Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 524968 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #480 : 09.08.09 - klo: 13.40 »
Moottorimountti pysyy samana enivei, tuo pelti ja muovi vain vaihtuu.

Sopii (ainakin jos puhe castleneusta).
Ruuvien pitäisi tulla mukana, ihan normia 3mm pulttia ne on, ei vaan saa olla liian pitkät tai on ensikiristyksestä jo vainaa..

Noparin/vastarin/johtojen sijoittelulla pitäisi toimia vakioradioilla.
(summitissa tq4 vakiradioilla ja mamba monsterilla kantama noin 100metriä)

Allaolevasta kuvasta kyllä hieman huonosti hahmottaa kytkentää :(

edit:
Kaivoin autocadin esiin ja veistelin seuraavan:


En toki vastaa jos joku tolla savuuttaa jotain =)

Tuosta siis ilmenee kytkentä, jännitteet, suositeltava johtopaksuus, liittimien sukupuoli.
Eli akkuihin aina naaras-liittimet, sama koskee myös adaptereita tehdessä, että jännite tulee naaraista, ei missään nimessä uroista!
« Viimeksi muokattu: 09.08.09 - klo: 13.58 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #481 : 09.08.09 - klo: 16.59 »
Ukko,

sinkkukoneen fiiniin asennukseen tarvitaan sekä hammaspyöriä suojaava 5677X että kiinnityslevy 5690X. Molemmat tarvitaan, tai vaihtoehtoisesti teippaat/tulppaat toisen koneen rei'än umpeen. Esim. Novakin harjattoman setin mukana tulee tulppakin...

Novakin setti ei oikein ollut ajokelpoinen vakioradioilla. MMM-kombosta en tiedä sanoa, mutta jos tehdasversio jo tulee gigaradioilla, ehkä sekin viestii hieman siitä, että ongelmia yhteensopivuudessa voi olla. Muita kuin Novakkia en ole vakioradioilla kokeillutkaan E-Revossa.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #482 : 09.08.09 - klo: 17.22 »
/ Jere Siirilä

Poissa Ukko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #483 : 09.08.09 - klo: 19.13 »
Hei

Kiitokset kaikille vastauksista. Kaikki tarpeelliset ja tarpeettomat osat on nyt tilattu. :azn:

Vielä yksi kysymys. Tuleeko tuossa Mamba Monster + 2200kV paketissa nopeussäätimen ja moottorin väliset johdot? Jos ei tule, niin mikä liitin sopii kyseisen nopparin ja moottorin liittimiin?




Moottorimountti pysyy samana enivei, tuo pelti ja muovi vain vaihtuu.

Sopii (ainakin jos puhe castleneusta).
Ruuvien pitäisi tulla mukana, ihan normia 3mm pulttia ne on, ei vaan saa olla liian pitkät tai on ensikiristyksestä jo vainaa..

Noparin/vastarin/johtojen sijoittelulla pitäisi toimia vakioradioilla.
(summitissa tq4 vakiradioilla ja mamba monsterilla kantama noin 100metriä)

Allaolevasta kuvasta kyllä hieman huonosti hahmottaa kytkentää :(

edit:
Kaivoin autocadin esiin ja veistelin seuraavan:


En toki vastaa jos joku tolla savuuttaa jotain =)

Tuosta siis ilmenee kytkentä, jännitteet, suositeltava johtopaksuus, liittimien sukupuoli.
Eli akkuihin aina naaras-liittimet, sama koskee myös adaptereita tehdessä, että jännite tulee naaraista, ei missään nimessä uroista!
Mugen 1/8 MBX6E (Tekin RX8), HPI Savage Flux XL (Xerun 150A), Traxxas Summit (Xerun 150A)

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #484 : 09.08.09 - klo: 19.17 »
Tulee johdot mukana nopari/moottori välille.
Akku liitintä ei tule ja ohjelmointikaapelia (castle link)

Eli tämmöttinen on lähes ehdoton/välttämätön, noparin säädettävyyteen.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGVR8&P=ML
son loppu ny.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #485 : 09.08.09 - klo: 19.20 »
Ainaki ennewanhaa tuo castlelinkki tuli MMM säätimen mukana...


edit:
ja valmistajan sivujen mukaan tulee vieläkin.
Lainaus
Mamba Monster ESCs come with huge 6.5mm gold plated bullet connectors for reliable power transfer and simple installation. We’ve even thrown in a Castle Link USB adapter so you can tame the Monster by adjusting the really useful settings using your Windows PC.
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #486 : 09.08.09 - klo: 19.24 »
No kerrr, ei revon mukana tullu.

Näin sanoo toweri

INCLUDES: 2200kv Neu/Castle motor
          18 tooth Pinion gear
          Mamba monster version 3 speed control
          Castle Link hardware
son loppu ny.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #487 : 09.08.09 - klo: 19.53 »
Juu, seo kato pusinesta.
Myydään optiona, näin kaiketi fluxissakin.
/ Jere Siirilä

Poissa Ukko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #488 : 10.08.09 - klo: 13.27 »
Terve

Jos nyt käy niin ettei tuo E-Revo toimi kunnolla vakioradiolla ja MMM combolla, niin mikä olisi halvahko ja kohtuu hyvä Gigaradio? Eli tarvitsen uuden lähettimen ja vastaanottimen, eikä vain? Tarvitsenko jotain servoja vai käykö nuo alkuperäiset servot uuden radion kanssa? Onko uudet radiot vaikea asentaa?

Jos joku voisi ehdotella sopivat tuolta Tower Hobbies paikasta tai jostain muualta jos ovat siellä halvemmat. Kiitokset taas kerran.

Ukko,

sinkkukoneen fiiniin asennukseen tarvitaan sekä hammaspyöriä suojaava 5677X että kiinnityslevy 5690X. Molemmat tarvitaan, tai vaihtoehtoisesti teippaat/tulppaat toisen koneen rei'än umpeen. Esim. Novakin harjattoman setin mukana tulee tulppakin...

Novakin setti ei oikein ollut ajokelpoinen vakioradioilla. MMM-kombosta en tiedä sanoa, mutta jos tehdasversio jo tulee gigaradioilla, ehkä sekin viestii hieman siitä, että ongelmia yhteensopivuudessa voi olla. Muita kuin Novakkia en ole vakioradioilla kokeillutkaan E-Revossa.
Mugen 1/8 MBX6E (Tekin RX8), HPI Savage Flux XL (Xerun 150A), Traxxas Summit (Xerun 150A)

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #489 : 10.08.09 - klo: 13.51 »
Kyllähän sieltä suht halvalla radioo saa (2.4GHz).
Tiedä sitten kannattaako ostaa kuitenkaan tuollaista ?
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWPW0&P=0

Tässä olis sitten taas jo aikapaljon parempi radio.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWYX8&P=7

Kyllähän noita Suomestakin löytyy kohtuuhinnalla.
Asia erikseen koska niitä vaan saa ? (Itsekkin odotellut takuuseen Futaban 3pm:ää koko kesän)
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RADIOT-JA-VASTAANOTTIMET/GM-XG-6i-Sport-Spec-24GHz-3-Kanavainen-Rattiradio-107845
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RADIOT-JA-VASTAANOTTIMET/Acoms-Technisport-2-Kanavainen-24GHz-Rattiradio-103378
son loppu ny.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #490 : 10.08.09 - klo: 21.35 »
Ihan asiasta puuhun.
UPS:n laskukin tuli tänään veroista ja toimituksesta.
Laitan ihan kiusallanikin nyt hinnat tähän.

Eli UPS:n lasku oli 112,50€ (alvia 101,5€)
Kokonaishinnaksi tuli siis 565,5€, ei paha mielestäni. (siis hajaton e-revo)

Tullia ei tarvinnut maksaa mitn, asiaa meinaan selvitin taas ihan tullista asti.
Ja koska määrittelevät RC autot ja osat muovisiin (tulli 4.7%) ja muihin (tulli 0%) materiaaleihin.
Ja näissähän on muovia hyvin nirkoisesti, komposiittia, lexania ja eri metalleja etupäässä.

Tässä siis syy/seuraus tullittomuuteen, säästö se on pienikin säästö. :p
« Viimeksi muokattu: 10.08.09 - klo: 21.38 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #491 : 10.08.09 - klo: 21.42 »
Oma E-Revo on kokemassa metamorfoosin... Mitä tässä nyt iltapuhteena ehdin ropailemaan kasaan, näyttää konsepti vielä vakiokopalla seuraavalta:

Leveämpi koppa on jemmassa, mutta sovittelu vaikuttikin haastavammalta, niin jäi vielä odottamaan luovaa hetkeä. Entiä olisiko aiheellista laittaa myös sjosin konseptin mukaiset puhaltimet...

Voemanlähteenä nyt testissä 36-74-6XL (2800 kv), 4S akut ja HW150A nopari, välit 21/58. Slayerin vakiokumi luistaa asvaltilla sevverran, ettei kapeudesta huolimatta ihan helpolla olla katollaan.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #492 : 11.08.09 - klo: 15.22 »
En ole kovin tarkkaa tätä topiccia katsellut, joten oletko MCJones tekemässä Revosta Slashin tyyppistä ajoneuvoa? Se selittääkin sitten kapedemisen.
Maksaako Tuo E-Revo Bruslehss tosiaan 415e RC Monsterilla? Mietin vain Fluxin ja tämän hintaeroa.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #493 : 11.08.09 - klo: 16.04 »
Fluxi on paljon kestävempi ja kestää "raiskausta" todella hyvin :wink: Fluxissa maksaa eniten metallinen tehosiirto ja jäätävän tehokas motti/nopari. En tierä sitte E-revon hyviä ja huonoja puolia, mutta sanoisin että osta fluxi :grin:
-tauolla-

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #494 : 11.08.09 - klo: 16.53 »
Maksaako Tuo E-Revo Bruslehss tosiaan 415e RC Monsterilla? Mietin vain Fluxin ja tämän hintaeroa.

Tällaiset hinnat oli monsterilla, Price: $629.99 USA | 681.40 CAD | 378.62 GBP | 443.58 EUR
Onhan se tosiaan "halpa", mut siihen kun lasketaan n. 100€ posteja + 22% alvia ni ei ookkaan enää "niin" halpa.

Fluxi on paljon kestävempi ja kestää "raiskausta" todella hyvin :wink: Fluxissa maksaa eniten metallinen tehosiirto ja jäätävän tehokas motti/nopari. En tierä sitte E-revon hyviä ja huonoja puolia, mutta sanoisin että osta fluxi :grin:

Jep, revon voimansiirrossa on myös metallia. "Muovia" on spurri ja laatikossa ulostulojen ratas ja vetarit, mitkä ei näköjään kestä.

E-Revo hiilettömässä on sama woimanlähde kuin Flux savassa, erona vain eri tarroitus.

Itselle kriteerinä oli Trax:sissa tuleva gigaradio (varauksella tietysti) ja toinen oli savage ajoilta miinuksena todella ikävä purkaminen, on tietysti muuttunut "X":n myötä mekkausystävällisemmäksi.
Ja minusta, siis omasta mielestä E-Revo oli bornomman näköinen  :grin:

edit: Eiks tuolla myyntiosiossa ollut pari fluxia n ~ 450€ kantturoihin.
son loppu ny.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #495 : 11.08.09 - klo: 17.56 »
Mutta ei hinta varmaan Fluxin hinnaksi tule, jääköhän jotain 100e väljystä? Tosiaan, nuo 2.4gh radiot olisivat vakiona mielenkiintoiset. :azn:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #496 : 11.08.09 - klo: 19.01 »
Kokonaishinnaksi tuli siis 565,5€, ei paha mielestäni. (siis hajaton e-revo)
Tän verran tuli towerista ostettuna kokonaishinnaksi, postineen, veroineen.
Tuohon sit n 100€ lisää, tulee hinnaksi monsterista.

+ Itellä meni n 700€ akkuihin, laturiin + muuhun osaan, renkaisiin yms yms vielä lisää  :grin:

Ny purkasin autonkin kokolailla silpuksi vetareita odotellessani.
Iskareihin vaihdoin 65:set öljyt.
Keskelle tuli diffi + vaseliinit laatikkoon, alkup kärpäsen kakan tilalle.
Etudiffiin tuli 7500 öljyt, taakse tulee 12500 öljyt, tosin täytynee uusia ulostulon "O rengas", ihmettelin kun oli sinistä mujua diffissä, puolet oli O:sta hävinnyt.

edit: Epämääräinen kasa romua.

« Viimeksi muokattu: 11.08.09 - klo: 19.10 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #497 : 11.08.09 - klo: 20.55 »
En ole kovin tarkkaa tätä topiccia katsellut, joten oletko MCJones tekemässä Revosta Slashin tyyppistä ajoneuvoa? Se selittääkin sitten kapedemisen.
E-Revosta on jäljellä suurempi osa, Slayerista on vetarit, tukivarret, renkaat jne. Slayer taitaa olla lähempänä, mutta periaatteessa siis Slashin tyyppinen, joskin nelivetoinen peli. Akseliväli tuossa on myös vissiin pidempi kuin Slayerissä.

Slayerin puskuritkin tuli hankittua, mutta vaikuttaapi, ettei niitä saisi fiksusti kiinni tuohon. Kärsimätön veteli maalarinteippiä ja paukkupullovärejä koppaan, joten kohta saa korintekeleenkin päälle.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #498 : 13.08.09 - klo: 12.24 »
Suurimpaan ajonälkään, täytyi taas pistää hieman autoa osiksi.  :shocked:

Heivasin keskidiffin mäkeen sekä etukardaanin ja edestä vetarit taakse.
Pääs hieman sudittelemaan, mutta eihän tuossa oikeen mieltä ole.
Aivän "järkyttävä" vietävä takavetoisena, jos ei nelikkonakaan meinaa näppylöissä pysyä, ni takapotkuna ei sitäkän vähää.

Ha eihän tarvitse nurmikkoa leikellä on sellainen leikkuri et lähtee juuriaan myöten ruoho.  :grin:

Nyt on sitten kaksin kappalein tulossa teräsvetarisarjoja, ei muutku heittää yv:tä jos löytyy kiinnostusta.  :wink:
son loppu ny.

Poissa iskä ajaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #499 : 13.08.09 - klo: 17.20 »

Keskelle tuli diffi + vaseliinit laatikkoon, alkup kärpäsen kakan tilalle.
Etudiffiin tuli 7500 öljyt, taakse tulee 12500 öljyt, tosin täytynee uusia ulostulon "O rengas", ihmettelin kun oli sinistä mujua diffissä, puolet oli O:sta hävinnyt.


Minne te lyötte tota vaseliinia laatikkoon, siis ihan rattaiden hammaskontaktia liukastamaan vai johonkin muuhun tarkoitukseen? Mietin vain, voisi tuolla konstilla saada lisää ikää Summitin laatikolle, vaikka siinä ei laatikko ihan niin koville joudu.
Traxxas Summit, Mini Inferno - huolto ja korjaus
e-Revo MMM

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #500 : 13.08.09 - klo: 17.22 »
Otat vaihdelaatikon autosta irti, avaat lodjun, tarkoitukseen sopivaa voiteluainetta hampaille ja takas nippuun.

Sama kannattaa tehdä perien ratastuksille, toki perien sisälle tuliee silikooniöljyt.


Enivei, molemmat toimenpiteet vaatii auton "totaalisen" räjäyttämisen, joka sinällään on helppoa koska auto on suht fiksusti suunniteltu ja ohjekirjassa on purkukuvat.

Suositeltavaa, vaikka vähän vaivaa onkin.
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #501 : 13.08.09 - klo: 21.14 »
No nyt sano MMM sopimuksen irti. Ihan tekis melkein mieli kirota...

Eli tuli ne surullisen kuuluisat toimintasavut ulos. Ehtihän sillä kokonaiset 2het ja rapiat päälle akut ajelemaan.

Ei muutaku romut irti ja castlen pojille  :laugh:

Nyt ei kyllä alkanut hienosti autoilut revolla, ei.
son loppu ny.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #502 : 13.08.09 - klo: 21.17 »
Oih!

Nyt se normi plän b, ostat äkkiä käytetyn noparin ja entinen huoltoon.
Sitku tulee uus nii kiertoon.

Taidanpa härnätä Joe:a hieman että eikö ne ny saa vehkeitä pysyy nipus :)


edit: näemmä 3vko jono, plus rahdit, eli 6-8vko =)
edit2: pistin castlelle howdyt ja status raportin pyysin, katotaan mitä kuuluu.
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo: 21.25 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #503 : 13.08.09 - klo: 21.34 »
Just kans selailin castlen sivuja ja huomasin kans et on hieman jonon poikasta.

Täytyy vielä arpoo laittaako koko combon meneen vai pelkän MMM:n.

edit: Täyttelin tuon castlen takuuhässäkän, katotaan mitä vastailevat.
edit2: Laitoin ny uuden MMM:n tilaukseen, ku halvalla lähti.  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo: 22.09 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #504 : 13.08.09 - klo: 22.08 »
Vaikko koittaako millasta savua tekinissä on?
Saahan nuo takuuhuolletut aina myytyä.
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #505 : 13.08.09 - klo: 22.16 »
Mennään ny tol castlel vielä toistaiseksi, ku totesinkin jo et halval sai (...).

Ihmetyttää vaan miksi se ny halus ne savutkin työnnellä ulos.
Takapotkuna vielä ajelin, ettei kovillekkaan joutunut. Kerkesin abaut 10min ajeleen.

Mittasin lämpöjä savujen jälk. kone 40 astetta, samoin nopari 40 astetta paitsi konkilla reilu 80 ja sieltä se savukin tuli.

Kyllä ny syö isompaakin miestä, kerpelos.  :evil:
« Viimeksi muokattu: 14.08.09 - klo: 12.49 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #506 : 13.08.09 - klo: 22.21 »
Virtakatkaisijaa ei ole uudelleen kalustetuissa, mitä castle myy...
http://www.castlecreations.com/products/mamba_monster_refurbs.html

Joten joku taika siinä on pakko olla..
(itse oon aina repiny katkaisijat johtoineen pois, hajoavat enivei ja antaa isomman mahkun failata ja unohtaa virrat autoon)
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #507 : 13.08.09 - klo: 22.31 »
Kyllä noita brepattuja ajattelin, mut menin ja tilasin ihan pränikän.

Täytynee laittaa castlelle ilmootus mukaan et poistavat sen katkaisijan samalla, ni menee niiden piikkiin.

Tämähän alkaa saamaan samoja farssin oireita kun HMS:llä fluxin kanssa.
son loppu ny.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #508 : 14.08.09 - klo: 08.58 »
Woiko enempää veistä taas käännellä haavassa.

Posti toi nyt toisen paketin teräsvetareita, ja ny ei oo sitten MMM:ää, eli taaskaan ei PÄÄSE ajamaan.

Mutta plussat Liquidille ke paketti lähti ja nyt pe tuli perille,  :p

Edit: On kyllä tukusan tuntuiset vetarit. Hieman taas kyllä ihmetyttää ettei ole asennettu jo alkujaan karvattomaan versioon.
« Viimeksi muokattu: 14.08.09 - klo: 09.16 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #509 : 14.08.09 - klo: 09.38 »
Edit: On kyllä tukusan tuntuiset vetarit. Hieman taas kyllä ihmetyttää ettei ole asennettu jo alkujaan karvattomaan versioon.
Ihan hyvin pysynyt itellä nipussa kyllä niillä vakiovetareillaikin, paitti kiven kanssa sai takakardaanin poikki (ja talvella meni takavetari), mut odotapas kun laitat Slayerin palikat kiinni. Sirot ovat. E-revo -> e-Slayer -konversiossa saa siis paremmat, jos lyhentää E-Revon vetareita kuin vaihtamalla suoraan Slayerin vetareihin. Tierä häntä olisiko Slayeriin parempaa palikkaa saatavissa kuin, mutta menee OT:ksi... (eikä niillä renkailla sitä pitoakaan ole kuten monsuilla).
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST