Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 422342 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Honkkari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1680 : 17.03.16 - klo: 18.56 »
Käytännössä joo mutta traxxashan ilmoittaa ne 1/10  :grin:
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa temppa.kk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1681 : 17.03.16 - klo: 18.57 »
Käytännössä joo mutta traxxashan ilmoittaa ne 1/10  :grin:
Jännää :cheesy:

Poissa Honkkari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1682 : 19.03.16 - klo: 18.06 »
Mikäs ois kestävin/paras slipperi revoon? 3.3:n hd kytkin rupes luistaan 15 sekunnin ajon jälkeen. Kiristin melkein hamppat irves slipperin kiinni jolloin kesti n. 10 minuuttia ja rupes luistaan. e-Revon alkuperäinen ei kestänyt puoltakaan kaasua.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa s.heinonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1683 : 20.03.16 - klo: 15.36 »
Robinson racing Gen3 kytkin on osoittautunut hyväksi Summitissa ja E-Maxxissa :wink:
Traxxas Summit (Tekin T8 1350kv & HobbyWing Xerun), Traxxas E-Maxx (HPI Blur & Castle neu 1520 1600kv), Traxxas 1/16 E-Revo VXL (Castle SideWinder & HPI Vektor 4000kv).

Poissa Honkkari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1684 : 20.03.16 - klo: 21.42 »
Täytyypä kokeilla sitä  :roll: Kiitos vinkistä!
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa jaanika

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1685 : 25.04.16 - klo: 21.55 »
Hep, autokuume heräili pitkästä aikaa kaverin yllytyksestä ja nyt menee viimein sähköauto tilaukseen... polttis on poissuljettu pörinöineen täällä rauhaisalla maaseudulla =)

Autoksi on tainnut jo valikoitua 1/16 brushless e-revo tsm vxl, mikä lie olikaan.

Pari kyssäriä tuosta:
1) Onko tähän maailman aikaan jo tuo tqi luotettava radio vai kannattaako ottaa tq "tyhmemmän ja luotettavamman tekniikan" vuoksi? :D lueskelin kommentteja sieltä täältä interwebsteristä ja sieltä täältä paistoi että niitä on mennyt hajalle lyhyenkin käytön jälkeen.
2) Esim joku tuollainen: http://www.ebay.de/itm/291675930750 onko tuossa mitään hyvää tai erityisen huonoa?
3) mitä tuollaiseen kannattaa tilata lisää? joku LiPo-satsi, mutta mitä muuta?

takuun takia tietty voisi tilata Suomestakin mutta yksi mesta täällä kotomaassa koetti tyrkyttää hiiliharjallista vehjettä 450 euroon (mitä hittoa) ja pari muuta ei pitänyt moista hyllyssä joten tilaushommiin joutuu siltikin.

Kiitos kaikista fiksuista kommenteista jo etukäteen :)

t: turisti :)
 

 

Poissa jaanika

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1686 : 29.04.16 - klo: 13.21 »
1/16 e-revo hanskassa, ja voi pojat mikä peli :D tästä ei tuu halpaa mutta lystiä senkin edestä :)))

Poissa s.heinonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1687 : 02.05.16 - klo: 00.47 »
Kannattaa jatkaa aiheesta tuolla oikeella palstalla :wink: http://rc10.fi/index.php?topic=30827.0
Siellä niitä hyviä neuvoja on kans :grin:
Traxxas Summit (Tekin T8 1350kv & HobbyWing Xerun), Traxxas E-Maxx (HPI Blur & Castle neu 1520 1600kv), Traxxas 1/16 E-Revo VXL (Castle SideWinder & HPI Vektor 4000kv).

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1688 : 01.09.16 - klo: 11.14 »
Mikäköhän mahtaa olla valmistajan suositus diffiöljyksi sekä myös iskari öljyksi?
Associated B6.1, Tekno EB48.4, Xray XB9, Sanwa MT-44, Orion Touch Duo, Icharger 4010 Duo ja kaikkia muita leluja
https://sites.google.com/view/jonirc/

Poissa EMoska

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1689 : 29.11.17 - klo: 12.08 »
E-revoon vähän RadMax safari lookkia rakenneltu, Ledit ja teline katolla, Castle brushless ja Hobbywing 150A sähköt, Louisen MT Uphill kumeilla ja levityksellä, pyhäkorin rakentelu alkaa seuraavaksi.


https://drive.google.com/file/d/1Gkn65Or_kNHZFz8Mj_9chLabBsMYYQn0/view
https://drive.google.com/file/d/1LInemsotzej_RPyLX83_sKWvt5Q7KOA3/view
https://drive.google.com/file/d/1jGn24jKwmFeUQygZTCg_XokifXQBXUxq/view
https://drive.google.com/file/d/1CewyXQkstG_YFRTw6xsnXsExDn2e5BWe/view
E-Revo 1/10 Brushless - 2 x HPI Savage nitro - Prather Homelite 30cc Speedboat

Poissa Master X

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1690 : 13.01.18 - klo: 15.08 »
Mulla oli ongelmia saada autoa kommunikoimaan radion kanssa, Ohjeilla sain sen muuten toimimaan, mutta renkaita en saa kääntymään millään jipolla. Toinenkin ohjausservo nyt ehkä sökönä, kun toinen pimeni jo vuosi sitten ja yhdellä servolla tässä ajellut sen jälkeen. Mikä olisi hyvä servo hinta/laatusuhteeltaan? Ajattelin laittaa vaan yhden kunnollisen servon kiinni.

Onko uuden servon asentaminen miten hankalaa? Onnistuuko tälläiseltä täysin kädetömältä vai vaatiiko esim. kolvaamista?

Poissa blizzard^

  • Jäsen
    • Profiili
    • Youtube
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1691 : 13.01.18 - klo: 17.57 »
Mulla oli ongelmia saada autoa kommunikoimaan radion kanssa, Ohjeilla sain sen muuten toimimaan, mutta renkaita en saa kääntymään millään jipolla. Toinenkin ohjausservo nyt ehkä sökönä, kun toinen pimeni jo vuosi sitten ja yhdellä servolla tässä ajellut sen jälkeen. Mikä olisi hyvä servo hinta/laatusuhteeltaan? Ajattelin laittaa vaan yhden kunnollisen servon kiinni.

Onko uuden servon asentaminen miten hankalaa? Onnistuuko tälläiseltä täysin kädetömältä vai vaatiiko esim. kolvaamista?

Servon vaihto on ihan bolt on hommia. En osaa sanoa mikä olisi hyvä yksittäinen servo mutta itse hommasin kaksi uutta savöxin 0231mg servoa ja kääntyy :grin:
Insta @blizred
E-revo brushless|kraton v2

Poissa rysäkoijari

  • Jäsen
    • Profiili
Stampede 4x4 vxl, Slash 4x4 vxl

Poissa rysäkoijari

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1693 : 01.02.18 - klo: 10.41 »
ihan asiallisia päivityksiä.

* Old bodies will still fit
* All new design
* Self righting
* Body now attaches like the X-Maxx, no body clips
* Reinforced chassis
* X-Maxx sized diffs
* Mod 1 transmission
* New shocks, tougher a-arms
* X-Maxx sized steel CVD driveshafts
* Redesigned ESC
* Starts shipping in March
* Estimated pricing of $589.99
Stampede 4x4 vxl, Slash 4x4 vxl

Poissa rysäkoijari

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1694 : 09.02.18 - klo: 09.44 »
Stampede 4x4 vxl, Slash 4x4 vxl

Poissa Master X

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1695 : 03.05.18 - klo: 16.46 »
Vihdoinkin sain aikaiseksi tilata uuden sävoxin servon ja laitoin sen jopa heti kiinni. Akut taas latautuu ja illalla pääsee taas ajamaan pitkästä aikaa:)

Poissa rs111

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1696 : 01.08.19 - klo: 11.29 »
vähän amatööri näissä vielä.ostin käytetyn revon siinä on turnigyn 160a esc.ostin uudet youme power 6500mah/60 3s lipot.
ei toimi esc vaan vilkuttaa vanhoilla 2s lipoilla pelaa.onko niin että pitää hommata jotkut tietyt akut tuolle escille vai miksi noi ei toimi?

Poissa mcly

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1697 : 10.08.19 - klo: 15.12 »
Ei tarvii mitään tiettyjä akkuja tietyille säätimille (ESC). Paitsi tietty pitää kattoa minkä kennoista akkua säädin kestää. Kandee jostain etsiä ton säätimen manuaali jos siellä kerrotaan jotain. En siis tiedä pitääkö ton säätimen kanssa asettaa jotain eri tavalla riippuen ajaako 2S vai 3S akuilla.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Tekin RX8 Gen2, Tekin T8 G2 2650kv, Savôx 1258TG