Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 913423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3240 : 31.07.14 - klo: 10.59 »
Ei prkl. Pitääkös minun yrittää laittaa autoni kuntoon :angry:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3241 : 31.07.14 - klo: 11.51 »
Tarkoitus olisi jos pistäisi ilmoa Tattiksen viimeiseen kisaan gt8:iin. Viime kisaan löytyi jo 3 ilmoittautunutta, joista yksi ihan "uusi" kuski gt8 kuvioissa, tämä on hyvä asia. Toivottavasti päästään ajamaan Tattiksen kisaan ja osoittamaan epäilijöille ettei gt8:ia ole vielä kuopattu.

Meilläkin rupee olemaan Kyosho kohta kisakunnossa. Werksin tilalle hankittiin Novarossin moottori.

Saattaa olla, että Aleksanteri osallistuu tuohon Tattiksen kisaan.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3242 : 31.07.14 - klo: 12.25 »
Tarkoitus olisi jos pistäisi ilmoa Tattiksen viimeiseen kisaan gt8:iin. Viime kisaan löytyi jo 3 ilmoittautunutta, joista yksi ihan "uusi" kuski gt8 kuvioissa, tämä on hyvä asia. Toivottavasti päästään ajamaan Tattiksen kisaan ja osoittamaan epäilijöille ettei gt8:ia ole vielä kuopattu.

Meilläkin rupee olemaan Kyosho kohta kisakunnossa. Werksin tilalle hankittiin Novarossin moottori.

Saattaa olla, että Aleksanteri osallistuu tuohon Tattiksen kisaan.


Hyvä homma. Jännityksellä odotan päästäänkö ajamaan, hope so.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3243 : 31.07.14 - klo: 14.32 »
Rengaslähetyksen innoittamana kaivoin gt8:n kaapista ja laitoin ajokuntoon. Parkkisella sain koneen käyntiin vaivattomasti ja hetken lämmittelyn jälkeen kävin vetämässä läheisellä asfalttipätkällä muutaman kerran edes takaisin ja sain laatikonkin toiminnan testattua. Pitkästä aikaa gt8:n puikoissa tuntui erittäin hyvältä ja nyt harmittaa että huomenna on lähtö mökkireissulle eikä pääse ajamaan. Tattikselle ei ensi, mutta seuraavana viikonloppuna jos vaan kelit sallii, onko muita tulossa???
Kyosho, elämäni auto.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3244 : 31.07.14 - klo: 14.36 »
Ei prkl. Pitääkös minun yrittää laittaa autoni kuntoon :angry:
Jerzi

Pitäis!
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3245 : 04.08.14 - klo: 10.07 »

Mä oon mukana varmasti... Öö mut multa meni nyt vaan ohi että koska ne GT8 tattis karkelot olisi? 
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3246 : 04.08.14 - klo: 10.47 »

Mä oon mukana varmasti... Öö mut multa meni nyt vaan ohi että koska ne GT8 tattis karkelot olisi?

Oiskohan se ollu vko35 eli elokuun lopussa.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3247 : 07.08.14 - klo: 14.15 »
Kelit on kohdillaan, joten viikonloppuna Tattikselle gt8:lla ajamaan. Päivä on vielä auki mutta näillä näkymin lauantaina heti aamusta radalle. Onko muita gt8 kuskeja mahdollisesti tulossa?
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3248 : 07.08.14 - klo: 14.28 »
Kelit on kohdillaan, joten viikonloppuna Tattikselle gt8:lla ajamaan. Päivä on vielä auki mutta näillä näkymin lauantaina heti aamusta radalle. Onko muita gt8 kuskeja mahdollisesti tulossa?

Voitaisiin ehkä Aleksanterin kanssa tulla... Pitää vähän selvitellä onnistuuko.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3249 : 07.08.14 - klo: 23.57 »
TÄÄLLÄ OLIS YKSI INNOKAS...  KISA KIREELLÄ TEAM-C:LLÄ :cool:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3250 : 08.08.14 - klo: 11.21 »
Ok eli lauantaina itse olen menossa ja koneet käyntiin heti klo 12.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3251 : 08.08.14 - klo: 17.50 »
Huominen peruuntu omalta osalta, kun työt tulee sotkemaan harrastuksia... Ehkä sunnuntaina sit pääsee partsäilemään.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3252 : 08.08.14 - klo: 19.14 »
Huominen peruuntu omalta osalta, kun työt tulee sotkemaan harrastuksia... Ehkä sunnuntaina sit pääsee partsäilemään.

Meillekin sopii sunnuntai paremmin. Tarkoitus on ottaa myös Ratakasi -auto mukaan.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3253 : 09.08.14 - klo: 18.49 »
Huomenna sit n. Klo 11 radalle ja koneet käyntiin klo 12 teretulast gt8 keket ja muut hihhulit  :afro:
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3254 : 09.08.14 - klo: 20.08 »
Pitää tulla kattoo jos ehtii
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3255 : 10.08.14 - klo: 23.13 »
Nastaa oli Tattiksella tänään. Radalla 2 x gt8  ja yksi gt8e. Lähes täysi päivä tuli vietettyä radalla.


Testasin hieman uusi renkaita eli tänään alle pääsi uusi kierros grp softeja eli 2 pykälää kovempia kuin xtra softit jotka ovat siis gt8-sarjan viralliset renkaat. Todettua: pitoa oli todella hyvin ja rengas toimi upeasti vs. viime vuotisiin vanhoihin xtra soft renkaisiin(okei ei ole yllätys että uusi kumi toimii paremmin. Tuli myös todettua että tässäkin rengastusessa eturenkaat "sulivat" alle ja olivat ns.valmiit alle 10 tankillisen jälkeen, takarenkaat ovat vielä erittäin hyvässä kunnossa, mutta eturenkaat kaljut eli rata syö todella paljon etukumia. Gt8 puikoissa (mun autolla) nähtiin myös uusi tuttavuus, joka piti kovasti gt8:sta ja vei autoa varsin näyttävästi ja nopeasti autoa. Kuskina Euroopan kilparadoillakin mainetta niittänyt kuski.

Tattiksen rata on huippu iskussa eli nyt kannattaa käydä ajamassa kun kelejä riittää.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3256 : 22.08.14 - klo: 21.38 »
No niin, Aleksanteri ilmoittautui Tattiksen GT-8 -kisaan... Saadaankohan tarpeeksi porukkaa, että kisa ajetaan ?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3257 : 16.01.15 - klo: 17.01 »
Hyviä uusia videoita youtubessa, tässä hetken viihdyttävä - kyseessä voisi olla isommatkin autot

https://www.youtube.com/watch?v=8oAatfPYbaA

Ja kesä .. ooh
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3258 : 17.03.15 - klo: 12.57 »
Uusia GT –autoja tulossa markkinoille…

Serpentiltä tulee 2.0 versio ja tämän poimin Mugenin Facebook –sivulta:

” GT RACING JUST GOT REAL!
Mugen will be announcing the release date of the all new MGT7 nitro & electric on road GT racing car soon. This car will compete at all major events including Winter National (Fort Myers) as well as the On Road fuel National in Kissimmee FL. The platform of this car also allows you to enjoy it under adverse conditions, weather you're playing in front of your house or driving in an open parking lot the MGT7 will give endless amount of fun. Race or play it's your choice.........”

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3259 : 01.05.15 - klo: 18.53 »
Tällaisella laitteella tämä kesä. Tosin kori vielä raakile, mutta tunnistaa jo gt-8 autoksi  :afro:



 Kausi vielä korkkaamatta ja lämpimämpiä kelejä odottelen. Uusi kone tulossa, kuhan saisin vaan klikattua tilauksen menemään. Onko kenelläkään tarvetta gt-8 renkaille? Ajattelin tilata grp:ltä renkaita jossain vaiheessa niin voisi kimppatilausta laitella?

Kyosho, elämäni auto.

Poissa eurorc.com

  • Veteraani
    • Profiili
    • EuroRC
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3260 : 01.05.15 - klo: 20.00 »
Onko kenelläkään tarvetta gt-8 renkaille? Ajattelin tilata grp:ltä renkaita jossain vaiheessa niin voisi kimppatilausta laitella?
Me kerätään tällä hetkellä kimppatilausta kasaan. Maanantaihin asti aikaa vielä:

http://rc10.fi/index.php?topic=58733.msg769091#msg769091

t. Axel
HobbyWing | Xray| Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3261 : 10.05.15 - klo: 21.03 »
Onko joku kokeillut X3 GT autoa?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 12.05.15 - klo: 10.53 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ostetaan ig11b 40t jos jollain ylimääräisiä
« Vastaus #3263 : 12.05.15 - klo: 12.39 »
Yv tai jesse1120505@gmail.com puh 0458831120
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3264 : 13.05.15 - klo: 10.55 »
Olen pohtinut tuota kisapäivää ja kun se olisi tarkoitus pitää kesäkuussa nii vaihtoehdot on vähissä ja varmaan lauantai 6.6 olisi ainut sopiva. Edellinen viikonloppu on koulun päättäjäiset ja on juhannus ja sen jälkeinen viikonloppu onkin sitten tattiksen sm-kisat. Tapahtuman formaattia päätettiin muuttaa eli tässä muutoksia.

Kisa vedetään läpi "meetinginä", jossa ajetaan suunniteltu kisa gt-8 luokalle ja toinen ajettava luokka on fg-minit. Ajoformaatti päätetään ennen kisaa yhdessä ja loppu peleissä jos tarvetta on, niin minä kisan järjestäjän toimin digtaattorina formaatin suhteen jos ei yhteisymmärrystä löydetä muuten. Ajatus päivästä on että kisataan ja vietetään mukava päivä tattiksen radalla. Pksrca tarjoaa makkaraa, limua ja pikku purtavaa. Omia eväitä voi tuoda ja radalta löytyvät jääkaappi, mikro ja kaasugrilli.

Oma ehdotus on ajoformaatiksi.

1-2x 10 min ohjattu harjoitus

2x 5min aika-ajo

2-4 x 20-30 min finaali eli ajatus on että kenenkään kisa ei kariudu yhteen finaali mokaan/epäonneen.

Edellä mainittu ajoformaatti ehdotus laadittu kuvitellun kilpailija määrän mukaan eli molempaa luokkaa varmaan erän verran tulee eli aika-ajot määrittää paikan "a-finaalissa" ja sitten voitaisiin ajaa finaaleja.


Kommentteja, ehdotuksia yms. saa antaa?
« Viimeksi muokattu: 13.05.15 - klo: 11.30 kirjoittanut RoddeR »
Kyosho, elämäni auto.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3265 : 13.05.15 - klo: 10.59 »
Moi

Mulle ei valitettavasti sovi tuo päivä, olen Motoparkissa räärää-mopon kanssa ajoharjoittelemassa.

Harmillisesti tapahtuma jää siis minun osalta väliin.
Flying Calacucco

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3266 : 13.05.15 - klo: 11.31 »
Moi

Mulle ei valitettavasti sovi tuo päivä, olen Motoparkissa räärää-mopon kanssa ajoharjoittelemassa.

Harmillisesti tapahtuma jää siis minun osalta väliin.

Päivämäärä muutettu mun mokan takia eli 6.6 lauantai uusi päivä.
Kyosho, elämäni auto.


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3268 : 13.05.15 - klo: 14.58 »
No eikös toi oo hyvä päivä! Foamiluokat ajaa oikeita luokkia muualla, niin Tattiksen rata jää vapaaksi gummirenkailsille. Tuskin tos montaa ukkoo on, jotka ajais molempia - vai onko oikeesti?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3269 : 13.05.15 - klo: 18.37 »
Mulla jää 6.6. Väliin, olen Hyvinkäällä.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |