Kirjoittaja Aihe: Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?  (Luettu 2268 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?
« : 11.05.03 - klo: 21.30 »
Noniin tämän lajin synkkä puoli on tulossa mun eteen. Eli pari vuotta toiminut kaverini "toba" tommi on lopettamassa harrastusta vaikka ei ittekkään oikeen tiiä miksi. Mikä tepsii? Kyllähän mä yksin voi ajella mutta se nyt on vähän semmosta. Kaverin kanssa kuitenkin kivempi.

Tommi sanoo että kiinnostus sähkö autoon loppu en ymmärrä väitettä nimittäin se on harkinnut koht kolme viikko lopettamista ja oli kuitenkin eilen mun kanssa ajamassa 100%mukana ja jopa "kisassa" voitti mínut. Mistä tämä johtuu oikeastaan tommi sen vaan tietää varmaan.

Toinen vaihtoehto tommilla on kuulemma se että se myy jokomon ja sillä rahalla ostaa mini-zetan tai sitten pihakrossin. Voisiko joku puhua sille järkeä. Tänne se tulee kohta sanomaan että turha topicci ja haukkuu muo juorujaksi. Mutta en voi mitään on se tylsää jos ei oo kaverii jonka kanssa puhuu asioista ja ajaa sen kanssa. Toivon että tän topicin myötä se toipuis ja jatkais kivaa lajia. :|
täysii

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?
« Vastaus #1 : 11.05.03 - klo: 23.16 »
Aika paha tähän on kyllä mitään sanoa, mutta kokeillaan. Ajaminen kavereiden kanssa yhdessä on varmasti mielekkäämpään, kuin yksin...itse olen tähän asti ainakin joutunut aina yksin ajelemaan ja porukassa ajaminen kyllä houkuttelisi! Kiinnostuksen loppumisesta on vaikea sanoa syytä. Kyseessä voi olla ihan normaali v*tutus tai muuten vaan kyllästyminen. Uskoisin kuitenkin, että jos kaverisi on ollut hyvin kiinnostunut autoista jo pitkään, niin hän huomaa todennäköisesti aika pian, että sehän olikin kivaa ja hankkii uuden auton.

Jos kaverisi sanoo, että innostus sähköautoon loppui, niin onhan toinenkin vaihtoehto...polttis! Jos kaverisi on 3 viikkoa jo puhunut "lopettamisesta", niin tuskin hän itsekään sitä "haluaa" lopettaa, kun on vielä 3 viikkoa ajanutkin kanssasi.

Itse en ostaisi Mini Zetaa ainoaksi autoksi, ellei se olisi ihan ensimmäinen, mutta mitä vikaa pihakrossissa on? Useimmille juuri hauskanpitäminen on sitä kiinnostavinta, eikä useimmat halua kisata verenmaku suussa ja häviön tullen suuttua ja kirota  :roll: Omasta mielestäni vapaa "rällääminen" on ainakin hauskinta.

Tietysti voisitte kehitellä jotain uuttaa ajamiseenne...esim. rakentaa jonkun radan tai hyppyrin, niin mielenkiinto heräisi taas ajamiseen! Myös auton virittämisen jälkeen on yleensä hauska päästä testaamaan uutta (tehokkaampaa?) autoa.

Vaikea miettiä, että miksi kiinnostus noihin sähköpeleihin olisi yht'äkkiä loppunut. Tuskin kaverisi auto niin hyvä on, ettei siinä ole enää mitään parannettavaa! Virittelyssä ja huollossa on osaksi myös harrastuksen suola ja kuten sanoin auton parantaminen ja sen kautta entistäkin paremmat ominaisuudet innostavat ajamaan.
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa kuvittelija

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?
« Vastaus #2 : 12.05.03 - klo: 02.17 »
Mä tiedän ratkaisun!
Ellei ongelma ole joku ihan muu kuin kiinnostuksen loppuminen, kuten esim. tyttöystävä/nainen.....

Sovitaan yhdessä joku paikka ja aika niin mä näytän sille/teille mun HPI Savage-auton! Eli monsterin! Nitro-käyttöisen... siinä olis sitä uutta haastetta.
Ja sullekaan ei ehkä yx uus auto tekis pahaa....niinku ei kenellekään!!!! :)

Olen vasta 1,5 kk sitten tullu mukaan tähän RC-hommaan ja aloitin heti tästä monsterihommasta....tuntui kivoimmalta ihan yksinkin ajella ja vaan hypellä hullun ISOJA hyppyjä ja koettaa saada autoa hajalle ;) ! Ajaa vaan jokamiehenrallia ja rymistellä!  :twisted:  Siitäkin VOI saada paljon iloa elämään!

(sorry, vai pitääx sitä pyytää anteeks, mut mä oon aika tosi innoissani tästä autosta kun se on mun eka....!)

Tuomo
HPI SAVAGE 24.3.2003 lähtien... :)
JQracing THEeCar 2016---->

Poissa mini-z man

  • Tulokas
    • Profiili
Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?
« Vastaus #3 : 12.05.03 - klo: 10.04 »
no joo. eihän sille mitään voi jos kaveria ei kiinnosta enää autolla ajelu jos se haluaa jollain krossilla ajella. eihän sille mitään voi ku puhua järkeä :wink:
assot lentää!

Poissa J.M.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?
« Vastaus #4 : 12.05.03 - klo: 13.39 »
Jos kiinostus loppuu niin kannattaa pitää vähän taukoa esim:1-2 viikkoa, sen jälkeen tuntuu ajaminen paljon mukavemmalta.
Oon meinaa kokeilu. :wink:
LRP / Power-Racing

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä tepsii kun kiinnostus loppuu?
« Vastaus #5 : 12.05.03 - klo: 14.14 »
Voi v*ttu sun kanssa hannu!! Ensinnäkin olen vaihtamassa autoani polttikseen (tarjotkaa!). Hannu kans ei voi vaan olla hiljaa välillä kun asia ei sille kuulu.. Ja se että olin kisassa mukana niin oli ihan sen takia että sulla ei olisi tylsää ;). Olkaa jo hiljaa asiasta!

Ps. Modet poistakaa turha topic!
Prrr