Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 913385 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3990 : 07.05.20 - klo: 18.58 »
« Viimeksi muokattu: 07.05.20 - klo: 23.09 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3991 : 13.06.20 - klo: 20.12 »
nyt voidaan varmaan jatkaa pienemmällä kiihkoilulla..

Koskakohan tuo kaivattu keskustelu alkaa, kun rata-autoilulle on valmistumassa enen näkemättömät olosuhteet ??
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3992 : 13.06.20 - klo: 23.14 »
niin... ajattelin kyllä käydä rataa testaamassa jossain vaiheessa, hienolta vaikuttaa mutta annetaan nyt tekijöiden nauttia radasta ensin :cool:

tarkoitan siis tattista
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3993 : 14.06.20 - klo: 07.36 »
Aika on pahasti kortilla, tai RC-harrastukseen sitä ei riitä. Ehkä motivaatio voisi olla parempi jolloin aikaakin voisi löytyä, mene ja tiedä. Kalusto on ollut kunnossa jo huhtikuun alusta mutta en ole käynyt edes kokeilemassa. Ehkä tällekin tulee aikansa vielä tällä kaudella.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3994 : 15.06.20 - klo: 17.28 »
koitetaan järjestää Jon niin että mennään yhtä aikaa. siitä saa motia :)

laitellaan viestiä vaikka heinäkuussa
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3995 : 15.06.20 - klo: 22.15 »
koitetaan järjestää Jon niin että mennään yhtä aikaa. siitä saa motia :)

laitellaan viestiä vaikka heinäkuussa

Joo, voisi onnistua!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3996 : 15.06.20 - klo: 22.17 »
Hienoa  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3997 : 17.06.20 - klo: 17.43 »
Tattiksen uudella baanalla gt8-kaahailut sitten kun siellä on mestat kunnossa, vai mitä?
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3998 : 17.06.20 - klo: 22.02 »
Ehdottomasti!  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3999 : 14.07.20 - klo: 15.43 »
eipä oo vielä tullut kokeiltua autoa radalla vaikka krosssrin Picco on käynyt jo autossakin kokeeks asennettuna :cool:

ei nyt liity varsinaisesti 1:8 gt autoiluun mutta keppivetoisiin rata-autoihin kuitenkin eli 1:10 GT

Kyosho ei hihnavetoisia tuo enää Eurooppaan ja vähä hiljaista on muuallakin.. Xray NT1 on poikkeus ?

Kyoshon malli on FW-06 readyset. Korit ovat hienoja kuten Renault Alpine, uus AMG Mersu, Audi R8 jne.

Uusista radoista innostuneena (tattis, hyvinkää) päätin ottaa Alpinen kokeiluun.

Readysettinä en ole autoa ajanut vaikka lähtökohdat ovatkin ihan pätevät, Kyosho uusin gigaratti, 10kg/.15s servot ja .15ci (2.5cc) pullstart moottori, joka on saanut verrattain hyviä arvosteluja. Vaihde paloilla toimiva, kytkin 2-palainen alu, alu iskarit, takana diffi ja edessä spool eli muovipalalla lukittu diffi. Kumirenkaat ainakin pöydällä mukavan softit inserteillä.

Mutta oma auto on vielä palasina pöydällä  :grin:

Sen verran on tehty että O.S .12 TG on korvannut vakiomoottorin. Readysetin osat sopivat sg-akselille (ilman katkaisua) kunhan vaihtaa akselin jatkopalan krossarin vauhtipyörän mutteriin ja laittaa päähän kampiakselin jatko/t-palan. Vaihtoehtoisesti voi myös laittaa tp-10 tyylisen 3D kytkimen, mutta se ei ole vielä suunnitelmissa itsellä. Kytkinkello vaatii myös hieman erikoisemman laakerin (5x12x4) sg akselille. Samaa vs058 kelloa käytettiin aikoinaan Inferno gt autoissa sillä siihen sopii Evolvan rattaat ja siten se tuo lisää välitysmahdollisuuksia.

Spooli on tarkoitus korvata diffillä edessä ja taakse toiset diffirattaat, readyset tyyliin vakiona on vain yksi pari pikkurattaita. Diffiakselit pitäs saapua tänään niin pääsee viimeistelee asennuksen ja laittaa diffiöljyt sisään.
Samalla vakiorenkaat vaihtuu Kyosho liikkeen foameihin jotka menevät suoraan paikalleen (n. 12€ pari). En kauheesti ajatellut niitä sorvata kun kyse ei kuitenkaan ole tp10 autosta, mutta aika näyttää.

Servot, vaikka ihan ok luultavasti, vaihtuivat Savoxeihin hieman paremmilla spekseillä 15kg/.07s ja radio Sanwaan. Samalla paristokotelo vaihtuu hump-malliseen LiFeen (krossarista). Myös stick pack sopii radiokoteloon.

Pakoputkisto Ossille on hankalin koska se istuu auton oikealla puolella ja moottori on auton pituussuuntaan (ei siis poikittain kuten hihnavetoisissa). Malleja on mutta huonosti saatavilla. Ebaysta bongasin edullisen setin Ranskasta (made in japan) ja sitä odotellessa, toivottavasti sopii ja pitäisi käydä Ossin 13mm pakoaukkoon. Pelkkä rear exhaust käyräkin riittää koska ainakin auttavasti pärjännee readysetin pöntöllä, jossa on yhdyskumiliitos käyrään.

Ultimaten starttiboksi tuntuu sopivan oikeanpuoleiselle koneelle kun vaihtaa boksin kiertosuunnan. Muuten en sitä itse saanut oikein istumaan. Readysetin kiuasta voi toki yritää nykiä käyntiin narustakin, mutta OS vaatii boksin. Sen on myös 30g kevyempi koska vetokäynnistintä ei siis ole ja se on hyvä asia.

Toivottavasti kärry ois baanalla viimeistään elokuussa. Jos pakoputkisto viipyy niin sitten pitää testata vakiokoneella. Saa nähdä jääkö homma laimeaksi yritykseksi ja oikea tp10 menee hankintaan vai täyttääkö tämä odotukset asfaltilla kurvailuun vaikka ei kilpaa tällä ajetakaan.

Niin ja onhan rinnalla tosiaan se Kyosho Inferno GT 1 Piccon P3X koneella odottelemassa ...   :tongue:

Täydellisempää arvostelua, plussat ja miinukset, myöhemmin kunhan saan auton radalle ja vähän kierroksia alle.
Keppivetoisuuden ja 2-palakytkimen helppous sekä huoltovarmuus ja näyttävä kori periaatteessa antavat ihan hyvät lähtökohdat harrastamiselle mutta jää nähtäväksi liikkuuko tuo riittävästi ja pysyykö miten radalla. Esimerkiksi vakaimia ei ole mutta tarvitseeko tuo sellaisia sitten, lisävarusteena kyllä saa. Jos jotakuta kiinnostaa voin laittaa osanumerot tänne esille.
« Viimeksi muokattu: 14.07.20 - klo: 16.54 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4000 : 15.07.20 - klo: 11.56 »
pari kommenttia, mika:
picco 3x  on truggy mooittori .28 eli 4,5cc... 
1/10 touring brändejä saatavilla Suomessa:  Xray, mutta myös Capricorn ja Shepherd Velox 10
kaikkia näitä saa myös edullisesti hiuka käytettynä ja ainakin velox 10 autoon voi tutustua valmiina ajoon
olevalla demoautolla. kaikkiin näihin on myös kisasupporttia saatavilla kisoissa, joka on yhtä tärkeä kuin
edullinen hinta...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4001 : 15.07.20 - klo: 22.37 »
p3x on .21 (3.5cc) se on mulla mp10ssä

https://www.rcjkl.fi/rc-racing-tuotteet/picco-p3x-ceramic2020-race-engine-21-buggy-offroad.html

jes, velox tp10 luokkaan kyllä xrayn ohella

kaikki nämä projektin hankinnat on tehty Suomesta paikallisilta kauppiailta rcjkl, hobbyfactory, eurorc ... ainoastaan putki on ebay
« Viimeksi muokattu: 15.07.20 - klo: 22.41 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4002 : 20.07.20 - klo: 22.19 »
Päitystä tähän.

Ossin putki on juuttunut jonnekin ranskan ja suomen välille joten ajoin sisään vakiokoneen. 5 tankillista.

No se olikin positiivinen yllätys. Lähtee vetonarusta helposti käyntiin joka kerta. Helpottaa pirusti kun ei tarvii mopon selässä kuskata starttiboksia. Voimaa on ja vielä en edes koskenut neuloihin ja vaihde pelaa komeesti.

Kumirenkaat oli vakioalustalla (siis koskematta iskareihin) vähän kulmikkaat ja vaihto foameihin paransi ohjattavuutta rutkasti.

Nyt kun pääsis seuraavaksi radalle. Tänään oli maanantai ja rata olikin kiinni. Ajoin siis motin sisään isolla parkkiksella. Tässä vaiheessa tuntuu hauskalta!

Boksilla en saanut tuota pyöräytettyä käyntiin, täytyy avartaa pohjalevyä jotta starttiboksin kumi ylettää vauhtipyörään. Ossia ajatellen siis.

eipä oo vielä tullut kokeiltua autoa radalla vaikka krosssrin Picco on käynyt jo autossakin kokeeks asennettuna :cool:

ei nyt liity varsinaisesti 1:8 gt autoiluun mutta keppivetoisiin rata-autoihin kuitenkin eli 1:10 GT

Kyosho ei hihnavetoisia tuo enää Eurooppaan ja vähä hiljaista on muuallakin.. Xray NT1 on poikkeus ?

Kyoshon malli on FW-06 readyset. Korit ovat hienoja kuten Renault Alpine, uus AMG Mersu, Audi R8 jne.

Uusista radoista innostuneena (tattis, hyvinkää) päätin ottaa Alpinen kokeiluun.

Readysettinä en ole autoa ajanut vaikka lähtökohdat ovatkin ihan pätevät, Kyosho uusin gigaratti, 10kg/.15s servot ja .15ci (2.5cc) pullstart moottori, joka on saanut verrattain hyviä arvosteluja. Vaihde paloilla toimiva, kytkin 2-palainen alu, alu iskarit, takana diffi ja edessä spool eli muovipalalla lukittu diffi. Kumirenkaat ainakin pöydällä mukavan softit inserteillä.

Mutta oma auto on vielä palasina pöydällä  :grin:

Sen verran on tehty että O.S .12 TG on korvannut vakiomoottorin. Readysetin osat sopivat sg-akselille (ilman katkaisua) kunhan vaihtaa akselin jatkopalan krossarin vauhtipyörän mutteriin ja laittaa päähän kampiakselin jatko/t-palan. Vaihtoehtoisesti voi myös laittaa tp-10 tyylisen 3D kytkimen, mutta se ei ole vielä suunnitelmissa itsellä. Kytkinkello vaatii myös hieman erikoisemman laakerin (5x12x4) sg akselille. Samaa vs058 kelloa käytettiin aikoinaan Inferno gt autoissa sillä siihen sopii Evolvan rattaat ja siten se tuo lisää välitysmahdollisuuksia.

Spooli on tarkoitus korvata diffillä edessä ja taakse toiset diffirattaat, readyset tyyliin vakiona on vain yksi pari pikkurattaita. Diffiakselit pitäs saapua tänään niin pääsee viimeistelee asennuksen ja laittaa diffiöljyt sisään.
Samalla vakiorenkaat vaihtuu Kyosho liikkeen foameihin jotka menevät suoraan paikalleen (n. 12€ pari). En kauheesti ajatellut niitä sorvata kun kyse ei kuitenkaan ole tp10 autosta, mutta aika näyttää.

Servot, vaikka ihan ok luultavasti, vaihtuivat Savoxeihin hieman paremmilla spekseillä 15kg/.07s ja radio Sanwaan. Samalla paristokotelo vaihtuu hump-malliseen LiFeen (krossarista). Myös stick pack sopii radiokoteloon.

Pakoputkisto Ossille on hankalin koska se istuu auton oikealla puolella ja moottori on auton pituussuuntaan (ei siis poikittain kuten hihnavetoisissa). Malleja on mutta huonosti saatavilla. Ebaysta bongasin edullisen setin Ranskasta (made in japan) ja sitä odotellessa, toivottavasti sopii ja pitäisi käydä Ossin 13mm pakoaukkoon. Pelkkä rear exhaust käyräkin riittää koska ainakin auttavasti pärjännee readysetin pöntöllä, jossa on yhdyskumiliitos käyrään.

Ultimaten starttiboksi tuntuu sopivan oikeanpuoleiselle koneelle kun vaihtaa boksin kiertosuunnan. Muuten en sitä itse saanut oikein istumaan. Readysetin kiuasta voi toki yritää nykiä käyntiin narustakin, mutta OS vaatii boksin. Sen on myös 30g kevyempi koska vetokäynnistintä ei siis ole ja se on hyvä asia.

Toivottavasti kärry ois baanalla viimeistään elokuussa. Jos pakoputkisto viipyy niin sitten pitää testata vakiokoneella. Saa nähdä jääkö homma laimeaksi yritykseksi ja oikea tp10 menee hankintaan vai täyttääkö tämä odotukset asfaltilla kurvailuun vaikka ei kilpaa tällä ajetakaan.

Niin ja onhan rinnalla tosiaan se Kyosho Inferno GT 1 Piccon P3X koneella odottelemassa ...   :tongue:

Täydellisempää arvostelua, plussat ja miinukset, myöhemmin kunhan saan auton radalle ja vähän kierroksia alle.
Keppivetoisuuden ja 2-palakytkimen helppous sekä huoltovarmuus ja näyttävä kori periaatteessa antavat ihan hyvät lähtökohdat harrastamiselle mutta jää nähtäväksi liikkuuko tuo riittävästi ja pysyykö miten radalla. Esimerkiksi vakaimia ei ole mutta tarvitseeko tuo sellaisia sitten, lisävarusteena kyllä saa. Jos jotakuta kiinnostaa voin laittaa osanumerot tänne esille.
« Viimeksi muokattu: 20.07.20 - klo: 22.59 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4003 : 21.07.20 - klo: 11.29 »
avarsin pohjalevyn, nyt lähtee boksillakin käyntiin 👍
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4004 : 22.07.20 - klo: 21.13 »
800cps öljy iskareissa 👍

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4005 : 24.07.20 - klo: 21.51 »
Parkkis testi video. Tarkkasilmäiset voi nähdä ledivalot.

https://youtu.be/98hqZIfQE0Y

Ledivalot pödällä

https://youtu.be/irQ04Zl4AMo
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4006 : 29.07.20 - klo: 18.47 »
Pakokäyrä Ossille saapui. Olen tämän viikon reissussa mutta ensi viikolla sisäänjoa, varmaan radallakin sitten jo👍

Pakoputkena pitää käyttää Kyoshon omaa, joka ei ole optimi, mutta olen toivossa että tuo toinenkin paketti saapuu Ranskasta jollain aikataululla jossa on parempi putkikin sitten.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4007 : 04.08.20 - klo: 15.00 »
Nonnii nyt on OS sisäänajettu ja ekat testit radalla.

OS kiertää mainiosti mutta välit Tattiksen radan pääsuoralle liian lyhyet, muilla osuuksilla ihan kivasti näin alkuun.

Palataan asiaan kun on saatu välitysasia kuntoon 👍
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4008 : 04.08.20 - klo: 15.07 »
OS kiertää mainiosti mutta välit Tattiksen radan pääsuoralle liian lyhyet, muilla osuuksilla ihan kivasti näin alkuun.

Milloin testaat Kyoshon GT-8 -autoa Tattiksella?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4009 : 04.08.20 - klo: 17.22 »
Meinasin jo tänään mutta meninkin mopolla joten vain kymppiauto ja starttiboxi ja polttoaine ja ratti mahtui kyytiin :D

Mutta nyt just laittamassa krossarista Piccoa kiinni ja sitten vaikka lauantaina voisin jos testaa. Tosin tässä yhteydessä pitää huoltaa Picco 15 litran jälkeen eli etulaku ja kiertari. Mutta lauantaina voisin hyvinkin testaa GT autoa, siinä riittänee välit paremmin kuin tuossa kymppiautossa, johon tosin tilasin välityksiä mutta en tiedä miten nekään riittää, saa nähdä.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4010 : 04.08.20 - klo: 17.40 »
Moro!

Kannattaako moottorin lämpöjentuuletus korin sisältä tehdä siten, että etuikkunaan reikä ja takaikkuna pois vai etuikkunaan reikä ja sivuikkunat auki?

Maalaus by V-Dezign.
« Viimeksi muokattu: 04.08.20 - klo: 17.47 kirjoittanut pintakaasu »
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4011 : 04.08.20 - klo: 18.41 »
Itse laitan etulasiin ja takalasiin reiät, sivuikkunat kiinni, paitsi esim tankkaus/säätö hole tms.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4012 : 04.08.20 - klo: 23.55 »
Milloin testaat Kyoshon GT-8 -autoa Tattiksella?

Auto ja Picco nipussa. Voisin mennä mikä päivä vaan ke-la tällä viikolla. Mites herroille sopii?

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4013 : 05.08.20 - klo: 09.16 »
eli jos on lähtijöitä ni kertokaa milloin ja minne  :cool:

tässä on nyt hyvää ajokeliä monta päivää
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4014 : 05.08.20 - klo: 09.21 »
Itse odottelen vielä autoon osia. Käyn kyllä GT-8:lla ajamassa Tattiksella vielä tänä kesänä, nyt kun rata on jo ajokunnossa.

Näyttää kuitenkin, että eka ratatesti sähköturistilla. Piti olla jo huomenna, mutta töiden takia taitaa siirtyä maanantaille.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4015 : 05.08.20 - klo: 09.42 »
onko sulla gt1 vai gt2 ?
mulla on ylimääräinen 2008 vaihde, ehjä, joka toimii varmasti jonkin aikaa jos ei pukilla revittele.
IGW008 tietty kestää senkin mutta sitä odotellessa. Voin tuoda mukanani jos haluut ottaa GTllä tyypit.
Menee suoraan gt1, gt2 voi etukardaani olla väljä pituussuuntaan.
edit: sulla taitaa olla gt2 allekirjoituksestasi päätellen
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4016 : 05.08.20 - klo: 16.05 »
Kannattaako moottorin lämpöjentuuletus korin sisältä tehdä siten, että etuikkunaan reikä ja takaikkuna pois vai etuikkunaan reikä ja sivuikkunat auki?

Itse ajattelin tehdä ainakin EFRA:n sääntöjen mukaisen korin vaikka ei sillä nyt mitään merkitystä ole, kun ei näillä nyt kisata.



EFRA Säännöt: https://www.efra.ws/wp-content/uploads/2020/02/EFRA%20Handbook%202020%20App%201.pdf

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4017 : 05.08.20 - klo: 17.31 »
tee semmoinen palje sivuikkunoihin että puolesta välistä poikki, takaosa irti ja etuosa kaarelle sisään päin, siten että tulee ""naca duct" joka imee ilmavirran sisään jäähdytysrivalle. sellainen oli thilon gimarissa floridassa.
https://www.youtube.com/watch?v=rtEsdUzlIEk
« Viimeksi muokattu: 05.08.20 - klo: 18.29 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4018 : 05.08.20 - klo: 18.56 »
Olis kyllä hienoa päästä kokeilemaan tattiksen uutta rataa, viime kesänä sain tun serpentin ja sillä ei ihan kauheesti kerinnyt ajelemaan. Koneen säätämisessä tarvitsen apuja kun en ihan täysin ole perillä säätö hommista. Hoffan kanssa olen melko paljon ajellut menneinä kesinä mutta tuntuu hänellä olevan nykyään niin paljon muuta "parempaa" tekemistä😉
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4019 : 05.08.20 - klo: 20.05 »
Jes Matti, yritetään päästä samaan aikaan.

Tässä mun kilpuri about ajovalmiina (suodattimen öljy puuttuu).

Hightlightit "2008 tribute" Inferno GT

- IGW008 vaihde
- nivelletty etukardaani
- GT3 4 asteen caster CNC palat
- 325mm wheelbase (short)
- mp9 nivelvetarit
- 150ml tankki
- Picco .21 P3X GT version kiertokangella (Finnish Open 2020 III Vantaa A-finaalimoottori  :cool:)
- mp10 vauhtipyörä ja kytkin
- Savox High power servot
- vakaimet
- muuten vuoden 2008 malli

« Viimeksi muokattu: 05.08.20 - klo: 23.00 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!