EA Import

Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 517485 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3630 : 23.05.19 - klo: 22.58 »
Onko kiinnostusta GT8 luokkaan Tattiksella ? Jos porukka keräisi autonsa naftaliinista nin homma saattaisi piristyä. Nyt kun TP10 on totaalisesti hiipumassa, voisi GT8 luokasta jatkossa muodostua korvaava luokka rataviikonlopun lauantaipäivälle.

On. Olen vähän miettinyt samaa, että nyt voisi olla taas tilausta GT8:lle.


Sent from my iPad using Tapatalk

Oi niitä aikoja .. oon kyl messissä jos jotain tulee



« Viimeksi muokattu: 23.05.19 - klo: 23.06 kirjoittanut mikari »
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3631 : 24.05.19 - klo: 12.24 »
Hyvä että kutinaa vielä löytyy. Omat kuvioni on seuraavanlaiset:  Blogistani https://raddad-racinginfinland.blogspot.com/ selivää osa "jutun juonista"
Katson että se projekti nitro kasin piirissä joka aloitettiin 2014, on viety onnistuneeseen lopputulokseen,
Lajilla on taas SM arvo, se on suurin asvaltilla ajettava rataluokka ja luokkaa kisaavat reissaavat
ulkomailla ihan hyvin tuloksin. Supporttikin on kunossa Teemun ja minun toteuttamana.
nyt olis aika tehdä promootiota ja supportia  toiselle hyvälle Nitro rataluokalle, selaiselle
joka on enemmän "oikeiden autojen" näköinen ja joita voi kisata vähän vaatimattomimmissa
olosuhteissa kuin foumi rataksit. Esimerkiksi Ahveniston vauhtipäivien ja Radalle Com kisavarikolle
merkityllä radalla. Minuun voi olla yhteydessä yksityisviestillä tai kommentoida tänne avoimelle forumille
Katsotaan mitä voidaan tehdä homman etenpäin viemiseksi.. JW
« Viimeksi muokattu: 24.05.19 - klo: 12.33 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3632 : 30.05.19 - klo: 19.51 »
Tappiin viritetty Team-C tuntui olevan aika kiukkuisen oloinen.. Kun kesän ensi testit otin Tattarisuon radalla!
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3633 : 30.05.19 - klo: 20.08 »
hyvä Riku!  :cool:
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3634 : 09.06.19 - klo: 00.01 »
Aika siisti  :cool:



https://www.arrma-rc.com/limitless/

(Joo tiedän ettei ole nitro mutta laitoin tarkoituksella tänne gt topikkiin)
« Viimeksi muokattu: 09.06.19 - klo: 00.28 kirjoittanut mikari »
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3635 : 10.06.19 - klo: 20.26 »
Oisko tästä uudeksi rataluokaksi (4S) ulkona? GT:n tilalle... merkkiluokka, joka ei riko pankkia ku kaikille sama... Vois toimia. Ainakin ite tykkään open-wheel autosta jota ei 1:8 puolella ole aiemmin ollutkaan!
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
GT Rata-autoilu
« Vastaus #3636 : 13.06.19 - klo: 14.16 »
Oma ehdotukseni GT-sarjan uudelleen herättämiseksi on:

Kaudella 2020 ajetaan kaksi kahden päivän osakilpailua (esim. Hyvinkää ja Tattis(/Pihtipudas). RCGP -sarjan formaatti vähän modifioituna. Eli alkuerätkin ovat mies-miestä vastaan ajoa. Lauantaina kaksi lyhyttä finaalia ja sunnuntaina sitten pidempi finaali. Perjantaina on vapaat harjoitukset.

Oletuksena tässä on, että osallistujia on maksimissaan niin paljon kuin yhteen erään mahtuu ajajia (eiköhän ainakin 12 mahdu ajamaan).

Säännöt lyhyesti:
•   Vanhat ja nykyiset GT-luokkaan suunnitellut autot
•   Yksityyppirengas
•   Moottorisääntö voisi olla aika vapaa

Pyritään kuitenkin hankkimaan uutta kalustoa _keskitetysti_ mahdollisimman paljon jotta saadaan jokin Suomalainen kauppias mukaan.

Itse olen valmis hankkimaan uuden auton, moottorin ja useita rengassettejä. Lähden mukaan, jos saadaan 10 kuskia mukaan.

Paljonhan tässä on mietittävää/suunniteltavaa. Tätä voitaisiin miettiä porukalla, jos kiinnostuneita on.

Onko tällaiselle tilausta?

Alustava ilmoittautuminen:
•   Mika Niiranen
•   Riku Forsström
•   Mikko Korhonen
•   Mika Rinne
•   Veli-Matti Jämsen
« Viimeksi muokattu: 20.06.19 - klo: 10.25 kirjoittanut Ender »
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3637 : 13.06.19 - klo: 22.26 »
Edellä ilmaisin sitoutumiseni GT8 luokan promootio touhuun. Lisäinfoa voi katsoa täätä :  https://raddad-racinginfinland.blogspot.com/
Enderin ehdotus säännöiksi on mielestäni hyvä. Lisäisin vielä: GT8 autoja voisi ajaa myös ratakasin ja Touring nitro kympin kanssa samoissa kisoissa (harjoitus ) täytenä luokkana kun käytetään nykyään saatavilla olevia FOAM GT8 renkaita, ettei kumipuru tee rataa sopimattomaksi hihnavetoisille Nitro autoille.
Minulla on hyvät kontaktit jotta kilpailukykyistä GT8 rengasta (kumi ja Foam ) saadaan tarvittavia määriä ja edulliseen hintaan.
Linkistä selviää GT8 auton brändi, mutta mielestäni hyvin monella automerkillä kyllä pärjää, kunhan pikkusen paneutuu set uppien ja nitrotekniikan (Fuili-Tulpan lämpöarvo-puristus suhde eli kannen välys) "viilaamiseen" kohdalleen.
Myös ulkopuolisen sponssin hankkiminen auttaman julkisuusprojektissa olisi hyvä aikaansada, mutta sen vuoro on sitten kunhan homma on saatu liikkeelle ja on jotakin jota näyttää mahdollisille sponsoreille.
« Viimeksi muokattu: 14.06.19 - klo: 10.57 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3638 : 14.06.19 - klo: 04.27 »
Mä oon mukana GT8 tohinoissa...
Riku Forsström
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3639 : 14.06.19 - klo: 11.27 »
Hyvä Riku, tästä se lähtee.

Markkinoillehan on tullut mm. nämä uudet autot:

Xray GTX8.2
https://fi.eurorc.com/product/23909/xray-gtx82---18-luxury-nitro-on-road-gt-car-kit

Mugen Seiki MGT7 1/8 GT
http://www.future-rc.fi/product_details.php?p=67488

IGT8 GT2019
http://www.igt8.com/gtnitro19/

Serpent Cobra SRX8 GT 1/8
http://promo.serpent.com/srx8-gt/

HB Racing RGT8 GT
https://hbracing.com/en/hb-racing-rgt8/

Kyosho Inferno GT3
https://rc.kyosho.com/en/33010.html
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3640 : 14.06.19 - klo: 15.42 »
« Viimeksi muokattu: 14.06.19 - klo: 15.46 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3641 : 15.06.19 - klo: 01.15 »
Jenkeissähän on ymmärtääkseni edelleen chassis kick-up rule eli buggy pohjalevy, sen takia eurooppalaiset rallygame autot 2-vaihteisena ei ole sääntöjen mukaisia siellä. Mulle sinänsä aivan sama millä ajetaan mutta foameista en ole ihan varma.. ois kiva nähdä miten toi open-wheel e-formula suoriutuu radalla, no ehkä HF testaa ;)
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3642 : 15.06.19 - klo: 11.37 »
Jenkeissähän on ymmärtääkseni edelleen chassis kick-up rule eli buggy pohjalevy, sen takia eurooppalaiset rallygame autot 2-vaihteisena ei ole sääntöjen mukaisia siellä. Mulle sinänsä aivan sama millä ajetaan mutta foameista en ole ihan varma.. ois kiva nähdä miten toi open-wheel e-formula suoriutuu radalla, no ehkä HF testaa ;)
Rallygame 1/8 autot on hihnavetoisia. EFRA 1/8 GT luokassa sallitaan vaihde ,mutta kardaani voimansiirto täytyy olla (motti pituus suunnassa)  Etu kick alustassa ei vältämätön mutta 1/8 nitrobuggysta saa muutettua GT auton, muuttamalla puskurin, korinkiinnikkeet sekä rajoittamalla islareiden/ripustuksien liikerataa. Eli jos omistat buggyn nii tutki saman merkkisen GT auton manuaalia ja katso saatko hankittua varaosina nuo osat, sitten vaan kaunis kori , Gt renkaat ja menoksi.. Katson että potentiaalia sattaisi olla 15-20 auton saamiseksi kisoihin

tässä EFRA säännöt: Huomaa että 125cc tankki. Suosittelisin että sarjoissa olevat 150cc tankit hyväksyttäisiin, ei se ero ole ratkaisevaa alkuerissä.https://www.efra.ws/wp-content/uploads/2014/05/V2%20final%20EFRA%20Version%20GT8%20Rally%20rules%20June%203rd2014.pdf
« Viimeksi muokattu: 15.06.19 - klo: 11.50 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3643 : 15.06.19 - klo: 11.48 »
tuo hihnavetoisuus tosiaan kanssa erona

eiköhän tuo lähde sillä että keräännytte radalle ajamaan, ainakin niin se neni aiemmin :)
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3644 : 15.06.19 - klo: 22.21 »
Kyllähän noi GT autot kiinnostaa. Eli mukana ollaan. -Mikko Korhonen. Täytyy vaan aloittaa uuden kaluston hankinta😁.
Kaiken kokoista menopeliä

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3645 : 15.06.19 - klo: 22.30 »
Whoa! Hyvä Mikko :)

Siinä olet oikeassa noi GT on törkeen mageita  :cool:

(Mut niin on ebuggy racingkin jossa nyt itse mukana isosti ei taida aikaa olla GTlle)
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3646 : 15.06.19 - klo: 22.37 »
Buggyn wheelbase taitaa olla useita senttejä lyhyempi kuin GT alustat. Eiks tuo kyoshon GT alusta ole tuon truggy auton alusta eikä buggyn??
Olenko väärässä mutta eikä ofna auton runko ollut ilman kickuppia??
Jerzi

PS muistan elävästi miten hieno tää laji oli, olinhan meklari rodderille useissa kisoissa ja järkkäsinkin näille kisoja ja hemmetin hauskaa oli ja sladissa mentiin.
Jos sää Rodder tulet tähän taas mukaan niin tulen sinun mekkariksi😎😎
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3647 : 15.06.19 - klo: 23.02 »
Siis Kyosho Inferno GT (1) oli buggy alustalle eli 325mm ja sittemmin osa kuten Kyosho InfernoGT2/ GT3 ja TeamC ovat truggy alustalle eli 380mm. Mutta tosiaan suuri osa luottaa edelleen lyhyeen buggy pohjalevyyn ja siitä tykkäsin Tattiksella itsekin enemmän. Ofnan DM1 oli ilman kickuppia tosiaan.

Kyosho toi vihdoinkin markkinoille 4deg caster palat, varmaan viimeisenä vaikka GT auto oli ns ekana, GT3:een ;)

Hyvä Jerry, muistoissa on kyllä  :cool:
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa micsa.fi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3648 : 17.06.19 - klo: 12.48 »
Pari kommenttia tähän. Itselläni oli yhden kesän GT8 -auto (Ofna GTP2) ihan höntsäilyautona ja siksi aihe kiinnostaa.

Nitroautot on tietysti aina parasta motorsporttia, mutta niiden kanssa aina painitaan tuon ikuisen mekkariongelman kanssa. Ja varsinkin pienissä luokissa korostuu, kun osanottajia ja eriä ei ole niin paljoa että kuskit voisivat mekata toisiaan ristiin. Suosittelisin harkitsemaan GT8e-luokkaa, kun siihen löytyisi valmiita runkojakin markkinoilta. Ihan yhtä pitkiin finaaleihin ei noilla pääse, mutta luokkaan mukaan tulemisen kynnys on 10x matalampi.

Kukaan ei lähde järjestä laadukkaita kilpailuja 5-15 kuskin porukalle, joten erilliset GT8 -kisat kannattaa unohtaa. Järkevintä olisi mennä mukaan nykyiseen Nitro Power Touriin kansallisena luokkana ja luoda pohja luokan uudelle tulemiselle sitä kautta.

t. Mikko

Tule ajamaan FinTrack Tour 2019 -sarjaa!

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3649 : 17.06.19 - klo: 13.34 »
"Kukaan" on vähän vahva ilmaisu, on niitä ennekin järjestetty jos vaan halua ja tahtoa löytyy  :cool:

Mut joo ymmärrän pointin ja jos odottaa ilmasta lounasta niin voi joutuu odottelee aika pitkään. Kyllä tuo lähtee ihan radan varressa tehdystä duunista ensin ja sitä kautta, luulisin.
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3650 : 18.06.19 - klo: 10.18 »
Muutamia keypointteja omista ajatuksista:

•   Ehdottomasti Nitro
•   Oma tapahtuma
•   Huippukevyt organisaatio
•   Enemmänkin ”moottoriurheilutapahtuma” kuin vakava kisa

Ajatuksena viettää kesässä kaksi viikonloppua GT-nitroautojen kanssa rentomielisen kilpailun lomassa. Kun muita luokkia ei ajeta saadaan myös aikataulusta väljä (päivän aloitus esim. 11:00). Olisi taustalla aikaa vähän grillata yms…

Kisaformaattia voitaisiin lähestyä erittäin luovasti ja miettiä uusia näkökantoja:
•   Miten olisi esim. lentävä lähtö?

Mekkausongelmaan ajatuksia:
•   Alkuerien (myöskin mies-miestä vastaan) kesto niin, että tankkausta ei tarvita
•   Ongelmia tulee vain sunnuntain pitkässä/pitkissä finaalissa (ehkä 2*30 min on parempi kuin esim. yksi 45min)
o   Ehkä pitäisi luopua henkilökohtaisista mekaanikoista. 2-3 tankkaajaa riittäisi (huom. su- finaalissa 2-3 nostajaa)
•   Lauantain kisoissa tarvitaan vain 2-3 nostajaa
o   Jotka myös tankkaavat kaikki autot ennen lentävää lähtöä.

Kilpailuorganisaatio:
•   LA-SU: Ajanottaja
•   LA:
o   2-3 nostajaa
o   (2-3 tankkaajaa, ei tarvita, jos ajetaan vain lyhyitä kisoja)
o   
•   SU:
o   2-3 nostajaa
o   2-3 tankkaajaa

Erilliset nostajat haluaisin, koska aina ollut aika hurjia tilanteita, kun mekaanikko lähtee radalle juoksemaan. Rauhalliset kaverit tankkaamaan ja nuoret ja nopeat nostamaan…
Kilpailun osallistumismaksut voitaisiin hyvittää jollain laillisella tavalla ajanottajalle, tankkaajille ja mekaanikoille.

Osallistumismaksu voisi olla esim. 50-100 EUR (Tässähän on sitten 3 päivän ratamaksu). Ei mitään tietoa mitä radat veloittavat tällaisesta – toivottavaa olisi tietenkin, että puoli-ilmaiseksi saisi radat). Huom. sitova ilmoittautuminen jo reilusti ennen kisoja.


Pikainen hahmotelma aikataulusta:
PE
12:00 – 21:00 Vapaa harjoitukset

LA
09:00-11:00 Vapaat harjoitukset
11:00-14:00 Alkueriä
14:00-15:00 Vapaat harjoitukset
15:00:18:00 Lyhyet finaalit (tai sitten 2*30 min finaalia, jos tarpeeksi tankkaajia ja nostajia)

SU
09:00-11:00 Vapaat harjoitukset
11:00-14:00 Alkueriä
14:00-15:00 Vapaat harjoitukset
15:00-16:00 Finaali 1 (30min)
17:00-18:00 Finaali 2 (30min)

Ainakin itsenäni tämä motivoisi hankkimaan talvella uutta kalustoa ja valmistautumaan kisoihin. Keväällä sitten vähän treeniä (ehkä jo tänä syksynä)
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3651 : 18.06.19 - klo: 16.55 »
Pienoismallin lehtijuttu vuodelta 2008 - yli 10 vuotta sitten !



Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3652 : 19.06.19 - klo: 09.42 »
Eiks kannata nyt vain ottaa noita ajopäiviä tattikselle ja pitää hauskaa porukan kanssa näin ekaksi.
Ja sitten jos porukkaa on enemmän niin voitte harkita kisailua.
Ja mielestäni se on kyllä kuskin ensisijainen velvoite löytää oma mekkariksi kisaan ennen kisapäivää.
Eihän mekkaus hommat voida velvoittaa kuskeja hoitamaan vai...
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3653 : 19.06.19 - klo: 11.27 »
Mekkarin löytäminen ei ole ihan helpoa. Osallistumisen kynnys laskisi huomattavasti, jos mekkaria ei tarvitsisi olla.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3654 : 19.06.19 - klo: 11.29 »
Eiks kannata nyt vain ottaa noita ajopäiviä tattikselle ja pitää hauskaa porukan kanssa näin ekaksi.
Ja sitten jos porukkaa on enemmän niin voitte harkita kisailua.
Jerzi

Tykkään kisailla näillä autoilla enkä pelkästään pitää hauskaa - Nämä pitää yhdistää. En ole myöskään valmis panostamaan tähän rahallisesti, jos ei ole kunnon kisoja jossa on se 10-15 kilpakumppania.

Ajatus tässä on katsoa, onko tälle tilausta. Montaa eri luokkaa ajaneena on GT-luokka edelleen mielestäni paras. Lähdin aivan pystymetsästä ensimmäiseen GT-kisaan vuonna 2011 ja sillä tiellä ollaan edelleen. Ajettu ainakin M8, Ratakasi, TP-10, TSS-10, TSP-10, M2-10, M4-10 ja SC-2 -luokkia...

En olisi lähtenyt tätä edes ideoimaan, jos TP-10 ja Ratakasi -luokat (Ja LS-5) olisivat voimissaan.

Voisi tiestysti itse panostaa edelleen Ratakasiin, mutta siinä luokassa ei saa niin hyvin kisaa aikaiseksi. Autoa pitää ajaa niin limitiitillä koko ajan ja Suomen radat eivät ole aivan niin hyviä kuin Ratakasi autot vaatisivat.

GT-8 on viime vuosina kehittynyt maailmalla mukavasti ja kalustokin on mennyt hurjasti parempaan suuntaan.


Ja mielestäni se on kyllä kuskin ensisijainen velvoite löytää oma mekkariksi kisaan ennen kisapäivää.
Eihän mekkaus hommat voida velvoittaa kuskeja hoitamaan vai...
Jerzi
Yritän tässä vain ideoida miten tätä mekkariongelmaa saataisin helpommaksi.
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3655 : 19.06.19 - klo: 11.36 »
Olen kanssasi samaa mieltä että tää on hieno nitro luokka ja jos Rodder on valmis kisailemaan niin minä lupasin hänen mekkariksi.
Syy on se että me ymmärretään toisiamme todella hyvin🤣🤣🤣
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3656 : 19.06.19 - klo: 11.44 »
Jos Ender kaipaa sitoumuksia niin lähden kisaan ainakin Tattikselle mukaan, kunhan vaan aikataulu(t) sopii.
Voin lähteä vielä tänäkin kesänä/syksynä jos vaan kapinat saadaan aikaseksi. Voit lisää mut listaan.
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3657 : 19.06.19 - klo: 15.16 »
"luova ehdotus":
GT8 ja GT8E kisa jossa 1/10 GT kymppi lisäluokkana (Mikä tahansa sähkötouring auto koppiautokorilla ja modified motilla) silloin saataisiin myös mekkareita radalle. Lisähoukutimena voisi olla ajajille sponsina setti asvaltti touring renkaita...
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3658 : 19.06.19 - klo: 16.05 »
Mutta jos ei harrasta sitä luokkaa sitten, mitäs sitten saa??
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa V-M.J

  • PRCA
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3659 : 19.06.19 - klo: 17.05 »
GT 1:8 nitro mukana.
Veli-Matti Jämsen.