Kirjoittaja Aihe: Mini-Z cup 2009  (Luettu 48724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #90 : 09.09.08 - klo: 21.55 »
Haittaako ketään jos ottaisin koiran mukaan torstai iltana?

Ei haittaa minua, sehän on vaan hyvä että saadaan hieman eläimistä menoa sinne.
Jerzi

PS Mikä rotu oli kyseessä.

Mikalla on sen verran kova allergia että koira ei tule mukaan. Pitää katsoo saisko sen jonnekin muualle tai sitten skippaan ajot. Eihän se maailmaa kaada jos jää ajot väliin. Kääpiösnautseri on kyseessä.
Kyosho GT Racing Art

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #91 : 09.09.08 - klo: 22.00 »
Monta kertaa Mika on käynnyt radalla :huh: monta kertaa snautseri on käynnyt radalla :huh: kai Mika voi sen verran olla kiltti että antaa koiran tulla tällä kertaa radalle :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #92 : 09.09.08 - klo: 22.01 »
En ota koiraa mukaan jos joku on sitä vastaan. Sen takia sitä kyselin. Kyllä minä jotain keksin että pääsen ajelemaan, ehkä  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #93 : 09.09.08 - klo: 22.11 »
enkä vaan minä

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #94 : 09.09.08 - klo: 22.21 »
enkä vaan minä

Vitsinä Mika :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #95 : 10.09.08 - klo: 18.59 »
Ketkä menossa ajamaan ja mihin aikaan :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #96 : 10.09.08 - klo: 19.01 »
mä ainaki meen joskus 5 jälkee!

Poissa Rane1976

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #97 : 10.09.08 - klo: 20.44 »
Tulossa ollaan noin kello 18.00 aikoihin.

Rane
I Tamiya TRF501x WE I  Futaba 4pk I Racingfactory I

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #98 : 10.09.08 - klo: 20.50 »
juttelin just jarski kaa ja huomen on ajo ilta suutarilassa eli tervetuloo kaikil ajelee suomen parhaalle mini-zeta radalle :grin: niin ja pietu tuu säki! se koira homma ratkes ku mika ei pääse :azn:

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #99 : 10.09.08 - klo: 20.54 »
Tuun varmaan joskus kuuden jälkeen ehkä
Kyosho GT Racing Art

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #100 : 11.09.08 - klo: 00.36 »
Tuun varmaan joskus kuuden jälkeen ehkä

On kuulema jo lihoiksi laitettu :lol: Hitto voi olla meidän porukka saa vahvistuksen huomenna eli meidän nuorempi kundi tobbe saa autonsa kenties huomenna ja sitten pääsee ajamaan sillä hienolla radalla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #101 : 11.09.08 - klo: 01.46 »
Monta kertaa Mika on käynnyt radalla :huh: monta kertaa snautseri on käynnyt radalla :huh: kai Mika voi sen verran olla kiltti että antaa koiran tulla tällä kertaa radalle :lol:
Jerzi

Kukakohan aikoo kysyä minulta tuota koira hommaa, kyseessä on kuitenkin minun myymäläni. Ei tuollaisia asioita täällä keskenään päätetä, mitä koira siellä tekisi muutenkaan?

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #102 : 11.09.08 - klo: 08.02 »
Monta kertaa Mika on käynnyt radalla :huh: monta kertaa snautseri on käynnyt radalla :huh: kai Mika voi sen verran olla kiltti että antaa koiran tulla tällä kertaa radalle :lol:
Jerzi

Kukakohan aikoo kysyä minulta tuota koira hommaa, kyseessä on kuitenkin minun myymäläni. Ei tuollaisia asioita täällä keskenään päätetä, mitä koira siellä tekisi muutenkaan?

Ihmeteltiin Jonnin kanssa tässä yksi päivä että miten on ylipäätänsä mahdollista että stadin stockalle noita lemmikkejä saa ottaa mukaan sisäpuolelle, senhän ei pitäisi olla edes mahdollista mutta stockalla on kaikki mahdollista.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #103 : 11.09.08 - klo: 12.30 »
Monta kertaa Mika on käynnyt radalla :huh: monta kertaa snautseri on käynnyt radalla :huh: kai Mika voi sen verran olla kiltti että antaa koiran tulla tällä kertaa radalle :lol:
Jerzi

Kukakohan aikoo kysyä minulta tuota koira hommaa, kyseessä on kuitenkin minun myymäläni. Ei tuollaisia asioita täällä keskenään päätetä, mitä koira siellä tekisi muutenkaan?

Kysyin yleisesti että haittaako jos koira tulee? Ajattelin Jarski että otat kanssa kantaa siiheen. Jokatapauksessa koira jää pois, niin siitä ei tarvitse keskustella enää täällä.
Kyosho GT Racing Art

Poissa 88 Racing

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #104 : 11.09.08 - klo: 15.00 »
Vanhana kisaajana ajattelin hankkia Mini-Z auton talveksi, jotta voisi kilpailla jollakin vehkeellä. Olen aikoinani ajanut viritettyjä luokkia sähköcrossissa kohtuullisen hyvällä menestyksellä ja viimeiseksi olen ajanut polttiscrossia joitakin vuosia sitten (kamat homehtuvat edelleen tallissa  :azn:)

Mikä malli/versio kannattaisi ostaa, että saa ajaa kilpaa? Jos olen ymmärtänyt oikein, niin HS malleissa on parempilaatuinen nopari ja on varustettu jarrulla. Olisiko sellainen hyvä hankinta kisapeliksi ja sitähän saa sääntöjen puitteissa virittää lisää virallisilla viritysosilla vai mitä? Kiitti neuvoista.

Sami

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #105 : 11.09.08 - klo: 15.07 »
Vanhana kisaajana ajattelin hankkia Mini-Z auton talveksi, jotta voisi kilpailla jollakin vehkeellä. Olen aikoinani ajanut viritettyjä luokkia sähköcrossissa kohtuullisen hyvällä menestyksellä ja viimeiseksi olen ajanut polttiscrossia joitakin vuosia sitten (kamat homehtuvat edelleen tallissa  :azn:)

Mikä malli/versio kannattaisi ostaa, että saa ajaa kilpaa? Jos olen ymmärtänyt oikein, niin HS malleissa on parempilaatuinen nopari ja on varustettu jarrulla. Olisiko sellainen hyvä hankinta kisapeliksi ja sitähän saa sääntöjen puitteissa virittää lisää virallisilla viritysosilla vai mitä? Kiitti neuvoista.

Sami

Täältä löytyy säännöt:
http://rc10.fi/index.php?topic=29501.0
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #106 : 11.09.08 - klo: 16.03 »
Joudun ikäväkseni ilmoittamaan, että tällä viikolla ajoja ei järjestetä. Eli tämän torstain "iltama" on peruuntunut.

Ensi viikolla uudestaan.

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #107 : 11.09.08 - klo: 20.44 »
Vanhana kisaajana ajattelin hankkia Mini-Z auton talveksi, jotta voisi kilpailla jollakin vehkeellä. Olen aikoinani ajanut viritettyjä luokkia sähköcrossissa kohtuullisen hyvällä menestyksellä ja viimeiseksi olen ajanut polttiscrossia joitakin vuosia sitten (kamat homehtuvat edelleen tallissa  :azn:)

Mikä malli/versio kannattaisi ostaa, että saa ajaa kilpaa? Jos olen ymmärtänyt oikein, niin HS malleissa on parempilaatuinen nopari ja on varustettu jarrulla. Olisiko sellainen hyvä hankinta kisapeliksi ja sitähän saa sääntöjen puitteissa virittää lisää virallisilla viritysosilla vai mitä? Kiitti neuvoista.

Sami

Sami, se MR-02 malli joka on 180e about se on se parempi malli sinulle. Se edullisempi MR-02 joka maksaa 90e on todella erikoinen ajaa ja se vaatii jo kuskilta hermoja kuin siinä ei ole jarruja vaan menee pakille samantien mutta kyllä silläkin pääsee eteenpäin.
Soitan Sami joku päivä sinulle, on hyviä uutisia sinulle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #108 : 11.09.08 - klo: 20.58 »
Joudun ikäväkseni ilmoittamaan, että tällä viikolla ajoja ei järjestetä. Eli tämän torstain "iltama" on peruuntunut.

Ensi viikolla uudestaan.

Kyllä oli meidän pojat allapäin (lievästi sanottuna)kuin ilmoitus tuli meille "onneksi" ajoissa että ei lähdetty sinnepäin tulemaan.
No kaipa tässä pitää mennä ostamaan tuo puhelin missä on nettiyhteys niin voi saada tieto muutaman minuutin aikaisemmin  kuin miten se tänään saatiin, no onneksi juttelin Pieton kanssa ja hän muisti kertoa että oli ajot peruttu.
No koko päivähän tässä meni tämän asian kanssa.
Jerzi

PS En mitenkään nyt hauku sinua Jarski koska ei tietyille asioille ei vaan voi mitään kuten kävi MAGUlle tänään.
« Viimeksi muokattu: 11.09.08 - klo: 21.16 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #109 : 11.09.08 - klo: 22.03 »
Niin, tämä ei tosiaan ole koko elämäni. On asioita jotka menee kaiken edelleen. Siitä on turha rutista.

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #110 : 12.09.08 - klo: 01.00 »
Niin, tämä ei tosiaan ole koko elämäni. On asioita jotka menee kaiken edelleen. Siitä on turha rutista.

Joo minä en rutise ollenkaan vaan kerroin että meidän pojan eka ajokerta oli liian lähellä ja nyt se kaatui viimetingassa.
Minulle tämä laji on kokoelämäni, sen on muuta tässä lähelläni huomannut jo kauan aikaa sitten.
Jerzi

PS Popedan keikka oli hyvä tänään :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #111 : 12.09.08 - klo: 11.13 »
Vetäisit välillä kännit Jerry.

Voitas pysyä asiassa (joka ei koirat tai popeda keikat).

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #112 : 12.09.08 - klo: 11.47 »
Sami, se MR-02 malli joka on 180e about se on se parempi malli sinulle. Se edullisempi MR-02 joka maksaa 90e on todella erikoinen ajaa ja se vaatii jo kuskilta hermoja kuin siinä ei ole jarruja vaan menee pakille samantien mutta kyllä silläkin pääsee eteenpäin.
Soitan Sami joku päivä sinulle, on hyviä uutisia sinulle.
Jerzi
Niin siis MR-02i maksaa tuon 90e ja ei se nyt niin mahdoton ole ajaa. Jarru toki puuttuu ja sitä välillä jopa kaipaisi, mutta se ei menoa haittaa, koska ei muillaakaan ole.

Muut MR-02 versiot on sitten erilaisia ja ne menevät tuossa cupissa siihen viriluokkaan, missä muukin virittäminen on vapaampaa.
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #113 : 12.09.08 - klo: 12.21 »
Sama auto itselläkin ja sillä kyllä oppi himmaa ihan hyvin.

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #114 : 12.09.08 - klo: 12.35 »
Vetäisit välillä kännit Jerry.

Voitas pysyä asiassa (joka ei koirat tai popeda keikat).

Eilen olin viimeksi kännissä :lol: Ja ei se niin hyvä ole ajamaan kuin se malli missä on jarru. Hitto autossa pitää olla jarru PISTE
Mieti igt auto ilman jarrua, lähdet himmaamaan hiukan aikaisemmin kuin jarrulla olevalla autolla:huh:
Siis popedan keikka oli hyvä :wink:
Jerzi

PS Vissiin sain Samin ylipuhuttua ja hänellä oli myös tarkoitus että olis jarru autossa kuten hänen tähän asti olevista autoissa on ollut.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #115 : 12.09.08 - klo: 12.54 »
onhan siinä jarru. pakki toimii jarruna ihan hyvin.

ota nyt ihan iisisti. eikös tämänkin pitäisi olla vaan hauskaa & hupia.

mitäs tykkäät ku mun 5v poika ajaa sun auton päälle? vedätkö kauheet pultit siitäkin sitte? toivottavasti et.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #116 : 12.09.08 - klo: 13.04 »
Et kai sä nyt oikeesti rupea kirkkain silmin väittämään, että
pakki ja jarru on sama asia. Kokeile vaikka henkilöautolla niin väitän,
että huomaat eron. :grin:

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #117 : 12.09.08 - klo: 13.47 »
Ihme touhotusta jarrusta - tottakai jarru on oleellinen asia 1/8 polttiksella mikä kulkee 60-70 km/h - saati oikeessa autossa - pitääkö tollasia lähteä edes vertailemaan  :undecided:

Mutta ei se jarru ole mikään pakollinen ominaisuus Mini-Z:ssa - kaikkeen tottuu. Jos vakioluokan autossa, millaisilla valtaosa melko todennäköisesti ajaa, ei ole jarrua niin silloin ei ole ja ajetaan sen mukaisesti. Tuolla Pro-Shopin radalla ei ole käytännössä kuin 2 tai ehkä 3 kohtaa missä jarrua hiukan kaipaa, mutta ei sen puute ajamista mahdottomaksi tee millään muoto.

Muutenhan noiden MR-02 versioiden ajettavuudessa ei ole eroa.

Kannattaa käydä itse kokeilemassa millainen tuo MR-02i on ajaa ja kaipaako liki 100e jarrua... Kisaaminen tulee joka tapauksessa olemaan mielekkäämpää tuossa vakioluokassa, missä kalusto on yhteneväistä. Sen sijaan viriluokassa voi olla vaikka mitä säätöjä, eikä kahta samanlaista autoa tule olemaan...

Mutta kukin päättää itse, suosittelen kuitenkin ensin kokeilemaan  :wink:
Old fart

Paikalla jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #118 : 13.09.08 - klo: 06.53 »
Ja huomattavasti parempi radio tulee tuon kalliimman autosarjan mukana.
Jerzi

PS Joo eihän sillä jarrullakaan mitään tee femmaluokassa, voitin nimittäin viimevuoden vikan kisan ilman jarruja, siis lähestulkoon koko finaalin ajoin ilman niitä.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #119 : 13.09.08 - klo: 13.08 »
Ja huomattavasti parempi radio tulee tuon kalliimman autosarjan mukana.
Jerzi

PS Joo eihän sillä jarrullakaan mitään tee femmaluokassa, voitin nimittäin viimevuoden vikan kisan ilman jarruja, siis lähestulkoon koko finaalin ajoin ilman niitä.

Taitaa kyllä olla sama ohjain sekä i- että hs-mallissa
Kyosho GT Racing Art