Kirjoittaja Aihe: KISAKUTSU TATTIKSELLA 7,6 LS-5, 1/8 KROSSIAUTOILLE JA 1/18 AUTOILLE KISAT  (Luettu 19572 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Jep jep, kivaa oli ajaa leikkimielisesti vaikka ihan täysiä loppujen lopuksi ajoin :lol:.
Auto toimi ihan odotetusti finaalissa, harmi kun pekalta lähti vaan rengas irti olisi ollut hyvä katsoa olisiko oma vauhtini riittänyt edes perässä pysymiseen.

Marcolle täytyy kyllä laittaa onnittelut vaikka hänen autonsa ei toiminut, tai siis ei kuulemma ole toiminut kahteen viikkoon :huh:. Erittäin mielenkiintoista kun katsoo finaalin parasta aikaa niin taisi tulla hänen oma ennätyksensä. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :grin:


Jerrylle aivan tajuttoman ISOT kiitokset taas kilpailujen järjestäjänä.
Ja tietenkin frantsille yhtä ISOT.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KonttiJonni olis varmasti ajanu konttiin jos olis pystyny...
Tais pysyä nätisti takana vaan koska ei kovempaakaan päässy...
 :p

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LS-5 1 Eki 2 Käyhkö 3 Jonni
1/8 1 Hoke 2 Mikko L 3 Pieto
1/18 1 Jerzi 2 Teemu 3 Tumppi

Ja noissa 2 ja 3 palkinnoissa kävi tuuri kuin itse herra F1 tuli paikanpäälle eli MIKA SALO ja pyysin noihin palkintoihin nimmarit ja niin niiden arvohan nousi pilviin asti samantien :p

Jerzi

PS Mustosen veljeksillä oli aika hauskaa keskenään radalla ja vissiin nuorempi sai pidemmän korren :lol:
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo: 10.18 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olemme pitkin päivää juteltu tässä tuosta 1/8 lajista ja tultiin siihen tulokseen että finaaleja pitää lyhentää esim 10-15min mutta 20min oli WAY TOO MUCH. Ja toinen juttu että pääsuora on myös liian pitkä ja sitä tullaan lyhentämään seuraavaan kisaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Olemme pitkin päivää juteltu tässä tuosta 1/8 lajista ja tultiin siihen tulokseen että finaaleja pitää lyhentää esim 10-15min mutta 20min oli WAY TOO MUCH. Ja toinen juttu että pääsuora on myös liian pitkä ja sitä tullaan lyhentämään seuraavaan kisaan.
Jerzi

minusta rataa ei tule lyhentää. miksi pitäisi??? rata on mikä se on ja sen mukaan ajetaan, auto pitää säätää sen mukaan. lue IGT topikki.
20min on liikaa jos autoja on liian vähän. sekin korjautunee seuraavaan kisaan toivottavasti.
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo: 18.12 kirjoittanut Mika R »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olemme pitkin päivää juteltu tässä tuosta 1/8 lajista ja tultiin siihen tulokseen että finaaleja pitää lyhentää esim 10-15min mutta 20min oli WAY TOO MUCH. Ja toinen juttu että pääsuora on myös liian pitkä ja sitä tullaan lyhentämään seuraavaan kisaan.
Jerzi

minusta rataa ei tule lyhentää. miksi pitäisi??? rata on mikä se on ja sen mukaan ajetaan, auto pitää säätää sen mukaan. lue IGT topikki.
20min on liikaa jos autoja on liian vähän. sekin korjautunee seuraavaan kisaan toivottavasti.

Siinä on myös toinen puoli eli nyt pitää saada tämäkin laji yleisö näyttäväksi ja sitä se ei nyt valitettavasti ole. Lyhyempi rata sitä enemmän tilanteita kuten oli 1/18 kisassa jossa oli tilanteita kokoajan edessä. Nyt kuin 5 autoa kiersi 1/8 niin tilanteet olivat todellakin hukassa. Voisin kuvitella että kalusto myös pysyy hiukan pidempään koossa ja nyt oli todella paljon ongelmia kaikilla kuskeilla.
No noita hierotaan kokoajan jotta saadaan 1/8 näyttämään hyvältä radalla, eiksje.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Ei se johdu radan pituudesta että oli jotain ongelmia. Ne liittyyvät ihan muuhun kuin radan pituuteen. Kaikki näkivät että mun ferrari esimerkiksi toimi loistavasti tuolla radalla vakiomoottorilla aina siihen asti kun vaihteen liimaus petti; se olisi yhtä lailla pettänyt lyhyelläkin radalla. Yksivaihteiselle pääsuora on siinä ja siinä mutta paikkaa muilla alueilla suorituskyvyssä.

Mekin juteltiin pitkin päivää ja rataa ei lyhennetä se on se mikä on. Ainakin kerhoilloissa ajetaan juuri tuolla radalla mikä se on.




Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ei se johdu radan pituudesta että oli jotain ongelmia. Ne liittyyvät ihan muuhun kuin radan pituuteen. Kaikki näkivät että mun ferrari esimerkiksi toimi loistavasti tuolla radalla vakiomoottorilla aina siihen asti kun vaihteen liimaus petti; se olisi yhtä lailla pettänyt lyhyelläkin radalla. Yksivaihteiselle pääsuora on siinä ja siinä mutta paikkaa muilla alueilla suorituskyvyssä.

Mekin juteltiin pitkin päivää ja rataa ei lyhennetä se on se mikä on. Ainakin kerhoilloissa ajetaan juuri tuolla radalla mikä se on.





Joo tässä on se juttu että jos minä haluan että yleisö saa viihdykettä niin tuolla isolla radalla sitä ei saa aikaiseksi mutta olis kiva että te kokeilette sitä rataa ennenkuin te tuomitte sen ihan pohjaan asti, vai onko joku sen jo tehnyt ja todennut että se on huono homma.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Katsotaan yhdessä. Sama koskee sinua, älä julista lyhyempää rataa ennenkuin olet keskustellut enemmän kuin yhden tai kahden kuskin kanssa :)

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo: 01.03 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Muge

  • Jäsen
    • Profiili
Joo Mustosten veljeksistä nuorempi vei voiton. Ja kivaa oli kiitoksia kivasta ja hauskasta päivästä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo Mustosten veljeksistä nuorempi vei voiton. Ja kivaa oli kiitoksia kivasta ja hauskasta päivästä.

Seuraavaan kertaan sitten vai mitä pojat. Oli muuten kunnia seistä teidän vieressä kuin tappalitte :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa rckake

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitokset Jerrylle ja Frantsille!!!!.....
Tosi kivat ajot, vaikkakin omat kisat meni mönkään oman huolimattomuuden takia.
Onnea Ekille voitosta, ja Käyhkölle skabasta että ei laittanut pillejä pussiin vaikka aluksi ei skulannut.
Ilmakin sitten loppujenlopuksi oli aika mukava, että ei tarvinnut käydä vaatekaupassa.

Seuraavaan kisaan sitten...... Kesälomia.

ps. Kiitti Jerry, hyvä valkosipuli smörgari. :afro:
Amateur Racing

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Näillä näkymmin 19.7 olis seuraava kisa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Ei se johdu radan pituudesta että oli jotain ongelmia. Ne liittyyvät ihan muuhun kuin radan pituuteen. Kaikki näkivät että mun ferrari esimerkiksi toimi loistavasti tuolla radalla vakiomoottorilla aina siihen asti kun vaihteen liimaus petti; se olisi yhtä lailla pettänyt lyhyelläkin radalla. Yksivaihteiselle pääsuora on siinä ja siinä mutta paikkaa muilla alueilla suorituskyvyssä.

Mekin juteltiin pitkin päivää ja rataa ei lyhennetä se on se mikä on. Ainakin kerhoilloissa ajetaan juuri tuolla radalla mikä se on.





Joo tässä on se juttu että jos minä haluan että yleisö saa viihdykettä niin tuolla isolla radalla sitä ei saa aikaiseksi mutta olis kiva että te kokeilette sitä rataa ennenkuin te tuomitte sen ihan pohjaan asti, vai onko joku sen jo tehnyt ja todennut että se on huono homma.
Jerzi

Jatketaan spammaamista kun hermo ei kestä hiljaakaan olemista.

On se kyllä kumma ettei nähdä metsää puilta.
Jokainen kisoissa ollut näki kyllä miksi 1/8 luokka kärsi näyttävyydestä.
Ei radan takia vaan kaluston ranjun hajoilun ja sitäkautta puuttumisen takia.
Radan pituus EI saa autoja pysymään paremmin kasassa, eikä tuo näyttävyyttä sitäkautta yhtään lisää.
Onko se nyt sitten näyttävää kun isohko auto kiertää pientä rataa jossa on jopa huikeet YKSI oikeelle kääntyvä mutka ja lyhyt neppailu rata???????
Entäs kun kaikilla onkin autot kunnossa???
10-12 autoa kiertää jonossa ja kolareita tulee jokatoisessa mutkassa kun tilaa ei vaan ole.
Joo näyttävää siihen asti kunnes kolaroinnista johtuen autot kokee vielä enemmän teknisiä ongelmia kuin aikaisemmin.
Ainoa kenen mielestä lyhennetty rata lisää näyttävyyttä, olet sinä Jerry.
Se on vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi.
Miksi ihmeessä edes kyselet puhelimitse mielipiteitä jos et niitä hyväksy, etkä millään tavoin huomioi.
Jokainen laji on sellainen että se vaatii kehittyäkseen hirveän määrän näkemyksiä eri harrastajilta, ja mikä tärkeintä, juuri kyseistä lajia ajaneiden henkilöiden näkemyksiä.
Näkemyksiä jotka otetaan huomioon kun mietitään kuinka hommaa voisi KEHITTÄÄ.
Tämä sinun heittämä pommi ei kehitä yhtään mitään...

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Onneksi 20.7. on sitten kisat vain ja ainoastaan GT autoille.

Ja ite en ainakaan ole varma jaksaisinko tulla kahteen kisaan peräkkäisinä päivinä.

Jospa nyt tulevat 20. päivän kisat näyttävät kuinka moni oikeasti on mukana ja ehkä sitten Jerryn viimeisissä kertsikisoissa on taas 1/8 GT mukana - jag hoppas  :p
Old fart

Mika R

  • Vieras
Ja vaikka Jerry haluaisi omistaa kisat, niin rata on Nuken. Sitä ei voi omia edes kisojen varjolla.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Juuri näin...
Tämä näytti unohtuneen jo talvella pikkuauto kisojen tiimoilta.

Ongelmia tuli kun radalla ajamisesta maksaneet älähtivät... No minä ja pari muuta harrastajaahan siitäkin kurat sai niskaan.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Katsotaan yhdessä. Sama koskee sinua, älä julista lyhyempää rataa ennenkuin olet keskustellut enemmän kuin yhden tai kahden kuskin kanssa :)

Jos minä järjestän kisat niin eikös se mene silloin minun ehdoilla ja ne tulee jotka tulee sitten kisaan mukaan ja ajaa sitten sillä' mitä on määrätty.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ja vaikka Jerry haluaisi omistaa kisat, niin rata on Nuken. Sitä ei voi omia edes kisojen varjolla.

Tuli vain mieleen että olethan sinä nyt soittanut NUKEen ja kertonut että sinä järjestät kisat tuolla :huh: Huom minä sen tein ja se on pakollinen juttu.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Joo täytyy hoitaa. Älä jaksa nostaa noita vanhoja viestejä enää ylös. Mulla ei tästä enää keskusteltavaa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo täytyy hoitaa. Älä jaksa nostaa noita vanhoja viestejä enää ylös. Mulla ei tästä enää keskusteltavaa.

Nää kannattaa hoitaa ajoissa NUKEn kanssa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Joo täytyy hoitaa. Älä jaksa nostaa noita vanhoja viestejä enää ylös. Mulla ei tästä enää keskusteltavaa.

Nää kannattaa hoitaa ajoissa NUKEn kanssa.
Jerzi
ei per kele ja tähän iso ruma sana :( voisiko millään tälle minieccelstonelle vaikka pistää parin viikon (vuoden) bannia jos tää foorumi kirjotus on itkua ja vinkumista ja itsensä ylistämistä. Mua alkaa vi******* siihen malliin että koko **** rc harrastus alkaa ******** ainostaan YHDEN henkilön vuoksi :(
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo täytyy hoitaa. Älä jaksa nostaa noita vanhoja viestejä enää ylös. Mulla ei tästä enää keskusteltavaa.

Nää kannattaa hoitaa ajoissa NUKEn kanssa.
Jerzi
ei per kele ja tähän iso ruma sana :( voisiko millään tälle minieccelstonelle vaikka pistää parin viikon (vuoden) bannia jos tää foorumi kirjotus on itkua ja vinkumista ja itsensä ylistämistä. Mua alkaa vi******* siihen malliin että koko **** rc harrastus alkaa ******** ainostaan YHDEN henkilön vuoksi :(


mitä sinä itket. Et ole edes koko tattiksen radalla koskaan edes käynnyt niin mistä voit edes tietää koko alueen säännöistä kuin Mikakaan ei tiennyt asioista niin minä, huom valaisin häntä siitä säännöstä mikä oli minun mielestä aika reilu homma, vai mitäs sanoo Nasty. Onko sinulla mitään hajua miksi NUKElle pitää informoida tuosta asiasta etukäteen, koita miettiä sitä.
Jerzi

PS Vai mitä mousli :p
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
tiesin kyllä koska kävin asiat läpi jarkon kanssa aikaa sitten. kisoihin on vielä aikaa. ensi viikolla vien ilmot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
tiesin kyllä koska kävin asiat läpi jarkon kanssa aikaa sitten. kisoihin on vielä aikaa. ensi viikolla vien ilmot


Sinä soitat sinne Matti Kaartiselle ja ilmoitat mitä teette siis rc-autokisat, kuka on järjestäjä ja mistä mihin ajatte ja se on siinä se ilmoitus.
Jerzi

PS Tuo tieto on sen takia tärkeä että viranomaiset pitää saada siitä tietoa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Mikahan sano jo tietävänsä.
Siinähän se lukee... 2 ekaa sanaa "TIESIN KYLLÄ"

Miksi siis jankkaat tästä asiasta?

Kuten nasty sanoi... pätemistä.
Pakko päästä pätemään vaikka ilmoitetaan jo homman olevan tiedossa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mikahan sano jo tietävänsä.
Siinähän se lukee... 2 ekaa sanaa "TIESIN KYLLÄ"

Miksi siis jankkaat tästä asiasta?

Kuten nasty sanoi... pätemistä.
Pakko päästä pätemään vaikka ilmoitetaan jo homman olevan tiedossa.

tiesiköhän se siitä, jaa no siinä tapauksessa sori Mika jos minä niinkuin Nasty sanoi että piti tulla pätemään. :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
hieno asia että JERRY on niin aktiivisesti järkännyt ja järkkää uskon jatkossakin kisoja mutta miten on tänä vuonna c8 autojen laita onko tulossa niille kisat ja luokka mihin pääsee c8 autot mukaan , uskon että autoja on vain muutamia mikäli c8 joskus otetaan mukaan mutta varmasti sitäkin hienompi ja monipuolisempi mikäli  enemmän autoluokkia mukana , ajatellaan katsojienkin näkökulmasta.
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hieno asia että JERRY on niin aktiivisesti järkännyt ja järkkää uskon jatkossakin kisoja mutta miten on tänä vuonna c8 autojen laita onko tulossa niille kisat ja luokka mihin pääsee c8 autot mukaan , uskon että autoja on vain muutamia mikäli c8 joskus otetaan mukaan mutta varmasti sitäkin hienompi ja monipuolisempi mikäli  enemmän autoluokkia mukana , ajatellaan katsojienkin näkökulmasta.


Noitten edellisten kirjoituksien perusteella niin jaksaisko sinä järjestää enää kisoja. Joo kyllä tuo c8 on näyttävä luokka ja jos niitä saisi 6-8kpl kisaan mukaan niin mikäs siinä sitten, katsotaan mikä on tilanne.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂