Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1285410 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4830 : 11.11.16 - klo: 21.52 »
Eli päättelin että vastaus on ei :roll:
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4831 : 11.11.16 - klo: 22.07 »
Eli päättelin että vastaus on ei :roll:

No ei varmaan tarvitse tilata. Osia löytyy auton suosion takia monelta kauppiaalta. 6 kpl:tta traxxas-autoja ollut ja yhden"axel stub carrierin" ja pari tukivartta olen onnistunut rikkomaan...nekin mennyt kovalla vauhdilla +45km/h)törmättynä "koviin kohteisiin" omien ajovirheiden takia.   
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4832 : 12.11.16 - klo: 09.16 »
Kun tämän keskustelun oon lukenu nii se on juuri täydellinen pirssi minulle. Paljon ajo aika on vakio akulla ja huiput kun jotenkin traxxassin mainos lukemat on vähän korkeita harjalliselle vehkeelle? Laitan kyllä sen trackstar combon 80a/4000kv combon siihen ja siinä käytän 5200mah lipoa. Sillä setillä ajo aika on noin 50-60min.
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4833 : 12.11.16 - klo: 09.17 »
Mulla On Ollu Slash kohta Vuoden ja hajonneet osat on: 1 tukivarsi, 2 takahubia ja yksi etuhubi.



On kestävä!!
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4834 : 12.11.16 - klo: 09.23 »
Onko siinä xl5 laitteessa vakiona se metalli voimansiirto
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4835 : 12.11.16 - klo: 09.49 »
Onko siinä xl5 laitteessa vakiona se metalli voimansiirto

Eiköhän. Hommaa laakereita pakkiin varalle. Spurrin puoleinen diffin ulostulon laakeri antaa myötä melko varmaan ekana mutta aika lämää saa antaa siihen asti. Idler ratas toinen (tai siis sen lukkotappi metalliperässä.) mutta kun vaikka kerran vuoteen aukasee perän ja vaihtaa laakerit niin eipä se muuta tarvii.

Muistaa kuitenkin  senettä kaiken saa rikki kun tosissaan yrittää.....

Mutta loput päättelee vaikka tuosta linkistä  https://traxxas.com/products/models/electric/58024slash
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4836 : 12.11.16 - klo: 11.00 »
Kiitos kokemuksista, linkeistä ja neuvoista! Menen tänään katsomaan autoa hobbylinnaan.
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4837 : 12.11.16 - klo: 11.31 »
Noita laakereita saa ihan "metritavarana" eli perän sisälle ei tarvitse tuhlata suojattuja. Säästää ne paikkoihin missä ne altistuu lialle.
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4838 : 14.11.16 - klo: 13.19 »
Heinäkuusta asti ajettu harjattomalla Slash VXL RTR:llä pihassa ja sisäradalla matolla. Jokaisen kulman hubit muutamaan kertaan, C-palat eteen ja etuiskareiden korkit uusittu. Suosittelen seuraavien pitämistä käsillä:

- 3736 Steering blocks, left & right (Hubit eteen, käy kummallekin puolelle sama)
- 3752 Stub axle carriers (Hubit taakse, käy kummallekin puolelle sama)
- 3632 Caster blocks (l&r) (C-palat eteen, oik ja vas omansa)
- 3767 Shock caps (osta myös öljy, kun iskri korkkaa lentää öljyt pihalle)
- Kierrelukite

Koko em lista ei taida kolmea kymppiä maksaa. Ei jää ajot kesken kun kuitenkin paukkuu. Alumiiniosien huono puoli on noin kahdeksankertaisen hinnan lisäksi se, että isku vain siirtyy syvemmälle rakenteisin ja rikkoo jotakin muuta. Lisäksi aluosa ei palaudu iskun jälkeen muotoonsa. Halvat muovi osat ovat alkuuun hyviä ja halpoja sulakkeita.

Lisäksi on on mennyt slipper clutch ja sen seurauksena idler gear, mutta se ei ole tavallista.

Takatukivarsien kiinnityspinnit runkoon tahtovat löystyä. Tarkkaile niitä ja tee rautalangasta tai nippusiteestä varmistus jos löystyy. Edes kierrelukite ei meinaa auttaa noissa.

Huolimatta vaihdetuista osista, on tuo käsittämättömän kestävä lossi. Ajettu 5800mAh 2S lipoilla ja hakattu kuin vierasta sikaa. Koneena tuossa VXL:ssä on Velineon 3500 brushless, jossa paukku ei kesken lopu. Sisäradalla matolla poika ajaa max 45% tehoilla. Radioon ostettava Traxxas Link Wireless Module osa nro 6507R on erittäin suositeltava jos kiinnostaa säätää auton ominaisuuksia enemmän jatkossa. Kännykkäapsin kautta säädät helposti esim. tehon, ohjauksen kääntyvyyden, jarrutusvoiman etc. Lisäksi linkin kautta saa käyttöön ajon aikaisen telemetria jos haluaa antureita eri kohteille ostaa. Me emme ole ostaneet vielä yhtäkään.

Parit videot lauantailta:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/57144465/Clip252.m4v

https://dl.dropboxusercontent.com/u/57144465/Clip243.m4v

https://dl.dropboxusercontent.com/u/57144465/Clip261.m4v
« Viimeksi muokattu: 14.11.16 - klo: 13.35 kirjoittanut Stahl-Ville »

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4839 : 14.11.16 - klo: 14.13 »
Heinäkuusta asti ajettu harjattomalla Slash VXL RTR:llä pihassa ja sisäradalla matolla. Jokaisen kulman hubit muutamaan kertaan, C-palat eteen ja etuiskareiden korkit uusittu. Suosittelen seuraavien pitämistä käsillä:

- 3736 Steering blocks, left & right (Hubit eteen, käy kummallekin puolelle sama)
- 3752 Stub axle carriers (Hubit taakse, käy kummallekin puolelle sama)
- 3632 Caster blocks (l&r) (C-palat eteen, oik ja vas omansa)
- 3767 Shock caps (osta myös öljy, kun iskri korkkaa lentää öljyt pihalle)
- Kierrelukite

Koko em lista ei taida kolmea kymppiä maksaa. Ei jää ajot kesken kun kuitenkin paukkuu. Alumiiniosien huono puoli on noin kahdeksankertaisen hinnan lisäksi se, että isku vain siirtyy syvemmälle rakenteisin ja rikkoo jotakin muuta. Lisäksi aluosa ei palaudu iskun jälkeen muotoonsa. Halvat muovi osat ovat alkuuun hyviä ja halpoja sulakkeita.

Lisäksi on on mennyt slipper clutch ja sen seurauksena idler gear, mutta se ei ole tavallista.

Takatukivarsien kiinnityspinnit runkoon tahtovat löystyä. Tarkkaile niitä ja tee rautalangasta tai nippusiteestä varmistus jos löystyy. Edes kierrelukite ei meinaa auttaa noissa.

Huolimatta vaihdetuista osista, on tuo käsittämättömän kestävä lossi. Ajettu 5800mAh 2S lipoilla ja hakattu kuin vierasta sikaa. Koneena tuossa VXL:ssä on Velineon 3500 brushless, jossa paukku ei kesken lopu. Sisäradalla matolla poika ajaa max 45% tehoilla. Radioon ostettava Traxxas Link Wireless Module osa nro 6507R on erittäin suositeltava jos kiinnostaa säätää auton ominaisuuksia enemmän jatkossa. Kännykkäapsin kautta säädät helposti esim. tehon, ohjauksen kääntyvyyden, jarrutusvoiman etc. Lisäksi linkin kautta saa käyttöön ajon aikaisen telemetria jos haluaa antureita eri kohteille ostaa. Me emme ole ostaneet vielä yhtäkään.

Parit videot lauantailta:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/57144465/Clip252.m4v

https://dl.dropboxusercontent.com/u/57144465/Clip243.m4v

https://dl.dropboxusercontent.com/u/57144465/Clip261.m4v

No aika paljon olet saanut rikki!? Ajat varmaa sitten aika paljon enemmän kuin minä! (ajan 1:llä/2:lla autolla akullisen viikossa)  Esim. idler geariä en saanut 2wd Stampedesta 2 vuoden aikana rikki vaikka pommitin sitä Castlen combolla 5700kv koneella 3s:n voimalla. Nooh, hirveästi ei tullut hypittyäkään, se kai sille on myrkkyä...Nuo sisäradat kanssa tieten kuluttaa autoa ihan erilailla kuin hiekkakentät ja "pehmeämmät" hyppyrit...
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4840 : 14.11.16 - klo: 18.25 »
Takatukivarsien kiinnityspinnit runkoon tahtovat löystyä. Tarkkaile niitä ja tee rautalangasta tai nippusiteestä varmistus jos löystyy. Edes kierrelukite ei meinaa auttaa noissa.

Käännä se, joka aukeaa toisin päin. Sitten pysyy eikä tarvitse lukitetta  :wink:

Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4841 : 23.11.16 - klo: 11.57 »
Aloin miettiä että ens kesäks pitäs uus auto hankkia... niin onko ko. Auto vxl  mallinna ja oba ääni moduulilla järkevä sijoitus. https://www.hobbylinna.fi/tuote/slash-2wd-1:10-rtr-24ghz-tqi-oba-tsm-batteri/TRX58076-21/

Poissa Kimmo S

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4842 : 24.11.16 - klo: 11.21 »
Komppaan Villen varaosalistaa, samaan tahtiin on meilläkin osia mennyt. Jon mainitsi myös laakerit, ne pitää pitää kunnossa ja vaihtaa ajoissa. Samoin vetareiden teleskoopit pitää putsata usein. Meillä pääsi esim. takaa pyöränlaakerit jumiin ja varmaan tämän takia söi takadiffin tiivisteet ja rattaat. Ulkona uloimmat pyöränlaakerit likaantuu aika nopsaan, samoin diffien, joten säännöllisen huollon merkitystä ei voi korostaa. Ajoympäristö vaikuttaa kovin paljon siihen miten likaantuu. Meillä myös on ajetttu autolla heinäkuusta asti. Akkuina 2s lipot. Ajoa joku kolme tuntia viikossa, kesällä metsässä ja nyt sisällä radalla.

Lisäisin edellisiin listoihin vielä
 - etuiskarien mäntien varret 1664,
 - tukivarsien kiinnitystapit 6834,
 - pyörännavat 1654,
 - ja vetarit ja ohjausservon rattaat.
Kaikki nämä kuluu joka tapauksessa käytössä, joten hyvä pitää pakissa vaihto-osana. Vetarit ja servo kestää kyllä pitempään ja vaikeampi saada hajalle. Äkkiähän varaosia on pakillinen kasassa, jos haluaa ettei ajot keskeydy jokaiseen pikku kolariin / kulumaan.

Katolta hyppiminen näyttää hölmöläisen hommalta. Saattaahan auto tuonkin kestää, kun putoaa tasaisesti alas pohjalevylleen. Kolarissa kuitenkin yleensä törmätään yhdellä renkaalla kiinteään esteeseen ja kaikki voima keskittyy yhteen paikkaan, niin hajoaahan se.

Jos radalle meinaa mennä, niin ehdottomasti LCG-versio. Meidän perus 4x4 Slashi on ollut metsärälläämiseen hyvä, mutta jos suoraan radalle valitsisin autoa, niin valitsisin jotain muuta. Radalla korkea slash kaatuu liian helposti. Sitä en tiedä, että toimisiko matalampi metsässä. Ainahan siihen voi hankkia isommat renkaat - josta päästään taas ihan uusiin ongelmiin, kun renkaat on raskaammat pyörittää. Metsässä neliveto varmaan helpompi ajaa, radalla takaveto lienee kehittävämpi. Takavetoisessa on myös vähemmän huollettavaa kuin nelivedossa.
« Viimeksi muokattu: 24.11.16 - klo: 13.05 kirjoittanut Kimmo S »

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4843 : 25.11.16 - klo: 15.47 »
Aloin miettiä että ens kesäks pitäs uus auto hankkia... niin onko ko. Auto vxl  mallinna ja oba ääni moduulilla järkevä sijoitus. https://www.hobbylinna.fi/tuote/slash-2wd-1:10-rtr-24ghz-tqi-oba-tsm-batteri/TRX58076-21/

Juurikin tuo auto on meillä. Äänimoduli on ihan makea. Kunnon veekasin äänet ja antaa fiilistä nurkkapyöritykseen. Kaiuttimien liimaamista korinpintaan pitää parantaan melko pian, sillä kuperkeikkojen seurauksena moduli irtoaa korista ja ollessaan pelkästään telineensä varassa, resonoi se pahasti koria vasten ja sotkee veekasin muuten niin hienon äänen. Meillä poika tosin ei juuri äänistä välitä, haittaa hiukan keskittymistä ajamiseen.

MUTTA! Jos autolla on tarkoitus ajaa radoilla ja opetella kilpailemaan,pitää kaiuttimet ruuvata irti. Ne sijaitsevat korkealla korissa tuulilasin korkeudella ja painavat useamman sataa grammaa. Niillä on suuri vaikutus auton kaatumiseen. Nurkka-ajossa merkityksetöntä, mutta ajotaitoa radalla harjoitellessa turhauttavaa.

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4844 : 25.11.16 - klo: 15.51 »
Takatukivarsien kiinnityspinnit runkoon tahtovat löystyä. Tarkkaile niitä ja tee rautalangasta tai nippusiteestä varmistus jos löystyy. Edes kierrelukite ei meinaa auttaa noissa.

Käännä se, joka aukeaa toisin päin. Sitten pysyy eikä tarvitse lukitetta  :wink:

Tämä oli hyvä vinkki, kiitos! Vaatii vaihteiston irroittamisen ainakin uudemman mallisessa matalapohja-Slalshissä, mutta ratkaisi ongelman.

Poissa kyyman

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4845 : 10.12.16 - klo: 23.10 »
mikä ois hyvä akku ton 2wd slashin orkkis akun tilalle vai kannattaako ostaa toine samanlaine 3000 8,4 nimh id liitin akku et ois vähä enemmä ajoaikaa? ja mitkä ois hyvät pitävät renkaat talviajoon pihalla vai täytyykö alkaa nastaa laittaa? ainii tota kurasuojaa aattelin mut koitin huumorilla heti ekanajon jälkee sellasta että laitoin kertakäyttö leipurinhatun korin alle ja toimi hyvin :kaikki lika jäi hattuu ja hattu roskii;varmaa tulee silti tilattuu toi kurasuoja samalla kun uutta akkuu tilaa ja ehkä renkaat kans mihin nastat alle.

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4846 : 11.12.16 - klo: 10.14 »
mikä ois hyvä akku ton 2wd slashin orkkis akun tilalle vai kannattaako ostaa toine samanlaine 3000 8,4 nimh id liitin akku et ois vähä enemmä ajoaikaa? ja mitkä ois hyvät pitävät renkaat talviajoon pihalla vai täytyykö alkaa nastaa laittaa? ainii tota kurasuojaa aattelin mut koitin huumorilla heti ekanajon jälkee sellasta että laitoin kertakäyttö leipurinhatun korin alle ja toimi hyvin :kaikki lika jäi hattuu ja hattu roskii;varmaa tulee silti tilattuu toi kurasuoja samalla kun uutta akkuu tilaa ja ehkä renkaat kans mihin nastat alle.

Osta 2s lipo-akku, joku 5000mah. Sillä ajelee jo ainakin 30 min. Edellyttää, että löytyy lipolaturi. Jäällä ei pidä muu kuin nasta. Orkkisrenkaita pehmeämpi kumi joissain pro-linen ja louisen renkaissa voi vähän enemmän pitää, mutta ei ratkaisevasti.
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa kyyman

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4847 : 11.12.16 - klo: 10.33 »
kiitosta ja täytyy akku ja laturi kauppaan suunnata.

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4848 : 11.12.16 - klo: 10.41 »
kiitosta ja täytyy akku ja laturi kauppaan suunnata.

Sisäkoreissa/suojissa porukka kehuu yhtä merkkiä: Dusty motors. Mutta niiden käyttö on makuasia. Itse en tykännyt -kuumensi moottoria ja noparia entisestään, kun 3s lipolla ajoin traxxas rally vxlää.
Jäi tuosta edellisestä vielä mainitsematta: 2s lipolla saat myös mukavasti lisää tehoa slahiin eli nopeus kasvaa.  :wink:
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4849 : 24.12.16 - klo: 20.41 »
No niin,


Paketti saatiin ja avattiin vain kaksi ensi tunnelmaa: Onpa tää iso ja vau onpa tää hieno. Koppa on traxxas racing edition. Ekalla ajolla tehot olivat harjattoman luokka tai siltä ne ainako tuntu. Ajoo en vetänyt loppuun kun tuli pimee. Renkaat vaikuttavat hyviltä ja titan 12t oli just sopivan tehonen. Sain myös Prolinen lapa renkaat jotka menee alle kun tulee lunta. Erittäin hieno, tehokas ja täydellinen mulle. 5/5. Auton toimitti kärkkäinen hintaan 269€.
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4850 : 25.12.16 - klo: 12.56 »
Kysymyksiä slashista.

1. Mitä harjattomia settejä ootte laittanut tohon vakio voiman siirrolla?
2. Mikä on hyvä puhdistus tapa tohon autoon esim. Märälle hiekalle?
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4851 : 25.12.16 - klo: 20.15 »
1. Olen laittanut traxxasin alkuperäiset sähköt mitkä tulee vxl mallissa (traxxas 3s säädin ja 3500kv kone).
Jos ei halua laittaa rahaa noihin, vaan etsii jotain halvempaa, niin kannattaa katsoa säätimiä välillä 60a-100a ja mottoria joka on 3000kv-5000kv. Kun ostaa moottoria ja säädintä, niin kannatta katsoa minka kokoista moottoria se säädin kestää ja minkälaisella akulla.

2. Olen itse pessyt autoa tolu liuoksella.
Olen laittanut suihkupulloon 2 korkillista pesuainetta ja loput vettä.
Ensin olen ottanut sähköt autosta irti ja sitten suihkuttanut sitä liuosta autoon ja harjannut hammasharjalla, sen jälkeen pieni huuhtelu ja kuivatus kompressorilla, jos kompressoria ei omista niin auton voi laittaa myös kuivumaan ylösalaisin kylpyhuoneeseen
« Viimeksi muokattu: 09.02.21 - klo: 15.47 kirjoittanut mustikka »
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4852 : 25.12.16 - klo: 21.01 »
Kiitos vastauksesta! Löytyy jo ylimääräinen trackstar 4000kv/80a setti 2s lipoineen. Muuten, kun irrottaa takaa sen mustan suojan niin siellä on kai se slipperin säätö. Miten se vaikuttaa jos sitä löysentää tai kiristää?
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4853 : 25.12.16 - klo: 22.54 »
Sitten vain sähköt kiinni ja koittaamaan kuinka kovaa auto kulkee.

Se slipperi on lähinnä vain sulakkeena. Kannatta pitää sitä aika tiukalla, koska muuten se luistaa, eikä sitten ole niin paljon tehoja.
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4854 : 25.12.16 - klo: 23.18 »
Ok, kiitos!
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4855 : 26.12.16 - klo: 11.23 »
Olin taas ajelemassa ja toi Titan 12t tai vaihteisto pitää tollasta ujellusta kovemmilla kierroksilla. Onko jotain hajoamassa? Voisko se olla esim. Se tuuletin?
« Viimeksi muokattu: 26.12.16 - klo: 11.59 kirjoittanut Pyry 82 »
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4856 : 27.12.16 - klo: 11.54 »
Olin taas ajelemassa ja toi Titan 12t tai vaihteisto pitää tollasta ujellusta kovemmilla kierroksilla. Onko jotain hajoamassa? Voisko se olla esim. Se tuuletin?

Slashin vaihteisto on melko äänekäs.

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4857 : 27.12.16 - klo: 12.41 »
Kivi putosi sydämeltäni :roll: muuten, käykö pro linen sling Shot renkaat samantien slashin alle? Osa numero #1158- 17. Mutta joo, kiitos avusta kaikille pääsin viimeinkin eroon siitä mun kinkki romusta kun Traxxas tuli tilalle.👍
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4858 : 27.12.16 - klo: 19.49 »
Kivi putosi sydämeltäni :roll: muuten, käykö pro linen sling Shot renkaat samantien slashin alle? Osa numero #1158- 17. Mutta joo, kiitos avusta kaikille pääsin viimeinkin eroon siitä mun kinkki romusta kun Traxxas tuli tilalle.👍

https://www.prolineracing.com/tires/sling-shot-sc-2.2/3.0-tires-mounted/

Näyttää olevan 2wd Slashin takapään et noissa vanteissa. Edessä on eri et tuupissa, nelarissa kaikkissa nurkissa sama. Voi kuitenkin käyttää edessäkin, ero on niin pieni. Tosin tuskin laparenkaita käytät muualla kuin takana.

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #4859 : 28.12.16 - klo: 18.56 »
Kyllä ne käy. Ollut jo muutaman talvena kiinni. Tuupissa ei tosiaan tarvii kuin taakse läpäläpät. Jos ei ihan puuterilumella pöllyytä niin kannattaa vähän kiriä takaiskareita, haukkaavat välillä aika napakasti. Turhaa kuormaa tulee jos läpsii koria vasten. Kierroksia kuitenkin oltava kokoajan reippaasti muutenkin & vehkeet on jo valmiiksi lujilla. Ohjaaminenkin vähän niin & näin muutenkin eli keula paras mahdollisimman kevyenä  (kevyesti ilmassa) nottei turhaan auraa lunta. Itse pidin keulaa mahdollisimman "löysänä" jolloin hana auki oli ulosjoustot tapissaan & ohjaamaan pystyi aivan kevellä kaasun hölläämisellä.  Siis ihan omia kokemuksia, muilla voi olla paremmat remelit.
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.