöjä'" joita tulee tehdä?
-onko tuossa tehoalueen säätöä (jos se poikakin pääsisi kokeileen...)?

4. Akut+lataus:
- mukaan tulee 3000 NiMh akku ja laturi, aloittelija pärjännee näillä?
- vähintään 2s Lipo akku ja sille laturi sitten myöhemmin, pitääkö Lipoa varten olla joku katkaisu jossain?

5. Muuta huomioitavaa, mitä en ole vielä edes tajunnut?

Etukäteen Kiitos Teille kaikille, jotka Jaksatte ja Haluatte auttaa uusia tulokkaita!

t. GTI





Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3794 : 21.05.12 - klo: 13.20 »
Moro,

Itsekin olen uusi käyttäjä joka juuri tilasi 2wd VXL Slashin. Paketti toivottavasti tulossa lähipäivinä RacingFactorysta. Pojallenihan tuo RC tuli alunperin luvattua, mutta alle kouluikäinen olisi varmaan pärjännyt ihan hyvin perus Nikko-autollakin ;). Ehkäpä tulossa siis yksi uusi yhteinen harrastus Isälle ja Pojalle...

Mitään teknistä tai ajokokemusta näistä autoista ei siis ole. Slashiin päädyin muutamien tuntien nettiselailun jälkeen, kun tuli käsitys että on kestävä ja kohtuu helposti ylläpidettävä auto varaosapalveluineen. Lisäksi harjaton kone ja vedenpitävä.

Nyt itsellä samat kysymykset kuin Vellulla, eli auttaakaa aloittelijaa mitä kannattaisi huomioida heti aluksi:

1. Auton perushuolto, onko jotain mitä tulee tehdä aina käytön jälkeen?

2. Heikot kohdat mitä voisi ennaltaehkäistä?
-spurrin (=mikä?) suoja uuteen tai suojakolon teippaus?
-takatukivarsien saranatapit vaihdettava kestävempiin?
-eturipustuksen vahvistus?
-alumiiniset casterpalat +ohjauspalat+takahubit? (toivon löytäväni käyttöohjeesta ko.osat...)
-varalta spurreja ja pyöranlaakereita varastoon?
- muita kohtia?

3. Ohjainsäädöt, mukaan tulee joku 2,4 GHZ TQ ohjain:
-onko jotain erokoisia "säätöjä'" joita tulee tehdä?
-onko tuossa tehoalueen säätöä (jos se poikakin pääsisi kokeileen...)?

4. Akut+lataus:
- mukaan tulee 3000 NiMh akku ja laturi, aloittelija pärjännee näillä?
- vähintään 2s Lipo akku ja sille laturi sitten myöhemmin, pitääkö Lipoa varten olla joku katkaisu jossain?

5. Muuta huomioitavaa, mitä en ole vielä edes tajunnut?

Etukäteen Kiitos Teille kaikille, jotka Jaksatte ja Haluatte auttaa uusia tulokkaita!

t. GTI

1. perushuolto - itse olen niin friikki että putsaan auton perusteellisesti ajojen jälkeen ja katson tietysti että paikat ehjät, oma vinkki tuohon putsaukseen, onnistuu ilman erikoisvälineitä. Pensseli ja purkki crc:tä, suhautetaan pieni määrä pensseliin ja penselillä sitten suditaan autoa, putsaa ja voitelee samalla eikä pinta jää tahmeaksi johon lika kertyisi.

2. homma nippu kuluvia/särkyviä osia laatikkoon luet tätä topiccia niin selviää mitä, spurri on se johon moottorin pinjoni ottaa kiinni ensimmäisenä.. eli se iso musta ratas jota moottori pyörittää.

4. harjattomassa taitaa olla jo lipo cutoff valmiina joten siitä ei tarvi huolehtia ( saa korjata)
Tiger II

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3795 : 21.05.12 - klo: 13.25 »
1. vähän tapauskohtaista ja riippuu missä ajetaan. Putsausta, kuivausta, öljyämistä ja tarkastelua ettei oo ruuveja löystyny tms. Jotkut toki vaan ajaa ja korjaa sit mitä hajoaa, huolellisemmalla huoltamisella voi säästää vähän korjauskuluissa ja välttyä harmillisilta ajojen keskeytymisiltä.

2. -spurri on se iso hammasratas semmosen muovikopan alla takana oikealla. Muovikopassa on typerä reikä jonka voi peittää teipillä niin ei hiekkaa pääse niin paljoa sinne. Myös muut reitit hiekalle sinne kopan alle kannattaa tukkia. Samoin moottorin päätylaakeri suojata teipinpalalla sietä muovipäädyn alta.
- Tapeille ei tarvii välttämättä tehä mitään, mut jos pyörii säännöllisesti auki niin voi asentaa sen tapin toisesta suunnasta niin ajossa tulevat rasitukset kääntää sitä kiinnipäin, ei aukipäin niinkuin vakiona.
-pyöränlaakereita menee jos ajaa märässä tai oikein hienossa pöllyssä. Muutama varalla voi pelastaa päivän, eikä maksa kuin muutaman euron.
- eturipustusten osia ei välttämättä tarvii haalia etukäteen, itellä ei tosiaan hajonnu mitään ensimmäisinä kuukausina.

3. ohjaimesta ei tarvii säädellä mitään, autossa olevasta nopeudensäätimestä voi laittaa harjoittelumoodin päälle ja auton tehot puolittuu. Hyvä ensikertalaiselle. Näin ainakin tehokkaammassa vxl mallissa.

4. vakioakulla pärjää, vakiolaturilla ei oikein kun lataus kestää ikuisuuden. Pari kolme akkua ja tehokkaampi laturi tekee ajelusta mielekkäämpää.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3796 : 21.05.12 - klo: 13.38 »
Sulla on jotkut viri-akselit? Alkuperäisillä ei ole tota ongelmaa.

Joo jotkut virit on kiinni. Kannattaako laittaa sitten alkuperäiset? Sopiiko noihin virikuppeihin vai vaatiiko eri kupitkin?

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3797 : 21.05.12 - klo: 15.35 »
Sulla on jotkut viri-akselit? Alkuperäisillä ei ole tota ongelmaa.

Joo jotkut virit on kiinni. Kannattaako laittaa sitten alkuperäiset? Sopiiko noihin virikuppeihin vai vaatiiko eri kupitkin?
Tilaa vakiot, irrotat vaan kupit molemmista päistä ja laitat vakiot muoviset kiinni.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3798 : 21.05.12 - klo: 16.41 »
Sulla on jotkut viri-akselit? Alkuperäisillä ei ole tota ongelmaa.

Joo jotkut virit on kiinni. Kannattaako laittaa sitten alkuperäiset? Sopiiko noihin virikuppeihin vai vaatiiko eri kupitkin?
Tilaa vakiot, irrotat vaan kupit molemmista päistä ja laitat vakiot muoviset kiinni.

Milläs nimellä nuo kulkee? Koiranluu ei ilmeisesti? Osaa vaan hakea netistä/kysyä.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3799 : 21.05.12 - klo: 17.42 »

Milläs nimellä nuo kulkee? Koiranluu ei ilmeisesti? Osaa vaan hakea netistä/kysyä.

Traxxas Heavy Duty Rear Driveshaft Assembly [TRA6852X]

https://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=51700&grpid=3901&order_id=WO1337611298

Tuo passaa ja sisältää kaiken mitä vaaditaan. Eli vanhat vetarit poikkeen, ja uus tilalle.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3800 : 21.05.12 - klo: 18.22 »

Milläs nimellä nuo kulkee? Koiranluu ei ilmeisesti? Osaa vaan hakea netistä/kysyä.

Traxxas Heavy Duty Rear Driveshaft Assembly [TRA6852X]

https://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=51700&grpid=3901&order_id=WO1337611298

Tuo passaa ja sisältää kaiken mitä vaaditaan. Eli vanhat vetarit poikkeen, ja uus tilalle.

Onko tuossa nyt sitten koko pätkä? http://www.ebay.com/itm/Traxxas-TRA7051x-Driveshaft-Steel-Assembled-1-16-Slash-/390418675030?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5ae6c43556. Tuo yläpää siis on väljä. Tai miten sen nyt selittää.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3801 : 21.05.12 - klo: 19.12 »
Onko tuossa nyt sitten koko pätkä? http://www.ebay.com/itm/Traxxas-TRA7051x-Driveshaft-Steel-Assembled-1-16-Slash-/390418675030?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5ae6c43556. Tuo yläpää siis on väljä. Tai miten sen nyt selittää.

Noi on väärät, ovat 1/16 kokoseen 4wd slashiin.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3802 : 21.05.12 - klo: 19.19 »
Onko tuossa nyt sitten koko pätkä? http://www.ebay.com/itm/Traxxas-TRA7051x-Driveshaft-Steel-Assembled-1-16-Slash-/390418675030?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5ae6c43556. Tuo yläpää siis on väljä. Tai miten sen nyt selittää.

Noi on väärät, ovat 1/16 kokoseen 4wd slashiin.

Joo sen huomasinkin, mutta näytin vaan kuvan, että tuo osa pitäisi uusia.

Poissa Kikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3803 : 22.05.12 - klo: 20.09 »
Tuli haettua Sabesta alkuperäiset vetarit. Mukaan tarttui myös kuplan kori sekä pari pulloa maalia.

Poissa Tomsantommy

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3804 : 23.05.12 - klo: 10.55 »
Millasilla eturenkailla ajatte,esim. lavangossa?
-Tamiya mini m01,2*tamiya mini m03,tamiya trf415 mre,traxxas slash2wd,axial scx10,Kyosho ultima 2wd vintage-

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3805 : 23.05.12 - klo: 12.47 »
Millasilla eturenkailla ajatte,esim. lavangossa?
AKA Cityblock toimii ainakin, mutta kuluu aika nopeesti
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3806 : 24.05.12 - klo: 07.58 »
Jos jollakulla hajoaa voimansiirrosta idler gear, niin varaosien kanssa kannattaa olla tarkkana. Traxxas tekee kolmea erilaista ratasta, muovinen, alumiininen ja teräksinen. VXL mallissa kun kaikki rattaat on terästä(saattaa olla nykyään myös harjallisessa mallissa), niin siinä ei voi käyttää muuta kuin teräsratasta. Alumiininen kulahtaa parilla akullisella, ja maksaakin ihan sikana, yhden alun hinnalla saa neljä teräsratasta. Se alumiininen on kait tarkoitettu vain muovirattaiden kaveriksi, kait kestävämpi kuin muovi idler. Eikä se muovinen idlerikään varmaan kestä teräsrattaiden kanssa, en ainakaan kokeilis.

Senverran kova homma ruuvata ettei kannata harjoitella noiden rattaiden kanssa niinkuin minä oon nyt joutunu tekemään. Ensin väsähti ratas noin vuoden käytön jälkeen, satoja akullisia ajettu. Uusi teräsratas tilalle mutta slipperi jäi epöhuomiossa täysin kiinni ja ratas hajos päivässä.  :grin: Sitte kaupasta löyty vaan muovinen ja aluratas. No kaks aluratasta mukaan ja radalle. Hajos heti, saattoi mennä kyllä jotain sinne väliin mutta mitään ylimääräistä ei kyllä poksista löytynyt. No  ratas vaihtoon, kesti pari akkua ja alkoi kokoajan metelöimään enempi ja kului niin paljon että sutas.  :angry:

No nyt on pari teräsratasta tilattu ja lisäksi tulee jenkeistä robinson racingin extra hard teräs idleri. Jos ei noilla ja löysällä slipperillä ala kestää, niin auto menee vantaanjokeen. Ja syvälle!  :laugh:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Co-driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3807 : 24.05.12 - klo: 09.31 »
Nyt on harjallinen paketti autossa ja vähän pirteempi olis harkinnassa.

Esim.
http://www.ebay.com/itm/LEOPARD-SKYRC-4370KV-9T-Brushless-Motor-60A-ESC-Speed-Controller-Combo-ME720-/300690134627?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item4602875663  <--- onkohan toi oikeen kokonen, että saa Slashiin kiinni? Löytyy myös 10T ja 12T. Jos tilais Noparin, moottorin ja ohjelmointikortin erikseen niin taitaa välttyä tulli & verojutuilta?

Tai sitten Hobbywing 60A nopari ja http://www.hobbypartz.com/96m202-3650-10-5t-sensored.html

Onko noi yleensäkin soveltuvia Slashiin?
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo: 13.21 kirjoittanut Co-driver »

Poissa Co-driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3808 : 25.05.12 - klo: 12.18 »
Tai sitten kaikki Hobbyparzilta:

Moottori
http://www.hobbypartz.com/96m202-3650-10-5t-sensored.html

ESC
http://www.hobbypartz.com/ezrun-60a-brushless-esc-for-1-10-car.html
tai
http://www.hobbypartz.com/07e-c-xerun-60a-sd.html

Kortti
http://www.hobbypartz.com/07e-hobbywing-led-programcard.html

Nopareista eka on sensorittomalle ja toinen sensorilliselle, onkohan niissä muuta eroa?
Sitten jos joku osaisi sanoa saako noi rojut ruuvattua 2wd Slashiin ilman suurempia ongelmia?

edit: Rupee tuleen niin paljon kysymyksiä, että siirsin tän toiseen topicciin
http://rc10.fi/index.php?topic=12687.4080
« Viimeksi muokattu: 25.05.12 - klo: 13.52 kirjoittanut Co-driver »

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #3809 : 25.05.12 - klo: 16.10 »
Tollanen combo: http://www.hobbypartz.com/car.html kaverilla on tuuppi slässissä tuollainen ja hyvin on toiminut. Tuon combon voit ostaa myös lähes samaan hintaan suomesta, eurorc:ltä http://fi.eurorc.com/product/679/hobbywing-ezrun-60a-85t-combo-b5
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10