Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 914120 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #210 : 14.10.08 - klo: 12.04 »
Riihi on pidetty. Mikko L informoi asiasta lisää, kunhan pari yksityiskohtaa on tarkistettu.
Flying Calacucco

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #211 : 14.10.08 - klo: 13.54 »
Kokous tosiaan oli ja anti oli myös hyvä. Autojen tekniset speksit, kisaformaatti ja -kalenteri ovat aikalailla nipussa ja kunhan muutama asia saadaan sovittua ovat säännöt valmiina julkaistavaksi mielipiteitä varten.

Tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta jos kaikki menee hyvin on tämän viikon kuluessa jotain julkaisukelpoista esitettävänä.

Lyhyesti voinee sanoa, että luokan GT-8

Autot: Teknisesti määritelty, mutta kuitenkin kauden 2008 GT-kalusto kelpaa sellaisenaan.
Kisaformaatti: Mukailee kauden 2008 viimeisessä kisassa ollutta
Kilpailukalenteri: 4 kilpailun "virallinen" sarja, sekä lisäksi X määrä "kerhokisoja"
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #212 : 15.10.08 - klo: 11.42 »
Kattelin noita Orionin putkia tuohon Kyoshon ReadySet GXR28SG moottoriin.
Hintakaan ei ole paha. Kai sillä sitten saa ajaa ? Minusta Kyosho antaa aivan turhaa tasoitusta pakoputkistossa, vaikka plussa puoella onkin ääni joka on erittäin hiljainen.
Itse pidän sitä ihan kohtuullisena että autoon tarkoitettuja viriosia saa käyttää; se on sitten kuskin oma valinta mikä se merkki on ja käyttääkö vai ei. Jos toisessa autossa tulee putki joka miellyttää vakiona enemmän niin voihan vapaasti sitten valita sen auton jos se on siitä kiinni. Ymmärrän toisaalta että moottorit ovat määriteltyjä että kisaaminen pysyy järjellisenä aloittelijoiden ja pro kuskien välillä, jos meillä on vain yksi luokka ja näin vissiin on?

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #213 : 17.10.08 - klo: 21.29 »
R/C tech: "ROAR has been working diligently to establish a set of racing rules for these vehicles. Expect to hear News about these cars soon."

Eli amerikassakin valmistuu "viralliset säännöt"

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #214 : 17.10.08 - klo: 23.26 »
R/C tech: "ROAR has been working diligently to establish a set of racing rules for these vehicles. Expect to hear News about these cars soon."

Eli amerikassakin valmistuu "viralliset säännöt"

Miksei voi se iso ameriikka ottaa mallia meidän säännöistä. Voisin kuvitella että ne olis paremmat kuin mitä nuo typerät/ "fiksut" jenkkiläiset keksivät, vai kuka pitää heitä "fiksuina" ihmisinä :lol: (tässä linkki kuinka fiksuja he ovat http://www.youtube.com/watch?v=6jNr-PCLky8 )
Kukas muistaa monsterin luokan säännöt jota täällä käytiin läpi, ei saannut ollut ceramic ballbearrings ja microaalto uunin näköistä autoa ei sallittu.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #215 : 22.10.08 - klo: 10.44 »
Onko säännöistä jo tolkkua?
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #216 : 22.10.08 - klo: 11.03 »
Onko säännöistä jo tolkkua?
On, mutta malttia vielä...

Ennen kuin lopulliset säännöt lyödään lukkoon on lienee syytä odotella mitä noi ROARin pojat keksivät. Ei että ne nyt paljoa vaikuttaisi meidän touhuihin, tai saati, että ne säännöt pitäisi ottaa meilläkin käyttöön, mutta ROARin säännöillä tulee varmastikin olemaan vaikutusta valmistajiin ja uusiin markkinoille tuleviin autoihin - joita varmasti ilmaantuu ajanmittaan.
Old fart

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #217 : 22.11.08 - klo: 21.21 »
Hobbytech STR8 - uusi kilpailija GT-luokkaan!  :shocked:

Mielenkiintoista...
Old fart

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #218 : 23.11.08 - klo: 16.33 »
..erittäin.  :roll:  Onhan noita GT/rallygame kärryjä enemmänkin, niitä vain ei monia ole suomeen tuotu...tässä kuva yhdestä. Ja saisihan suomestakin myös TT rallygame autoa, ei ole näkynyt sellastakaan radalla, tosin taisi olla että siihen laatikko on optio..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Tappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/hobbyman
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #219 : 27.11.08 - klo: 11.07 »
Hobbyman Ky on tuonut noin 20 kpl noita kuvan Crono rally Game autoja Suomeen ja edelleenkin tilauksesta tuo. Auto on  Italian Rally Game sarjassa ollut suosituin ja menestynein jo monta vuotta.
Suomen ja Italian kilpailusäännöt vaan poikkeavat toisistaan yhdessä kohtaa oleellisesti: Italiassa ei saa käyttää vaihdetta!
Cronoon ei myöskään ole vaihdetta optiona saatavissa,  joten Suomessa joutuu antamaan aika paljon tasoitusta.

Rally Game on alunperin Italiassa syntynyt luokka, jonka tarkoituksena oli/on pidentää crossariauton käyttöaikaa. Kisat ajetaan usein varsinaisen crossikauden ulkopuolella ja usein myös tilapäisillä parkkipaikkaradoilla, joissa suorien pituudet sopivat vaihteettomille autoille ja parkkisten pölyisyys estää myös liian hienon tekniikan käyttämisen (hihnaveto, vaihde). Kannattaisiko Suomessakin palata osittain RC-autoilun lähtöruutuun ja kisoihin vaikka markettien parkkipaikoille?

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #220 : 27.11.08 - klo: 14.59 »
Aihetta sivuten niin mielenkiintoinen lause OFNAn mainoksessa Xtreme RC Carsissa


Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #221 : 27.11.08 - klo: 15.11 »
Onko IGT2 "roar ready"?

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #222 : 27.11.08 - klo: 15.59 »
Ei tarkkaa tietoa, yritetään selvittää. Voi olla - ja vahvasti näyttää - että ROARin mukaan pitää olla buggyn mitat. Luulen että se luo vastaavia paineita myös suomen kansalliselle luokalle. Käsittääkseni tämä on ollut lähtökohta esim. truggy -luokassa ja miksi siitä pitäisi poiketa GT -luokankaan osalta. Mutta ei mennä asioiden edelle, ennenkuin tiedetään mitkä ne ROAR säännöt ovat.
« Viimeksi muokattu: 27.11.08 - klo: 16.04 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #223 : 27.11.08 - klo: 16.17 »
Rally Game on alunperin Italiassa syntynyt luokka, jonka tarkoituksena oli/on pidentää crossariauton käyttöaikaa. Kisat ajetaan usein varsinaisen crossikauden ulkopuolella ja usein myös tilapäisillä parkkipaikkaradoilla, joissa suorien pituudet sopivat vaihteettomille autoille ja parkkisten pölyisyys estää myös liian hienon tekniikan käyttämisen (hihnaveto, vaihde). Kannattaisiko Suomessakin palata osittain RC-autoilun lähtöruutuun ja kisoihin vaikka markettien parkkipaikoille?

Idea hyvä mutta käytännössä 1-vaihteisuus pakottaa käyttämään kisakoneita joka sotii "budjetti/RTR" -luokkaa vastaan (minulla itselläni ei ole mitään asiaa vastaan) ja toisaalta RTR pannulla ei ole mahdollisuuksia 1-vaihteisena kaksivaihteisia vastaan, ja kuten kesällä nähtiin ei edes keskihintaisella optiokoneella ole mahdollisuuksia.

Italiassahan ajetaan high-end .21 moottoreilla. Tällöin, siis 1-vaihteisena, pitäisi taas rataa lyhentää (esim. Tattarisuo) kun taas 2-vaihteisille optiokoneella pääsuora alkaa olla jopa lyhyt.

RallyGame ja GT-luokka eivät ole käytännössä aivan sama asia, toki niitä voidaan yrittää yhdistää mutta minusta se ei ole aivan suoraviivaista.

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #224 : 27.11.08 - klo: 16.25 »
P
« Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo: 19.08 kirjoittanut Team PSR »
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #225 : 27.11.08 - klo: 17.51 »
On Peitsamon ja Mikon aivoriihellä vähän purtavaa miten saadaan kaikki mukaan  :mrgreen: Mukavintahan olisi, että kaikki pääsevät GT8-luokkaa ajamaan, kellä GT-auto on,  mutta nyt näyttää siltä että Kyoshon GT2 ja Hong Norin DM-1 autot eivät mitoiltaan mahdu, ellei Suomeen tule omat säännöt.


PS: Lisätty Hobao One7 mitat, ja näyttää sekin liian pitkältä.

Jos nyt ajatellaan tällä hetkellä Suomessa harrastajilla olevaa kilpailukalustoa tulevaan GT-8 luokkaan on selvää, että IGT2 tai DM1 pitää mahtua sarjan sääntöihin.

En olisi ainakaan näin alkuun kovin huolissani siitä, onko meidän säännöt 1:1 yhteen ROAR:n säännöstön tai muun kansainvälisen säännöstön kanssa. Enemmänkin haluaisin painottaa keskustelua siihen suuntaan, että mahdollisimman moni GT-auton omistaja pääsee kisaamaan ilman suuria henkisiä tai taloudellisia ponnisteluja.

Jahka aikanaan sarja kehittyy, ja kalusto sen mukana, voitaneen kenties pohtia sääntöjen (autojen) harmonisointia muiden vastaavien luokkien kanssa. Tässä vaiheessa on tärkeintä saada selvät ja yksinkertaiset säännöt, sekä kisakalenteri kasaan, jotta tulevaan kisakauteen on kaikilla mahdollisimman helppo valmistautua.

Sanottakoon nyt vielä kertauksen vuoksi: Lähtökohta GT-8 toimikunnan sääntölaadinnassa on koko ajan ollut se, että kaikki Suomen markkinoilla olevat ja mahdollisesti sinne tulevat GT-tyyppiset RTR-autot mahtuisivat sääntöjen raameihin. Eli ne jotka ovat jo auton (IGT, IGT2, DM1, 1-7) ostaneet, voivat olla huolehtimatta siitä, saako autolla ajaa tulevaa sarjaa vai ei. Vastaus on, että kyllä saa.

Eniten avointa keskustelua on ylläpitänyt kysymys sallituista moottoreista, sekä kilpailujen ajankohdista ja formaatista. Näihin kysymyksiin palattaneen piakkoin.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #226 : 27.11.08 - klo: 18.59 »
No minkä takia me sitten odotellaan ROAR -sääntöjä jos niillä ei ole mitään merkitystä? Näinhän Laitinen sanoi syyksi aiemmin, kun kyseltiin miksei GT sääntöjä vieläkään ole.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #227 : 27.11.08 - klo: 19.30 »
Tehkää hyvät säännöt ja laittakaas ne sitten puolestaan tuonne roar ihmisille. Voisin kuvitella meidän olevan hiukan heitä fiksumpia (onko kukaan nähnyt fiksua jenkkiläistä) :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #228 : 27.11.08 - klo: 19.45 »
No minkä takia me sitten odotellaan ROAR -sääntöjä jos niillä ei ole mitään merkitystä? Näinhän Laitinen sanoi syyksi aiemmin, kun kyseltiin miksei GT sääntöjä vieläkään ole.

Rauhotu, Kärsivällisyyttä kaverit viettää seminaaria ja koneisto on jäykkä ei kaikki tapahdu heti  :mrgreen:
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #229 : 28.11.08 - klo: 11.04 »
Joo, no juuri siltähän tuo Peitsamon varsin tyhjänpäiväinen yleisöä kosiskeleva vastaus kuulostaa.

AKK:n alaisen mahdollisesti SM-arvon omaavan sarjan kyllä kannattaa huomioida ROAR/EFRA -säännöt, siinä mielessä olisin edes vähän huolissani asiasta jo nyt ettei enempää tarvitse sitten peruutella.

Itse asiassa minusta ihan älyttömän pa$ka juttu että kilpavarustelun takia tähän nykyiseen tilanteeseen päädyttiin, olisi pysytty vaan niissä "Spec" 1:8 -autoissa vaikka ne nyt niin skaalanmukaisia olleetkaan ja kehitetty sitä luokkaa eteenpäin. Nyt on käsissä heterogeeninen joukko autoja joille yhdenmukaisten sääntöjen luominen tuntuu vaikealta, koska työryhmällä ei vieläkään ole konkreettista esitettävää.

Kyllä minustakin GT2 on makea auto ja varmaan entistä parempi ajaa kuin GT1 oli mutta kansallista GT -kisaa varten vaihtaminen lyhyempään pohjalevyyn ja 1:8 GT koriin ei tunnu minusta ylitsepääsemättömältä, jos sillä taataan yhdenmukaisemmat kilpailupuitteet kaikille kuskeille automerkkiin katsomatta. Minusta tuota ei voi edes perustella kustannuksilla, koska autokilpailussa kustannuksia kuitenkin väistämättä tulee.

Mielestäni kilpailuluokan tulisi määritellä tämä asia tarkasti, vapaa aikanahan voi sitten kurvailla radalla huvikseen millä tahansa autolla.

e:typo korjattu
« Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo: 11.09 kirjoittanut Mika R »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #230 : 28.11.08 - klo: 11.26 »
Joo, no juuri siltähän tuo Peitsamon varsin tyhjänpäiväinen yleisöä kosiskeleva vastaus kuulostaa.

Itse asiassa minusta ihan älyttömän pa$ka juttu että kilpavarustelun takia tähän nykyiseen tilanteeseen päädyttiin, olisi pysytty vaan niissä "Spec" 1:8 -autoissa vaikka ne nyt niin skaalanmukaisia olleetkaan ja kehitetty sitä luokkaa eteenpäin. Nyt on käsissä heterogeeninen joukko autoja joille yhdenmukaisten sääntöjen luominen tuntuu vaikealta, koska työryhmällä ei vieläkään ole konkreettista esitettävää.

Koitas nyt Mika pysyä taas housuissas.

Kuten on jo aiemmin sovittu, GT-8 toimikunnalle voi esittää ajatuksia ja toivomuksia, kuinka luokkaa ja sen sääntöjä pitää kehittää. Ehdotuksia kuunnellaan ja niitä pyritään myös toteuttamaan. Käsillä olevan autojoukon "heterogeenisuus" ei ole mielestäni ongelma, vaan se kuinka luokkaan saadaan riittävästi innokkaita kilpailijoita, kuten jo aiemmin totesin.

Tyhjänpäiväkseksi ja muutoin epäsovinnaiseksi kutsuminen ei kuulu aikuisen miehen tapaan antaa rakentavia kommentteja. Tapasi tuoda asioita esille ei valitettavasti aja asiaa eteenpäin.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #231 : 28.11.08 - klo: 11.33 »
No noh, mies olen siinä kuin sinäkin. Mitä muuten tarkoittaa epäsovinnainen?

Yrität vaan naamioida tyhjänpäiväiset puheet hienolla kielellä mukamas asiasisältöisiksi.

Sorry vaan, mutta mielummin keskustelen aiheesta julkisesti kuin jossain kabinetissa.
Onhan tässä jo työryhmän esiintuloa odoteltu tovi.


e: tämän asian esitin jo loppukesästä http://rc10.fi/index.php?topic=29512.msg278370#msg278370 (epäsovinnaisesti) ja silloin se ei kelvannut. Ehkä nyt alkaa jo kelvata.
« Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo: 11.38 kirjoittanut Mika R »

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #232 : 28.11.08 - klo: 11.41 »
AKK:n alaisen mahdollisesti SM-arvon omaavan sarjan kyllä kannattaa huomioida ROAR/EFRA -säännöt, siinä mielessä olisin edes vähän huolissani asiasta jo nyt ettei enempää tarvitse sitten peruutella.

Mun mielestä on ihan turha lähteä heti alkumetreillä rakentamaan jotain SM luokkaa, siihen on pitkä matka ja ensimmäiseksi tarvitaan kilpailijoita. Se on ihan turha vouhottaa noilla tarkoilla säännöillä (ROAR) jos niitä ei käytännössä pystytä pienillä resursseilla ilman sen suurempia sanktioita valvomaan. Toki pointtisi on hyvä että ne pitää huomioida mutta se _EI_ ole ensimmäinen asia. Niin kauan kun EFRA ei tee askeltakaan johonkin suuntaan kannattanee pysyä niissä puitteissa mitä markkinat tuo. Eihän EFRA ole T8-luokastakaan tehnyt vielä mitään liikettä, korkeintaan keskustelua (?!). Eikä T8 luokka sitten kuitenkaan kasvanut odotetusti suomessa...  ...mutta uskon että tälle GT8 luokalle on paremmat mahdollisuudet, ihan senkin takia että se ei selkeästi syö minkään muun luokan "kilpailurata-aikaa".

Lopuksi sanoisin että mielestäni ollaan huonolla tiellä jos säännöillä rajataan tiettyjen valmistajien tuotteita, sitä varten ovat merkkiluokat...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #233 : 28.11.08 - klo: 11.47 »
Selvyyden vuoksi en ole rajaamassa mitään merkkiä pois koska esim. Honkkarilla on DM1-Spec ja Kyosholla GT1. Päinvastoin, näin mahtuu mukaan muitakin paremmin kuin nämä pidemmät 1:7 autot, jotta pärjää. Myös kotitekoiset. No hankala juttu ja valitettavaa että siihen päädyttiin.

Minusta AKK -alaisuudesta on ollut puhetta. Voi olla väärää tietoa.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #234 : 28.11.08 - klo: 12.14 »
Työryhmän puolesta voin kertoa, että säännöt ovat olleet "valmiit" jo jonkin aikaa, mutta kuten yleensä, meillä on ollut myös muita asioita tehtävänä.

Säännöt odottavat puhtaaksikirjoitusta, sekä tulevan kauden kilpailukalenteri vahvistusta. Pahoittelen suuresti aikataulun venymistä, vaikka eihän tässä ole mihinkään kiire.

GT-8 luokasta EI tule virallista AKK:n alaista SM-luokkaa, eikä siitä ole koskaan puhuttukkaan. Onhan se kuitenkin todennäköistä jossain vaiheessa tulevaisuudessa, jahka luokka saadaan kunnolla käyntiin ja harrastajia mukaan.

Mitä tulee noihin ROARin tuleviin sääntöihin, niin ne EI tule merkittävästi vaikuttamaan meidän tulevan kauden  sääntöihin. Tottakai ne tullaan käymään läpi ja mahdollisesti joitakin kohtia huomioidaan. Suurin vaikutus, mikä noilla ROARin säännöillä on tulee vaikuttamaan valmistajiin ja heidän tekemiin teknisiin ratkaisuihin omissa autoissaan ja tätä kautta ROARin säännöt myös tulevat vaikuttamaan meillä tehtäviin sääntöihin.

Kunhan säännöt saadaan kirjoitettua puhtaaksi, niin ne julkaistaan tällä palstalla kommentoitavaksi, vielä ennen lopullista lukkoonlyöntiä. Eli sääntöjen osalta rakentavat kommentit ja ehdotukset ovat edelleen tervetulleita.
Old fart

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #235 : 28.11.08 - klo: 12.14 »
Selvyyden vuoksi en ole rajaamassa mitään merkkiä pois koska esim. Honkkarilla on DM1-Spec ja Kyosholla GT1. Päinvastoin, näin mahtuu mukaan muitakin paremmin kuin nämä pidemmät 1:7 autot, jotta pärjää. Myös kotitekoiset. No hankala juttu ja valitettavaa että siihen päädyttiin.

Minusta AKK -alaisuudesta on ollut puhetta. Voi olla väärää tietoa.

Koheltaja, onko sipsit ja kokikset jo hankittu :lol: Tässä venataan parempia hetkiä.
Siis nyt ollaan jo SM.linjalle menossa, no siihen on viellä pitkä matka jotta gt-luokasta tulee sm.arvoinen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #236 : 28.11.08 - klo: 12.17 »
Minusta AKK -alaisuudesta on ollut puhetta. Voi olla väärää tietoa.

Puhetta (toiveita) varmaa on ollut, mutta mielestäni kisaluokilla pitäisi Suomessa ihan oikeasti olla tasoa ennenkuin jaetaan SM-titteleitä. Jos tässä tarkoitat nimenomaan SM-luokan luomista, etkä kansallista.

Itseasiassa jo nykyisiäkin luokkia voisi tarkastella tämän osalta kriittisemmin.
---

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #237 : 28.11.08 - klo: 12.34 »
Koheltaja, onko sipsit ja kokikset jo hankittu :lol:

Ei vielä ja kohta lähden töihin, pitää takastullessa kipaista kipsan kautta, saattaa tulla viihdyttävä ilta tämän topicin parissa :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #238 : 28.11.08 - klo: 12.53 »
Koheltaja, onko sipsit ja kokikset jo hankittu :lol: Tässä venataan parempia hetkiä.
Siis nyt ollaan jo SM.linjalle menossa, no siihen on viellä pitkä matka jotta gt-luokasta tulee sm.arvoinen.
Jerzi

Minkä !"#%&$# takia asiallista keskustelua pitää tulla "täydentämään" mm. tällaisella sonnalla? Oli tuossa ehkä asiaakin joka tosin on tullut jo esille...
Samat sipsien pupeltajalle...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #239 : 28.11.08 - klo: 13.17 »
P
« Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo: 19.09 kirjoittanut Team PSR »
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike