Kirjoittaja Aihe: Modellsport UK  (Luettu 49217 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #120 : 03.12.13 - klo: 11.00 »
Löytyi näköjään tällainen oma topic Modelsportille. Pistetään siis omat kokemukset myös tänne, yhden kaupan perusteella voin suositella.

"Tilauksen (Madforce Kruiser) tein viime perjantaina Modelsportista ja tänään auto tuotiin kotiovelle. Ei mitään moittimista palvelussa!! Toki olisivat voineet soittaa DPD:lta ensin, mutta tiesin odottaa autoa joten olin kotona kun toivat paketin.

Maksun suoritin Paypalin välityksellä. Eniten aikaa meni raha-asioiden hoitamisessa :D Palkka tuli myöhässä, Paypal tili piti avata, luottokorttiasiat hoitaa kuntoon jne. "
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #121 : 12.12.13 - klo: 19.04 »
Pari kertaa kans itse tilannu ja noin viikossa on perille saapuneet.Viimeviikolla DPD kävi pakettia tuomassa mutta saamatta jäi kun ei kotona oltu. Olishan ne voinu soittaa ensin mut kun ei. Palautetta saivat kyllä ja runsaasti.
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #122 : 14.12.13 - klo: 16.44 »
Erikoista toimintaa kyllä kun eivät soittele. Joku 20-30 min etukäteen soitto, ei luulisi olevan vaikeaa..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #123 : 14.12.13 - klo: 17.29 »
Tuntuu erikoiselta...minulle soittelevat ja  Kysyvät mihin tuovat

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #124 : 14.12.13 - klo: 18.00 »
Näköjään riippuu sitten kuskista. Itse satuin just olemaan pihassa, kun pakettiauto tuli pihaan. Ei ollut autossa edes mitään dpd:n logoja, vaan sellainen hieman ruosteinen valkoinen Transit :D Mitään puhelua ei siis etukäteen tullut.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #125 : 08.01.14 - klo: 12.37 »
Mulle tuli puhelu jo 2 tuntia aikasemmin että paketti tulee parin tunnin päästä,hyvää palvelua
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #126 : 03.05.14 - klo: 18.29 »
Kuskit ei välttämättä soita, koska etukäteen sovittu toimitus on erillinen palvelu.

Itse tilasin torstaina uuden nitro moottorin ja putken express kuljetuksella. Nyt lauantaina näyttää että on saksasta lähtenyt jo eteenpäin joten innola odotellaan pääseekö ensi viikolla ajamaan konetta sisään.
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Modellsport UK
« Vastaus #127 : 15.05.14 - klo: 21.36 »
Nitro motti saapui kolmessa arkipäivässä kotiovelle. Tästä innostuneena tilasin tänään myös uuden auton. Katsotaan kuinka nopeasti se saapuu
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...