Kirjoittaja Aihe: .21 megaforce ehdotus  (Luettu 6352 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niko_2

  • Tulokas
    • Profiili
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #30 : 27.07.03 - klo: 17.03 »
pistäs mullekkin.  niko@pp1.inet.fi

Poissa ReCo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #31 : 27.07.03 - klo: 21.30 »
jep... toi on sit mun myynnissä samanlainen vähän paraneltu viel tosta... radikotelo ja muuta uutta osaa :mrgreen:
Savage SS 4.6
Mini-z

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #32 : 18.06.04 - klo: 00.54 »
Pistäppä mullekkin jos vielä noita kuvia löytyy  :wink: ! Meillä on nyt kyseinen auto,.15 motilla.

Muistatko mikä hinta oli tuolla .21:llä?ja minkä merkkinen ja niin edelleen se oli?

Kiitos

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #33 : 18.06.04 - klo: 08.13 »
Noi kuvat ei näkynyt niin viittitkö laittaa munkin postiin? :) joninieppola@jippii.fi (toivottavasti ei tuu täyteen posti) :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #34 : 18.06.04 - klo: 09.06 »
Njoo, laitas mullekin sitä kuvaa tuosta, alkoi kiinnostaa ;)!

jani.kleemola@mantiikka.fi Zippaa ne, kiitos!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #35 : 18.06.04 - klo: 09.20 »
Eipä Ristoa paljon enää täällä näkynyt joten kannattais varmaan emailata kaverille mielummin. Ai Blennillä on MegaForce?!

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #36 : 19.06.04 - klo: 12.22 »
Ei mulla mitn MegaForcea ole, QRC Monsteri vain. Siitä olis kyllä hauska väsätä joku armoton menijä! Tosin tiedä nyt sit jos voimansiirto kestää, taitaa mennä vaihteet rusetille. Vois olla parempi jos ois pakin tilalla jarru ja ois vaan eteenpäinmenosuunta, ainakin radalla.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #37 : 19.06.04 - klo: 12.24 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Ei mulla mitn MegaForcea ole, QRC Monsteri vain. Siitä olis kyllä hauska väsätä joku armoton menijä! Tosin tiedä nyt sit jos voimansiirto kestää, taitaa mennä vaihteet rusetille. Vois olla parempi jos ois pakin tilalla jarru ja ois vaan eteenpäinmenosuunta, ainakin radalla.
Miks ihmeessä et laita sillee? :?  Siinähän tulee ihan vakiona mahdollisuus laittaa pakin tilalle jarru.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #38 : 19.06.04 - klo: 17.34 »
Lainaus käyttäjältä: "jonipyka"
Pistäppä mullekkin jos vielä noita kuvia löytyy  :wink: ! Meillä on nyt kyseinen auto,.15 motilla.

Muistatko mikä hinta oli tuolla .21:llä?ja minkä merkkinen ja niin edelleen se oli?

Kiitos


Ei sitä myydä tuolla .21 koneella. Itse se pitää rakentaa.
Merkkikin on edelleen sama megaforce  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
.21 megaforce ehdotus
« Vastaus #39 : 19.06.04 - klo: 17.46 »
Kun mulla on se vanhempi versio .12 kokosella koneella. Tietonikkarista on keväällä jostain helmikuusta asti pitäny tulla jarrusarja siihen, mutteivät ole varmaankaan muistaneet koko asiaa sen jälkeen :)!

Voishan sitä sitten hommailla isomman koneen kun uusi T-15 kone alkaa käydä pieneksi. Kaverin Ultima ainakin lentää siihen malliin sillä koneella, että mietin vain miten oma auto kestää. Nyt menee kaksi diffiä tilaukseen ja front bulkhead. Rusetilla on vetarit jo tuolla vakiokoneella :P
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!