Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 322031 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #90 : 01.08.09 - klo: 23.03 »
Kärkkäiseltä saa osia, ylivieskasta. www.karkkainen.com
Ja Atala rc myy kans kyoshon osia. www.atalarc.fi

Kyoshon karkailu on normaalia, laita siihen Failsafe niin ei karkaile enää.
« Viimeksi muokattu: 01.08.09 - klo: 23.08 kirjoittanut Tuge »
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #91 : 02.08.09 - klo: 00.59 »
Mittaa niiden iskarien pituus ja osta jonkun paremman auton iskarit, esim. hong nor crt.5 truggystä voisi käydä, niitä saisi rc-garagesta. Eli katsot vain että ovat about samanpituiset ja about samanpainoiseen autoon tarkoitettu.
Ja kyllä tuo karkailu on yleistä muidenkin kuin kyoshon rtr sähköjen kanssa, myös esim. cen:n...ja monen muun.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa juhizz

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #92 : 02.08.09 - klo: 14.02 »
juu pitää katella jostai parit failit,tohon ceniin tarviis kans,se orkkis ku vatvoo noita servoja mite sattuu.
ei taija noitte netti puljujen sivuilla lukee iskareitte pituuksia,tarviis olla 95mm
missä ois ton pituset?

Poissa julleboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #93 : 05.08.09 - klo: 22.04 »
jooh mullon kans ollu dst jo pari kuukautta ja on se pari kertaakin jo kerenny karata :D noh nyt oli pakko hommata fail save ja akku vastarille että pääsee oikeasti ajamaan :) noh hyvinhän tuo onkin pelittänyt :)
 
 sori sekavasta tekstistä :D

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #94 : 08.08.09 - klo: 14.29 »
On se ihme vempele tuo dst. Koneessa on uusi putki ja mäntä, kiertokanki ja laakerit, mutta silti se ei toimi. Kylmänä lähtee helposti käyntiin ja toimiikin vähän aikaa ok. Kun kone lämpenee niin vedot katoaa kokonaan ja käyntiinlähtö menee huonoksi ja pitää olla kaasu pohjassa että lähtee.
 
Tulppia on kokeiltu laidasta laitaan erilaisia, polttoaineletkut on uusittu, tankin korkki tiivistetty, seosruuvien o-renkaat uusittu, kaasari putsattu ja pakoputken tiivisteet uusittu.

Lämmöt nousee hetkessä 200 asteen tietämille ja kone kuulostaa siltä että kävisi rikkaalla. Jos säätää rikkaammalle, se ei käy enää ollenkaan, eikä säädöt muutenkaan vastaa niinkuin toimivassa koneessa. Jos sen palauttaa oletussäädöille (2.5 kierrosta kumpikin ruuvi) niin toimii siihen asti että lämpenee.

Säätötaidoista ei ole kiinni koska toinen auto (cen racing) toimii oikein eikä temppuile mitenkään.

Polttoaine on sidewinder 25% ja kannen alle on laitettu 0.1mm korotus shimmi lisäksi.

Mikä tässä nyt mättää?
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #95 : 09.08.09 - klo: 11.12 »
Kylmänä lähtee helposti käyntiin ja toimiikin vähän aikaa ok. Kun kone lämpenee niin vedot katoaa kokonaan ja käyntiinlähtö menee huonoksi ja pitää olla kaasu pohjassa että lähtee.
 
Tulppia on kokeiltu laidasta laitaan erilaisia, polttoaineletkut on uusittu, tankin korkki tiivistetty, seosruuvien o-renkaat uusittu, kaasari putsattu ja pakoputken tiivisteet uusittu.

Lämmöt nousee hetkessä 200 asteen tietämille ja kone kuulostaa siltä että kävisi rikkaalla. Jos säätää rikkaammalle, se ei käy enää ollenkaan, eikä säädöt muutenkaan vastaa niinkuin toimivassa koneessa. Jos sen palauttaa oletussäädöille (2.5 kierrosta kumpikin ruuvi) niin toimii siihen asti että lämpenee.

Polttoaine on sidewinder 25% ja kannen alle on laitettu 0.1mm korotus shimmi lisäksi.

Mikäli olen oikeilla jäljillä niin 25% polttoaine on ehkä turhan vahvaa tavaraa tohon koneeseen. kokeile vaikka 16% ja lähtisin kokeilee keskikuumalla tulppalla. Itse ajan 10% polttoaineella ja paikallaan kuuma tulppa. Hyvät tehot ja lämpö jää sinne alle +140 asteen
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #96 : 18.08.09 - klo: 19.44 »


Tuli hiukan rakenneltua DST:tä. 5cm pitempi pohjalevy, rossi .21 kone, ansmann pakoputki ja buggy renkaat. Pitempi takakardaani pitäisi vielä tehdä niin auto olisi ajokunnossa.
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #97 : 18.08.09 - klo: 20.55 »
ihan hauska! jos on buggyn mitoissa niin eikun vaan finnish openiin

Poissa lihanaamio

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #98 : 18.08.09 - klo: 23.54 »

Tuli hiukan rakenneltua DST:tä. 5cm pitempi pohjalevy, rossi .21 kone, ansmann pakoputki ja buggy renkaat. Pitempi takakardaani pitäisi vielä tehdä niin auto olisi ajokunnossa.

Cenin ilmanputsari unohtu.
Cen Racing Matrix TR Arena, Team Magic M1B

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #99 : 18.08.09 - klo: 23.58 »
Cenin ilmanputsari unohtu.
Tärkeä tieto..  :grin:
Suosittelen kunnon kaksikerrosputsaria.  :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa lihanaamio

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #100 : 19.08.09 - klo: 00.13 »
Semmonenki on kyllä, tuossa vaan testiä varten tuo Cenin orkkistötterö.
Cen Racing Matrix TR Arena, Team Magic M1B

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #101 : 07.09.09 - klo: 12.17 »
Uusin malli tuohon D-sarjaan (DBX, DST, DRT) nyt DRX ..
http://www.youtube.com/watch?v=PC-d8PYJj3k


Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #102 : 14.09.09 - klo: 20.44 »


Tuli hiukan rakenneltua DST:tä. 5cm pitempi pohjalevy, rossi .21 kone, ansmann pakoputki ja buggy renkaat. Pitempi takakardaani pitäisi vielä tehdä niin auto olisi ajokunnossa.
Näenkö väärin vai onko tuossa Lazer ZX-5:den iskarit? ainakin samanlaiset :mrgreen:

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #103 : 14.09.09 - klo: 21.32 »
Uusin malli tuohon D-sarjaan (DBX, DST, DRT) nyt DRX ..
http://www.youtube.com/watch?v=PC-d8PYJj3k


Tää olis hauska peli  jos sais paljon ajajii niin tekis näille sarjan, olis semmoinen rallicross rata, puoliks hiekkaa ja puoliks asvalttii.

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa raceman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #104 : 18.09.09 - klo: 19.18 »
Toi DST oli Atala rc:ssä vain 249-euroa, mut kun mä luin tän aiheen en tiedäkkään että kannattaako sitä ostaa vain halvan hinnan perusteella jos siihen tulee ongelmia?  :huh:
Tamiya DF-02 Rising Storm | Futaba 2PL 2.4GHz

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #105 : 18.09.09 - klo: 20.03 »
Mitään ei kannata ostaa halvan hinnan takia.  :wink:  ..yleensä halpaa ja hyvää ei saa samassa paketissa. (sekin on mielipide kysymys onko tuo halpa...)
Kannattaa lukea muiden mielipiteitä ja muutenkin perehtyä autoon ja muihin saman luokan autoihin mitä on hankkimassa.
Näistä buggyistä ja truggyistä saa paljon enemnmän irti 1/8 kokoisena, eikä näillä 1/10 kokoisilla kilpaa ajetakaan joten ovat ns. pihasuditus vehkeitä, joista monesti puuttuu esim. keskidiffi mikä löytyy noista 1/8 kokoisista buggy:stä ja truggy:stä.

edit: tosin osalla voi olla eka auto joku mikä on suurimman osan mielestä huono mutta se kellä se on eka niin voi ylistää sen maasta taivaaseen kun ei paremmasta tiedä..
« Viimeksi muokattu: 18.09.09 - klo: 20.07 kirjoittanut TheArska »
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #106 : 19.09.09 - klo: 15.02 »
Tulipas nyt laitettua omaan DST:hen  uusi vetonaru kun katkesi 3päivää sitten kun motti täynnä fuilia:) Hyvän naruvalinnan kyllä tein:) Ja kestävän sellaisen....
Sulkapallomailan lankaa kaksinkerroin vetostarttiin ja kyllä kestää:) pitää tänään testata jos tiet kuivuis:) ainakin aurinko paistaa mukavasti:D
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #107 : 20.09.09 - klo: 15.24 »
Kova on käyttö kun saatte veto startit hajalle itselläni ei ole yhtäkään starttia mennyt rikki
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #108 : 20.09.09 - klo: 18.20 »
no onhan autolla jo ajettukkin 1gallona:) pariinkymmeneen kertaan ympäri ja auto palasiksi :p
Se perus vetostartin naru on ihan surkeeta kun ei kestä mitään:)
Sulkapallomailan lanka ei rispaannu ja kestää 4kertaa enemmän mitä normi lanka
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #109 : 21.11.09 - klo: 16.20 »
Uusin malli tuohon D-sarjaan (DBX, DST, DRT) nyt DRX ..
http://www.youtube.com/watch?v=PC-d8PYJj3k
Tää olis hauska peli  jos sais paljon ajajii niin tekis näille sarjan, olis semmoinen rallicross rata, puoliks hiekkaa ja puoliks asvalttii.
Kävinpä ikkunan takana kurkistelemassa moista ja myös videon perusteella näyttäisi siltä, että joku pelkästään DRX-mallille tarkoitettu sarja voisi olla varsin lysti. Rallikrossin sijaan/lisäksi osa kisoista voisi ehkä olla puhtaasti polttisturistia ja kai sitä joku kisa voisi olla "soraralliakin"  :smiley:

CORR-kisojen huimaa suosiota ihmetellessä ei ehkä suurta menestystä voi lähteä odottamaan, mutta tiedä häntä. Itseäni(kin) kiinnostaisi, mutta en aio pelkkään pihasuttaukseen autoa kyllä lähteä hankkimaan.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #110 : 23.11.09 - klo: 14.19 »
Otit hauskan asian esille -

nimittäin olen kuullut ja siitä on ollut videotakin pojilla matkassa, että yksi porukka Espoossa ajalee noilla DRX autoilla keskenään kilpaa. Olisko siellä 6 autoa ja pari varalla. Rata on pääosin asfalttia ja varsin koukeroinen ettei nopeudet nousi liian koviksi ja jarrua saa käyttää. Äijät on jossain 30-40 ja kuulemma fiilis on ollut katossa.

Joten jotkut sitä tekee jo, ja nyt on useampikin korimallikin joten autojen ei tarvitse olla samanlaisia, toki voi maalata myös itse.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #111 : 23.11.09 - klo: 17.12 »
nimittäin olen kuullut ja siitä on ollut videotakin pojilla matkassa, että yksi porukka Espoossa ajalee noilla DRX autoilla keskenään kilpaa. Olisko siellä 6 autoa ja pari varalla.
:shocked:
Espoon porukka voisi ilmoitella tännekin ajoistaan, niin ainakin allek. voi alkuun tulla paiskomaan vaikka sitten niitä vara-autoja, ja jos saa jostain kaapista tilaa, niin sitten omaakin...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #112 : 24.11.09 - klo: 20.29 »
Noniin elikkkäs olen tässä harkinnut että voisi ostaa polttiksen. Joten onko tuollainen DST hyvä ensimmäiseksi polttis autoksi jolla on tarkoitus ajaa hiekkamontulla, asfaltilla, soralla ja ehkä hieman radallakin? Tulevatko varaosat olemaan kalliita, meneekö auto helposti rikki? Ystävälläni on tuollainen DST ja hän väitti että se on todella hyvä ja kestävä peli. Onko? :roll:

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #113 : 24.11.09 - klo: 20.33 »
Minulla on Kyoshon DBX ja oma kokemukseni on, että hyvä ja kestävä auto. Varaosat ovat KALLIITA, mutta ei sieltä mitään pitäisi hajota jos autoa vain pitää hyvin. Minulta ei hajonnut mikään viime kesänä. Soralla ajaessa vanteiden väliin jää helposti hiekkaa, joten hiekalle aika huono, tosin hiekkamontulla menee ihan kohtuullisen hyvin kun hiekka on niin hienoa.

PS. Parempiakin aina löytyy...
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #114 : 24.11.09 - klo: 21.15 »
mcjones, ok, sen verran tiedän että se porukka asioi kyosho pro shopissa ja voin kysyä yhteystietoja ja laittaa sanaa. Ne ovat halunneet pitää homman keskenään, en tiedä seuraavatko edes tätä forumia.

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #115 : 27.11.09 - klo: 14.06 »
Moi onko tuo kyosho dbx t2 parempi kuin vanha dbx? :shock:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #116 : 27.11.09 - klo: 15.31 »
on se vähän ainakin. Uusi kytkin, uusi ilmanputsari, ehkä servotkin uudemmat. Eli ei mitään merkittävää... Radiokotelo edelleenkin vaikea tiivistää talvea varten ja laatu sitä samaa... ja varaosista saakin sitten maksaa ihan mukavasti. (esim. kaksi 5cm pituista metallitappia yli 5e).

Suosittelen lämpimästi mitä tahansa muuta kuin kyoshoa. Jos kyoshon välttämättä haluat, niin osta joku itse koottava, koska niissä on yleensä laatu parempaa. esim. joku mp777.

ps. laitoin joskus yksityisviestiä vator.
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #117 : 27.11.09 - klo: 19.22 »
ps. Laitoin joskus yksityisviestiä vator.

Luettu on. :afro:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #118 : 27.11.09 - klo: 19.36 »
selvä. Ei ole vielä perille tullut :wink:

Tänään sain oman DST:n melkein ajokuntoon. Vielä pitää tankki ja muutama ruuvi hankkia. Ihmeellistä, kun vetostartti luisti viimeks tyhjää ja nyt toimii täysin. Varmaan yksisuuntaislaakerissa häikkä.

yksi kysymys vielä:

Missä se yksisuuntaislaakeri sijaitsee?
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #119 : 27.11.09 - klo: 20.14 »
Auton mukana on tullut ohjekirja, jossa on vetostartti hajoitettuna. Ei muutakun ohjekirja käteen. Yhdensuuntais laakeriin on varmaankin mennyt öljyä ja sen takia luistaa
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4