-Ja jos jollakin on 3.3 motista kokemusta niin miten tehokas se on? -tuntui olevan hiemn hitaampi kuin pede mamban 5700 paketilla(2s lipoilla) -ainakin lähdössä.
Tottakait nirtokoneet häviää harjattomille lähdössä, harjattomissa kun on kaikki tehot heti käytössä, polttiksissa teho taas nousee kierrosten lisääntyessä (tiettyyn rajaan asti tietenkin).
Jos löpössäsi on rissaa joukossa niin TRX 3.3 paras käyntilämpö löytyy tuolta 130 asteen hujakoilta (Itse pyrin pitämään 130-140 asteen välillä Byronilla jossa Nitroa 20% ja Öljyä 16%).
Rissattomalla löpöllä älä päästä lämpöjä yli 120 asteen, nimittäin sen jälkeen loppuu synteettisen voitelu ja lämmöt pomppaa hetkessä tappiin...
Mutta koska sisäänajo on vasta suoritettu älä kokeile noita lämpörajoja ennen kuin noin puoli gallonaa olet koneella ajanut.
Laitetaan nyt tännekkkin "varoitus" muista kuin Traxxas yhteensopivista (Pitkä kierreosa) tulpista, jos haluat välttämättä pudottaa TRX (Tai OS. TM) koneen tehoja, käytä yleismallisia lyhytkierteisiä tulppia (Ne sytyttää huonommin koska eivät ylety kannen tasalle asti, sekä laskevat puristussuhdetta).