Kirjoittaja Aihe: Korin maalausta  (Luettu 791552 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1590 : 11.07.13 - klo: 20.32 »
Melkein joka rc putiikista ja netistä

Poissa eSATA

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1591 : 14.07.13 - klo: 00.46 »
Viimeiset tuherrukset.
Cannondale Scalpel Team Replica

Poissa pine

  • Jäsen
    • Profiili
    • ArtFlow
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1592 : 14.07.13 - klo: 20.16 »
Uusin tuotos, asiakkaan toivomalla tavalla netin inspiroimana.


Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1593 : 14.07.13 - klo: 21.09 »
Uusin tuotos, asiakkaan toivomalla tavalla netin inspiroimana.

MAX RC Bodies Airbrushing -style?
Flying Calacucco

Poissa pine

  • Jäsen
    • Profiili
    • ArtFlow
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1594 : 14.07.13 - klo: 21.39 »
Lainaus
MAX RC Bodies Airbrushing -style?

Juuri näin :)

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1595 : 14.07.13 - klo: 23.31 »
Ensimmäinen Faskolor tuherrus  :smiley:
(o\_!_/o)

Poissa esse555

  • ETMKUA
    • Profiili
Korin maalausta
« Vastaus #1596 : 16.07.13 - klo: 09.50 »
Kiitokset Vesalle @ V-Dezign kolmesta hienosta corrin korista.

Poissa Niittari

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1597 : 18.07.13 - klo: 21.33 »
Uus kori sotkettuna VTR:ään


Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1598 : 21.07.13 - klo: 19.10 »
Uusi kori E-Maxxiin s.heinoselle  :smiley:




[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa pine

  • Jäsen
    • Profiili
    • ArtFlow
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1599 : 22.07.13 - klo: 15.57 »
Uusin maalaustyö.


Poissa Johan_L

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1600 : 22.07.13 - klo: 21.44 »
ja tässä vielä kuva sama kori asennettuna autoon, kiitoksia loistavasta maalaustyöstä!
E-TMK UA

Poissa pine

  • Jäsen
    • Profiili
    • ArtFlow
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1601 : 22.07.13 - klo: 21.51 »
ja tässä vielä kuva sama kori asennettuna autoon, kiitoksia loistavasta maalaustyöstä!

Sehän istuu aika hyvin =)

Poissa rcpoju

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1602 : 24.07.13 - klo: 22.38 »
Hei kori hemmot :D oisko ketään joka maalais mulle suht hienon korin yv:tä jos on maalaja.

Poissa Adelius

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1603 : 24.07.13 - klo: 23.15 »
Tuli ruiskittua ja töhrittyä TM2:en tilapäiskoppiin väriaineita:





Tykkään kovasti tuosta väriteemasta... pitääpä kokeilla seuraavaan koriin noilla väreillä  :azn:
just because I'm paranoid doesn't mean people aren't following me!

Poissa kumitarzan

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1604 : 25.07.13 - klo: 00.37 »
nonii hyvät maalarit saa ilmottautua? eli yv:llä viestiä jos intoa/halukkuutta suttailuun

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1605 : 29.07.13 - klo: 20.53 »
Toivottavasti ei mene ihan väärälle osiolle, mutta kyselisin noista maaleista sen verran, että mitkäs spraymaalit sopivat hyvin korin maalaamiseen?

Ruiskua en itse omista, eikä nyt tule mieleen ketään lähistöllä asuvaa tuttavaakaan, kenellä sellainen olisi, joten joudun spray-juttuihin tukeutumaan.

Olen lueskellut vähän, että nuo perussprayt (mastonit ja AT colorit yms) mitä löytyy prismoista jne, olisivat vähän sitä luokkaa, että murtuvat ja hilseilevät sitten pois kopan sisältä, kun osumia tulee. Pitäneekö paikkansa?
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1606 : 29.07.13 - klo: 20.57 »
Toivottavasti ei mene ihan väärälle osiolle, mutta kyselisin noista maaleista sen verran, että mitkäs spraymaalit sopivat hyvin korin maalaamiseen?

Ruiskua en itse omista, eikä nyt tule mieleen ketään lähistöllä asuvaa tuttavaakaan, kenellä sellainen olisi, joten joudun spray-juttuihin tukeutumaan.

Olen lueskellut vähän, että nuo perussprayt (mastonit ja AT colorit yms) mitä löytyy prismoista jne, olisivat vähän sitä luokkaa, että murtuvat ja hilseilevät sitten pois kopan sisältä, kun osumia tulee. Pitäneekö paikkansa?
Hobbylinnasta saa LRP maalia joka on pysynyt hyvin korissa kiinni.
 EDIT: Linkki maaleihin: http://www.hobbylinna.fi/tuotteet/rclinna/rc-autot-ja-tarvikkeet/maalit-(spray)/10106/
« Viimeksi muokattu: 30.07.13 - klo: 13.51 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1607 : 30.07.13 - klo: 13.38 »
Toivottavasti ei mene ihan väärälle osiolle, mutta kyselisin noista maaleista sen verran, että mitkäs spraymaalit sopivat hyvin korin maalaamiseen?

Ruiskua en itse omista, eikä nyt tule mieleen ketään lähistöllä asuvaa tuttavaakaan, kenellä sellainen olisi, joten joudun spray-juttuihin tukeutumaan.

Olen lueskellut vähän, että nuo perussprayt (mastonit ja AT colorit yms) mitä löytyy prismoista jne, olisivat vähän sitä luokkaa, että murtuvat ja hilseilevät sitten pois kopan sisältä, kun osumia tulee. Pitäneekö paikkansa?
Noiden kanssa pitäisi käyttää muovin tartunta maalia ensin ja kori pitäisi tällöin maalata ulkopuolelta. Ihan perus lexan maalit käy hyvin. Ne pysyvät sen mitä pitääkin. Toki jos on painava auto ja vedät kovasta vauhdista ympäri niin saattaa hilseillä vähän pois mutta ei sen pahempaa. Noita maaleja myy myös pk seudulla HobbyFactory..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa pine

  • Jäsen
    • Profiili
    • ArtFlow
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1608 : 03.08.13 - klo: 22.13 »
Tuorein tuotos. Lähinnä omaa harjoittelua =)


Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1609 : 03.08.13 - klo: 22.23 »
Muutamia suttauksia kaverille:






Capricorn Reedy Futaba

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1610 : 15.08.13 - klo: 19.34 »
Tällaisen sain aikaiseski maalarinteipillä ja kilikoli pulloilla.  :grin:

Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa JiiIii

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1611 : 18.08.13 - klo: 19.00 »
Valmiina sisäkauteen.

I race what ever the marketing department tells me is fast.

Poissa pine

  • Jäsen
    • Profiili
    • ArtFlow
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1612 : 26.08.13 - klo: 17.33 »
Tuoreinta maalausta.


Poissa Nicoman82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1613 : 26.08.13 - klo: 20.40 »
Amatöörin räpellys kun piti lrp buggyn kori maalata uudestaan :)
Pakkanen kesyttää nudistin!
Lrp s10 blast bx  /  e-revo 1/16 vxl / hbx bonzer / lrp s8bx2

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1614 : 08.09.13 - klo: 21.09 »
Toivottavasti ei mene ihan väärälle osiolle, mutta kyselisin noista maaleista sen verran, että mitkäs spraymaalit sopivat hyvin korin maalaamiseen?

Ruiskua en itse omista, eikä nyt tule mieleen ketään lähistöllä asuvaa tuttavaakaan, kenellä sellainen olisi, joten joudun spray-juttuihin tukeutumaan.

Olen lueskellut vähän, että nuo perussprayt (mastonit ja AT colorit yms) mitä löytyy prismoista jne, olisivat vähän sitä luokkaa, että murtuvat ja hilseilevät sitten pois kopan sisältä, kun osumia tulee. Pitäneekö paikkansa?
Hobbylinnasta saa LRP maalia joka on pysynyt hyvin korissa kiinni.
 EDIT: Linkki maaleihin: http://www.hobbylinna.fi/tuotteet/rclinna/rc-autot-ja-tarvikkeet/maalit-(spray)/10106/
Pysyykö noi LRP:n maalit varmasti hyvin kiinni? UR:n maalit ainakin rapisee helposti irti vaikka kori on matattu ja fairypesty huolellisesti, joten niitä ei huvita käyttää.
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1615 : 09.09.13 - klo: 00.08 »
Tamiyan maalit pysyny ainakin itellä!
Eli PS sarjan maalit.
Tuolta näyttäis saavan loppuunmyynti hintaan http://www.pienoismallitukku.fi/
(o\_!_/o)

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1616 : 09.09.13 - klo: 00.36 »
On se kumma, kun ultiman kopan talvella maalasin. Mastonin matta mustalla ja perus keltaisella.Karhun kielen kanssa korin pesin.Eikä ole maalit mihinkään halkeilut/ropisseet. Muuten kun hankauksesta vähän sivutukien kohista.Se koppa on kyllä semmosta kyytiä saanut että oikein hirvittää.Vaihtoon jo menossa,
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1617 : 09.09.13 - klo: 07.29 »
Toivottavasti ei mene ihan väärälle osiolle, mutta kyselisin noista maaleista sen verran, että mitkäs spraymaalit sopivat hyvin korin maalaamiseen?

Ruiskua en itse omista, eikä nyt tule mieleen ketään lähistöllä asuvaa tuttavaakaan, kenellä sellainen olisi, joten joudun spray-juttuihin tukeutumaan.

Olen lueskellut vähän, että nuo perussprayt (mastonit ja AT colorit yms) mitä löytyy prismoista jne, olisivat vähän sitä luokkaa, että murtuvat ja hilseilevät sitten pois kopan sisältä, kun osumia tulee. Pitäneekö paikkansa?
Hobbylinnasta saa LRP maalia joka on pysynyt hyvin korissa kiinni.
 EDIT: Linkki maaleihin: http://www.hobbylinna.fi/tuotteet/rclinna/rc-autot-ja-tarvikkeet/maalit-(spray)/10106/
Pysyykö noi LRP:n maalit varmasti hyvin kiinni? UR:n maalit ainakin rapisee helposti irti vaikka kori on matattu ja fairypesty huolellisesti, joten niitä ei huvita käyttää.
Olen nyt kolme koria maalannut noilla LRP maaleilla ja aina on hyvin pysynyt, ei kertaakan ole lohkeillut pois.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1618 : 09.09.13 - klo: 07.37 »
Toivottavasti ei mene ihan väärälle osiolle, mutta kyselisin noista maaleista sen verran, että mitkäs spraymaalit sopivat hyvin korin maalaamiseen?

Ruiskua en itse omista, eikä nyt tule mieleen ketään lähistöllä asuvaa tuttavaakaan, kenellä sellainen olisi, joten joudun spray-juttuihin tukeutumaan.

Olen lueskellut vähän, että nuo perussprayt (mastonit ja AT colorit yms) mitä löytyy prismoista jne, olisivat vähän sitä luokkaa, että murtuvat ja hilseilevät sitten pois kopan sisältä, kun osumia tulee. Pitäneekö paikkansa?
Hobbylinnasta saa LRP maalia joka on pysynyt hyvin korissa kiinni.
 EDIT: Linkki maaleihin: http://www.hobbylinna.fi/tuotteet/rclinna/rc-autot-ja-tarvikkeet/maalit-(spray)/10106/
Pysyykö noi LRP:n maalit varmasti hyvin kiinni? UR:n maalit ainakin rapisee helposti irti vaikka kori on matattu ja fairypesty huolellisesti, joten niitä ei huvita käyttää.
Tarkoitatko Ultimate Racing Coloreita ? UR ? Noilla itse olen maalannut ohutta kerrosta niin on pysynyt kyllä eikä porukalta ole tullut valitusta kenelle olen maalannut noilla  :wink: Mutta yhen oman korin tein kesän alussa hieman liian paksusti niin varisee veke todella hyvin. Toki se on bashing kori, että saattaa vaikuttaa asiaan  :sad:

Joku aika sitten maalasin yhdelle noilla LRP:n väreillä ja siis en tosiaan tiedä kestävyyttä kun ei tuo kori itselleni tullut mutta oli se ihan täysin eri maailmasta suuttimineen se maali. Paljon tasasemmin levittyy eikä roiski sillee.



Pactra oli myös hyvä ja riittoisa kokoonsa nähden mutta en lämpee yhtään sellasesta pikku suuttimesta  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 09.09.13 - klo: 07.47 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Korin maalausta
« Vastaus #1619 : 24.09.13 - klo: 19.27 »
Onkohan kellään kokemusta pactran maaleista?
olisi tuossa purkillinen pactran racing finishiä ja olisin lähinnä tiedustellut että millä tuota ohennetaan tai puhdistetaan ruisku jälkeenpäin, tuo kun ei vesiliukoiselta näytä eikä haise sitten mitenkäänpäin :D
(  kyseessä pactra RC71E )
tärpätti auttoi vähän puhdistukseen mutta tuskinpa tuo sillä ohenee.
Tinneriä? O_o
Edit: Ja tulevaisuuden varalle, asetooniahan se.
« Viimeksi muokattu: 24.09.13 - klo: 19.58 kirjoittanut gargoth »