Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 913437 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2790 : 21.07.11 - klo: 10.48 »
Kyseiset autot syövät yllättävän paljon soppaa... varsinkin isommilla .28 moottoreilla.

Vakio 125 kokoisella polttoainejärjestelmällä tankkiväli olisi monilla alle 5 minuuttia.
Isomman 150 tankin sovittaminen on lähes jokaiseen autoon hyvin helppoa.
Joutuu korkeintaan rakentamaan pienen liuskan tankin etukiinnikkeen ja etudeckin välille kiinnikkeeksi.

Ja kun sääntöjen alkuperäinen lähtökohta on että näiden GT luokan autojen pitäisi olla sääntöjenmukaisia jo suoraan kaupan hyllyltä niin mikäli rajaksi laitettaisiinkin tuo 125ml niin ainakin Kyosho olisi silloin rajattu sääntöjen ulkopuolelle heti ostaessa.
Nykyisellä säännöllä ei siis ole pakko hommata mitään lisävarusteita kun autot ovat jo kisalaillisia.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2791 : 21.07.11 - klo: 10.55 »
Hokelta erinomainen vastaus jota komppaan...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2792 : 21.07.11 - klo: 11.00 »
MC jones, kyllä se truggyn 150ml tankki pitäis mennä heittämällä siihen lyhyempäänkin DM-1 Specciin, oli iskarit vaakatasossa tai pystyssä. Omaan pitkärunkoiseen täytyi muistaakseni porata pohjaan vain etukiinnikkeelle eri kohtaan reikä jotta sai kiinni. Jos en väärin muista niin se 125ml tankki on paljon matalampi ja leveempi kuin 150 ml. joka on vähän kapeampi mutta korkeampi, pituus suunnassa taitaa olla mitat samat.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2793 : 21.07.11 - klo: 11.43 »
Toi hoken sepostushan selittää, eli takana oli paljon muitakin juttuja kuin puhtaasti se tankin koko.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2794 : 21.07.11 - klo: 12.22 »
jep, se vähintään 5 minsan tankkiväli on ihan must, muuten joutuu alkuerissä käydä tankilla kerran...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2795 : 21.07.11 - klo: 12.30 »
Nykyisellä säännöllä ei siis ole pakko hommata mitään lisävarusteita kun autot ovat jo kisalaillisia.
Eli käytännössä ostat RTR-kössin tai isomman tankin, ehkä porakoneen ja muita työkaluja, joilla "joutuu rakentamaan", jotta saat autot samalle viivalle. Kioson "tarvittavat päivitysosat"-lista taasen taitaa löytyä omasta topikistaan...

Hyperissä on 250ml RTR-tankki. Pitäisikö se sallia?

Pitkään honkkariin trukin tankki näyttäisi menevän yhden reiän poraamisella, mitä en sanoisi silti "heittämällä kiinni" -ratkaisuksi. Toisaalta lueskelin, notta lyhkäseen mahtuu isompaa vain nostamalla iskarit pystyyn.

Ei näillä asioilla siellä B-finaalin puolivälin isompinumeroisella puolella niinkään ole ehkä suurta eroa sijoituksissa. Muuten olen sitä mieltä, että isoimmat mahdolliset tankit sääntöihin, mutta kun valmiina autoissa on vakiona pääsääntöisesti pienempää.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Isä Aallonen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2796 : 21.07.11 - klo: 12.42 »
Käsittääkseni letkuissa oleva polttoainemäärä luetaan kuuluvaksi myös tähän 150 millilitraan. Jos näin on, niin nopea ratkaisu kasvattaa tilavuutta.

Enpä ole mittaillut, paljonko metriin mahtuu...

Leikattu säännöistä: Polttoainejärjestelmän suurin sallittu kokonaistilavuus on 150 ml.
(tankki, letkut, suodattimet yhteenlaskettuna)
« Viimeksi muokattu: 21.07.11 - klo: 12.46 kirjoittanut Isä Aallonen »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2797 : 21.07.11 - klo: 13.33 »
Kyllä... Mitat tarkoittavat aina polttoainejärjestelmää, eli letkut lasketaan mukaan.

Jokaisessa autossa ei tosiaan ihan heittämällä ratkaisulla saa isompaa tankkia kiinni... Kuten ohimennen sanoin niin välttämättä edes porakonetta ei tarvitse.
Joku muovisuikale... DM onen edessä olevasta ylädeckistä... vasemmanpuoleinen ohjaustolpan ylempi kiinnitysruuvi... Tähän ruuviin muovinpala joka on pituudeltaan jopa alle 2 senttiä.
Siihen saa kiinni tankin etupuolen korvan.
Tällaisia ratkaisuja näkyy jopa parissa autossa.
Muovin poraamiseen ei tarvitse edes porakonetta.
Onnistuu jopa fiskarssien terävämmällä päällä pyöritellen.
Tai kori reamerilla.

Eikä käytännössä homma edes mene noin että ostaa joko kössin tai sitten toisen auton + tankin+ porakoneen+++
Olen ajanut kilpailun voittoon honkkarin GTP2 autolla... täysin vakiona.
Myös DM-1 (pitkä) voitin aivan puhtaasti vakiolla.

Sääntö ei siis missään nimessä pakota ostamaan mitään lisäksi jotta autolla pääsee kisaan ja sillä voi myös pärjätä.
Mutta mikäli raja laskettaisiin tuohon 125 niin silloin nimenomaan nykyään sallituista autoista kyosho jäisi ulos tuosta kaupanhyllyltä kisaan ajatuksesta.

HoBao vaatii muutoksia... Onhan se muutenkin jopa kookkaampi auto kuin muut, eikä se yhdessä vaiheessa ollut muistaakseni edes sallittu...

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2798 : 21.07.11 - klo: 13.40 »
Letkuun ei loppujen lopuksi kovin paljon tuota soppaa mahdu. Jos oikein laskin niin 2mm sisähalkaisijalla varustettuun letkuun menisi ainetta noin 3ml/metri, eli tarvittais noin 8 metrin kela letkua tuolle puuttuvalle 25ml:lle. Ne ns. 150ml tankitkin ovat oikeasti noin 145ml, jotta siihen saadaan letkut ja suodattimet väliin. Pidempien letkujen merkitys tulee lähinnä siinä, että jos auto sattuu kaatumaan, pysyy se jonkin aikaa käynnissä letkuissa olevan sopan ansiosta.

Isompi tankin koko olisi ihan ok, sillä edellytyksellä, että sen vaivatta saa sekä hankittua, että asennettua nykyisiin käytössä oleviin autoihin, näin ei kuitenkaan taida olla. Mielestäni tuo 150ml on ihan passeli, saa ajettua alkuerätkin ilman välitankkausta.

Itse rakentelin DM-1 speciin kuvan mukaisen modin, eli sijoitin tankin radioboksi paikalle. Pointti on lähinnä siinä, että tankkayus helpottuu radoilla, joilla ajetaan vastapäivään (kaikki Suomen radat)

Flying Calacucco

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2799 : 27.07.11 - klo: 14.49 »
minkälaista rengasta kannattaa käyttää jos rata märkä. Tai jos kisa on julistettu märäksi. Onko gt autohin tehty erikseen sellaisia renkaita.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..


Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2801 : 30.07.11 - klo: 21.00 »
minkälaista rengasta kannattaa käyttää jos rata märkä. Tai jos kisa on julistettu märäksi. Onko gt autohin tehty erikseen sellaisia renkaita.

http://www.grpgandini.it/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=70&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=6&lang=en on

Tämähän on sikäli spekulointia, kun yhtään GT-8 kisaa ei ole vielä tarvinnut märällä ajaa. Tuo Stail:n linkittämä renkas lienee kuitenkin se ykkösvaihtoehto, tai sitten joku pienikuvioinen krossarinrengas jäykällä insertillä, jos oikein monsuuni sattuu kohdalle. Toivottavasti asiaa ei tarvitse testata käytännössä.
Flying Calacucco

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2802 : 02.08.11 - klo: 15.10 »
Pikkuhiljaa rupee toipumaan ensimmäisestä (Hyvinkää) kisaviikonlopusta. Oli mukavaa ja selkeetä
hommaa, ei pysty tunaroimaan mitään jos noudattaa ohjeita tai ohjeistuksia. Tarkoitan että ensikertalainenkin
pärjää ihan hyvin kaikessa kisaan liittyvässä kuten ilmottautumiset, oikeella ajalla radalle meneminen yms

Porukka tuolla kisoissa (GT-8 porukka, muitten kanssa en ollut tekemisissä) on ihan OK. Mitään tunkua
ei ollut neuvonta saralla säädöissä yms, mutta aina kun joltain jotain kysyi sai vastauksia. En oikeen tienyt
mitä tehdä kun auto oli vähä liukkaan tuntuinen, taisin kyllä jollekin sanoa että hyvä se on , itsestä homma
kiinni on, ei autosta. Voi olla että autollekin jotain pitäis tehdä.

Jos jotakuta vähänkin pienessä mielessä kiinnostaa kilvanajo niin ei kannata jättää menemättä niihin ensimmäisiin
kisoihin. Ei pahempia mutinoita tule vaikka ajeluissa vähän töppäileekin, olin kyllä varma että A- finaalin n. 20 ulkoilun
takia joku jo jotain sanookin radan likaamisesta. :embarrassed: No, kyllä siellä nurmikolla aika monet muutkin jossain
vaiheessa päivää oli. Koitin pitää kuitenkin huolen että ihan kärkiukot pääsevät ajamaan ilman että omat luistelut
eivät haittaa heidän menoaan, se on mielestäni tärkeää.

Voi, voi kun kisailijoita olisi enemmin, olisi vielä hauskempaa.

Hö, minkähän takia tuosta tekstistä tuollaista hyppelyä tuli?
« Viimeksi muokattu: 02.08.11 - klo: 15.29 kirjoittanut kappi »

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2803 : 02.08.11 - klo: 15.53 »
Pitäisikö siis kisailijoita olla ylipäätään enemmän vai tarkoitatko, että radalla samaan aikaan olevia pitäisi olla enemmän? Tästähän oli hivenen varikkokeskustelua, että finaaleissa olisi radalle mahtunut enemmänkin kuin 8 autoa kerrallaan.

Hyvinkään rata oli kyllä omaan makuun varsin maukas GT-autoille, pidosta (tai sen rajallisuudesta) huolimatta. Harmi, kun oli noita muita teknisiä ongelmia...  :roll:

Hyvä meininki oli GT-8 porukoissa kyllä  :cool:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2804 : 02.08.11 - klo: 16.00 »
Jos jotakuta vähänkin pienessä mielessä kiinnostaa kilvanajo niin ei kannata jättää menemättä niihin ensimmäisiin
kisoihin. Ei pahempia mutinoita tule vaikka ajeluissa vähän töppäileekin, olin kyllä varma että A- finaalin n. 20 ulkoilun
takia joku jo jotain sanookin radan likaamisesta. :embarrassed: No, kyllä siellä nurmikolla aika monet muutkin jossain
vaiheessa päivää oli. Koitin pitää kuitenkin huolen että ihan kärkiukot pääsevät ajamaan ilman että omat luistelut
eivät haittaa heidän menoaan, se on mielestäni tärkeää.

Voi, voi kun kisailijoita olisi enemmin, olisi vielä hauskempaa.
Juuri näin, skaboihin vaan rohkeasti siellä oppii ja siellä on hauskaa.

Vaikka tp10 kuskit ajoivat samalla radalla samanapäivänä en kullut että kukaan olisi isompaa närää ottanut siitä että vähän penkasta tuotiin roinaa radalle. Nehän pyyhittiin välistä myös pois ratahuolto joukon toimesta. Itse en ainakaan nähny mitään ongelmaa tästä.

Ensi vuonna on varmasti vielä enemmän kuskeja, nytkin luokka kasvanut reilusti vuoden aikana(ainoa kesärataluokka missä olen nähnyt nousua osallistumissa joka osakilpailun kohdalla). En ihmettelisi jos ensi vuonna gt8 voisi olla isompi luokka kuin tp10.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2805 : 02.08.11 - klo: 16.46 »
Pitäisikö siis kisailijoita olla ylipäätään enemmän vai tarkoitatko, että radalla samaan aikaan olevia ........

Tarkoitin että lisää porukkaa ylipäätään, mun mielestä 8 radalla yhtäaikaan oli just hyvä...

Jos sellaiset jotka epäröivät tulla mukaan saataisiin tulemaan, ei olisi ihme vaikka "meitä" olisi 30.

Pitäis vaan olla kerhokisoja ja muita ajeluja ympäri Suomea että olisi mahdollisuuksia päästä tutustumaan.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2806 : 02.08.11 - klo: 16.47 »
Tarkoitin että lisää porukkaa ylipäätään, mun mielestä 8 radalla yhtäaikaan oli just hyvä...

Jos sellaiset jotka epäröivät tulla mukaan saataisiin tulemaan, ei olisi ihme vaikka "meitä" olisi 30.

Pitäis vaan olla kerhokisoja ja muita ajeluja ympäri Suomea että olisi mahdollisuuksia päästä tutustumaan.
Kuulin huhuja että kuun lopussa olisi kerhokisaa tarjolla.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2807 : 03.08.11 - klo: 11.50 »
Kysymys teille hyvät harrastajat -

jos alkaisimme valmistaa GT8 superautoa Italialaisen hihnavetoisen rally game rata-auton pohjalle, jonka mitat olisivat Inferno GT2 auton mitoissa eli GT2 korit sopisivat päälle (Kyosho/Ipanema/Alpha jne), auto olisi 2-vaihteinen Evolva automaatikkolaatikolla sekä varustettu ratasdiffillä takana (edessä vakio kuuladiffi keraamisilla kuulilla) ja hinta kittinä ilman koria, radiolaitteita ja moottoria sekä renkaita (kuten tyypillisesti kitit ovat) tonnin luokkaa ja bonuksena paikallinen racers -support (tekniikka/varaosat/optiot) niin olisitteko kiinnostuneita hankkimaan sellaisen ? Hintahan viime kädessä riippuisi valmistusmäärästä (10/50/100 kpl)
No ehkä esim. Ipaneman Warrior kori ja renkaat voisivat sopia edullisesti mukaan ensiasennusta varten. Kyosholtahan on myös tulossa lisää upeita Superautojen koreja syksyllä kuten Audi R8 GT.

Saa vastata julkisesti tai YV:llä  :wink:
« Viimeksi muokattu: 03.08.11 - klo: 12.14 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2808 : 03.08.11 - klo: 11.56 »
Tästähän oli hivenen varikkokeskustelua, että finaaleissa olisi radalle mahtunut enemmänkin kuin 8 autoa kerrallaan.

Hyvinkään rata oli kyllä omaan makuun varsin maukas GT-autoille, pidosta (tai sen rajallisuudesta) huolimatta.

Autoja ei kannata laittaa radalle yhtäaikaa määräänsä enempää, seurauksena on helposti rallcross-tyyppinen tapahtuma, jossa arpaonni ja kanssakilpailijoiden armo on suuremmassa roolissa, kuin omat ajotaidot. Hyvinkään radalle olisi varmaan enemmänkin autoja mahtunut, mutta kokonaisuutta ajatellen sarjasääntöjen määritelmä on ihan hyvä.

Mitä tuohon Hyvinkään rataan tulee, mielestäni pito oli erinomaisen hyvä. Tietysti varsinaisen ajolinjan ulkopuolella pito heikkenee oleellisesti, mutta sieltähän niitä nopeita läppeja ei tule muutenkaan.
Flying Calacucco

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2809 : 03.08.11 - klo: 15.01 »
jos alkaisimme valmistaa GT8 superautoa Italialaisen hihnavetoisen rally game rata-auton pohjalle, jonka mitat olisivat Inferno GT2 auton mitoissa eli GT2 korit sopisivat päälle (Kyosho/Ipanema/Alpha jne), auto olisi 2-vaihteinen Evolva automaatikkolaatikolla sekä varustettu ratasdiffillä takana (edessä vakio kuuladiffi keraamisilla kuulilla) ja hinta kittinä ilman koria, radiolaitteita ja moottoria sekä renkaita (kuten tyypillisesti kitit ovat) tonnin luokkaa ja bonuksena paikallinen racers -support (tekniikka/varaosat/optiot) niin olisitteko kiinnostuneita hankkimaan sellaisen ?
Aika suolaista. En ole mitenkään vakuuttunut etupään kuuladiffin erinomaisuudesta, joten edessäkin voisi olla ratasdiffi? Vakiona 1-vaihteinen, kakkosvaihde optioksi?

Jos normi-hihnavetoiset RG:t on hintaluokassa ~500, niin tonnilla on ostajat vähissä mikäli olennaiset erot on pohjalevyn pituus ja kakkosvaihde. Melkein mieluummin tarjolle vain konversiosarja, jos kerran pohjalla on jo olemassa oleva RG.

Bonusta olisi, jos veto olisi kardaanilla niin saisi Suomessakin ajaa kilpaa  :evil:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2810 : 03.08.11 - klo: 15.20 »
Jees, niitä ratasdiffejä kun ei oikein saa eteen Italialaisiin autoihin ja kyllä se edessä toimii minusta moitteetta.

Hinta on arvio koska asian tekeminen vaatii kuitenkin uusien ja olemassaolevien osien työstöä jotka on laskettava alkuperäisen mallin/kitin päälle. Mahdollista on toki isommissa määrissä saada alkuperäinen kitti ja muut edullisemmin (per yksikkökustannus) joka luonnollisesti toisi hintaa alaspäin.

Onhan kyseessä kuitenkin (ihan) eri auto kuin nykyiset RG:t jonka päälle sopisi sitten hienot uudet GT2 koritkin ja pidennetty akseliväli toisi nopeille radoille kuten Tattarisuo lisää vakautta ja ajettavuutta, skaalanmukaisuuden ohella. Näillä nopeilla radoilla tarvitaan myös vaihteita joten minusta se olisi vakiokamaa.

Valitettavasti rata-auton geometrialla saatavia autoja on vähemmän tarjolla kuin hihnoilla, DM1 taitaa olla noin about ainoa, Hobbytechistä ja Xraysta en osaa tarkemmin sanoa, ja DM1:stähän se pitkä malli jo onkin valitettavasti ei taas pituudeltaan yhteensopiva GT2:n kanssa joten samat korit eivät käy.

Kiitos palautteesta McJones

ps. Huomenna mennään ulkoiluttaa Rally autoja Pekka H:n kanssa Hyvinkäälle, tule sinäkin. Ilman vaihteita  :wink: Katotaan onnistuuko hehe...
« Viimeksi muokattu: 03.08.11 - klo: 15.24 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2811 : 03.08.11 - klo: 15.51 »
Isompaa tankkiahan nuo hihnavehkeet nyt ensisijaisesti taitaa jäädä kaipaamaan, joten se kannattaa ottaa muutoslistalle myös. Vaikka joku 150 ml, mutta miksei myös Hobaon 250 ml tankki olisi hyvä.

0 kpl GT-autoja ajovireessä, mut katotaas josko tuo MZ2 saatais nyt vihdoin liikenteeseen tänään...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2812 : 03.08.11 - klo: 15.57 »
Totta, uuden radiolevyn tekeminen on sekin ollut mielessä isompaa tankkia varten.

Ok, kato jos pääsisit..
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2813 : 03.08.11 - klo: 17.01 »
Itse asiassa, voi olla ettei meidän tarvitse edes miettiä omaa kotimaista tuotantoa GT superauton tekoon -
BMT:ltähän (iracing.it) on tulossa uusi malli eli ns. "GT" versio BMT:stä, johon on tulossa myös vaihteisto.

Tämä kävi selville tiedustelujeni yhteydessä. Siten vaihdetta ei sitten enää tarvitse itse rakentaa, joka laskee myös tuotteen hintaa, luulisin (BMT osat ovat varsin edullisia).

Samalla olen tiedustellut ja myös ehdottanut josko haluaisivat tehdä optio pohjalevyn GT2 auton mittoihin, jolloin mitään ei tarvitsi lähteä toteuttamaan kalliilla itse vaan tulisi samasta paikasta kuin tuo uusi "GT" malli. Katsotaan mitä sieltä tulee...

Sori jos menee vähän offtopiksi GT rata-autoilun osalta. Voidaan jatkaa BMT aiheessa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2814 : 08.08.11 - klo: 12.25 »
Maahan saapui juuri 6 kpl uusia Warrior koreja (vapaasti säädettävä 325-360mm akselivälille) sekä kolmeen koriin isoja puskureita IGT:hen. Lisätietoja GT-8 Suomi facebook ryhmässä http://www.facebook.com/groups/213194632024916/

Muutama vapaana, joten laittaa YV:tä jos kiinnostaa. Hinta 35€, puskurin kanssa 40€

e: Kaikki meni jo!
« Viimeksi muokattu: 08.08.11 - klo: 12.58 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2815 : 09.08.11 - klo: 08.53 »
Kiitos jäbät kaudesta! Oli mahtavaa ajaa kilpaa viimeiseen asti ja sarja oli tänävuonna ennätystasainen. Uudet radatkin olivat erittäin mukavat ajaa vaikka ensin pieniltä vaikuttivat.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2816 : 09.08.11 - klo: 09.36 »
Onko jossain tuloksia vai pitääkö hankkia vahvemmat lasit että löytyy? :)
JQ

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2817 : 09.08.11 - klo: 09.40 »
Ei ole lopullisia tuloksia vielä. Kouvolan kisan tulokset on vahvistamatta ja sitä kautta lopullinen sarjatilanne on myös vielä auki. Uskoisin tulosten tulevan julki tänään, viimeistään huomenna.
Flying Calacucco

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2818 : 10.08.11 - klo: 08.34 »
Kuva teamC gt8 autosta, tulee menemään koodilla T8GT

HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2819 : 10.08.11 - klo: 08.43 »
Ihan makee!  :cool:

e: Laita speksejä kun saat niitä kaivettua. Varmaan flätti pohjalevy, vaihde, kytkin jne.

Tuossa varmasti hyvä lisä GT8 luokkaan. Itsekin voisi kiinnostua!
« Viimeksi muokattu: 10.08.11 - klo: 08.46 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!