Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slayer  (Luettu 128863 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #30 : 03.09.08 - klo: 18.03 »
Näköjään mun piti ottaa silmä käteen ja katsoa tarkemmin. Siinähän se lähetyksen seurantakoodi komeilee vasemmassa yläkulmassa tuota paperia. No joka tapauksessa taidan piruuttani odottaa seuraavasta paketista tuota ilmoitusta ja räätälöidä kuiten noille samoille summille. Tähän mennessä jokainen Towerin lasku ollut suurempi summaltaan kuin tuossa rahtikirjassa oleva summa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #31 : 03.09.08 - klo: 19.16 »
onko se koodi sama tarrassa ja siinä yläreunassa?

-jottei menisi ihan offiksi, niin pari kuvaa





-Tuo Desert rat on aika hieno :kiss:
« Viimeksi muokattu: 03.09.08 - klo: 19.28 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #32 : 03.09.08 - klo: 19.50 »
onko se koodi sama tarrassa ja siinä yläreunassa?

Tarrassa on joku Itellan tai Tullin koodi, mutta yläreunassa se joka näkyy Towerhobbiesin "order status" -sivulla ja jota voi käyttää USPS:n ja Postin lähetysten seurannassa paketin kulun seurantaan.

Hienot kuvat, joten eiköhän palata takaisin topiciin :)
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #33 : 04.09.08 - klo: 22.39 »
MIten näissä nitroissa hoidetaan polttoaineen suodatus?

-onko tankissa kiinteä filtteri vai tuleeko letkuun?

-tuota slayerin manuaalia http://www.traxxas.com/PDF-Library/5908_manual.pdf kun luin niin ei sanallakaan filtteristä(nitro) -puhuta.

-tarvitseeko siis sellaista????
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #34 : 06.09.08 - klo: 12.28 »

Kyllä tankissa yleensä on jonkinlainen filtteri löytyy  mutta kannattaa sellainen laittaa myös letkun väliin, eipä nuo paljoa kustanna.
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #35 : 06.09.08 - klo: 12.52 »
Semi OT:
Mutta jos ottaa keskiverto rc-polttoaine"suodattimen" käteen ja toiseen käteen silmän ja katsoo, niin tajuaa että kyseinen suodatin ei suodata paljoa oravaa pienempiä sattumia fuilista.
Isoin hyöty letkuun tulevalla suodattimella on ehkä paineentasaus ja nimellinen lisäkapasiteetti esim katollaan ollessa.
/ Jere Siirilä

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #36 : 07.09.08 - klo: 13.26 »
-onko tankissa kiinteä filtteri vai tuleeko letkuun?

-tarvitseeko siis sellaista????
Ainakin noissa Revon ja Slayerin tankeissa on suodatin itsessään, sillä on tavallaan metallinen "sieni", ei siis mikään pelkkä verkko.
Itse käytin Revossa monta vuotta ylimääräistä polttoaineen suodatinta, ihmettelinkin kun sinne ei koskaan roskia tullut... :D
Huono puoli tuossa on että tankin joutuu silloin tällöin irroittamaan suodattimen puhdistusta varten (Paineilmalla vain takaisin tankkiinpäin ja huuhdellaan tankista roskat pois), toisaalta tankki on kahdella sokalla (ja letkulla) vain kiinni.
Mutta kyllä se vakio tavalliset verkkosuodattimet voittaa...
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #37 : 07.09.08 - klo: 14.17 »
Joo, samaa katselin ettei tunnu kovin tiiviitä nuo "suodatinverkot" olevan.

-Siksi tilasin tämän http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24888&grpid=3606 -näytti fiksulta filtteriltä.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #38 : 07.09.08 - klo: 14.24 »

-Siksi tilasin tämän http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24888&grpid=3606 -näytti fiksulta filtteriltä.

Jos tuo tilaamasi ruskea osa suodattimesta on metallia niin samanlaista löytyy sieltä Traxxasin tankin pohjalta...
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #39 : 08.09.08 - klo: 18.02 »
Joo, metallinen on.


-Ja tullissa kävin lompakkoa keventämässä. :tongue: -sain seurantanumerolla ulos, kuulemma mielummin olisi odotettava saapumisilmoa,mutta saa ulos näinkin.

Juma että on kokoa! -1:10 turistin koppa vieressä.





Onkohan tämä Suomen eka Slayer :shock:
« Viimeksi muokattu: 08.09.08 - klo: 18.06 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #40 : 08.09.08 - klo: 18.38 »
Ainakin ensimmäisiä jossei eka.

Sitten vaan sisäänajoa ajamaan. Ja sen jälkeen kovaa bashinkia. :evil:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #41 : 08.09.08 - klo: 19.07 »
Joo, pitää vaan päättää laittaako p-s-r vai sidewinderiä...

edit: Hain juuri 10 litraa P-S-R löpöä :evil:
« Viimeksi muokattu: 08.09.08 - klo: 21.55 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #42 : 08.09.08 - klo: 19.22 »
-Ja tullissa kävin lompakkoa keventämässä. :tongue: -sain seurantanumerolla ulos, kuulemma mielummin olisi odotettava saapumisilmoa,mutta saa ulos näinkin.

Hienoa. Itsekin kävin viime viikolla hakemassa kolme pakettia tullista ja kaikki pelkällä seurantanumerolla. Viimeistä hakiessa penkoivat omasta lähtevän postin laatikostaan sen saapumisilmoituksen. Muut hain ihan ilman sitä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #43 : 08.09.08 - klo: 19.26 »
Kuinkas paljon samaa tuon Slayerin pyöränripustuksissa ja jousituksessa on Revon kanssa?
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #44 : 08.09.08 - klo: 22.59 »
En tiedä, kun revoa en ole nähnyt.

Otin tarrat pois, vähemmän lelun näköinen nyt,kun ei joka paikassa lue Traxxas...





-kori on "helmapelleistä" -kiinni tarranauhalla, varsin tukevasti, jos ei hirveesti aikomuksena ole kieriä katon kautta ympäri, niin ei tarvinne sokkia.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Hasa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #45 : 09.09.08 - klo: 07.59 »
Komeen näköinen pelihän tuo on. Itsekkin meinasin Revolle kaveriksi tuommosta, jos ei innostu jostakin crawleri projektista innostu.
Traxxas Revo 3.3
 *AKS EM 2008*  **Auton Korjauskuntoon Saattamisen EM 2008**

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #46 : 10.09.08 - klo: 20.49 »
Sisäänajot tehty, nyt pitäisi osata säätää seokset kohdilleen.

-Tuota P-S-R -löpöä käytän, se ei tunnu pahemmin savuttavan kuin vasta puolella kaasulla.
-öljyä räkii putkesta tyhjäkäynnillä hieman.


Minkä verran pitää savuttaa tyhjäkäynnillä ja minkä verran kaasu pohjassa?

-Olen huomenna noin 13.00 menossa lavankoon testaamaan/säätelemään, jos joku sinne on menossa niin apuja vastaanotan!

-Oli muuten hankala pitää pystyssä, alusta on niin löysä että kippaa tosi helposti. Pitää tilata kallistuksen vakaimet.(kaksi kaatoa ,40 ja 70 km/h -hienosti lens :lol:) -eli on ajettu kauneus pois, nyt viitsii piiskata.

-Kone oli tulpan kohdilta 80-90 astetta,taitaa viitata tämäkin liian rikkaaseen seokseen?

-Ja jos jollakin on 3.3 motista kokemusta niin miten tehokas se on? -tuntui olevan hiemn hitaampi kuin pede mamban 5700 paketilla(2s lipoilla) -ainakin lähdössä.
« Viimeksi muokattu: 10.09.08 - klo: 21.15 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #47 : 10.09.08 - klo: 21.17 »
-Ja jos jollakin on 3.3 motista kokemusta niin miten tehokas se on? -tuntui olevan hiemn hitaampi kuin pede mamban 5700 paketilla(2s lipoilla) -ainakin lähdössä.

Tottakait nirtokoneet häviää harjattomille lähdössä, harjattomissa kun on kaikki tehot heti käytössä, polttiksissa teho taas nousee kierrosten lisääntyessä (tiettyyn rajaan asti tietenkin).
Jos löpössäsi on rissaa joukossa niin TRX 3.3 paras käyntilämpö löytyy tuolta 130 asteen hujakoilta (Itse pyrin pitämään 130-140 asteen välillä Byronilla jossa Nitroa 20% ja Öljyä   16%).
Rissattomalla löpöllä älä päästä lämpöjä yli 120 asteen, nimittäin sen jälkeen loppuu synteettisen voitelu ja lämmöt pomppaa hetkessä tappiin...
Mutta koska sisäänajo on vasta suoritettu älä kokeile noita lämpörajoja ennen kuin noin puoli gallonaa olet koneella ajanut.

Laitetaan nyt tännekkkin "varoitus" muista kuin Traxxas yhteensopivista (Pitkä kierreosa) tulpista, jos haluat välttämättä pudottaa TRX (Tai OS. TM) koneen tehoja, käytä yleismallisia lyhytkierteisiä tulppia (Ne sytyttää huonommin koska eivät ylety kannen tasalle asti, sekä laskevat puristussuhdetta).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #48 : 10.09.08 - klo: 21.21 »
Jos löpössäsi on rissaa joukossa niin TRX 3.3 paras käyntilämpö löytyy tuolta 130 asteen hujakoilta
Tuota P-S-R löpöä käytäm ,rissaa on, en tiedä kuinka paljon.
Lämpöjen mittaus tuntuu olevan arpapeliä, -vähän kun mittaa eri kohdasta niin voi mittari näyttää 25-90 astetta. -tulpan päältä.(duratraxin sininen pikkumittari)

-lohkosta ei oikein mahdu mittaamaan.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #49 : 10.09.08 - klo: 21.27 »
Lämpöjen mittaus tuntuu olevan arpapeliä, -vähän kun mittaa eri kohdasta niin voi mittari näyttää 25-90 astetta. -tulpan päältä.(duratraxin sininen pikkumittari)

-lohkosta ei oikein mahdu mittaamaan.

Se korkein arvo yleensä toden sanoo, mittari voi "osua" aina johonkin viielämpään kohtaan kannessa ja siksi näyttää liian vähän.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #50 : 10.09.08 - klo: 21.38 »
Varmaankin näin on, mutta kuumin kohtahan on lohko/kansi, ei jäähdytyskansi/rivat. Koska lohkon lämpöä ei pysty mittaamaan, niin se koneen todellinen lämpö on hieman hankala saada selville.-tod.näk hieman tulppaa kuumempi.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #51 : 10.09.08 - klo: 22.18 »
Miksei lohkon lämpöä pysty mittaamaan? Eikö tarkoitukseen ole olemassa ihan mittalaitteita, joilla saadaan myös tallennettua lämpötila koko ajoajalta eikä vain sen hetkellinen arvo.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #52 : 14.09.08 - klo: 20.23 »
Kävin säätelemässä, pari minuuttia ajoa ja vetarin pinnistä hävisi e-rinkulat ja lukitsi takapyörän :shock:

-uudet osat tulee tiistaina, uutta videota kelin salliessa keskiviikkoiltana.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HQA9dCPbOd8[/youtube]
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #53 : 16.09.08 - klo: 15.07 »
Pääsinkin jo kokeilemaan :shock:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l1FPYCafxgM[/youtube]

On kyllä ihme miten nätisti starttaa ja kulkee. -Tarvetta olisi 3 vaihteelle tosin, tai sitten pitää vaihtaa pidemmät välit.

www.youtube.com/watch?v=l1FPYCafxgM -parempilaatuisena, klikkaa "watch in high quality" -videon alalaidasta.
« Viimeksi muokattu: 16.09.08 - klo: 15.42 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #54 : 19.09.08 - klo: 23.34 »
Nooh, kävin taas testaamassa...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VzrwyR8VAug[/youtube]
-pari minuuttia ja takapää laahaa maata, auto varikolle ja tuomio: iskarit jumissa takana.

Kotosalla purin tolpat auki joka nurkasta, tämmöistä kuralitkua oli sisällä! -alta 2 tuntia ajettu, oli hieman löysällä alapäät, ei tosin niin paljoa että olisi pitänyt vuotaa.

-En ole ennen törmännyt näin nopeasti kuraantuviin tolppiin.

-toisaalta nyt on puhtaat osat.


Nyt pitäisi valita mitä laittaa tilalle, 40 on tehtaan jäljiltä litkut, olisikohan 60 eteen ja 80 taakse?
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #55 : 20.09.08 - klo: 00.08 »
Kuulostaa aika jäykiltä nuo 60 ja 80...tosin en tiedä vaikuttaako tuo poikkeuksellisesti toteutettu alusta asiaan. Itse käytän buggyssä/truggyssä edessä jäykempää..
Tuohon vaikuttaa sekin minkälaisella alustalla ajelee..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #56 : 20.09.08 - klo: 00.10 »

Nyt pitäisi valita mitä laittaa tilalle, 40 on tehtaan jäljiltä litkut, olisikohan 60 eteen ja 80 taakse?

Ei sinne liian jäykkää kannata laitella.. korkkaa vielä paikat, itselläni Savassa 45:sta joka paikassa ja toimii ihan hyvin hypyissäkin. Toisaalta kuka mistäkin tykkää ja miten autolla meinasit ajella ..  :p
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #57 : 20.09.08 - klo: 00.16 »
Asfaltti ja sora,ei juurikaan hypittyä tule, pitää saada tukevammaksi ajettavuus.

40 on jäykintä mitä olen tolppiin koskaan tunkenut, en oikein osaa hahmottaa 40 vrt. 80.

Ehkä sitten 60 taakse ja 45 eteen. (takapää pohjaa koko ajan)
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #58 : 20.09.08 - klo: 00.31 »
Asfaltti ja sora,ei juurikaan hypittyä tule, pitää saada tukevammaksi ajettavuus.

40 on jäykintä mitä olen tolppiin koskaan tunkenut, en oikein osaa hahmottaa 40 vrt. 80.

Ehkä sitten 60 taakse ja 45 eteen. (takapää pohjaa koko ajan)

Hmm.. tai sitten jousien esijännitys paloja sinne jousien väliin jos sellaisia löytyy..
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slayer
« Vastaus #59 : 20.09.08 - klo: 01.10 »
Näissä on säätörenkaat, eli esijännitystä voi säätää niillä, ei tarvetta irtopalikoille.

-takana on niin tiukalla jouset kuin mahdollista, silti pohjaa.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate