Kirjoittaja Aihe: KISAKUTSU TATTIKSELLA 7,6 LS-5, 1/8 KROSSIAUTOILLE JA 1/18 AUTOILLE KISAT  (Luettu 19570 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo täytyy hoitaa. Älä jaksa nostaa noita vanhoja viestejä enää ylös. Mulla ei tästä enää keskusteltavaa.

Nää kannattaa hoitaa ajoissa NUKEn kanssa.
Jerzi
ei per kele ja tähän iso ruma sana :( voisiko millään tälle minieccelstonelle vaikka pistää parin viikon (vuoden) bannia jos tää foorumi kirjotus on itkua ja vinkumista ja itsensä ylistämistä. Mua alkaa vi******* siihen malliin että koko **** rc harrastus alkaa ******** ainostaan YHDEN henkilön vuoksi :(


Lainaukset säännöistä niin kukin voi tavallaan miettiä/tuomita onko tämä kirjoitus semmoinen joka menee henkilökohtaisuuksiin.
Tarkennan viellä tähän foorumin tarkat säännöt.
------------------------------------------------------------

Lisäykset sääntöihin 23.6.2004:

Foorumissa ei saa esittää valheellista tietoa tai vihjausta, joka voisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa loukatulle. Myöskin tietoisesti valheellisen tiedon levittäminen on kiellettyä vaikka se ei ketään loukkaisikaan.

Foorumissa ei saa esittää toisen käyttäjän yksityiselämästä sellaista tietoa, vihjausta tai kuvaa, joka saattaisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa.

Foorumissa yllä mainittujen lisäksi kiellettyä on toisen tahallinen ärsyttäminen, riidan lietsominen, hyökkäävä ja solvaava keskustelutyyli, riidan tarkoituksellinen jatkaminen ja tarkoituksellinen väärän käsityksen antaminen tai korjaamatta jättäminen.

----------------------------------------------------------

Ainoa virhe jonka olen tehnyt on että minä haluaisin näyttävyyttä tuohon 1/8 luokkaan poistamalla yhden mutkan ja se oli liikaa näille herroille.
Kaverit jotka olivat paikalla (ja he jotka eivät ajanneet tätä luokkaa) silloin kisapäivänä on ollut minun takana että se radan lyhentämin olis ollut näyttävämpää kuin mitä se nyt siellä tarjosi niille jotka eivät niitä ajanneet. Yhden kuskin kommentti oli että "nehän oli jo täydessä vauhdissa jo pääsuoran alussa, tottakai se olis näyttävämpää jos rata olis ollut lyhyempi". Onko kukaan nyt edes kokeillut tuota lyhyempää rataa, ja jos on niin kerro minkälainen oli tänne tai tuonne ja haluan sitten rehellisen vastauksen.
Tottakai pitää ottaa huomioon kuskeja mutta tuo luokka on niin uusi että ei ole mitään kokemusta asiasta.
Esim kuka muistaa sen finaalilähdön joka meni uusiksi 2 kertaa ja sitten kuin lähtä oli "kuulema" tapahtunut niin minulle jolle annettiin selvät ohjeet että nosta lippu ja hyväksy lähtö niin en tiennyt että olikos kisa käynissä ja menin kysymään että onko aika käynnissä niin hän kertoi että on niin annoin pojat ajaa koska tuossa lajissa "viellä" ei ole lähdöllä mitään merkitysti.

Jerzi--->ja ylistän itseäni tosi kakka kaveriksi kaiken lisäksi mutta ei se mitään, kyllä minä kestän nämä kakka kirjoitukset mitä nämä matinkylän(kahvaedellä) kaverit heittää minulle :undecided:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Nyt jumaliste alkais todellakin olla viimenen pisara.

Älä jaksa jauhaa sontaa kokoajan.
Kahdesta mutkasta olet aina puhunut.
Ja edelleen... jos siellä on viimeisen finaalin aikana puhunut kaverit jotka eivät itse aja kyseistä luokkaa eikä ajatelleet muutenkaan koko radan profiilia sen tarkemmin niin tottakai tällainen idea saattaa mieleen tulla kun rataa kiertää 3 autoa.
Todetaanpas jälleen kerran että sinä olit muuttamassa rataa siten että siinä olisi enää YKSI oikealle kääntyvä mutka.
Rata olisi myöskin lyhentynyt niin pieneksi että olisi pitänyt vähentää erässä ajavien kuskejen maksimi määrää jotta radalla olisi pystynyt edes kierroksen oikeasti ajamaan.
Sinä olit ainoa joka yritti saada talvisin pikkuautoille kuskikohtaisen luokituksen jotta pystyisi treeneissä ajamaan vain muutaman kaverin kanssa... Sinulle kun oli liikaa ryysistä heti kun 1/18 autoja oli isolla ompun radalla huikeat 8.
Olisit halunnut ajaa 5-6 kuskilla jotka nekin olisivat olleet sinun valitsemiasi.
No nyt yhtäkkiä keksitkin että 1/8 GT autojen pitäisi kiertää lyhyellä radalla jotain jokkis ajoa.

Ja nyt vieläpä kaivetaan sääntöjä esiin ja yritetään jälleen näytellä marttyyriä.

Sinä kehtaat pari kertaa vuodessa nimittää muutamaa henkilöä sabotoijaksi yms.
+ muut asiasisällöltään pahasti pielessä olevat selityksesi.

Muisteleppas kuinka viimeksi kävi.
Sinä sait bannit...
Tämän jälkeen vielä irkkiin meet lässyttämään ja haukkumaan myöskin minua aivan henkilökohtaisesti.
Etkä ilmeisesti vieläkään ymmärrä miksi.
Koska SINÄ käyttäydyt asiattomasti.

Koko asiasta ei enää väännettäisi ollenkaan jos sinä lopettaisit, mutta eeeeei... taas vedetään marttyyriviittaa niskaan ja keksitään keinoja millä saatais toiset näyttämään turhaan itkeviltä ja vain sinua vastaan olevilta.
Kerron uutisen... Jokainen joka on asioista perillä näkee kyllä miten homma oikeasti on.
Ainoastaan kuvioista tietämättömät saattavat mennä tuohon sonnanjauhantaasi...


LOPETA JO!!!!!!

Tämä touhu on jo muutamaan kertaan käsitelty ja varmasti tätä foorumia paljon selaavat ovat jo pariin kertaan lukeneet miten homma on oikeasti mennyt.
Turha sinun on viikon välein pistä kitinä adressi jossa jälleen kerran yrität saada kaikki tästä aiheesta jauhaneet huonoon valoon... "mää en tee muuta ku yritän saada kavereille kisaa aikaseks, mut nää matinkylän tyypit + Hoke + Koheltaja + moni muu vaan sabotoi"



Yksi vieläpä todella paljon ärsyttävä asia on että puhut porukasta kuin he olisivat lähes tuntemattomia tai pelkästään radalta tuttuja...
Älkäähän näitä juttuja lukevat luulko näin.
Nykyään kyllä...
Ennen oltiin ihan nimenomaan oikeasti kavereita.
Minä ja Jerry, kuten myös muutama muu... Itseäsi saat peiliin katsoa jos ihmettelet kuka on syyllinen siihen että näin ei enää ole.

On se kiva esittää foorumilla marttyyriä ja kaikkien tietämättömissä lähetellä tekstareita yms... Keskustella joskus jopa kehitysideoista, ja yhtäkkiä latasta foorumille muiden nähtäväksi täysin muuta kuin mistä on puhuttu.

KIESUS SENTÄÄN MITÄ PELLEILYÄ
« Viimeksi muokattu: 15.06.08 - klo: 12.24 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Ihan pakko.....  :afro:

Onko tämä se mitä minä luulen

turisti--->tiukkapipojen luokka

Jerzi
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Justjust, on erittäin säälittävää leimata Matinkylän radalla ajavat kaiken pahaksi ja juureksi. Tuosta saa käsityksen että jerzin patoutumat kohdistuvat Matinkylässä ajaviin kuljettajiin eikä mihinkään muuhun? Se on totta että muutamalla Matinkylässä ajavalla kuljettajalla on ilmiselviä näkemyseroja jerzin kanssa ja voin vaan kuvitella mitkä on fiilikset niillä kuskeilla joilla ei ole osaa eikä arpaa näihin vääntöihin, juuri näiden yleistämisten takia.

On aika jännä juttu että tuoreen pienoisautokerhon perustaja on noin kapeakatseinen että itse alkaa jaottelemaan kuskeja eri kastiin ja sen perusteella aletaan leimaamaan porukoita hyviksi ja pahoiksi. Tästä näkee minkälaista arvostusta jäsenet saavat kerhon perustajalta.

Erittäin näppärää ja lajia kehittävää toimintaa, suorastaan kuvottavaa.
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Justjust, on erittäin säälittävää leimata Matinkylän radalla ajavat kaiken pahaksi ja juureksi. Tuosta saa käsityksen että jerzin patoutumat kohdistuvat Matinkylässä ajaviin kuljettajiin eikä mihinkään muuhun? Se on totta että muutamalla Matinkylässä ajavalla kuljettajalla on ilmiselviä näkemyseroja jerzin kanssa ja voin vaan kuvitella mitkä on fiilikset niillä kuskeilla joilla ei ole osaa eikä arpaa näihin vääntöihin, juuri näiden yleistämisten takia.

On aika jännä juttu että tuoreen pienoisautokerhon perustaja on noin kapeakatseinen että itse alkaa jaottelemaan kuskeja eri kastiin ja sen perusteella aletaan leimaamaan porukoita hyviksi ja pahoiksi. Tästä näkee minkälaista arvostusta jäsenet saavat kerhon perustajalta.

Erittäin näppärää ja lajia kehittävää toimintaa, suorastaan kuvottavaa.

Joo varmasti tiedät kuules koheltaja ketä tarkoitin, en siis koko matinkylän kahvaedellä ajavia kuskeja tarkoita siis.
Miten niin perustaja :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ehkäpä mä tiedän ketä tarkotat mutta muut eivät tiedä joten moinen yleistäminen ei ole kovinkaan järkevää, sano mielummin ketä tarkoitat niin ei aiheudu mielipahaa osattomille.

Etkös sä ole ollut mukana perustamassa Pääkaupunkiseudun RC-autoilijoita? Ainakin tämän lainauksen mukaan olet kerhon puheenjohtaja ja vedät aika rankkaa tekstiä seuran jäsenistä.

Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja (Jerry) ja varapuheenjohtaja (Mikko).
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ehkäpä mä tiedän ketä tarkotat mutta muut eivät tiedä joten moinen yleistäminen ei ole kovinkaan järkevää, sano mielummin ketä tarkoitat niin ei aiheudu mielipahaa osattomille.

Etkös sä ole ollut mukana perustamassa Pääkaupunkiseudun RC-autoilijoita? Ainakin tämän lainauksen mukaan olet kerhon puheenjohtaja ja vedät aika rankkaa tekstiä seuran jäsenistä.

Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja (Jerry) ja varapuheenjohtaja (Mikko).

joo ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee, vai uskotkos sinä sen, siis kaikkeen mitä kirjoitetaan lehtiin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Koita nyt iso ihminen ymmärtää.
Jos kirjoitat MATINKYLÄN JENGI niin silloin se ymmärretään juuri niinkuin lukee.
Eli kaikki matinkylän tyypit.

Ja ihan sama keitä ylipäätään tarkoitat.

Kokoajan mussutat kuinka me ollaan vain ja ainoastaan oltu vastaan kaikkea.
Missä näkyy se kuinka paljon ollaan asioita jo vuosia sinunkin kanssa mietitty ja yritetty kehittää???
Ei missään.
Ainoa mikä näkyy on kuinka sinä kerrot kuinka olet jutellut porukan kanssa ja kaikki on ollu sitä mieltä mitä sinä kirjoitat tännekin...
Totuus vaan ei olekaan ollut juuri se.
Totuus oli nytkin tasan se että sinä halusit lyhentää rataa ja sitäkautta olisit vaikuttanut kyseiseen luokkaan todella negatiivisesti.
Keskityit vain siihen mitä kuvittelit oikeaksi, mutta et millään nähnyt / kuullut kaikkien kyseistä lajia ajaneiden mielipiteitä homman kehittämiseksi.
Ilmoitit vain lopuksi kuinka porukka on yrittänyt sabotoida sinun toimintaa.

Lueppas nuo kopioimasi säännöt läpi...
Sieltä pystyn kalastamaan 95% tekstistä mitä sinä nimenomaan rikot.

Lainaus
riidan tarkoituksellinen jatkaminen ja tarkoituksellinen väärän käsityksen antaminen tai korjaamatta jättäminen.

Siinä oikein tiivisteltynä.

Annat pahasti väärän käsityksen...
Ja kuten taas nähtiin, jatkat tarkoituksella...
Ja vieläpä parissa eri topikissa.

Lainaus
Foorumissa ei saa esittää valheellista tietoa tai vihjausta, joka voisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa loukatulle. Myöskin tietoisesti valheellisen tiedon levittäminen on kiellettyä vaikka se ei ketään loukkaisikaan.

Tässä myös ohjenuoraa...
Suoraan sanottuna aika hölmöä kopioida foorumin sääntöjä jos varsinkin itse niitä rikkoo sen minkä kerkeää...
Tämä on taas juuri sitä marttyyrin esittämistä.

Sä oot niin läpinäkyvä että jengi näkee sen jo... Usko nyt.
Turhaan yrität... jokainen sisälukutaitoinen on jo tajunnut.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Ihan pakko.....  :afro:

Onko tämä se mitä minä luulen

turisti--->tiukkapipojen luokka

Jerzi

Joo. Ja tuo alkuperäinen otsikko :grin:

http://rc10.fi/index.php?topic=27835.0
Sponsored by own wallet