Kirjoittaja Aihe: Hobbylinna  (Luettu 38825 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #60 : 06.12.08 - klo: 04.34 »
oops, eli 30.11. siis tilasin.
Pointti kuitenkin on se, että tilauksen käsittelystä/lähettämisestä ei tule minkäänlaista infoa ja kaiken lisäksi tavarat laitetaan menemään väärälle ihmiselle.

Hyvään palveluun tottuneena viisi/kuusi päivää on jo auttamattomasti liikaa. Esim. Sabe toimittaa päivässä korkeintaan kahdessa ja Wheelspinmodels ja JESpares toimittaa jo englannista asti kolmeen päivään, joten itse otan ainakin sieltä mistä nopeimmin saan, maksan jopa hieman enemmän jos palvelu pelaa. Tämä tietenkin sillä edellytyksellä että tavaraa on varastossa.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #61 : 08.12.08 - klo: 19.40 »
Ei kai se 6 päivää niin pitkä aika ole?

No kotimaan kaupassa on todella! Jos kilpailijat, mm. Sabe, toimittaa tavaran seuraavaksi päiväksi kotiin asti ja vieläpä laskun kera, eikä mihinkään postiin kalliilla postiennakolla, niin ihmettelen miten moisilla toimitusajoilla tehdään bisnestä.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #62 : 11.12.08 - klo: 20.41 »
No ehkä se on vaan mihin on tottunu. Sabesta en ole kertaakaan vielä tilannu mutta ei alle kolmeen päivään ole yksikään paketti tullu ikinä mistään, oli RC:tä tai muuta turhaketta. "Ylihuomiseksi tai sitä seuraavaksi" ne yleensä tulee jos tavara on hyllyssä. Näin siis ainakin parin hyvämaineisen suomalaisen rc-firman kanssa...  :shock:

Itse ainakin olen tilannut niin paketti tulee postiin josta käyn sen noukkimassa kun paketti postissa näkyy olevan sen seurantakoodin mukaan.Pitää testata tota jesparea jos sieltä tosiaan noin nopsaa tavarat saapuu  :azn:.

Omalla kokemuksella 6 päivää on aivan normaali suomalaisten firmojen kanssa  :undecided:

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #63 : 14.12.08 - klo: 21.11 »
kyllä on sabelta tullu seuraavaksi päiväksi roinat himaan.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #64 : 14.12.08 - klo: 21.35 »
Se on postiluukustakin kiinni. Mulla on niin saakelin ahdas luukun aukko ovessa, että mitään mitä ne tilaa ei saa suoraan kotiin. No posti on 100m päässä mutta välillä ottaa todellakin pattiin, kun perjantaiksi pitäisi tulla, mutta vasta maanantaina saa hakea postista, koska tavara ei mahtunut luukusta sisään.

No viimeisin oli kyllä paras, Tilasin Tower Hobbiesista 4 pakettia shimmejä, ja tuli taas postista kirje kotiin, että kirjattu kirje löytyy postista kun ei mahtunut postilaatikosta sisään. No meen hakemaan kirjettä niin sieltä saa kouraan noin 20x20x30cm kokoisen paketin :) Paketti oli kirjeenä lähetetty ja sisälsi towerin 2 katalogia, ja ne shimmit. Olis hyvin menny paksumpaan A4 kuoreenkin noi samat jutut :)
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #65 : 16.12.08 - klo: 22.39 »
Huonoo toimintaa kun laitetaan väärät kamat takas varmaan 1½kk sitten ja rahoja ei tule, kun muka ei ole kamat sinne tulleet. Huh huh aika kyllästyttävää.

Sitten vielä kysytään "Missähän vika mahtaa olla" siinä vaiheessa paristi mietin mitä sanon...

Niillä ei joko ole oikeaa kamaa hyllyssä-->laitetaan väärä kun ei ole muuta tai sitten ne ei ymmärrä mitä sanotaan. Esim. Ostin Fgn koritolppia. Myyjä kysyy lyhyet vaiko pitkät, pitkät tietty-->lyhyet tulee, jihuu.
|HN X2|Slash|

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #66 : 17.12.08 - klo: 00.41 »
Pelletouhua.
Kaverikin tappeli yhden palautuksen kanssa, kun ei kuulemma ole tullut perille paketti. Postin asiaa selviteltyä ja todettua että kyllä tämä paketti on perille toimitettu silloin ja silloin, se "yllättäen" löytyikin jostain varastosta.  :roll:
Tämän jälkeen alkoi vääntö takuusta kun laitetta oli kuulemma käytetty väärin (kyseessä oli savut päästänyt laturi). Mukana tullut ala-arvoinen virtalähde oli polttanut vehkeen kun laturilla oli ladattu lipoa suuremmalla virralla kuin mihin virtalähde pystyy. Tästä vain ei valitettavasti ollut minkäänlaista mainintaa tuotesivulla, jossa kaikki speksit oli kerrottu, joten vääntö loppui sillä kertaa siihen -> takuuseen meni ja tuotesivulle ilmestyi pian varoitus maksimilatausvirrasta...

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #67 : 17.12.08 - klo: 20.19 »
Pelletouhua!

Itselläkin takuupalautus kesti kuukauden.
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #68 : 24.12.08 - klo: 17.50 »
hiite koko kauppa ku ei näytä toimivan nää toimitukset!
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #69 : 24.12.08 - klo: 19.12 »
Millonkohan meinasivat palauttaa rahat!!??
On prkl kummaa kun ei voida palauttaa rahoja, vaikka kamat lähetetty yli 1½kk sitten...

Noh saavatpahan p*skan maineen, mikäs siinä jos tykkää sellasesta...
|HN X2|Slash|

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #70 : 29.12.08 - klo: 14.01 »
oon tilannu sieltä renkaita ja jtn polttoainetta eikä vieläkään ole tullut ja sähköpostia on lähetetty on soitettu mut ei näytä  vaikuttavan! näistäkin on aikaa reilu 2kk! painus ny vaa p*rseeseen koko kauppa!
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #71 : 25.02.09 - klo: 00.48 »
Itse ainakin olen saanut aina hyvissä ajoissa tilaamani tavaran jos vaan varastosta on löytynyt.. Jos ei ole ollut varastossa tuotetta ja olen siitä kysynyt, on Mikko kyllä siitä ilmoittanut millon tavaraa tulee lisää. Omalta kohalta ei huonoja kokemuksia  :cool:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa MirkaN

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #72 : 26.02.09 - klo: 22.51 »
Omia kokemuksia:Erittäin hyvää palvelua,aina on tullut mitä pitikin ja nopeasti.Takuu-asioissa ei ole tarvinnut tapella ja puhelimitse neuvottu "tyhmää" aloittelijaa tarpeen vaatiessa.Kyseessä Turun liike.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #73 : 08.03.09 - klo: 12.10 »
espoon liike on ainakin aika surkeen pieni nyrkkipaja josta ei saa palvelua.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #74 : 08.03.09 - klo: 12.13 »
espoon liike on ainakin aika surkeen pieni nyrkkipaja josta ei saa palvelua.

No ootkos käyny jossakin Prisman kokoisessa RC-kaupassa?

Taitaa Hobbylinna kuitenkin olla yksi Suomen suurimmista RC-liikkeistä. Palvelukin on kohdallaan, kun sitä osaa pyytää ja vaatia.
Flying Calacucco

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #75 : 08.03.09 - klo: 12.20 »
en mie ainakaan viiti kauluksesta myyjää repiä jos palvelua ei saa.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #76 : 10.03.09 - klo: 07.44 »
en mie ainakaan viiti kauluksesta myyjää repiä jos palvelua ei saa.

TÄH, en voi itse kuvitella että Kari ei palvelisi sinua jos tarvitset apua :evil: Jos nyt on tilanne se että hän ei ole jostain syystä palvellut niin miksi et mennyt pyytämään apua :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #77 : 10.03.09 - klo: 11.15 »
Juuri tämän kyseisen kaverin takia, en itse enään astu jalallanikaan tähän liikkeeseen.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #78 : 10.03.09 - klo: 11.29 »
No mulle eivät antaneet tarjousta suoraan ????€ arvoiseen ostoon vaan olis pitänyt seuraavana päivänä soitella, joten tavarat tuli Eu.sta ja halvemmalla.

Kyllä ainakin itseä myyjänä kiinnostais vastailla suht arvokkaaseen kauppaan, vaikka omalla ajalla tai ottamalla itse yhteyttä, jos ei heti ole tiennyt vastata.

Itse ainakin odotan kaikilta myyjiltä myymistä ilman että palvelua rupeaa anelemaan.

Mun mielestä tämä kauppa on tullut alamäkeä tässä vuosien saatossa.
Muistan vielä kun aloittelin harrastusta ja heilläkin oli vanhat netti sivut niin kyllä firma oli parhaita mistä osat tuli kyselemättä.
Nyt täällä lukemisen perusteella aivan toista.
 
Axial SCX 10 TR

Poissa Hobbylinna

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.hobbylinna.fi
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #79 : 10.03.09 - klo: 12.22 »
Kiitoksia vaan kaikille palautteesta. Mekin olemme vain ihmisiä ja aina emme pysty kaikkia miellyttämään. Täydellisiä myyjiä ei siis ole, mutta meillä kaikki myyjät ovat herrasmiehiä jotka ovat valmiita ottamaan palautetta vastaan. Sanoisin, että palvelun taso on meillä hyvää luokkaa ja vähintään 90% asiakkaista on tyytyväisiä. Tuota lukua pyritään saamaan ylöspäin erilaisilla toimenpiteillä. Olisi mukavaa AE-Mod jos voisit laittaa minulle yksityisviestiä ja kertoa miksi olet tehnyt näin radikaalin päätöksen etkä suostu astumaan liikkeeseen.

Viime vuoden loppu oli vaikea kun samaan aikaan muutimme isompiin tiloihin, avasimme uuden liikkeen, otimme käyttöön uuden varastonhallinnan ja verkkokaupan.
Taidan muuten tietää tuon Dusterin sähköpostin. Jos meiltä kysytään hintaa nimellä, niin kyllä annamme hinnan ja tarjouksen. Tässä tapauksessa oli vain lyhyesti kysytty parasta hintaa, mutta mitään yhteystietoja ei ollut mukana. Jos ei rohkene antamaan yhteystietoja niin silloin hinnan näkee verkkokaupastakin. Tarkoitus oli antaa yksilöllistä palvelua ja neuvotella asiasta puhelimitse. Tässä ehkä näette kuinka asioista voi nähdä montaa eri puolta.


Se on totta, että mitä pienempi putiikki niin sitä helpompi on palvella asiakasta yksilöllisesti. Toisaalta yritystoiminnan perusasia on se, että pyritään kasvamaan. Jossain toisessa palautteessa haluttiin mahdollisimman isoa ”kansainvälisen tason” firmaa Suomeen jossa olisi aina kilpailukykyiset hinnat. Samassa ketjussa toivottiin, että myyjien pitäisi olla harrastamassa rc-radoilla. Ehkä palautteista huomaa sen, että jos veisimme asioita toiseen suuntaan, niin sitten toiselta suunnalta löytyy enemmän arvosteltavaa.


Siihen pieneen Stålarminkadun putiikkiin ei ole enää paluuta vaikka joskus lämmöllä niitä aikoja muisteleekin. Uskomme kuitenkin omaan asiaamme ja viemme sitä eteenpäin.

Kevätsäitä odotellen
Hobbylinna / Mikko
Hobbylinna RC-kauppa
www.hobbylinna.fi

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #80 : 10.03.09 - klo: 12.48 »
Vai ei ollu yhteystietoja  :laugh:
No mitenkä sit on mahdollista, että vastasit mulle muuten, mutta ilman sitä kysyttyä asiaa. Senhän olisit voinut samalla siinä ilmoittaa, eikä mun olisi pitänyt ruveta myöhemmin kyselemään joka paikasta erikseen samaa jo kerran kysyttyä asiaa.

Lyhyeen kysymykseen lyhyt vastaus oli liian ylivoimainen. Turha siinä on ruveta jaarittelemaan niitä näitä.

Mutta niinhän se taitaa yritysmaailmassa olla. Nopeat syövät hitaat :mrgreen:



Axial SCX 10 TR

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #81 : 10.03.09 - klo: 13.40 »
Yksityisviesti lähetetty.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #82 : 10.03.09 - klo: 20.53 »
Hobbylinnasta on yleensä saanut hyvää palvelua, välillä ehkä liikaa myymisen
meininkiä eikä asiakkaan tarpeita kartoiteta riittävästi.

Suurena miinuksena on se lyhyt tummahiuksinen kaveri joka tuntuu olevan mykkä
ja niin tupakanhimoinen että kesken asiakaspalvelutilanteen pitää poistua röökille!
Onneksi häntä en ole liikkeessä viime aikoina nähnyt, olisi jäänyt kamat ostamatta.
- Tamiya solar car -

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #83 : 14.03.09 - klo: 10.37 »
Itse Hobbylinnasta useamman auton ja paljon muutakin ostaneena ei ole juurikaan huonoa sanottavaa.
Varsinkin nyt kun postimyynti siirtyi Turkuun niin homma on pelannut ainakin miun kohalla kaikin puolin hienosti. Toimitukset nopeita,hinnat kohtuu edullisia yleiseen Suomen hintatasoon nähden ja kyselyihinkin vastattu nopeasti ja asiallisesti. Ainut pieni miinus on tuotteiden saatavuus.Joskus on pitkiäkin aikoja ettei jotain esim. autoa ole saatavilla. En tidä sitten johtuuko tavaran toimittajista vai mistä mutta
yleiskuva kuitenkin hyvä ja tulen käyttämään liikettä jatkossakin.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #84 : 16.03.09 - klo: 16.47 »
Omalle kohdalleni olen saanut ihan asiallista palvelua ja kyselyihin on vastattu ripeästi. Myös takuuasiat on toiminut kiitettävästi.
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa tellu

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #85 : 21.03.09 - klo: 22.08 »
Mikko tilasin leopardiin osat mutta eipä kuulunut(takasiipi ja tehoputki). En tartte enään kun myin laitteen pois...... :angry:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #86 : 21.03.09 - klo: 22.11 »
Kannattaisko ottaa puhelimitse yhteytä tommosissa jutuissa????

Ja btw, kuluttajaneuvojan mukaan olet edelleenkin velvollinen maksamaan tilaamasi osat, on ihan myyjästä kiinni suostuuko perumaan kaupan....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa tellu

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #87 : 21.03.09 - klo: 22.16 »
Ai luulin että täälä saa vuodattaa kun on kokenut vääryyttä

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #88 : 21.03.09 - klo: 22.23 »
Ai luulin että täälä saa vuodattaa kun on kokenut vääryyttä

Vääryyttä.... (?)

Oletko soittanut ko. firmaan?
Oletko varma että tilauksesi on mennyt perille?
Oletko kysynyt tämän foorumin Firmojen osiossa asiaa (mieluimmin se puhelin)
Kumpaa haluat enemmän, vuodattaa vai asiaan selvyyden ?

Tässä ketjussa ei taida olla kiinnostusta vastailla, otsikko on jo niin huima.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna ISO ISO miinus
« Vastaus #89 : 21.03.09 - klo: 22.26 »
OT:
Ei ole miinus, mutta kummiski lukevat:

Mikko:
Palautin nyt pienellä viiveellä Tänään sen DOA nosramin moottorin (sharkin) lippiksen myyjälle.
Laskun maksoin aikoinaan mukana tulleella viitteellä, mutta moottorin osuutta en maksanut, joten omalta osaltani juttu ok.
/ Jere Siirilä