Kirjoittaja Aihe: Yleistä palautetta rc kaupoille  (Luettu 10346 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Yleistä palautetta rc kaupoille
« : 07.06.08 - klo: 20.45 »
On todella surullista ettei Hobbylinnasta löydy sen vertaa palvelu halukkuutta että Turun liike olisi auki kesälauantaisin.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #1 : 07.06.08 - klo: 22.47 »
Etkö sitten viikolla kerkeä tehdä ostoksia?

Ps: Ihmisiä ne myyjätkin on ja varmasti muutakin elämää on kuin vartoa 8 tuntia päivässä jos joku ostaa jonkun hikisen ruuvin :wink:
Axial SCX 10 TR

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #2 : 07.06.08 - klo: 22.52 »
Etkö sitten viikolla kerkeä tehdä ostoksia?

Ps: Ihmisiä ne myyjätkin on ja varmasti muutakin elämää on kuin vartoa 8 tuntia päivässä jos joku ostaa jonkun hikisen ruuvin :wink:


No entäs kaikki muut mitkä on viikonloppuisin auki? Pitäiskö nekin olla kiinni? Esim alko ym  :p Mitenkähän toi tuli heti ekana mieleen. Varrota 8h päivässä että joku ostaa jonkun hikisen campiveivin..  :wink:

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #3 : 07.06.08 - klo: 22.57 »
Me Suomalaiset on totutettu tosi surkeaan palveluun. Alan kaupoissa on surkeat varastot ja niitä ei viitsitä edes pitää auki.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #4 : 08.06.08 - klo: 00.20 »
ei kerpele mistä näitä sikiää? eiköhän kesälauntait ole sitten sen verta hiljasempia kerran liike on kiinni :). ei kai sielä ole kannatavasti taloudellista päivystää että yksi torsti saisi sen euron maksan nippelin?
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #5 : 08.06.08 - klo: 00.43 »
No just... Siis kun ja jos täältä korvesta lähetään ostoksille niin kyllä se on yleensä viikonloppu. Mulla ainakin työt estää viikolla menon. Siis mä en tarkoittanut vaan tota yhtä puljua mutta siis yleisesti. Ainakin mun järjen juoksun ja kokemuksen mukaan kesälauantait tuo kassaan aika hyvinkin rahaa. No kokemusta ei rc-puljuista ole mutta muista kylläkin. Mutta jos liikkeenharjoittaja on katsonut että se ei ole kannattavaa niin ok. Kai sitten kaikki on ajamassa lauantaisin, paitsi se yks torsti...

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #6 : 08.06.08 - klo: 07.37 »
Meillä ei ole koettu näiden harrastusvuosien aikana miksikään ongelmaksi liikkeiden aukioloajat.
Asumme kävelymatkan päässä kahdesta liikkeestä ( jopa tällä vartalolla ), eikä ole koettu miksikään ongelmaksi liikkeiden aukioloaika edes talvilauantaisin.
Mikäli asuisimme kauempana, niin nettikauppa toimii.

Treenataan usein lauantaina ja / tai sunnuntaina, ja tiettyjä osia pitää tietenkin olla pakissa jo ilmiselvästi mahdollisen vahingonkin varalta.

Suurin puute liikkeiden toiminnassa on se, ettei ole toimivaa varaosahuoltoa kilpailupaikoilla.
Asia on toki huomattavasti korjaantunut viime vuosina.
Joko liikkeen oma "myyntipöytä", tai esim. "varaosasalkku" esim. jonkun kilpailijan mukana.( "varaosasalkku" jollakin kilpailijalla merkitsee myös sitä, että niitä saa harjoituksissakin vaikka yöllä, missä sellainen mahdollisuus harrastaa on )

On selkeästi nähtävissä, että ne keillä tuo asia on kunnossa, myös kauppa käy....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #7 : 08.06.08 - klo: 09.23 »
on se ihme juttu jos juuri kesälauantait on niitä päiviä kun se kauppa kannattaa pitää kiinni,mut noin yleisellä tasolla näissä myynti hommissa on tärkeää että asiakas saa tavaransa silloin kun sen haluaa oli se sitten pultti tai tonnin Baja. Se on asiakas palvelua!
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #8 : 08.06.08 - klo: 10.16 »
on se ihme juttu jos juuri kesälauantait on niitä päiviä kun se kauppa kannattaa pitää kiinni,mut noin yleisellä tasolla näissä myynti hommissa on tärkeää että asiakas saa tavaransa silloin kun sen haluaa oli se sitten pultti tai tonnin Baja. Se on asiakas palvelua!

Minä tekisin niin että pitäisin vaikka miellumin keskiviikko kiinni ja lauantai auki. Minulla on pieni kokemus asiasta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #9 : 08.06.08 - klo: 10.54 »
on se ihme juttu jos juuri kesälauantait on niitä päiviä kun se kauppa kannattaa pitää kiinni,mut noin yleisellä tasolla näissä myynti hommissa on tärkeää että asiakas saa tavaransa silloin kun sen haluaa oli se sitten pultti tai tonnin Baja. Se on asiakas palvelua!

Minä tekisin niin että pitäisin vaikka miellumin keskiviikko kiinni ja lauantai auki. Minulla on pieni kokemus asiasta.
Jerzi

Erittäin hyvä idea.  :wink:
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo: 11.07 kirjoittanut cardic »

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #10 : 08.06.08 - klo: 12.01 »
Mikä estää ostamasta niitä varaosia ennakkoon :wink:

Ei se ihan ilmaista ole pitää puljua auki puhumattakaan siitä, että joka lauantai olisi työpäivä.
Kyllähän se isoissa liikkeissä missä on kymmeniä myyjiä on helppo olla yksi lauantai töissä, mutta jos muutama työntekijä vaan on niin eipä ainakaan minua kiinnostais "aina" töissä olla.
Ihan kun ei myyjillä olis muuta elämää.

Jos liike on auki 5 päivää viikosta niin outoa jos ei mukamas kerkeä osia ostella.

Mutta tuohan olisi ihan hyvä vaihtoehto, että viikolla yksi päivä kiinni ja lauantai auki.
Tietysti vielä parempi jos olis auki 24/7 ja toimitus kotiovelle helikopterilla :lol:
Axial SCX 10 TR

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #11 : 08.06.08 - klo: 12.33 »
Mun työpaikka on auki 24/7 ja ei ole kuin 8 työntekijää ja ei tod. joudu koko ajan olemaan töissä tai aina viikonloppuja niin luulisi että muutamalla työntekijällä saisi yhden lauantain pyöriin niin että ei osu yhdelle aina kohdalle. Yritin äsken etsiä tietoa montako siellä on töissä mutta en löytänyt. Mutta jos esim 3 niin kyllä sen sais pyöriin niin että olisi lauantaisinkin auki. Syythän siihen voi olla ihan mitkä vaan että ovet on kiinni kesä lauantaisin...mutta Hobbylinna on nyt niin päättänyt että ovet on kiinni piste. Mulle on pääasia että nettikauppa toimii!

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #12 : 08.06.08 - klo: 13.26 »
Ei se kyllä ole ilmaista pitää liikettä auki Lauantaisin, mutta miksi sen pitäisi olla? Jos hyvä palvelu on kyseisen liikkeen mielestä sitä että olaan auki kun kelit on huonot niin johan on meininkiä. Täällä Suomessä nuo katteet on sitä luokkaa että kyllä jo vois vähän panostaa asiakaspalveluun.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #13 : 08.06.08 - klo: 13.36 »
jaa-a suomen katteet tuntien todennäkösemmin tuo rc-liikkeen pito jo yleensä on sitä hyvää palvelua :=). eiköhän tuo lauantai ole tarkasti laskettu ettei kannata auki pitää kai jokainen liikemies on sen verta rahan perään että jos myyntiä olisi liike olisi auki.
Tietysti itse toivoisin että liikkeet olisi auki pidempään kuin kello 18:00 asti että kerkeis itse töitten jälkeen paikalle mutta kyllä sen pystyy järjestää että kun tarttee osia niin paikalle pääsee pitää vaan vähän osaa järjestellä asioita.
Ps. mikkelsonni alappas laskee esim jenkkihinnat euroksi + siihen rahti + ALV + Tulli + myyjänpalkat + tilavuokrat + kaikki muut pakolliset kulut ja kerroppa sitten paljonko suomen myyjille jää katetta.

 
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #14 : 08.06.08 - klo: 14.10 »
jaa-a suomen katteet tuntien todennäkösemmin tuo rc-liikkeen pito jo yleensä on sitä hyvää palvelua :=). eiköhän tuo lauantai ole tarkasti laskettu ettei kannata auki pitää kai jokainen liikemies on sen verta rahan perään että jos myyntiä olisi liike olisi auki.
Tietysti itse toivoisin että liikkeet olisi auki pidempään kuin kello 18:00 asti että kerkeis itse töitten jälkeen paikalle mutta kyllä sen pystyy järjestää että kun tarttee osia niin paikalle pääsee pitää vaan vähän osaa järjestellä asioita.
Ps. mikkelsonni alappas laskee esim jenkkihinnat euroksi + siihen rahti + ALV + Tulli + myyjänpalkat + tilavuokrat + kaikki muut pakolliset kulut ja kerroppa sitten paljonko suomen myyjille jää katetta.

 

Tällee kuin miettii niin alkaa arvostaa enemmän noita autotalli kauppoja kuin ne ovat lähes tulkoon 7/24 auki. Jos esim on hiljaista niin voisi tehdä niinkuin hobbylinna teki kesällä eli auki klo 15 - 18 eli se kauppa oli auki 15tuntia viikossa ja lauantait se oli kiinni(siis olarin liike 2 kesää sitten).
Jerzi

Nasty kirjoitti.
Ps. mikkelsonni alappas laskee esim jenkkihinnat euroksi + siihen rahti + ALV + Tulli + myyjänpalkat + tilavuokrat + kaikki muut pakolliset kulut ja kerroppa sitten paljonko suomen myyjille jää katetta.

Esim hobbylinna ei kyllä hirveästi ostanut tavaraa OVH hinnalla jenkeistä vaan tavarat tuli muualta maahantuojan hintoihin joka on jenkki hintoihin nähden (paljon pienemmät)pienemmät.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #15 : 08.06.08 - klo: 14.39 »
no tota noin niin sanotaan vaikka näin että ottakaapa joskus pohdintaan ostamanne tavaran reaaliarvo eli mikä on tavaran todelliset valmistus ynnä muut kulut ja sen jälkeen miettikää mitä itse maksoitte siitä. Ei kauppamies kauppamiestä kuseta :evil: ja jos nuo vuokrat sun muut kulut tuntuu kovilta niin kirjanpitäjä vaihtoon :roll:.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Hobbylinna

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.hobbylinna.fi
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #16 : 09.06.08 - klo: 09.29 »
Kiitoksia palautteesta MIKKELSONNI. Kyllä palveluhalukkuutta löytyy, mutta Turun liikettä pyörittää tällä hetkellä yksi kaveri. Olisi kohtuutonta pitää häntä kuusi päivää viikossa kiinni liikkeessä varsinkin kesäaikaan. Jos meillä olisi kaksikin työntekijää niin liike olisi avoinna myös kesälauantaisin.
Hobbylinna RC-kauppa
www.hobbylinna.fi

Poissa koivu1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #17 : 09.06.08 - klo: 19.43 »
miten olis että pitäs lauantain auki ja pitäis maanantain kiinni niin olis 5päivää auki ja porukat kerkiis ostoksille vapapäivänään toimii muuten aika monessa paikkaa todella hyvin toi järjestely

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #18 : 09.06.08 - klo: 19.59 »
Olkaa nyt jo hiljaa. Eiköhän tämmöiset asiat oo mietitty liikkeen puolesta hyvinkin tarkkaan. Olkaa tyytyväisiä siihen että lähistöllä on rc-liike auki 5 päivää viikossa, ja on nettikaupat ja postit ja kaikki pelit ja vehkeet. Käsittämätöntä kitinää...

- Jussi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #19 : 09.06.08 - klo: 20.03 »
Minä haluan nyt ainakin hiplata tuotetta ennen kuin minä sen ostan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #20 : 09.06.08 - klo: 20.11 »
aijaa, mulla ei ole semmoista fetissiä. Olisitteko itse valmiita olemaan lauantain töissä jos vaihtoehtona on treenit radalla kavereiden kanssa?

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #21 : 09.06.08 - klo: 20.21 »
Muistakaa että hekin ovat ihmisiä  :smiley:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa koivu1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #22 : 09.06.08 - klo: 20.24 »
kun ostan haluun nähdä tuoteen luonnossa ENKÄ arvailla jostain netti kuvasta minkälainen se mahtais olla?
ja miksei vois olla lauantaina töissä SE ON SITÄ TYÖNTEKIJÄN ELÄMÄÄ kaupan alalla jos HALUTAAN TEHDÄ KAUPAA!

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #23 : 09.06.08 - klo: 20.27 »
Se on sitten heidän ongelmansa jos ovat päättäneet pitää vapaata lauantaisin. Kaipa se kauppa käy ihan tarpeeksi hyvin jos on varaa pitää lauantai kiinni. Sitten jos sulla joskus on rc-puoti niin voit ihan itse päättää että millon se on auki... Ja ainahan voi kysyä että minkäslainen tämä laite on vaikka puhelimitse...
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #24 : 09.06.08 - klo: 20.31 »
joo ja se nettikauppahan on ainoa paikka jossa kyseisestä tuotteesta on tietoa? Inttervepistä ku löytyy kuvia, videoita, previkkoja, artikkeleita yms yms oikeastaan joka autosta vaikka millä mitalla. Foorumikin on hyvä apu tuossa asiassa. Toki voitte tästä jatkaa saivartelua. Se on vaan järjestelykysymys että ehtii arkipäivänä kauppaan. Jos todellista asiakaspalvelua löytyy niin myyjähän ottaa tuotteen pyynnöstä vaikka radalle/kerholle viikonloppuna mukaan ihmeteltäväksi.

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #25 : 09.06.08 - klo: 20.33 »
Minusta tuo koivu1:n idea on loistava! Se että jotkut tyytyvät tilaamaan kamansa netistä se heille suotakoon, mutta turha täällä on märistä niille joille se ei riitä ja jotka haluavat kunnon palvelua jota tuo lauantai aukiolo on.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa koivu1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #26 : 09.06.08 - klo: 20.48 »
mitä tohon ajan järjestelyyn tulee niin kun hoitaa työt omakotitalon muksujen kuskaukset ja muut kotihommat niin kyl muutenkin toi aika tuppaa oleen kortilla ihan tohon ajeluunkin saatikka sitten lähteen arkipäivänä johonkin 100km päähän kattoon jotain tavaraa mikä ehkä kiinnostaa kun ei ole luonnossa nähny
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo: 20.53 kirjoittanut koivu1 »

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #27 : 09.06.08 - klo: 20.57 »
Kyllä palveluhalukkuutta löytyy, mutta Turun liikettä pyörittää tällä hetkellä yksi kaveri. Olisi kohtuutonta pitää häntä kuusi päivää viikossa kiinni liikkeessä varsinkin kesäaikaan. Jos meillä olisi kaksikin työntekijää niin liike olisi avoinna myös kesälauantaisin.
koivu1 ja mikkelisonni vois mennä itteensä ja ajatella edes hitusen verran. Ehkä tuo YKSI työntekijä on myös perheellinen mies? En tiedä onko mutta enivei, ehkä hänelläkin on jotain muuta tekemistä lauantaina. Ihmisiä ne on myyjätkin, eikä todellakaan ole kannattavaa pitää kauppaa auki lauantaina sitä varten että pari kolme heppua käy pälyilemässä jotain markan redisettiä että kyllä tätä pitää vielä vähän miettiä. Sitte se tilataan kuitenki ulkomailta kun säästää 5e? Jos ei ole aikaa ajella, niin ehkä ei kannata lähteä edes hakemaan sitä tavaraa? Ennemmin soittaa myyjälle, keskustelee tuotteesta ja mahdollisista vaihtoehdoista ja mikä olis se järkevin, ja sitten tilaa ne kamat vaikka kotiovelle. Edelleen, kävisitkö koivu itse töissä ihan vaan jotain tuotetta esittelemässä parille uteliaalle aloittelijalle lauantaipäivänä?

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #28 : 09.06.08 - klo: 21.05 »
Arvon Divi Älä kuule kutsu aloittelijaksi jos minä leikin näillä vehkeillä jo silloin kun sua ei ollu vielä olemassakaan! muista vielä yksi juttu kun ensi kerralla ostat jotain ei se heppu siellä tiskin toisella puolella ole sun kaveri. se on siellä siksi että se nyhtää sulta joka sentin mitä irti saa eikä sitä haittaa vaikka sun lauantai menee pilalle!!!!!
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa koivu1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Yleistä palautetta rc kaupoille
« Vastaus #29 : 09.06.08 - klo: 21.06 »
jos olisin kaupanalalla töissä niin lauantai olisi työpäivä muidenjoukossa.olen tehnyt työtä jossa olin lauantaisin töissä ja vietin maanantain vapaalla joten TIEDÄN mitä lauantai työ on. :grin: