Kirjoittaja Aihe: Kyosho Lazer zx-5 RTR  (Luettu 409274 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #90 : 04.10.08 - klo: 18.19 »
Eiköhän tuohon ihan perus huoleton / harjaton paketti kannattis istuttaa niin ei tarvis siitä huolehtia.

ps. Nyt ois yks Lazer kaupan myydään -osiossa. hp.90e jos joku tarvitsee.

Poissa Ace

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #91 : 05.10.08 - klo: 09.18 »
You tubesta löytyy tälläinen video http://www.youtube.com/watch?v=mlZSODnhXs0 ,ja itsekkin leikkelin pahvista suojaa niin johan alkoi toimimaan auto sorallakin. Yksi kierros vanteitakin tullu ostettuu proline, joutu vaan laittaa prikkaa väliin ettei ota kiinni, ja muksu ajoi täysii päin kanttikiveä eikä hajonnu mitään kiitos uusien vanteiden ja inserteillä olevien renkaiden.Renkaat on dirt hawk.

Tuo pätkä oli poistettu tuubista. Olisko jollain kuvaa tästä virityksestä? Tällä viryksellä ja pohjan reikien teippauksella olis tarkoitus koittaa parantaa kiviongelmaa.?

Mitä pinjonia olette käyttäneet vakiomoottorilla? Lämmöt tupaa nousemaan niin että pakko pienentää pinjonia.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #92 : 05.10.08 - klo: 19.14 »
Sellanen pahvinpala vaan, joka on leikattu peittäämään kuoren takaosassa olevat reiät.

Ite testasin sitä, niin lämmöt nous aika hurjiksi, kun ilma ei pääse virtaamaan autosta läpi.
Joku verkkopatentti vois jopa toimia lämpöjen kanssa.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #93 : 07.10.08 - klo: 01.03 »
Mikä olisi hyvä harjaton moottori lazeriin? Vauhtia sais tulla oikee roimasti lisää!!  :roll: (harjaton + Nopari)<-- paketitiki kelpa)
Mitä moottoreita teillä on ?

Mullon nyt Castle Creatons:in harjaton Sidewinder 5700 KV-paketti kiinni autossa ja tämä tuli juurikin vakion tilalle. Vauhtia on tosi hyvin. Välitykset on 17t pinjoni ja 78t stokki spurri. Kulkee!

Moottori ei ikävä kyllä ole virallisiin kisoihin hyväksytty, mutta nopari ymmärtääkseni on. Tosin se on sensoriton versio, eli se rajaa jonku verran mottivaihtoehtoja.

Pakettia on suositeltu ympäriinsä eri foorumeilla ja on ollut tosi haluttu hinta-laatusuhteen takia.
Ite tilasin Jenkeistä Bishopilta, tuli motti+nopari 0e postikuluilla himaan 14päivässä.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #94 : 07.10.08 - klo: 16.42 »
Sensoriton nopari kyllä kelpuuttaa sensorilliset koneet: jättää piuhan pois vaan!
(toistepäin ei käy)
Näin ollen kisahyväksytyt koneet sopii sulle!
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #95 : 08.10.08 - klo: 20.20 »

Tänään tuli postiin noi renkaat.(proline dirt hawg) Noi vaikuttaa aika isoilt? Kiihtyykö auto kuitenkin samallalailla? Pitääkö vaihtaa välityksii? (en oo päässy kokeilee viel ku auto korjattavana) tos ku on toi kuva laazerist mikä on jakkaran päällä<-- eikö ne renkaat ole just nää dirt hawg? Huomasin että siihen on taakse laitettu eturenkaat.
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo: 20.27 kirjoittanut ville-95 »

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #96 : 08.10.08 - klo: 20.28 »
Sensoriton nopari kyllä kelpuuttaa sensorilliset koneet: jättää piuhan pois vaan!
(toistepäin ei käy)
Näin ollen kisahyväksytyt koneet sopii sulle!





Osaatko yhtää sanoo et kui kovaa menee? Mikä ton moottoripaketin hinta on?

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #97 : 09.10.08 - klo: 18.20 »

Tänään tuli postiin noi renkaat.(proline dirt hawg) Noi vaikuttaa aika isoilt? Kiihtyykö auto kuitenkin samallalailla? Pitääkö vaihtaa välityksii? (en oo päässy kokeilee viel ku auto korjattavana) tos ku on toi kuva laazerist mikä on jakkaran päällä<-- eikö ne renkaat ole just nää dirt hawg? Huomasin että siihen on taakse laitettu eturenkaat.

Nuo Dirt Hawgit on kyl isommat ku holeshotit ja venyvät vielä aika pirusti kierrosten kasvaessa.

Sun pitää vaa seurata koneen ja noparin lämpöjä.
Jos ei suttaa tarpeeks, ni eiku pienempää pinjonia kehiin.

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #98 : 09.10.08 - klo: 20.55 »

Tänään tuli postiin noi renkaat.(proline dirt hawg) Noi vaikuttaa aika isoilt? Kiihtyykö auto kuitenkin samallalailla? Pitääkö vaihtaa välityksii? (en oo päässy kokeilee viel ku auto korjattavana) tos ku on toi kuva laazerist mikä on jakkaran päällä<-- eikö ne renkaat ole just nää dirt hawg? Huomasin että siihen on taakse laitettu eturenkaat.

Nuo Dirt Hawgit on kyl isommat ku holeshotit ja venyvät vielä aika pirusti kierrosten kasvaessa.

Sun pitää vaa seurata koneen ja noparin lämpöjä.
Jos ei suttaa tarpeeks, ni eiku pienempää pinjonia kehiin.


Montako piikkinen olisi hyvä?

P.S. Montako piikkinen toi alkuperänen pinjoni on?

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #99 : 09.10.08 - klo: 21.24 »

Tänään tuli postiin noi renkaat.(proline dirt hawg) Noi vaikuttaa aika isoilt? Kiihtyykö auto kuitenkin samallalailla? Pitääkö vaihtaa välityksii? (en oo päässy kokeilee viel ku auto korjattavana) tos ku on toi kuva laazerist mikä on jakkaran päällä<-- eikö ne renkaat ole just nää dirt hawg? Huomasin että siihen on taakse laitettu eturenkaat.

Nuo Dirt Hawgit on kyl isommat ku holeshotit ja venyvät vielä aika pirusti kierrosten kasvaessa.

Sun pitää vaa seurata koneen ja noparin lämpöjä.
Jos ei suttaa tarpeeks, ni eiku pienempää pinjonia kehiin.


Montako piikkinen olisi hyvä?

P.S. Montako piikkinen toi alkuperänen pinjoni on?

Vakio on 24 piikkinen ja sopiva tollasella 5700kv koneella on jossain 15-17 välissä.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #100 : 10.10.08 - klo: 07.40 »

Tänään tuli postiin noi renkaat.(proline dirt hawg) Noi vaikuttaa aika isoilt? Kiihtyykö auto kuitenkin samallalailla? Pitääkö vaihtaa välityksii? (en oo päässy kokeilee viel ku auto korjattavana) tos ku on toi kuva laazerist mikä on jakkaran päällä<-- eikö ne renkaat ole just nää dirt hawg? Huomasin että siihen on taakse laitettu eturenkaat.

Nuo Dirt Hawgit on kyl isommat ku holeshotit ja venyvät vielä aika pirusti kierrosten kasvaessa.

Sun pitää vaa seurata koneen ja noparin lämpöjä.
Jos ei suttaa tarpeeks, ni eiku pienempää pinjonia kehiin.


Montako piikkinen olisi hyvä?

P.S. Montako piikkinen toi alkuperänen pinjoni on?

Vakio on 24 piikkinen ja sopiva tollasella 5700kv koneella on jossain 15-17 välissä.


Hitto, miten voitte tietää näin paljon?!  :roll:

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #101 : 10.10.08 - klo: 08.04 »

Tänään tuli postiin noi renkaat.(proline dirt hawg) Noi vaikuttaa aika isoilt? Kiihtyykö auto kuitenkin samallalailla? Pitääkö vaihtaa välityksii? (en oo päässy kokeilee viel ku auto korjattavana) tos ku on toi kuva laazerist mikä on jakkaran päällä<-- eikö ne renkaat ole just nää dirt hawg? Huomasin että siihen on taakse laitettu eturenkaat.

Nuo Dirt Hawgit on kyl isommat ku holeshotit ja venyvät vielä aika pirusti kierrosten kasvaessa.

Sun pitää vaa seurata koneen ja noparin lämpöjä.
Jos ei suttaa tarpeeks, ni eiku pienempää pinjonia kehiin.


Montako piikkinen olisi hyvä?

P.S. Montako piikkinen toi alkuperänen pinjoni on?

Vakio on 24 piikkinen ja sopiva tollasella 5700kv koneella on jossain 15-17 välissä.


Hitto, miten voitte tietää näin paljon?!  :roll:

Vakion koko lukee ihan siinä pinjonissa, ja tuo toinen "tieto" on haisteltu arvio

kannattaa lukasta tätä sivua http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/ todella paljon hyvää infoa autoista yms.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #102 : 10.10.08 - klo: 11.26 »
Hitto, miten voitte tietää näin paljon?!  :roll:
Ja jos ei tiedä niin osaa etsiä tietoa. :) Vakioauton speksit löytyy valmistajan sivuilta.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #103 : 16.10.08 - klo: 20.55 »
http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=07.10335 Miten on jos ostaa tuollaisen akun niin liisääntyykö vauhti? (5100 rocket pack) Ajoaika pitenee lähes puolella.

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #104 : 16.10.08 - klo: 21.02 »
Jos jännite pysyy samana niin vauhti tuskin lisääntyy, jos jännite on korkeampi niin auto kulkee nopeammin. Laadukas akku taitaa pystyä luovuttamaan virtaa nopeammin kuin esim vanha huonostikin huollettu akku, joten ehkä voi liikkeelle lähtö lähteä sähäkämmin.

Jotkut voi vahvistaa jos ei ollu eksaktia tietoa.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #105 : 16.10.08 - klo: 22.16 »
Jos jännite pysyy samana niin vauhti tuskin lisääntyy, jos jännite on korkeampi niin auto kulkee nopeammin. Laadukas akku taitaa pystyä luovuttamaan virtaa nopeammin kuin esim vanha huonostikin huollettu akku, joten ehkä voi liikkeelle lähtö lähteä sähäkämmin.

Jotkut voi vahvistaa jos ei ollu eksaktia tietoa.


Onko sulla harjatonta?

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #106 : 16.10.08 - klo: 22.19 »
Lipo akku jos haluat vauhtia lisää. mut ensi tietty kannattaa olla joku tehokas harjaton.
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #107 : 16.10.08 - klo: 22.21 »
Mistä liikkeestä saisi hyvän harjattoman? (suomesta) Oikein sillainen tehopakkaus. Kertokaa myös mikä nopari olisi hyvä! Hintaraja on siinä 150e paikkeilla.

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #109 : 16.10.08 - klo: 22.53 »
150€ paikkeilla?

http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=3504
Tuota voisi kokeilla... Ainakin Kv-luku lupailee jonkinlaista vääntöä. (Tosin, rajoitus 17.5 T)
Hinta on ainakin kohdallaan.

150 Eurolla kun ei kummosia Comboja saa. Sillä saa juuri ja juuri hyvän noparin TAI moottorin.
« Viimeksi muokattu: 16.10.08 - klo: 23.46 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #110 : 16.10.08 - klo: 23.44 »
Onko sulla harjatonta?
On sellainen halpissäädin ja EZ-Run 3000kv moottori, mutta odotan Mamba Max säädintä.

150 eurolla voisi saada hyvän paketin ZX5:een tilaamalla moottorin hobbycitystä ja jotain jenkeistä esim Castle Creations Mamba Max / Sidewinder RC-monsterista. Tai sitten vähän edullisempi paketti niin, että tilaa Hobbycitystä vaikka EZ-runin 4300Kv (riippuen jännitteestä moottorin Kv) moottorin ja EZrunin säätimen. Noista EZ-runin moottoreista ei ihan oo varma että minkä verran virtaa ne vie, mutta ainakin EZ-RUN 35A ESC:lle suositellaan 3300 Kv moottoria tuotteen profiilissa. Toki noita comboja saisi RC-Monsteristakin Castlen säädin+moottoriyhdistelmällä. Hinta sitten menee toimituskuluineen ainakin Mamba Max comboissa piirun yli 150 EUR ilman postimaksujakin, mutta Sidewinder combo jää reiluun sataseen ilman postikuluja.

RC-Monster:
Sidewinder 4600 combo
Sidewinder 5700 combo
Sidewinder
Mamba Max
MM 4600 combo
MM 5700 combo

Hobbycity:
EZ-RUN Brushless ESC 60A
EZ-RUN Brushless ESC 35A
EZ-RUN Brushless Motor 3000 Kv
EZ-RUN Brushless Motor 3300 Kv
EZ-RUN Brushless Motor 3900 Kv
EZ-RUN Brushless Motor 4300 Kv
 
Esimerkit jännitteistä ja kierroksista.
3300 Kv @ 11.1v = 36630 rpm
3000 Kv @ 11.1v = 33300 rpm
3900 Kv @ 8.40v = 32760 rpm
4300 Kv @ 8.40v = 36120 rpm
4300 Kv @ 7.20v = 30960 rpm
4600 Kv @ 8.40v = 38640 rpm
4600 Kv @ 7.20v = 33120 rpm
5700 Kv @ 7.20v = 41400 rpm
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #111 : 16.10.08 - klo: 23.48 »
Meinaat, että tullit + ALV:n voi unohtaa?

Sidewinder combo rahteineen on 130€ -->tullia 5% + ALV = n. 170€.
« Viimeksi muokattu: 16.10.08 - klo: 23.54 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #112 : 16.10.08 - klo: 23.52 »
Oma mamba max kotiutui Liquidista tullin kautta 170 eurolla, 30e oli tullin ottama siivu. Selkeästi halvempaa on kuitenkin kuin Suomen maalla.
| Academy | Axial |

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #113 : 17.10.08 - klo: 00.57 »
Meinaat, että tullit + ALV:n voi unohtaa?
Sidewinder combo rahteineen on 130€ -->tullia 5% + ALV = n. 170€.
Niin, tulleja en huomionu tuohon. Ne toki vielä.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #114 : 17.10.08 - klo: 08.48 »
Meinaat, että tullit + ALV:n voi unohtaa?
Sidewinder combo rahteineen on 130€ -->tullia 5% + ALV = n. 170€.
Niin, tulleja en huomionu tuohon. Ne toki vielä.

ei välttämättä.. toiset on saanu ilmat tulliakin
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #115 : 17.10.08 - klo: 08.54 »
Eli autoni on Kyosho Lazer zx-5<-- Tekisi mieli harjatonta moottoria. Oikeen sellaista tehopakkausta!! Mistä saisi tuommoisen LAADUKKAAN HArjattoman. Ja nopeudensäädin olisi myöskin hyvä. <--- Hintaraja siinä 150 paikkeilla. Kaikki neuvot vastaan.

Ota sitten huomioon se että menee koko voimansiirto uusiksi tehokkaammalla koneella.  Diffin ulostulot ei kestä, vetarit ei kestä. Kannattanee tyytyä tuollaseen komboon jos ei ole noita kaikkia tekeen.

esim tämä, liikkuu ihan erimalliin kun vakkarilla http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=3504
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #116 : 17.10.08 - klo: 11.26 »
Meinaat, että tullit + ALV:n voi unohtaa?
Sidewinder combo rahteineen on 130€ -->tullia 5% + ALV = n. 170€.
Niin, tulleja en huomionu tuohon. Ne toki vielä.

ei välttämättä.. toiset on saanu ilmat tulliakin

On saanut ilmankin, mutta syytä laskea kaiken varalta....
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #117 : 17.10.08 - klo: 12.59 »
Laskekaa AINA sen mukaan, että menee 22% ALV ja mahdollinen tulli vielä päälle. Sitten jos ei mene, on iloinen yllätys, toisinpäin ketuttaa kun suomiliikkeestä olis saanut halvemmalla tjtn..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa ville-95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #118 : 17.10.08 - klo: 20.02 »
Mistä liikkeestä saisi hyvän harjattoman? (suomesta) Oikein sillainen tehopakkaus. Kertokaa myös mikä nopari olisi hyvä! Hintaraja on siinä 150e paikkeilla.


Sori kirjotus virhe, tarkoitin 250E  :grin:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #119 : 17.10.08 - klo: 20.10 »
No tuolla summalla saat mamba max combon jo sabesta. Riittää takuulla. auton kestävyydestä en sano mittää..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu