Kirjoittaja Aihe: Hobbylinna  (Luettu 38873 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa atarauskis

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #30 : 19.06.08 - klo: 12.56 »
Pistäkääs äänestys aiheesta: hyvä vai huono?
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

Poissa Skal Tura

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #31 : 19.06.08 - klo: 13.00 »
Ei tee myöskään nimelle se hyvää että joutuu koko ajan palauttelemaan tavaraa, kun monesti tulee väärää.

kerrankin sanoin että fg monster truckkiin koritolpat eteen ja myyjä kysyi että pitkät vai lyhyet sanoin että pitkät.

Noh siinä oottelin tolppia ja sitten ne tuli avasin iloissani paketin että pääsen ajamaan, muttah siellä olikin lyhyet tolpat vaikka sanoin pitkät..

Ja tottakai se oli sun moka että sait eri tavaraa ku mitä tilasit >;D
Odotellaan hissukseen niin näin Mikko sieltä Hobbylinnasta varmaa sanoo :D
Tamiya TT-01D (Mamba, N80, Tarpeeks ruokkiva LiPo, Paljon alu-osaa)
Mad Force EX-Kalustoa:  Marui Shogun, Kyosho PTA x2 "True Knowledge Is To Know Ones Extent of Ignorance"

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #32 : 19.06.08 - klo: 13.11 »
Pistäkääs äänestys aiheesta: hyvä vai huono?
Toimitusajat on joskus aikapitkät, mutta olen kuitenkin saanut aina mitä olen tilannut, joten minulle hyvä.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #33 : 19.06.08 - klo: 14.35 »
Pistäkääs äänestys aiheesta: hyvä vai huono?

Palvelu paikan päällä espoossa kyllä ystävällistä, mutta autoasioissa eivät ole osanneet vastata yhteenkään kysymykseen (vika saattaa kyllä olla kysyjässäkin). Minulta kallistuu siis huonon puolelle.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #34 : 19.06.08 - klo: 22.16 »
Taitaa Espoon myymälän sällit olla enemmän lennokimiehiä. Jerryn lähdettyä ei taida olla kukaan puhtaasti auto puolelta.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #35 : 20.06.08 - klo: 09.52 »
Itselläni erittäin hyvät kokemukset kaupankäynnistä,joten ostan sieltä jatkossakin.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #36 : 20.06.08 - klo: 12.11 »
Jos pitäs sanoo hyvä vai huono niin siltä väliltä, muuten ihan hyvä mutta kun tuota kamaa tulee liikaa vääränlaista kun ei taida olla tietoa tarpeeksi fg:stä?

Harmi vaan kun asun niin pitkän matkan päässä ja en pääse livenä liikkeeseen jolla estäisin väärän kaman tulemisen kun voisi aina ottaa sen esineen mukaan näytille.

|HN X2|Slash|

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hobbylinnalle PLUSSAA
« Vastaus #37 : 20.06.08 - klo: 12.39 »
Kyllä varmaankin tietoa on, ainakin FG:stä, yleensä väärinymmärrykset johtuu ihan muista syistä.

Minulle Hobbylinna on hyvä paikka käydä, kun periaattessa joka päivä kuljen kaupan ohi. Myös palvelu ja asiantuntemus on aina ollut erinomaista. Vielä kun saisi paremman valikoiman polttiskrossitarpeita...
Flying Calacucco

janitor

  • Vieras
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #38 : 20.06.08 - klo: 13.31 »
Hyvä ääni Hobbylinnalle.

Jos ei itse tiedä mitä haluaa, miten myyjä voi tietää mitä tarvitaan?
Varaosia hommattaessa rikkinäinen osa mukaan malliksi, ellei ole niin sitten kannattaa selvittää koodi kataloogista ja käyttää sitä apuna. Mittaaminen on myös hyvä tapa, esim. työntömitalla päämitat vastakappaleesta ja katsotaan sopiiko myytävä osa sinne, vai täytyykö laittaa sopimaan. Monimutkaisia aparaatteja hommattaessa kannattaa tutustua malleihin ja niiden ominaisuuksiin etukäteen netissä valmistajan sivuilla/foorumeissa, sitten vielä kaupassa paketti auki ja varmistutaan itse, että vehje on käypästä tavaraa. Sellainen myyjän syyttäminen tapauksissa, jolloin ei itse tiedä mitä haluaa, on turhaan vinkumista ja tällaisissa tapauksissa foorumeilla dissaaminen ei ole kovin fiksua. Ihan kaikkea ei voi löytyä aina hyllystä, sitten pitää etsiä jostain muualta sellainen hylly mistä löytyy. Kädettömien ei kannata ryhtyä edes harrastamaan RC:tä, vaan suosittelen esim. rivitanssia tai sauvakävelyä (ja sen sauvan saa tunkea mihin haluaa).

Poissa JJ57

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #39 : 20.06.08 - klo: 14.04 »
Suuri kiitos J;lle ja K:lle sillä minua on aina palveltu kyseisessä liikkeessä LOISTAVASTI.
Ps. Ketä se M on
T,Jari

Edit:typot

« Viimeksi muokattu: 20.06.08 - klo: 14.47 kirjoittanut JJ57 »
Raja railona aukeaa. Edessä Aasia, Itä. Takana Länttä ja Eurooppaa; varjelen, vartija, sitä. -Uuno Kailas- 1931

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #40 : 20.06.08 - klo: 15.11 »
Hyvä ääni Hobbylinnalle.

Jos ei itse tiedä mitä haluaa, miten myyjä voi tietää mitä tarvitaan?
Varaosia hommattaessa rikkinäinen osa mukaan malliksi, ellei ole niin sitten kannattaa selvittää koodi kataloogista ja käyttää sitä apuna. Mittaaminen on myös hyvä tapa, esim. työntömitalla päämitat vastakappaleesta ja katsotaan sopiiko myytävä osa sinne, vai täytyykö laittaa sopimaan. Monimutkaisia aparaatteja hommattaessa kannattaa tutustua malleihin ja niiden ominaisuuksiin etukäteen netissä valmistajan sivuilla/foorumeissa, sitten vielä kaupassa paketti auki ja varmistutaan itse, että vehje on käypästä tavaraa. Sellainen myyjän syyttäminen tapauksissa, jolloin ei itse tiedä mitä haluaa, on turhaan vinkumista ja tällaisissa tapauksissa foorumeilla dissaaminen ei ole kovin fiksua. Ihan kaikkea ei voi löytyä aina hyllystä, sitten pitää etsiä jostain muualta sellainen hylly mistä löytyy. Kädettömien ei kannata ryhtyä edes harrastamaan RC:tä, vaan suosittelen esim. rivitanssia tai sauvakävelyä (ja sen sauvan saa tunkea mihin haluaa).

Juu eihän kritiikkiä passaa antaa. Pidetään mielipiteet omana tietonamme ja annetaan asialle vihkiytyneiden harrastaa rauhassa.

Kyllä kai jokainen tietää mitä haluaa. Se on sitten myyjän tehtävä vastata niihin haluihin kykyjensä mukaan. Joskus heikompien kykyjen ja joskus parempien.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #41 : 20.06.08 - klo: 15.21 »
Itse olen yleensä saanut mitä olen etsinytkin.

Koittakaapa mennä ostamaan varaosia 1/1 autoihin.

Erittäin usein saa vääriä osia ja jotkut nimeltämainitsemattomat liikkeet eivät edes suostu antmaan rahoja takas.
Vaan antavat hyvityslapun jolla saat maksaa.
Sekö vasta kismittää kun ostat palikan joka maksaa 80€ ja toteat sen olevan väärä.
Sit menet sen vaihtamaan ja oikea osa maksaakin vain 50€.
Siinäs sit yrität keksiä mitä romua ostat sillä 30€.

Eli siihen verrattuna pienet kömmähdykset ei pahemmin haittaa noissa harrasteliikkeissä.

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #42 : 20.06.08 - klo: 18.08 »
kyllä hobbylinna ihan jees liike on muta välillä on joutunu vähän kinaamaan/vänkään mikä on oikea osa muta eihäm myyjänkään tartte kaikkea tietää.monenkos merkin kamaa sielläkin myydään.en varmaan ittekkään muistais puoliakaan.hyvä liike se on vaikka muutto vähän sotkikin.vantaalla oli hyvät hyllyt kyllä,että sellaset myös galleriaan.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #43 : 20.06.08 - klo: 21.55 »
Sen vielä mainitsen kun tuossa oli varaosa koodista. Tilasin koodilla ja tuli vääriä osia, hieman kummallista.

Mutta se tekee siitä varmaan vaikean kun sielä on muitakin asiakkaita, ja siinä kiireessä saattaa tulla erhe tms.

Siellä on kyllää ihan hyvin osaa,

Mutta älkää laittako aina ostajan piikkiin tyyliin " ostaja ei tiedä mitä haluaa"
|HN X2|Slash|

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #44 : 21.06.08 - klo: 01.38 »
Hyvä ääni Hobbylinnalle.

Jos ei itse tiedä mitä haluaa, miten myyjä voi tietää mitä tarvitaan?
Varaosia hommattaessa rikkinäinen osa mukaan malliksi, ellei ole niin sitten kannattaa selvittää koodi kataloogista ja käyttää sitä apuna. Mittaaminen on myös hyvä tapa, esim. työntömitalla päämitat vastakappaleesta ja katsotaan sopiiko myytävä osa sinne, vai täytyykö laittaa sopimaan. Monimutkaisia aparaatteja hommattaessa kannattaa tutustua malleihin ja niiden ominaisuuksiin etukäteen netissä valmistajan sivuilla/foorumeissa, sitten vielä kaupassa paketti auki ja varmistutaan itse, että vehje on käypästä tavaraa. Sellainen myyjän syyttäminen tapauksissa, jolloin ei itse tiedä mitä haluaa, on turhaan vinkumista ja tällaisissa tapauksissa foorumeilla dissaaminen ei ole kovin fiksua. Ihan kaikkea ei voi löytyä aina hyllystä, sitten pitää etsiä jostain muualta sellainen hylly mistä löytyy. Kädettömien ei kannata ryhtyä edes harrastamaan RC:tä, vaan suosittelen esim. rivitanssia tai sauvakävelyä (ja sen sauvan saa tunkea mihin haluaa).

Hyvä ääni myös!

Olen janitorin kanssa samaa mieltä.



 
« Viimeksi muokattu: 21.06.08 - klo: 01.42 kirjoittanut jaan »

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #45 : 21.06.08 - klo: 17.30 »
Ja pistetään aiheen mukainen kevennyskin vielä kehiin:
http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HDBG61549
/ Jere Siirilä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #46 : 22.06.08 - klo: 22.39 »
Itse olen yleensä saanut mitä olen etsinytkin.

Koittakaapa mennä ostamaan varaosia 1/1 autoihin.

Erittäin usein saa vääriä osia ja jotkut nimeltämainitsemattomat liikkeet eivät edes suostu antmaan rahoja takas.
Vaan antavat hyvityslapun jolla saat maksaa.
Sekö vasta kismittää kun ostat palikan joka maksaa 80€ ja toteat sen olevan väärä.
Sit menet sen vaihtamaan ja oikea osa maksaakin vain 50€.
Siinäs sit yrität keksiä mitä romua ostat sillä 30€.

Eli siihen verrattuna pienet kömmähdykset ei pahemmin haittaa noissa harrasteliikkeissä.

Eipäs muuten ole asiakkaan pakko suostua tuollaiseen.

Suomessa meillä tuppaa olemaan tuo kuluttajansuojalaki joka tällaisissakin tapauksissa toimii.

Kaikella on täysi palautus oikeus.
Postiennakolla tilatessa 30 päivää ja ihan paikanpäältä haettunakin vähintään viikko.

Erittäin moni paikka meinaa tosiaan antaa sen lahjakortin jne, mutta siihen ei ole pakko suostua.

Mikäli olet osan hakenut ja olet palauttamassa sitä viikon sisällä väysin virheettömässä kunnossa, eikä kuitissasi ole merkintää ettei kyseisellä tuotteella olisi palautusoikeutta (eikä sinulle ole siitä myöskään kerrottu) niin myyjä on velvoitettu palauttamaan rahat ilman mutinoita.

Vieläpä jos myyjä on antanut väärän tavaran ja oikea tavara olisi halvempi niin tietysti se vaihdetaan ja erotus hyvitetään.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #47 : 22.06.08 - klo: 22.51 »
Periaatteessa jos itse olet osan valinnut, etkä ole sopinut avokaupasta tai muusta vaihto-/palautusjärjestelystä, ei kauppiaalla ole velvoitetta ottaa osaa takaisin tai hyvittää välirahaa. Jos tuote on viallinen tai se ei sovellu tarkoitukseensa tai jos myyjä on osan sinulle antanut, tilanne on toinen. Jotta asiakas saa sitä mitä alunperinkin halusi, myyjällä on kolme vaihtoehtoa: vaihtaa tuote uuteen/vastaavaan samanlaiseen, korjata tuote tai purkaa kauppa ja palauttaa rahat. Se mitä se asiakas sitten alunperin halusikaan ja millä perusteella, onkin jo hankalampi kysymys vastattavaksi. Tilanne on kuitenkin se ettet kuluttajana voi marssia takaisin kauppaan ja palauttaa itse valitsemiasia tuotteita ja vaatia täyttä hyvitystä.

Monet kaupat, esim. vaatekaupat myöntävät "lisäpalveluna" täyden vaihto- ja palautusoikeuden esim. 14 päivän ajaksi, tämä ei kuitenkaan ole kuluttajansuojalain mukainen velvoite. Usein asiassa sekoittuu takuuvelvoitteet ja vaihto-/palautusoikeus. Takuu on aina kaikessa kuluttajakaupassa, palautusoikeutta ei välttämättä.
Flying Calacucco

Poissa ekiz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #48 : 08.08.08 - klo: 15.28 »
no ei ne ainakaan tunnu olevan mitään fg asiantuntijoita mitä oon viestejä lukenut. itse kanssa saanut monesti väärää tavaraa :/ vatuttaa ajaa 40km turhaan kun joutuu hakee uutta tilalle.
[hpi baja 5t 2.4ghz] [kyosho ultima db] [team associated tc5] [corally]

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #49 : 08.08.08 - klo: 18.07 »
Ja taas löydetään ikivanha topicci joka kaivetaan pohjamudista ylös.  :mrgreen:

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #50 : 08.08.08 - klo: 18.33 »
Reilu kuukausi edellisestä viestistä. Ei se nyt kovin ikivanha ole.

EDIT: Tosin olisi saanut jäädä nostamatta.
« Viimeksi muokattu: 08.08.08 - klo: 18.43 kirjoittanut Antti86 »

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #51 : 08.08.08 - klo: 19.08 »
Niin. Ennemminhän kannattaa tehdä uusi topicci aiheesta, jotta pääsee sanomaan että käytä hakua kun jo aiheesta juttu on :lol: :lol: :wink: Ja näin on oravan pyörä valmis.
Axial SCX 10 TR

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #52 : 08.08.08 - klo: 22.15 »
Niin. Ennemminhän kannattaa tehdä uusi topicci aiheesta, jotta pääsee sanomaan että käytä hakua kun jo aiheesta juttu on :lol: :lol: :wink: Ja näin on oravan pyörä valmis.

No todellakin. Ei pätemistä voita mikään :grin:

Poissa ep-man

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #53 : 28.08.08 - klo: 22.25 »
Tänään mentiin hobbylinnaan kaverin kanssa, aikeissa hakea LiPo balanseri ja mahdollisesti joku hyvä LiPo-akku :)

Kaupat syntyi V-Balancer laitteesta ja Nosramin 5300mAh LiPosta, ilmeisesti itse omistaja palveli.

V-Balancerista nimenomaan kysyin että onko se lataava, kun ei ota tolkkua sivujen kuvauksesta, hän vastaa että kyllä on, virtalähteeseen vaa kiinni ja se on just mitä tartten, eli tasaavalaturi ja vauhtia lisää lataukseen.

Noh, pääsen himaan, laitehan ei toimi lainkaan kun yrittää ladata, eikä pikaliitoksella balansointikaan, plussana ohjekirjassa lukee että 55V Input voltage ja eiku takasin! Kiva matka ruuhka-aikaan vielä.

Meen sinne, laite on muuttunut pelkäksi tasajaaksi, ja laite toimii kuin junan vessa kunhan saadaan sopivaa kaapelia ja piuhaa oikeeseen järjestykseen, mutta veivät laitteen varaston puolelle eka pitkäksi aikaa ... ja heti sen jälkeen toimii kun junanvessa!



moro.
mulla on pelkkää huonoa kokemusta espoon Hobby linnasta! kävin hakemassa sieltä harjattoman säätimen ja tulin kotiin niin eikös se ollut sökö. ja ei kun, aja takas ja nahistele myyjän kanssa että sain edes maksamani summan takaisin. ajoa tuli yhteensä noin 450 / 500 km. en ole sen jälkeen ostanut mitään sieltä enkä todellakaan osta vaikka se olisi suomen ainut myyjä, mitä se ei onneksi ole.! " Skal Tura " tuossa on kunnon liike josta saa hyvää palvelua että oikean laiset neuvot lipo akuissa sekä niiden lataamisessa yms: ja lipo akut on kohtuu hintaiset ja ennen kaikkea Hyvä laatuiset siellä.   
http://www.verticalhobby.com/kauppa/index.php

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #54 : 28.08.08 - klo: 22.30 »


moro.
mulla on pelkkää huonoa kokemusta espoon Hobby linnasta! kävin hakemassa sieltä harjattoman säätimen ja tulin kotiin niin eikös se ollut sökö. ja ei kun, aja takas ja nahistele myyjän kanssa että sain edes maksamani summan takaisin. ajoa tuli yhteensä noin 450 / 500 km. en ole sen jälkeen ostanut mitään sieltä enkä todellakaan osta vaikka se olisi suomen ainut myyjä, mitä se ei onneksi ole.! " Skal Tura " tuossa on kunnon liike josta saa hyvää palvelua että oikean laiset neuvot lipo akuissa sekä niiden lataamisessa yms: ja lipo akut on kohtuu hintaiset ja ennen kaikkea Hyvä laatuiset siellä.   
http://www.verticalhobby.com/kauppa/index.php

No onneks et Inarista asti ajanut, onhan postikin keksitty... LOL
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa ep-man

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #55 : 28.08.08 - klo: 22.45 »
onneksi en. ajoin vain Halikosta.( reilu 100 km suunta.) kun ne pirulaiset ei voinut toimittaa sitä turun liikkeeseen ja oli kiire saada se.

Poissa Hasa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #56 : 09.09.08 - klo: 15.31 »


Kaikella on täysi palautus oikeus.
Postiennakolla tilatessa 30 päivää ja ihan paikanpäältä haettunakin vähintään viikko.


Mikäli olet osan hakenut ja olet palauttamassa sitä viikon sisällä väysin virheettömässä kunnossa, eikä kuitissasi ole merkintää ettei kyseisellä tuotteella olisi palautusoikeutta (eikä sinulle ole siitä myöskään kerrottu) niin myyjä on velvoitettu palauttamaan rahat ilman mutinoita.

Vieläpä jos myyjä on antanut väärän tavaran ja oikea tavara olisi halvempi niin tietysti se vaihdetaan ja erotus hyvitetään.

Asiahan on niin, että viallisen tai väärän tuotteen saa aina palauttaa, vaikka kassalla lukisi kissan kokoisilla kirjaimilla ja myyjä sanoisikin, että tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Jos myyjä myy virheellisen tuotteen halvemmalla kertoen tuotteen viasta, niin tällöin pätee normaali palautusoikeus eli käyttämättömänä voi palauttaa. Virheettömillä tuotteilla ei ole automaattisesti palautusoikeutta ellei ole myyty väärää tuotetta.

Edit: Tämä ei suoraan aiheeseen liittynyt, mutta noin yleensä tavaroiden palautusoikuksista

Lisäksi, että ei jää epäselväksi. Itselläni ei ollut mitään ongelmia ko. kaupasta tilatessani. Toimitus toimi kuin junan vessa ja ehdin tehdä muutoksen tilaukseen vielä juuri ennen, kuin lähettivät.
« Viimeksi muokattu: 11.09.08 - klo: 10.53 kirjoittanut Hasa »
Traxxas Revo 3.3
 *AKS EM 2008*  **Auton Korjauskuntoon Saattamisen EM 2008**

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #57 : 24.11.08 - klo: 09.52 »
Henk.koht. kokemuksesta voin vahvistaa että hobbylinnasta tulee mitä sattuu välillä. Itselleni lähetetty väärä moottori.
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #58 : 05.12.08 - klo: 18.36 »
Pakko hieman avautua kun ei homma toimi millään, eli;
Tilasin 31.11. uudesta verkkokaupasta parit rattaat kun varastossa näytti tavaraa olevan ja ihan kohtuulliseen hintaan vielä. Arvelin vielä kokeilla vaikka edellinenkään kauppatapahtuma ei ihan kivuttomasti käynyt. Kaikki meni ok ja maksunkin suoritin verkkopankista välittömästi. Hienoa, ajattelin ja jäin odottelemaan tarvitsemiani osia että saan auton liikenteeseen.
Sähköpostilla tuli tilauksen käsittelyilmoitus jossa oli linkki kaupan sivuille, josta muka pystyisi seuraamaan tilauksen käsittelyn etenemistä - tälläista en kuitenkaan mistään löytänyt joten tyydyin odottelemaan ilmoitusta tilauksen lähettämisestä.
Reilu kaksi vuorokautta myöhemmin aloin jo lievästi huolestumaan kun tilauksen tiimoilta ei kuulunut mitään, joten ostin samat tavarat JESpares:ilta englannista, joka toimittikin ne vielä saman vuorokauden nimiin postiin kirjattuna kirjeenä (toimituskuluineen vielä melkein 2€ halvemmalla kuin HL).
Nyt tänään 5.12. oli sitten postilaatikossa tuo JESpares:in kirjeen noutolappu postista, sekä ruskea kuplakuori joka oli postitettu Laihialta...
Hieman ihmettelin että mitähän lie tuossa kirjeessä, joten selviäähän tuo kun pistää avaten.
Siellähän ne minun Hobbylinnan tilauksen osat olivat lähetteen kera, johon oli kirjoitettu pahoittelut osien myöhästymisestä sillä ne olivat menneet aivan väärään osoitteeseen toiselle puolen Suomea!
Vastaanottaja oli rehellisenä miehenä pistänyt kirjeen omalla kustannuksellaan eteenpäin tulemaan minulle, josta olen erittäin suuresti kiitollinen ja toivottavasti korvaukseni hänelle oli riittävä. Kiitokset vielä kerran sinulle VulvA vaivannäöstäsi.

Mielestäni Hobbylinnalla olisi ehkä aika jo hieman pitää palaveria työntekijöiden kesken ja miettiä miten homma saataisiin toimimaan - asiakkaat katoaa tällä menolla, oli sitten kuinka hienot puitteet tahansa.
Omat rahani kannan ainakin tulevaisuudessa muualle, vaikka sitten ulkomaisille liikkeille.

Ja turha tulla avautumaan mistään puhelinsoitteluista - jos kerran koko verkkokauppasysteemi ei toimi, niin minunko sitä pitää alkaa selvittelemään?

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #59 : 06.12.08 - klo: 01.36 »
Ei kai se 6 päivää niin pitkä aika ole? Varsinkin kun se normaali on ainakin itsellä se kolme päivää, tilauspäivä plus kaksi seuraavaa ennenkuin tavarat aikaisintaan on käsissä, vaikka tavara hyllystä suoraan löytyiskin.

(eikö marraskussa ole 30 päivää? Vai oliko lokakuun puolella jo?)