VIHTI miniland

Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 521821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3720 : 12.07.19 - klo: 19.57 »
Moro,

Posti toi pari päivää sitten muutaman laatikollisen uusia Hong Nor DM1:sen osia. Laatikon sisällön tutkimisen jälkeen huomasin harmikseni, että sisällöstä puuttuu kokonaan diffit sisälmyksineen, kardaanien ulostulot, alu wheelhubit ja niiden pinnit sekä kaasu/jarrulinkistöt. Jos jollakulla pyörii näitä osia (tai vaikka kokonainen auto) ylimääräsenä nurkissa, niin otetaan sopuhintaan mielellään vastaan, jotta nitrotykki saadaan viivalle :grin:

Muuten oli oikein kattava paketti osasia ja muuta nitrokampetta sekä pari iskemätöntä koria ja yksi vähemmän isketty ja maalattu kori mukana :azn:
mahtaakohan team c vastavat käydä, niitä on hyllyssä aika lailla ja pilkka hintaan lähtee. jos olet hesalainen niin voisit tlla kaivamaan laatikoita    yv.llä tarkemmat tiedot
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3721 : 12.07.19 - klo: 20.28 »
tässä epävirallisen EM kisanosaanottajalista- huom Thilo ajoi GI*MAR GTZ8 autoa ja GiMar moottoria
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
 "EMANON Racing Team" Shepherd Velox-IGT8-GI*MAR-HIPEX-VP Nitrofuel

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3722 : 12.07.19 - klo: 21.53 »
Moro,

Posti toi pari päivää sitten muutaman laatikollisen uusia Hong Nor DM1:sen osia. Laatikon sisällön tutkimisen jälkeen huomasin harmikseni, että sisällöstä puuttuu kokonaan diffit sisälmyksineen, kardaanien ulostulot, alu wheelhubit ja niiden pinnit sekä kaasu/jarrulinkistöt. Jos jollakulla pyörii näitä osia (tai vaikka kokonainen auto) ylimääräsenä nurkissa, niin otetaan sopuhintaan mielellään vastaan, jotta nitrotykki saadaan viivalle :grin:

Muuten oli oikein kattava paketti osasia ja muuta nitrokampetta sekä pari iskemätöntä koria ja yksi vähemmän isketty ja maalattu kori mukana :azn:

Vanhempien honkkarimallien X1 ja X2 diffien osat tai osat osista on käsittääkseni samat, joten silloin sopisi myös vanhemmat Kyoshon diffien osat MP7.5 ym.  ja sitä myöten myös Hobao 7 ym.
HongNor  T-Work's  Force

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3723 : 12.07.19 - klo: 22.02 »
inferno gt3 on ihan uus auto verrattuna vanhaan ja 4deg caster paloilla haluaisin itse kokeilla. maksaa vaan niin turkasesti :) varsinkin kun on kolme mp9e Evoa tallissa mutta osathan käy jonkin verran ristiin kyl  :cool:
tai no ei se pelkkä runko mut kaikki nitrohilut päälle mitä ei just nyt juuri oo ...
tästähän vois tulla hyvä sesonki  :police:

Serpentti tilautu juuri äsken ja pari parannus osaa otin mukaan + serpentin oma kori.

Mielenkiintoista nähdä söörpentti radalla ekaa kertaa livenä ja lähinnä suorituskyky kyöstiin verrattuna kiinnostaa
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3724 : 13.07.19 - klo: 16.28 »
Serpentti tilautu juuri äsken ja pari parannus osaa otin mukaan + serpentin oma kori.

Mielenkiintoista nähdä söörpentti radalla ekaa kertaa livenä ja lähinnä suorituskyky kyöstiin verrattuna kiinnostaa

Kunhan nyt ensin sen saa sellaisiin säätöihin että toimii :laugh: Moottorihan oli jo tuon inkun kanssa aika hyvin säädöissä mutta nyt kun on iha  uus runko niin voi mennä hetki ennen kuin toimii.
sc18, inferno GT, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3725 : 14.07.19 - klo: 10.21 »
luulisin että jos tästä nyt halutaan organisoidumpaa toimintaa ja kisoihin autoja enemmän kuin pari pyörimään rataa niin koittakaa järjestää joku säännöllinen treenipäivä jonne tulla uudet ja vanhat mukaan. sitten voisin itsekin innostua hankkimaan kaluston enkä varmaan ole ainoa, ne jotka tulee kauempaa varmaan tykkäis kans. ei tarvii olla Tattis, voi olla myös Hyvinkää luulisin. Aikoinaan oli itsellä mukana Kyosho varaosat ja renkaita, joka auttoi tulemaan mukaan ja pitämään autot ajokunnossa. pelkkä höpinä autoista täällä netissä ei vielä tee kilpailuluokkaa.
Kyosho Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3726 : 14.07.19 - klo: 11.58 »
Näin se menee. Organisoitu sarja ja säännölliset treenipäivät ovat kyllä tavoittelemisen arvoinen asia, mutta eri asia on sitten pääseekö jengi paikalle vai ei... Pikkuhiljaa homma kuitenkin näyttää edistyvän ja hyvä niin :azn:

Autonrakennusprojekti täällä suunnalla edistyy kanssa vaikka on tosin vähän uupeloa osista, mutta kai ne jostain tulee vastaan. Ratakiesin kyydissä on vanha Ninjan krossipata, joka on lojunut varastossa 4 vuotta käyttämättömänä. Saapa nähdä onkohan siinä enää henkeä jäljellä, kun laittaa myllyn tulille jossain vaiheessa :azn:
Don´t Stop For Nothing Its Fullspeed Or Nothing !!!!!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3727 : 14.07.19 - klo: 20.12 »
Nasta päivä oli tattiksella tänään pois lukien servo ongelma joka onneksi ratkesi mini kuskilta ostettuun servoon, kiitokset siitä. Oma paras tänään 22.4sec ja auto parani huomattavasti kun pääsin keskittymään säätämiseen alku hässäkän jälkeen. Tattiksella oli hyvä pito ja radalla nähtiin mini, ls-5 ja gt8 auto. gt8 on pop!
Kyosho, elämäni auto.