Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 521825 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3690 : 05.07.19 - klo: 11.52 »
alunperinhän ja edelleenkin autot ovat buggy pohjalta joten toki onnistuu.
tärkeimmät on onroad jouset, vaihde isommilla radoilla ja koritolpat. siinähän se!
toki matalammat tornit ainakin takana voi olla tarpeen että korin saa sovitettua.

Onkos kokemusta siitä kannattaako 1/8 buggystä lähteä modaaman GT8-autoa? Jos vaikka tekisi ensi jonkun kevytmodin pelkillä GT8-renkailla ja korilla (1-vaihteisena) jotta ylipäätänsä nähdään saadaanko kisoja ensi kaudeksi?
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3691 : 05.07.19 - klo: 13.54 »
Jos rehellisiä ollaan niin tuleekos se  konvertointi halvemmaksi kuin ostaa käytetty auto missä nuo kaikki on jo.
Esim kyoshon vaihdelaatikko on uutena yli 100€ ja kori se hyvä 40€.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3692 : 05.07.19 - klo: 16.57 »
Niinpä. Eilen juuri katselin tori. fi:ssa kyosho gt2 race spec settiä koneella ja servoilla 240€.  Olisko ollut Espoossa.

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3693 : 05.07.19 - klo: 23.08 »
Offtopiccina niin eka kisa mikä voidaan pitää GT-8 luokan ekana Suomen historiassa ajettiin Helsingin jäähallin parkkipaikalla Model-Expossa ehkä 1992 tai 93. Silloin autot ja renkaat oli ihan puhtaita buggy autoja mihin laitettiin isot korit. Itse ajoin Kyosho ihan ekalla Inferno versiolla ja Alfa Romeon korilla ja voitin tietty kisan OPS moottorilla :) Jerry varmaan muistaa jotain muuta siitä kisasta. Sen muistan että pätkin jousista pois ja jyrsin ihan mekaanisen alumiinisen lukkopalikan keskidiffiin. Muilla ei sellaista ollut niin eihän niillä vehkeet oikein lähtenyt mihinkään.

Kim
« Viimeksi muokattu: 05.07.19 - klo: 23.37 kirjoittanut Screwed »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3694 : 05.07.19 - klo: 23.35 »
Aika kova  :grin:
2007-2008 homma käynnistyi Tattiksella  :cool:
Jossain Vermon tuntumassa ajoin sisään porukassa Inferno GT F430, parkkiksella niin ikään.
Sama auto jota Mika Salon Noriko vaimo (jpn) ihmetteli Tattiksella jonku aikaa myöhemmin ja kertoi minulle että Mika ajoi tätä autoa kisaa - Noriko pyörähti RC radan puolella GT kisoissa kun samaan aikaan Mika Salo ajoi kartongia tai ainakin oli sen radan puolella. Sääli ettei tallentunut kameraan  :cool:
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa micsa.fi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3695 : 07.07.19 - klo: 00.31 »
Siirrytääs menneiden vuosien muistelusta tulevaisuuden suunnitteluun, jotta ensi kesänä olisi jotain kisojakin mitä ajaa.

Erillinen GT8-sarja/kilpailut olisi tietysti mahtava juttu, enkä haluaa ideaa torpata jos Enderillä on jotain ässiä hihassa noiden järjestämiseksi (ml. kisaorganisaatiot). Useita kisoja vetäneenä ja muutamaa luokkaa luokkayhteyshenkilönä ohjanneena voin kuitenkin todeta, että kerhoilta tuskin löytyy hirveästi innostusta järjestää erilliskisoja 10-15 kuskin porukalle. Syy on yksinkertainen: Noin pienen kisan järkkäämisestä ei jää mitään käteen jolloin vaiva suhteessa hyötyyn on kohtuuton. Juuri tästä samaisesta syystä LS-5 ja nitrorataluokat (Ratakasi, TP10) kisaavat samoina päivinä tänä kesänä. Edes kasikrossissa, jossa osallistujia on sentään 50-70 per kisa, kerhot eivät ole halunneet ajattaa nitroja ja sähköjä erillisinä päivinä vaikka sarjasäännöt tämän mahdollistaisivat ja yhden päivän tunnit alkaa loppua kesken. Ei ole tekijöitä kahdelle päivälle.

Siksi edelleen vahvasti suosittelen, että henkiin herätys aloitettaisiin Nitro Power Tourissa uutena kansallisena luokkana jolloin lisävaiva kerhoille olisi minimaalinen ja myös mekkariongelma olisi paljon pienempi. Ratakisoissa kun on aika helppoa mekata ristiin eri luokkaa ajavan kaverin kanssa kun ajot ei osu koskaan päällekkäin.

Muita ajatuksia kilpailuformaatin ja sääntöjen suhteen:

- 1-päiväiset kilpailut, jo ihan sarjastakin johtuen. Pitkät, vapaat treenit jokainen voi ajaa koska tahansa kesän aikana. 2-päiväinen kisa nostaa osallistumiskynnystä aika paljon.
- Formaatin osalta vanhoihin kaavoihin ei tarvitse jumiuta, kunhan ne on sovitettavissa kaikkien luokkien yhteisaikatauluun. Lisäksi formaateissa pitää käyttää järkeä ja miettiä ne sellaiseksi, että ne voidaan toteuttaa nykyisten ajanottosoftien (käytännössä RCM Ultimate) puitteissa automaattisesti. Tämä vähentää kilpailujärjestäjän tuskaa oleellisesti kun jokaista speciaalifinaalia varten ei tarvitse perustaa erillistä kisaa ja tehdä hemmetisti lisähommia ajanotossa.

Mahdollisimman vapaat tekniset säännöt, ainakin alkuun. Ainakin alussa kynnys pitää olla mahdollisimman matala jotta kaikki potentiaaliset kisaajat saadaan mukaan eikä esim. vanha kalusto saa olla osallistumisen este.

- kardaaniveto
- GT-auton kori (jotkut karkeat säännöt voisi lainata EFRAlta)
- vapaa .21-.28 moottori
- vapaat, kuvioidut  GT-renkaat (ainakin alkuun)
- buggy/truggykonversiot sallittu
- Ei pakollisia INS-BOXeja
- Jne

T. Mikko

PS. Fiksu tapa koeponnistaa luokan elinkelpoisuus olisi järkätä yhteistreenit jonnekin loppukesällä/alkusyksylle. Samalla voisi ajaa muutama treenilähdön ja ideoida ensi kautta. Jos paikalle saadaan 8-10 autoa, saisi jatkon valmisteluun huomattavasti lisäpontta.
Tule ajamaan FinTrack Tour 2019 -sarjaa!

Poissa micsa.fi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3696 : 07.07.19 - klo: 01.11 »
Hyvä Riku, tästä se lähtee.

Markkinoillehan on tullut mm. nämä uudet autot:

Xray GTX8.2
https://fi.eurorc.com/product/23909/xray-gtx82---18-luxury-nitro-on-road-gt-car-kit

Mugen Seiki MGT7 1/8 GT
http://www.future-rc.fi/product_details.php?p=67488

IGT8 GT2019
http://www.igt8.com/gtnitro19/

Serpent Cobra SRX8 GT 1/8
http://promo.serpent.com/srx8-gt/

HB Racing RGT8 GT
https://hbracing.com/en/hb-racing-rgt8/

Kyosho Inferno GT3
https://rc.kyosho.com/en/33010.html


Tuohon listaan voipi sitten lisätä myös Sworkzin, eli ässältä löytyy myös GT-autot niin sähkö kuin nitroversioina.

https://sworkz.com/gas-powered-cars/sworkz-s35-gt-18-scale-4wd-nitro-power-on-road-gt-car-2?lang=ja

Näyttäisi olevan niin, että lähes kaikki uudemmat autot on suunniteltu noin 325millin lyhyelle akselivälille. Ilmeisesti joku siis tullut siihen tulokseen että tuo on parempi kuin pidemmät rungot.
Tule ajamaan FinTrack Tour 2019 -sarjaa!

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3697 : 07.07.19 - klo: 12.41 »
Hyvä Riku, tästä se lähtee.

Markkinoillehan on tullut mm. nämä uudet autot:

Xray GTX8.2
https://fi.eurorc.com/product/23909/xray-gtx82---18-luxury-nitro-on-road-gt-car-kit

Mugen Seiki MGT7 1/8 GT
http://www.future-rc.fi/product_details.php?p=67488

IGT8 GT2019
http://www.igt8.com/gtnitro19/

Serpent Cobra SRX8 GT 1/8
http://promo.serpent.com/srx8-gt/

HB Racing RGT8 GT
https://hbracing.com/en/hb-racing-rgt8/

Kyosho Inferno GT3
https://rc.kyosho.com/en/33010.html


Tuohon listaan voipi sitten lisätä myös Sworkzin, eli ässältä löytyy myös GT-autot niin sähkö kuin nitroversioina.

https://sworkz.com/gas-powered-cars/sworkz-s35-gt-18-scale-4wd-nitro-power-on-road-gt-car-2?lang=ja

Näyttäisi olevan niin, että lähes kaikki uudemmat autot on suunniteltu noin 325millin lyhyelle akselivälille. Ilmeisesti joku siis tullut siihen tulokseen että tuo on parempi kuin pidemmät rungot.

Kannatan lämpimästi Micsan suuntaviivoja luokan säännöiksi. Ainoa jota kommentoisin on se ero mikä on kaukomaiden ja EFRA autosääntöjen välillä on TANKIN KOKO: yleensä GT8 tankit on 150cc mutta EFRA määrää sen 125cc:ksi voisi ajatella että irto osilla kaikki tankit saadaan saman kokoisiksi.

Sitten autolistaan lisäisin GI*MAR GT8 auton joka tuli toiseks ja kolmanneksi saksan EM kisassa. Sellainen demo auto on jo tulossa tattikselle testattavaksi.
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3698 : 07.07.19 - klo: 13.09 »
Onko säännöissä jokin auto lista😒😒
Ei millään pahalla mutta jos aloittaisin tätä luokkaa ajaa niin katsoisin varmasti kyoshon suuntaan.
Monestakin eri syystä.
Yksi tärkeä kriteeri on että sitä löytynee aika useasti käytettynä markkinoilla.
Se on pysynyt useat vuodet suht samana ja siihen saa vaikka mitä tilkettä ympäri maailmaa ja se toimii.
Mutta kukin eri tyylillä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3699 : 07.07.19 - klo: 17.55 »
Mukavaa lukea, että tämä herättää jälleen hyvää keskustelua. Itse olen pari viikkoa lomareissussa ja ei viitsi kännykällä paljon kirjoitella.

Mitään ässää ei ole hihassa koskien kisaorganisaatiota ja yms.

Edellenkään en haluaisi sotkea tähän muita luokkia ja esim. seuroja. Syitä luettelinkin jo aiemmin. Ei ole tarkoitus kerätä esim. seuroille rahaa.

Tarkoitus olisi myös houkutella jo RC-kisoissa käyneitä, mutta jostain syystä nykyisin passiivisia takaisin lajin pariin. Näkisin myös mielelläni, että aivan huippukuskit eivät osallistuisi vaan tulisivat vaikka järjestelyihin mukaan. Tässä voisi olla tilaisuus, myös niille jotka nyt toimivat mekaanikkoja lapsilleen tulla itse ajamaan (nuoret sitten nostajiksi...)

Olen tässä pääosin visioinut minkälaiseen kisatapahtumaan haluaisin itse osallistua. Nykyisin ei oikein ole mahdollisuutta esim. sarjaan jossa useita kisoja. Kaksi viikonloppua kesässä pystyy kuitenkin järjestämään, kun päivät ovat jo ajoissa selvillä.

Tarvitaan tietenkin yksi joka hoitaa ajanottoa eikä osallistu itse kisoihin. Mutta eikö tämä voisi mennä, niin että kaikki auttavat vähän? Esim. RCGP-formaatti on varmasti hieman hankala nykyisin käytössä olevalle softalle ja manuaalista työtä olisi varmasti. Yhdessä voitaisiin vähän kunnostaa rataa esim. puhdistus, mahdollinen pidotus yms...

Joku henkilö voisi myös olla oikeasti innostunut kisan läpiviemisestä. Tällaisen henkilön löytäminen olisi huippujuttu.

Vantaan M8-kisan jälkeen laitan Kyoshon ajokuntoon ja katsoa miten se vielä kulkee. Mielenkiintoista myös verrata vanhoihin kierrosaikoihin ja katsoa onko sitä yhtään kehittynyt näiden vuosien aikana.

Ratapuoli taitaa joka tapauksessa vetää jälleen puoleensa ja talvella tulee varmaan ajettua FTT -sarjaa.
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3700 : 07.07.19 - klo: 19.12 »
sorry, tätä en käsitä lainkaan..

"Tarkoitus olisi myös houkutella jo RC-kisoissa käyneitä, mutta jostain syystä nykyisin passiivisia takaisin lajin pariin. Näkisin myös mielelläni, että aivan huippukuskit eivät osallistuisi vaan tulisivat vaikka järjestelyihin mukaan. Tässä voisi olla tilaisuus, myös niille jotka nyt toimivat mekaanikkoja lapsilleen tulla itse ajamaan (nuoret sitten nostajiksi...)"

jos luokka ajatellaan kasvavaksi, niin KAIKKI joita se kiinnostaa, niin tottakai mukaan. ei kai sitä heti aluksi tuomita "jäähdyttely luokaksi" jos halutaan että eri tasoiset autot ja eri tasoiset kuskit kisaavt keskenään, ilman minkäälaisia ongelmia niin tuloksista voidaan poimia esimerkiksi yksivaihteisella buggy konversiolla ajavat sekä ensikertalaiset ja palkita heidät erikseen. tärkeintä on saada kisoihin maksimi määrä ajajia ettei heti olla kymppinitroturistin tilanteessa ossa kisat jää ajamatta kun ei ole tarpeeksi kuskeja
« Viimeksi muokattu: 08.07.19 - klo: 14.50 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3701 : 09.07.19 - klo: 00.23 »
Moi taas pitkästä aikaa.

Olen ollut pari vuotta sivuraiteilla rc hommista mutta yhtä äkkiä alkoi tulla kyselyjä vanhoista honkkarin gt autoista ja se vähän herätti epäilyjä että jotain on meneillään.

Olis toimiva honkkari hyllyssä ja uuttahan saa kaupasta, tämä on laji missä sydän on syvällä, oltiinhan tätä laittamassa pystyyn Mikan ja monen muun kanssa joskus 10 vuotta sitten. Yksi mestaruuskin lipsahti taskuun siinä sivussa.

Olisin alustavasti kiinnostunut asiasta, mulle säännöt on yks ja sama kunhan ne on samat kaikille.
Flying Calacucco

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3702 : 09.07.19 - klo: 00.48 »
Mainiota Pekka  :cool: welcome back!
Tästähän saadaan vielä hieno sarja!
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3703 : 09.07.19 - klo: 11.00 »
GT-8 2020

Alustavasti mukana:
•   Mika Niiranen
•   Riku Forsström
•   Mikko Korhonen
•   Mika Rinne
•   Veli-Matti Jämsen
•   Mikko Mäkelä
•   Pekka Kuronen

THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3704 : 09.07.19 - klo: 11.58 »
kyl mää varmaan saan pari Shepherd jannuakin ajamaan kunhan saadaan niille autot, sitten olis kymmenen kasassa ja varmaan kunnon ajot. Turisti kympissähän oli ekassa kolme ja hyvinkäällä viisi.. oliks se 15 alaraja SM arvolle ??
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa micsa.fi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3705 : 09.07.19 - klo: 12.03 »
Ehdottaisin GT8-kokoontumisajoja Tattikselle elokuulle. Koska ajo-aika arki-iltana jää aika lyhyeksi, voisi olla järkevämpää pitää lauantaina/sunnuntaina. Myös Hyvinkää voisi olla vaihtoehto, jos siellä on rata auki ja ajokunnossa.
Tule ajamaan FinTrack Tour 2019 -sarjaa!

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3706 : 09.07.19 - klo: 20.08 »
Ehdottaisin GT8-kokoontumisajoja Tattikselle elokuulle. Koska ajo-aika arki-iltana jää aika lyhyeksi, voisi olla järkevämpää pitää lauantaina/sunnuntaina. Myös Hyvinkää voisi olla vaihtoehto, jos siellä on rata auki ja ajokunnossa.
Kannatusääni täältä. Viikonloppu sopii hyvin. Itselleni käy kumpi rata vaan. -Mikko
Kaiken kokoista menopeliä

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3707 : 09.07.19 - klo: 22.55 »
kyl mää varmaan saan pari Shepherd jannuakin ajamaan kunhan saadaan niille autot, sitten olis kymmenen kasassa ja varmaan kunnon ajot. Turisti kympissähän oli ekassa kolme ja hyvinkäällä viisi.. oliks se 15 alaraja SM arvolle ??
[/quote
Haluatkos tälle lajille jo SM arvoa😆😆
Anna nyt poikien ensiksi pitää keskenään hauskaa JW...
Eikä tapeta tätä luokkaa SM arvolla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3708 : 10.07.19 - klo: 00.39 »
Veikkaan että Rodderi olis myös valmiina teidän kanssa leikkimään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa micsa.fi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3709 : 10.07.19 - klo: 10.50 »
Kelin satuttua mukavasti kohdalleen tänään iltapäivällä GT8-juonittelua Tattiksella. Saattaapi olla että nähdään joppa Rodderin auto radalla.
Tule ajamaan FinTrack Tour 2019 -sarjaa!

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3710 : 10.07.19 - klo: 11.13 »
kyl mää varmaan saan pari Shepherd jannuakin ajamaan kunhan saadaan niille autot, sitten olis kymmenen kasassa ja varmaan kunnon ajot. Turisti kympissähän oli ekassa kolme ja hyvinkäällä viisi.. oliks se 15 alaraja SM arvolle ??
[/quote
Haluatkos tälle lajille jo SM arvoa😆😆
Anna nyt poikien ensiksi pitää keskenään hauskaa JW...
Eikä tapeta tätä luokkaa SM arvolla.
Jerzi

jerzi hyvä, totesin vaan että kun touring kympin osallistujamäärä tippui , katosi myös SM arvo, se lähtee seuraavaksi todennäköisesti vitos tourngilta ellei jampat saa kehitystä käännettyä. Itse keskityn GT8-TP 10 ja Nitrokasiluokkien promootioon, kaikilla käytettävissä olevin keinoin sekä talvella C-12 ja GT-12 luokan esille tuomiseen ETELÄSSÄ, nythän touhu on keskittynyt enimmäkseen tuone Oulun suunnalle.
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3711 : 10.07.19 - klo: 20.50 »
Tervehdys ystäväiset. Tänään oltiin Rodderin kanssa tattiksella tai itse olin vain apumiehenä kun oma inkku on palasina. Kumminkin sen verran taas kuume heräsi että uutta autoa tuon inferno GT1 tilalle olisi hankinnassa ja kun noita listattuja vaihtoehtoja silmäilee niin serpentin ja igt8 vaihtoehdot on kiinnostavimmat. Kumpikohan on järkevämpi valinta? osien saanti yms seikat? ja saakohan noita settejä tilattua euroopan puolelta? vai joutuuko vaan jenkeistä tilaamaan ja kiltisti nöyrtyä maksamaan tullit.
sc18, inferno GT, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3712 : 11.07.19 - klo: 00.31 »
hyvä Matti!!  :cool:
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3713 : 11.07.19 - klo: 11.15 »
Omissakin vertailuissa tuo Serpent on noussut korkealle. Serpenttiä saisi periaatteessa Hobbyfactoryn kautta, mutta heidän ykkösmerkkinsä on kuitenkin HB.

Xray on myös omalla listalla, mutta 2019 malliin on näyttänyt tulevan jo paljon päivityksiä... eli 2020 versio tulossa... EuroRC:n  varaosapalvelu olisi kyllä iso plussa.

IGT8 voisi olla myös OK.

Saisikohan tuota Serpenttiä suoraan valmistajalta halvemmalla, jos saataisiin kerättyä isompi yhteistilaus?
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3714 : 11.07.19 - klo: 11.16 »
Ehdottaisin GT8-kokoontumisajoja Tattikselle elokuulle. Koska ajo-aika arki-iltana jää aika lyhyeksi, voisi olla järkevämpää pitää lauantaina/sunnuntaina. Myös Hyvinkää voisi olla vaihtoehto, jos siellä on rata auki ja ajokunnossa.

Mukana.
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 | Team Associated B64D

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3715 : 11.07.19 - klo: 16.31 »
Omissakin vertailuissa tuo Serpent on noussut korkealle. Serpenttiä saisi periaatteessa Hobbyfactoryn kautta, mutta heidän ykkösmerkkinsä on kuitenkin HB.

Xray on myös omalla listalla, mutta 2019 malliin on näyttänyt tulevan jo paljon päivityksiä... eli 2020 versio tulossa... EuroRC:n  varaosapalvelu olisi kyllä iso plussa.

IGT8 voisi olla myös OK.

Saisikohan tuota Serpenttiä suoraan valmistajalta halvemmalla, jos saataisiin kerättyä isompi yhteistilaus?

IGT8 retail hinta on saksassa 690,- Euron paikkeilla Auto on Re-brändätty Hong Nor.
Jotta ei kävisi niinkuin kävi Shepherd Bull X8: kanssa, auto maksaa sisään sen minkä "oikea" bull eli TeamC ulos, luovuin koko IGT8 ajatuksesta. Racing Hobbyn GT8 brändi on GI*MAR GT8Z
Serpent on aika hyvä vaihtoehto ja sitä saa kohtuu hintaan serpentin Webshopista. Sitten on joukko muita joita on tälläkin foorumilla näkynyt
Pääpointti on minusta että brändillä on valveutunut ja asialle omistautunut Diileri joka paitsi auton varaosia, niin kaikkea muutakin tarvittavaa pitää tarjolla... Renkaita, fuilia, motteja, kaikkia laakereita ja putsareita. Siellä se business on, jos on ollakseen.. Jo aikanani lettelossani oli: "Ei se yksi edullinen kauppa ratkaise, van koko sesongin kattava hyvä service ja edulliset hinnat"
« Viimeksi muokattu: 12.07.19 - klo: 20.46 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3716 : 12.07.19 - klo: 09.23 »
Serpentti tilautu juuri äsken ja pari parannus osaa otin mukaan + serpentin oma kori.
sc18, inferno GT, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3717 : 12.07.19 - klo: 18.06 »
wow!
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3718 : 12.07.19 - klo: 18.29 »
Moro,

Posti toi pari päivää sitten muutaman laatikollisen uusia Hong Nor DM1:sen osia. Laatikon sisällön tutkimisen jälkeen huomasin harmikseni, että sisällöstä puuttuu kokonaan diffit sisälmyksineen, kardaanien ulostulot, alu wheelhubit ja niiden pinnit sekä kaasu/jarrulinkistöt. Jos jollakulla pyörii näitä osia (tai vaikka kokonainen auto) ylimääräsenä nurkissa, niin otetaan sopuhintaan mielellään vastaan, jotta nitrotykki saadaan viivalle :grin:

Muuten oli oikein kattava paketti osasia ja muuta nitrokampetta sekä pari iskemätöntä koria ja yksi vähemmän isketty ja maalattu kori mukana :azn:
Don´t Stop For Nothing Its Fullspeed Or Nothing !!!!!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3719 : 12.07.19 - klo: 18.49 »
Serpentti tilautu juuri äsken ja pari parannus osaa otin mukaan + serpentin oma kori.

Mielenkiintoista nähdä söörpentti radalla ekaa kertaa livenä ja lähinnä suorituskyky kyöstiin verrattuna kiinnostaa
Kyosho, elämäni auto.