Kirjoittaja Aihe: Miten aloitit RC harrastuksen?  (Luettu 33381 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Miten aloitit RC harrastuksen?
« : 17.08.08 - klo: 21.14 »
Miten sinä aloitit Rc harrastuksen ja mikä oli ensinmäinen autosi?
Ei muutakun viestiä tulemaan :afro: :afro:
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #1 : 17.08.08 - klo: 21.44 »
Olisin vaikka voinut vannoa että otsikossa luki, että "Miksi aloitit rc-harrastuksen."
Lukihäiriö.  :lol:
Mitenkö sitten aloitin?
-Ostin auton. Stampeden.
Enkä kadu tänäkään päivänä.
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #2 : 17.08.08 - klo: 22.00 »
Olisin vaikka voinut vannoa että otsikossa luki, että "Miksi aloitit rc-harrastuksen."
Lukihäiriö.  :lol:

Sama vika...

Aloitin ostamalla tarvikkeita venettä varten. Noh kasaaminen jäi kesken. Ostimpa sitten Asson polttisstadiumin (ks. allekirjoitus), käytetyn. Ajot jäi vähiin, kun ei käynnistin kunnolla pelittäny (oli ostohetkellä tiedossa siinä olevan vikaa). Starttiboxilla olisi saanu käyntiin, sellaista vaan ei ollut ja ostin mielluummin sillä rahalla uuden koneen (ks. allekirjoitus). Mukana tullut kun pikkuisen tuntui laiskalta. Kytkimen sovitus uuteen koneeseen tuotti vaikeuksia ja muutenki homma tuntu vastustavan, joten into auton kunnostukseen meni vähäksi aikaa. Ostin sitten ajohaluja tyydyttään Ansmannin sähkisauton...
« Viimeksi muokattu: 17.08.08 - klo: 22.04 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #3 : 17.08.08 - klo: 22.04 »
Lähes sama topikki http://rc10.fi/index.php?topic=8965.0 . Itse aloitin harrastuksen kyöstin jälleenmyyjällä helsinkissä, sieltä tarttuipi mukaan kyöstin 4wd sähkis zabooni, jonka ostoa kadun vieläkin katkerasti. Nykyään ajelen isommilla autoilla, 1:8 kokoisilla polttiksilla modattuna harjattomiksi.
- Tapsa

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #4 : 18.08.08 - klo: 08.25 »
Mun innostus alkoi jo 5v, mutta ekan auton sain ostettua 9v, joka oli kyöstin pta3.
Menin aina kuolaamaan rc liikkeen ikkunaa ja ihailin autoja,sisään en uskaltanu mennä.
:cheesy:
Tällä hetkellä ajan inferno st:llä ja joku buggy olis lähiaikoina hankittava.
Enkä kadu sitä että aloitin rc harrastuksen. :grin:
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa hc cob

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #5 : 18.08.08 - klo: 14.23 »
vuosi sitten fazerilla,rahat meni ja jonkun veran pääsi ajamaankin.hyvin kulki.
sitten ostin revo 3.3 ja oon ollu tyytyväinen.ainoastaan 1-vaihteen yksisuuntaislaakeri ja yksi ratas menny mulla rikki vaikka oli käytetty.ja oli HALVEMPI kuin uus fazer. :mrgreen:

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #6 : 18.08.08 - klo: 17.23 »
Ostin viime vuonna Asson B4. Käsi kuulemma tärisi kun ojensin myyjälle 400e. Siihen on kyllä mennyt moninkertasesti rahaa siihen verrattuna. Ei oikeastaan varaosia paljon, mutta uudet radiot, Novakin harjaton combo. Kaiketi ruokahalu kasvoi. Oikeastaan mulla oli tuossa välissä myös PTI Crawleri mutta myin sen jotta sain harjattoman setin ja paneutua pelkästään crossiin.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa jaakkimo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #7 : 18.08.08 - klo: 17.55 »
Itse innostuin toden teolla viime syksynä kun mäkistation osti cenin nx subarun. Itse sitten välittömästi tienaamaan rahaa omaan autoon joka on mg10 hieman kyllä kaduttaa tuo mg10...

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #8 : 18.08.08 - klo: 18.08 »
Harrastus alkoi kun näin kaverilla MiniZ auton piti saada iso rc monsteri ja sitten pian kaksi.. Nyt harrastuksen kipinä alkaa hiipua  :undecided: Kun pitäs uusi moottori ostaa.. mutta, ei ole rahaa kaikkeen.  :undecided:
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #9 : 18.08.08 - klo: 18.44 »
Mun harrastus innostus alkoi surullisen kuuluisasta Aku Ankan takakannen rc-auto mainoksesta :smiley:
14 vuotiaana sitten koko kesä heinätöissä, että sai rahat kasaan "unelma-autoon".
Kuinka ollakkaan todellisuus tuli aika nopeasti vastaan ja auto ei kestänyt juuri mitään ja varaosia sai odotella viikkoja ja hinnat oli suolaisia.
Rahojen loppuessa innostus lopahti.
Nyt sitten jokin kuukausi sitten kun pääsin vakituiseen työhön ja raha tilanne parani. Niin kas kummaa innostus myös palasi ja tällä kertaa toivottavasti olin auton valinnan kanssa tarkempi :grin:
Ei voi sanoiksi kuvailla sitä vitutuksen määrää mikä tuolloin 14 vuotiaana oli ku kaikki rahat meni ja tilalle tuli kasa p****a :grin:

EDIT:typo
« Viimeksi muokattu: 07.01.09 - klo: 22.03 kirjoittanut Antti86 »

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #10 : 18.08.08 - klo: 18.59 »
Hommahan alkoi siitä että poika puhui ja puhui että pitäisi saada jokin market-Nikkoa parempi radio-ohjattava, jolla vois ajaa maastossakin. Nelivetoista sitten tietty katseltiin, kun 1:1 autojenkin pitää olla nelivetoja. Koko talven, kevään ja alkukesän poika säästi rahaa keräämällä pulloja ja tekemällä erilaisia pikkuhommia maksua vastaan. Mitä nyt vaan omakotitalon pihapiiristä voi hommia löytyä. Vuosi sitten lähdettiin sitten ostamaan autoa, mielessä eräs tietty Kyosho. No sitä ei kaupassa juuri silloin ollut ja ihan hyvä taisi olla ettei ollut. Mukaan lähti Stampede XL-5, vaikka onkin vain takaveto.

Tämän vuoden maaliskuussa tuli käytyä samassa liikkeessä ja katselin, että hyllyssä on myytävänä Stampede XL-1 ilman radioita. Hetken hierottiin hintaa ja todettiin, että halvalla lähti paljon varaosia mukaan. Vaan eipä tuosta koskaan tullut varaosa-autoa, vaan siihen piti saada radiot, jotta toisellakin pojalla olisi kunnon auto, eikä jotain ison veljen vanhaa Nikkoa.

Itse jaksoin katsella poikien ajamista ja kuskailla heitä eri paikoissa ajelemassa kesäkuuhun asti ilman omaa autoa. Kävin silloin Kaliforniassa työmatkalla ja kiusaus oman auton ostamiseen oli ylitse pääsemätön. Vain ja ainoastaan tilan puute matkalaukuissa esti minua ostamasta siltä reissulta kaksi autoa. Taloon tuli Rustler VXL, jonka valitsin pääasiassa siksi, että noihin kolmeen autoon käyvät hyvin pitkälti samat varaosat. XL-1 sai menettää tässä vaiheessa radionsa Rustlerille ja sai tilalle Rustlerin luovuttamat orkkisradiot.

Ehkä voisi siis sanoa, että en kestänyt katsella ajelemista vierestä ja toimia vain mekaanikkona, vaan halusin ajamaan myös itse ja siihenhän auttaa kun ostaa oman auton. Nelivetoista täällä tosin edelleen haikaillaan, vaikka päiväkään ei ole näiden autojen hankkimista kaduttu. Tällä hetkellä todennäköisimmältä näyttää, että voisi ostaa jonkin sopivan polttisrevon Revon, joka muutetaan harjattomaksi sähköautoksi. Katsotaan nyt mitä talvi tuo tullessaan.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa driftman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #11 : 18.08.08 - klo: 20.37 »
Itse aloitin radis harrastuksen proidin idean pohjalta,oli kaivanut vanhan ninjan esille ja mietti että pitäisikö alkaa kasaamaan.. hetken mietittyämme totesimme ettei kasata.haetaan uudet. sit kävin poistamassa kyoshon lazer:in .. Drifting
auto piti sitten saada myös kun tuli kerran eurocruising tapahtumassa nähtyä rc driftailua. 
yokomo bd mr-4tc  , kyosho lazer

Poissa t_isoviita

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #12 : 25.08.08 - klo: 23.09 »
Helposti
hain kaupasta auton "pojalle" ............ poika vähä yli 1v. ja autoja 5 kpl. ja pari lenkottia.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #13 : 26.08.08 - klo: 00.50 »
Auto pojalle kuulostaa siskon mieheltä, jolla on 2 kpl Revo 3.3:sia, T-Maxx, Jato ja kolme helikopteria. Jato on kuulemman vaimon, muut pojan ja tyttären. Kummasti vaan näyttää isäntä niillä leikkivän.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #14 : 23.09.08 - klo: 00.33 »
Isäukko houkutteli aikanaan Salossa paikalliseen kerhoon missä kasattiin isommalla porukalla Grasshopperit. Äijä siitä touhusta aluksi innostuneempi oli, mutta homma vei täysillä mukanaan kun rakennussarja alkoi muistuttamaan autoa. Vuosi oli varmaankin -84 koska olin juuri koulut aloittanut. Muistan vieläkin karvaasti miten kerhon ensimmäiset testiajot menivät pieleen kun saman kiteen omistava kerhon kokeneempi Frog-kuski rohmusi melkein kaiken kisa-ajan. ;)

Harrastus jäi pitkälle paussille joskus -93 paikkeilla, mutta nyt on taas kärpänen purrut pahemman kerran. Viimeinen auto oli Tamiyan Super Astute, minkä myyminen eteenpäin aikanaan opiskelujen alussa harmittaa nyt niin peevelisti.
« Viimeksi muokattu: 23.09.08 - klo: 00.39 kirjoittanut hk »
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa pullapoika

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #15 : 23.09.08 - klo: 14.12 »
kaveri hommas traxxas e maxxin ni silläku tuli leikittyä ni kiinnostuha siitä et oli oma auto pakko ostaa :D

Poissa timpo1993

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #16 : 28.09.08 - klo: 09.32 »
aloitin 2006 kesällä mä kävin mu faijan kanssa kattomassa sille sopivaa polttista mu veljelle niin löytys atalarc liikkeestä. kyosho stadium force.Tehtiin kaupat oli mukava myyjä sitku vietiin paketti veljelle niin se oli ihan hämmästynyt. Noh itse aloitin silleen että kävin faijan kanssa kattomassa mulle 1polttista se oli hobbylinnan. Piktor miwi auto.Ja halusin semmonsen buggyn  sit sain tommosen hb lightning gt10 auton myin sen jotta sain rahaa tohon buggyyn. Nyt mulla on hobao hyper 7tq.
hpi racing, Hobao Hyper 7.

Poissa LeFaXeD

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #17 : 26.12.08 - klo: 17.31 »
Noh mä alotin sillee että mun iskä osti mulle 1 polttiksen XUT kisa mallisen :grin: joka oli käytetty ekaks käytiin kattoo kisoja ja mä halusin sillo oman polttiksen ja siitä se rata alkokin.

Poissa Quicksilver

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #18 : 27.12.08 - klo: 18.49 »
Loppukesästä eksyin näille sivuille ja rupes asia kiinnostamaan. Ahkerasti sitten joka päivä seurailin
myydään osiota ja lueskelin siinä sivussa muitakin aiheta. Sitten lapuan suunnalta muuan harrastaja
on lopettelemassa harrastusta ja kaikki romppeet vaihtaa omistajaa sopuhintaan.
Tulikin melko kattava aloituspaketti:Autot Hobao hyper8, hyper8,5 ja LRP Nitro shark 18.
Lähettimiä 3kpl josta parhaana 2,4GHz Sanwa mx-3fhss. Todella iso pakillinen(renkailla)
varaosia, latureita, hehku, fuilia, muutama kone ja iso kasa renkaita.

Hyper 8 on jo pistetty kiertoon ja tilalle on ostettu Xray m18t Pro+ 5200kv speedpassion combolla höystettynä.
Mikä parasta oon saanu töissä pienen RC-buumin aikaan ja saadaan "kisailla" kahvipaussilla ja tietysti
omalla ajalla isossa hallissa. Tuota nitro sharkkia oon yrittäny kaupitella(tääläkin), että saatais pian
8v. pojalleni joku 1/18 kokonen sähkis tilalle.

Harrastus on imassu kyllä mukanaan ja se on hyvä se :smiley:
Pari kertaa on jo pitäny kokeilla tilata ulkomailtakin testiksi tavaraa.
Huvittava tapaus oli kun tilattiin työkaverin kanssa yhtä aikaa tavaraa,
minä hobbycitystä servoja,lipoja yms.. ja kaveri suomalaisesta liikeestä
auton. Mulla odotti paketti KOTONA 4 päivää tiluksesta ja kaverille tuli
auto sitten seuraavalla viikolla. Sitä vieläkin ihmetellän, mun paketti
tuli kummiski toiselta puolelta palloo :huh:

Niin ja kiitos vielä mahtavalle foorumille, täältä on saanu älyttömästi
vinkkejä/oppia ihan pelkästään lukemalla. Kaikki tarvittava tieto on
tähän mennessä löytyny.

ps. lennokitkin on ruvennu hiukka kiinnostamaan :wink:

-lasse-


Poissa pullapoika

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #19 : 27.12.08 - klo: 19.01 »
kaveri osti e maxxin ja sillä sitte ajeltii ja koukkuuha siihe jäi :P

Poissa TTH-80

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #20 : 27.12.08 - klo: 19.35 »
Joskus ylä-aste ikäisenä tuli vaihdettua 8-bittinen Sega kahteen rc-autoon.
Auto oli muistaakseni Tamiyan Baja-beetle(??) ja sen mukana tuli puolikuntoinen krossari...
Muutaman vuoden jaksoin ajella, mutta kun ikää tuli lisää, päätin myydä autot pois ja sitä olen katunut!!
Etenkin tuota kuplaa on todella kova ikävä :embarrassed:

Tuossa loppukesästä hommasin Huuto.netistä ittelleni Mini-Infernon, jonka ostoa kaduin pari kuukautta...
Kun sain edellisen omistajan jeesusteippi+kuumaliimaviritykset korjattua, alkoi mieli olla jo positiivisempi
ja nyt oliskin sitte tarkotus päivittää sähköosasto nykypäivään ja vaihdella hieman bling-bling osia muovisten tilalle!

Kuplann kun viel sais takas...Kellään ylimääräistä :wink: :huh:

Jaa-juu se olikin Blitzer Beetle:http://www.mike-bk.de/modell/rc/beetle11.jpg
« Viimeksi muokattu: 27.12.08 - klo: 19.41 kirjoittanut TTH-80 »
Kyosho Mini-Inferno - Tamiya tt-01d - Tamiya Blitzer Beetle

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #21 : 27.12.08 - klo: 20.44 »
Törmäsin tubessa rc drift pätkiin ja äkkiähän sitä piti ostaa hpi rs3 evo ja rihtaus renkaat. Auton myynti harmittaa vieläkin, nitrolla luisumisessa oli rokkia.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #22 : 28.12.08 - klo: 00.54 »
Kaveri on harrastanu vaikka kuinka ja kauan ja hyllystä löytyykin kaikennäköistä vintage laitetta.Noo siinä sitten innostumaan ja hesaan kyöstiä ostamaan...käsiin jäi pureten alpha3 ja olihan se aika jees auto mutta polttoaine tais pilata nautinnon(model tekniks),mutta ens kesänä uusilla jutuilla.Nykyään kalustona toi kyösti,savax,hyper8.5 ja asso rc 18ft harjaton.ja kun kerran mentiin oma kerhokin laittaa pystyyn niin kerholla on asso b4.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #23 : 29.12.08 - klo: 12.51 »
Harrastus alkoi siitä kun kaveri tuli kylään puhumaan uudesta polttis autosta,
kyosho landmaxista, ostettiin sitten molemmat sellaiset ja sen auton kanssa
tuli sitten kiroiltua ja vähän ajeltuakin, kaveri sensijaan ei koskaan ajanut
autollansa kertaakaan.
Kaveri sai puheillansa istutettua päähäni ajatuksen että vain kyoshot on hyviä,
muut merkit erittäin huonoja, ja siksi tuli painittua useampi vuosi kyoshojen
kanssa ja kannettua repullisia rahaa helsingin rc varaosa liikkeisiin.
Sitten vihdoin näin valon, hyppäsin autoon ja ajoin espoosta turkuun sabeen
hakemaan itselleni traxxasin stampeden, sitä paiskottuani pitkin pihaa tajusin
että kyoshoista pois siirtyminen tulee säästämään minulta pirusti rahaa!

Nykyään kalusto vaihtuu useimmin kuin sukat ja uusia innostuksia tulee viikoittain,
perhesopu on välillä tiukalla kun jokaisessa huoneessa alkaa olemaan jotain rc kamaa,
metrisestä purjeveneestä bensakone viitosautoihin.
- Tamiya solar car -

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #24 : 29.12.08 - klo: 14.40 »
ite alotin kun ostin ittelleni synttärilahjaksi takaveto mini-zetan pro-shopista. Sitten pari viikkoa myöhemmin lähti mukaan nelivetoinen toinen. Sitten kaks kuukautta ekan ostosta ostin kaverin innostamana tf-5 chryslerin atalasta, mutta nyt kaikissa autoissa on jotain vikaa.
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa Lelle

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #25 : 29.12.08 - klo: 20.55 »
Alottelin harrastuksen 2006 loppuvuodesta. Parivuotta tuli ekaks kuolattua kössejä paikallisen liikkeen ikkunasta, meinasin jopa ostaa kössin stadium forcen. Mutta luin foorumeita ja päädyin Stampedeen, sen ostoa en katunut kertaakaan  :grin:
2007 syksyllä ostin GS Stormin rullaavana ja talven aikana ostelin osia pikkuhiljaa.
Kesällä tuli ostettua S4M1:lta revo.
Kyosho Ultima SC + Läjä romuja.

Poissa SamiHi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #26 : 30.12.08 - klo: 12.29 »
Näin Bajan livena viime syksynä, kaverit yllytti niin ostin semmosen. Vaihdoin käytännössä 1:1 harrastepelin 1:5, välillä tuntuu että rahaakin palaa entiseen tapaan :laugh:
LRP Shark FT | Schumacher Cougar SV | Mini Z
www.speedparty.com | www.cosworthrsclub.com | JoeUa

Poissa Stepi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #27 : 30.12.08 - klo: 12.56 »
Kaverilla ollut pidemmän aikaa jo pari autoa ja sitten innostus kasvoi niin suureksi, että oli pakko hankkia oma.
Kyosho Infernolla us:llä aloittaen ja sitä myötä E-revoa, Hongnor crt, xray evo2 ja asvaltilla mennään nykyäänkin Kyoshon FW-06:lla ja xray odottaa hyllystä päivitystä ja kesää...  :cool:

Poissa joska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #28 : 30.12.08 - klo: 13.01 »
mua alko nää rc autot kinnostaa pari vuotta sit ku sain auto näyttelystä kyoshon luettelon ja sieltä sit löyty mini inferno semmosen sit ostin ja vieläkin ottaa päähän sen osto, sen jälkeen autoi on tullu ja menny tällä hetkel 2kpl kyosho tr15 stadim forcea,asso tc4,tamiya mini cooper,tamiyan durga.rahaa on kyl menny harrastukseen mut ei niin paljon ku sillon ku oli kyosho mini inferno
tamiya TT01 rockstar subaru imbreza
spektrum dx3.0

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Miten aloitit RC harrastuksen?
« Vastaus #29 : 30.12.08 - klo: 13.18 »
-83 tai -84 ostin tamiya renaulta 5 turbo, ja sitten seuraava oli mahtavin rc-auto ostos ikinää tuo kuuluisa sand scorcher ja viellä hyvässä kunnossa ja siihen ostin rr korin ja renkaat.
sen jälkeen on ollut varmasti muutama sata rc-autoa. Ekat kisat ajoin klubbenilla vuonna -86 ja alla oli muovi tamiya 4wd auto.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂