Kirjoittaja Aihe: GXR-moottorin purkaminen  (Luettu 1630 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
GXR-moottorin purkaminen
« : 13.05.08 - klo: 15.52 »
Kaipaisin vinkkiä että miten saa Kyoshon GXR-18 moottorista kiertokangen irrotettua kampiakselista? Eli siis kiertokangen alapäässä on jonkin sorttinen lukkoprikka joka sitä lukitsee, miten sen saa auki?

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa chimairarocks

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GXR-moottorin purkaminen
« Vastaus #2 : 13.05.08 - klo: 18.39 »
Kyohson sivuilta löytämästäni räjäytyskuvasta tuosta moottorista voisi luulla, että se on samanlainen kuin GXR-15 -moottorissa, siis tuo kiertokangen kiinnitys kampiakseliin.

Omassa GXR-15:ni irroittaminen tapahtui siten, että ensin pitää saada tuo sylinteriputki pois(se kullan tai messingin värinen "putki" joka on männän ja lohkon välissä). Sitten mäntä nostetaan pyörittämällä vauhtipyörää/kampiakselia yläasentoonsa ja kiertokangen pitäisi lähteä ongelmitta pois.

Näkyykö siinä kiertokangen päässä selvästi mitään prikkaa, en ole ainakaan sellaisesta kuullut.

http://www.kyosho.com/jpn/support/instructionmanual/engine/pdf/74017_GXR-18_t.pdf
There is just a fine line between hobby and mental illness.  -Savage X 4.6

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: GXR-moottorin purkaminen
« Vastaus #3 : 13.05.08 - klo: 21.11 »
Joo sylinteriputki on pois otettu. Mulla on toi sama räjäytyskuva itsellänikin. Siinä on kiertokangen alapään läpi tulee tappi jonka mukana pyörii jonkinlainen prikka. Kanki ei irtoa vaikka olisikin mäntä yläkohdassaan.
http://good-times.webshots.com/photo/2382073510101505976uFYXFU
Tuolta löytyy onneton kuva kyseisetä paikasta.

Poissa chimairarocks

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GXR-moottorin purkaminen
« Vastaus #4 : 14.05.08 - klo: 19.57 »
Lapsilukko... :grin:.
There is just a fine line between hobby and mental illness.  -Savage X 4.6