Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 555275 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3840 : 14.08.19 - klo: 10.53 »
Näillä näkymin olen lauantaina menossa ajamaan Tattikselle. Onko muita GT-kuskeja tulossa?
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3841 : 15.08.19 - klo: 10.56 »
päivitetty lista

14.08.2019 Tilanne

GT-8 2020

Alustavasti mukana:
•   Mika Niiranen
•   Riku Forsström
•   Mikko Korhonen
•   Veli-Matti Jämsen
•   Mikko Mäkelä
•   Petri Hoffman
•   Pekka Kuronen
•   Petri Tuomainen

Harkitsee:
•   Jon Lindgren
•   Tauno Meriläinen
•   matti1983
•   Mika Rinne
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3842 : 15.08.19 - klo: 11.13 »
Myin auton juuri pois, joten minut voi poistaa listalta. Tallista löytyy kyllä vielä remmivetoinen vaihteeton GT8 ja patterikasi löytyisi myös, mutta eivät taida istua ihan vallitsevaan GT rata-autoiluideologiaan.

Pintakaasu, sinäkö auton ostit?
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3843 : 15.08.19 - klo: 19.17 »
15.08.2019 Tilanne

GT-8 2020

Alustavasti mukana:
•   Mika Niiranen, Kyosho GT2 [Harkinassa: Serpent/Xray/GIMAR/IGT8/HB/Mugen/Kyosho GT3)
•   Riku Forsström, Team C
•   Mikko Korhonen, Team C
•   Veli-Matti Jämsen, ?
•   Mikko Mäkelä, GIMAR
•   Petri Hoffman, Kyosho GT2
•   Pekka Kuronen, ?
•   Petri Tuomainen, ?
•   Tauno Meriläinen, Hongnor


Harkitsee:
•   Jon Lindgren, ?
•   matti1983, Serpent
•   Mika Rinne, Kyosho GT3
« Viimeksi muokattu: 15.08.19 - klo: 22.01 kirjoittanut Ender »
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3844 : 15.08.19 - klo: 22.07 »
tossa ois erällinen kuskeja  :police:
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3845 : 16.08.19 - klo: 15.34 »
16.08.2019 Tilanne

GT-8 2020

Alustavasti mukana:
•   Mika Niiranen, Kyosho GT2 [Harkinassa: Serpent/Xray/GIMAR/IGT8/HB/Mugen/Kyosho GT3)
•   Riku Forsström, Team C
•   Mikko Korhonen, Team C
•   Veli-Matti Jämsen, ?
•   Mikko Mäkelä, GIMAR
•   Petri Hoffman, Kyosho GT2
•   Pekka Kuronen, ?
•   Petri Tuomainen, GIMAR
•   Tauno Meriläinen, Hongnor


Harkitsee:
•   Jon Lindgren, ?
•   matti1983, Serpent
•   Mika Rinne, Kyosho GT3
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3846 : 16.08.19 - klo: 15.35 »
GIMAR näyttää myös herättävän kiinnostusta.

Aika huonosti tosin löytyy netistä tietoa ko. autosta.
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3847 : 16.08.19 - klo: 16.03 »
Myin auton juuri pois, joten minut voi poistaa listalta. Tallista löytyy kyllä vielä remmivetoinen vaihteeton GT8 ja patterikasi löytyisi myös, mutta eivät taida istua ihan vallitsevaan GT rata-autoiluideologiaan.

Pintakaasu, sinäkö auton ostit?

Näin pääsi valitettavasti käymään :grin:

Pitää yrittää houkutella muitakin Tampereelta touhuun mukaan.
« Viimeksi muokattu: 16.08.19 - klo: 16.11 kirjoittanut pintakaasu »
Don´t Stop For Nothing Its 1/8 Nitro On Road Or Nothing !!!!!

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3848 : 16.08.19 - klo: 19.02 »
GIMAR näyttää myös herättävän kiinnostusta.

Aika huonosti tosin löytyy netistä tietoa ko. autosta.

Eiks tuolle merkille löydy Suomesta jo maahantuojakin ja tiimi kuski löytynee.
Joten sieltähän sää ne tiedot löydät😉😉
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3849 : 17.08.19 - klo: 10.40 »
GT8 autolla tänään tattikselle..
Renkaista kun on ollut keskustelua, niin ajattelin osallistua myös.
GRP S1 seos on todella hyvä vaihtoehto jos bestlappejä tavoitteena. Mutta kuluukin todella rajusti. Yli 25c kelit on jo liikaa jos haluaa ajaa pidempää finaalia.Toimii myös ilman p odotusta.
Mutta tosiaan GRP:n renkaista löytyy omasta mielestäni parhaat vaihtoehdot, kulutus kestävyyden ja ajettavuuden suhteen esim tattiksen karkealle asfaltille. Nyt puhun siis kuviollisista renkaista.
Sliksejä en ole vielä kokeillut. (Tänään testaan s4 Sliksejä tattiksella)
SWEEP Toimii myös ihan hyvin. Vaatii autoon aika paljon erilaisen setupin. Mutta silti ajettavuus ei oikein sovi ainakaan omaan ajotyyliin. (auto on vähän levoton) mutta tosiaan setupilla varmaankin iso merkitys. Kulutus kestävyys todella huono. Sopii varmasti sileälle asfaltille paremmin.
Sadekelillä paljon parempi kuin GRP.
PMT Renkaat myös hyviä löytyy seoksia joka lähtöön. Itse olen ajanut vain yhden seoksen joka oli
Pehmeimmästä päästä. Nopea rengas (myös kulumaan)
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3850 : 17.08.19 - klo: 14.44 »
Eli Sweep on tosi vaikee saada toimimaan. GRP helppo.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3851 : 17.08.19 - klo: 19.11 »
Miten olisi LA 24.08.2019 Tattiksella?

Samana päivänä radalla on Fuel Power Tour & Nitro Power Tour -kisojen treenipäivä. Eiköhän samalla voisi myös GT-8:lla pari kiekkaa ajella.

Huom! Koska tämä on virallinen kisojen treenipäivä, niin mahdolliset GT-ajelut sitten niin ettei häiriötä synny kisoihin treenaaville. Pääpaino GT-8 -luokan tulevaisuuden suunnittelussa.
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3852 : 17.08.19 - klo: 21.19 »
Tänään oli tosi kiva päivä tattiksella.
Tuli kokeiltuu 2015 vuoden GRP A renkaita.
Ihan ajettavat mutta selkeästi menneet jo vanhaksi.
Sinänsä hauska ilmiö että renkaat ei kuluneet oikeastaan ollenkaan.
 GRP S1 renkaat ajoin ihan loppuun. Sitten laitoin
GRP S3 sliksit alle.(tuoreet) No selkeästi päivän paras rengas. Radan kunto hyvä. Pito sellainen medium -.
Sitten vaihdoin setupin.. Etu diffiin Hudyn 2000000 ja taakse UR 10000. Etu iskarit ylhäältä ulos alhaalta sisään. Etu ylä linkit nostin sisältä ylös. Maavaran muutos niin että takan n. 11mm ja etu n. 7mm.
Ulosjoustoa lisäsin eteen ja taakse.
Ajettavuus parani selkeästi. Siis kääntyvyyttä halusin lisää.

Tuli todettua että Hudyn "öljy" piti hyvin jäykkyyden verrattuna UR.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3853 : 17.08.19 - klo: 22.10 »
hyvä, oliko ajanottoa?
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3854 : 17.08.19 - klo: 22.39 »
Joo oli. Tuli ajettua 80 kierrosta yhteensä.
22.053 oli tänään oma paras kierros aika.
Moottorina Aika paljon latua nähnyt
WERKS B5. Jossa kilometrit tuli täyteen juurikin tuolla 81;llä kierroksella.  :grin:
« Viimeksi muokattu: 18.08.19 - klo: 08.23 kirjoittanut Riku.F »
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3855 : 17.08.19 - klo: 23.20 »
Hyvä homma Riku! Hienoa että oli mukava päivä! Itsekin heräsin seiskalta ja suuntasin Lavankoon vaikka yö jäi lyhyeksi. Krossirata mitä mainioin aamukasteessa ja hieno päivä tosiaan! Autoilu on niin mageeta ja onhan tässä vielä ulkokautta jäljellä.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3856 : 18.08.19 - klo: 23.03 »
Tänään reilu sata kiekkaa Kyosholla Tattarisuolla. Kyllä oli rata hyvässä kunnossa ja nopea. Mukavasti oli porukkaa tänään ajamassa. Selkeästi jonkinlainen ratabuumi on nyt menossa. (Muita GT-8 autoja ei ollut kuitenkaan)

Kyoshossa rupee olemaan takapäässä aika väljää ja camber/toe heittelee useita asteita. Pitäisi vielä varmaan vähän shimmailla tuota. Lähtee takapäästä välillä oudosti pito.

GRP S2 oikea takarengas oli 70 kiekan jälkeen aika loppu. Tuo S2 seos on varmaan liian pehmeä ainakin näin hyvällä pidolla.

Tänään oli mulla käytössä GRP A ja GRP S2 renkaat.

Tässä vähän dataa:

Laps:   108
Distance:   32.4 km
Best lap:   21.312 s
Best average lap:   22.502 s
Best top5 average lap:   21.767 s
Best top10 average lap:   22.198 s

STATUS   TIME   LAPS   TOTAL TIME   BEST LAP   AVG LAP   OPT AVG   BEST 10 AVG   STD DEV   MISTAKES   SETUP   COMMENTS   ACTIONS
READY   13:07   10   4:14.799   23.413   25.480   24.580   N/A s   2.243 s   9 s      GRP A   
READY   13:15   10   4:01.974   22.831   24.197   23.797   N/A s   1.115 s   4 s      GRP A   
READY   13:21   8   3:14.592   22.916   24.324   23.574   N/A s   2.165 s   6 s      GRP A   
READY   14:44   11   4:28.743   21.563   24.431   23.158   23.565 s   3.307 s   14 s      GRP S2   
READY   14:54   8   3:00.014   21.312   22.502   22.127   N/A s   0.898 s   3 s      GRP S2   
READY   15:43   6   2:47.747   22.59   27.958   24.458   N/A s   9.440 s   21 s      GRP S2   
READY   15:49   5   2:03.979   22.051   24.796   22.396   N/A s   3.504 s   12 s      GRP S2   
READY   15:56   11   4:08.603   21.312   22.600   22.237   22.507 s   0.661 s   4 s      GRP S2   
READY   16:10   7   2:42.095   22.026   23.156   22.585   N/A s   1.569 s   4 s      GRP S2   
READY   16:24   12   4:32.159   21.513   22.680   22.180   22.198 s   1.249 s   6 s      GRP S2   
READY   16:31   8   3:09.354   22.285   23.669   23.044   N/A s   2.064 s   5 s      GRP S2   
READY   16:41   6   2:16.910   22.071   22.818   22.485   N/A s   0.582 s   2 s      GRP S2   
READY   16:51   4   2:03.883   22.099   30.971   24.721   N/A s   14.321 s   25 s      GRP S2   
READY   16:58   2   0:57.238   25.315   28.619   27.119   N/A s   3.304 s   3 s      GRP S2   

Rata oli tänään tosi nopea. Vertailuksi omat TP-10 ajot:

Runs:   8
Laps:   53
Distance:   15.9 km
Best lap:   19.841 s
Best average lap:   20.578 s
Best top5 average lap:   20.035 s
Best top10 average lap:   20.295 s
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3857 : 19.08.19 - klo: 00.05 »
Oho  taitaa olla epävirallinen pohja aika GT8 autolla onnittelut! Ratahan on nyt sen verran väljästi rajattu letkuilla että uskaltaa työntää aika huolella. Ei siinä että epäilisin että onko oijottu. Sen tietää vain kuski(siis jos edes muistaa) Mutta tosiaan s2 on nopea rengas. Pito ilmeisesti parani aika paljon verrattuna lauantai.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3858 : 19.08.19 - klo: 00.21 »
Parempi kuski olisi olisi tänään mennyt reilusti alle 21 sekkaa.

Rataan tosiaan pitäisi saada uusia kanttareita ja letkuja.
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3859 : 19.08.19 - klo: 08.16 »
Joo tuo perän irtoaminen oudosti ja yllättävissä paikoissa tuli itselleni myös vastaan. Mutta vain tuolla s2 renkaalla. Tulin siihen tulokseen että kumista tulee niin gnööli purkkaa, että kerää pintaan epäpuhtauksia (pieniä kiviä yms)
juurikin Off kaasu rullaamalla. Se ei paljo vaadi että kaasulle mentäessä perä karkaa hetkellisesti ja vähän epäloogisesti aina silloin tällöin. Etu renkaat putsaantuu jo käännyttäessä mutkaan sisään.

V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3860 : 21.08.19 - klo: 15.10 »
Serpent autoa harkitsevat.

Olen ollut yhteydessä suoraan Serpenttiin ja kysellyt mahdollisuudesta saada jotain supporttia sieltä suunnasta. Käsittelevät kuulemma asiaa lähiaikoina.

Eli ei ehkä vielä kannata tilata autoa. Katsotaan minkälaiseen johtopäätökseen tulevat. Jos vaikka saataisiin Team Serpent Finland aikaiseksi. Saataisiin kiva vääntö GIMAR -tiimin kanssa…
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3861 : 21.08.19 - klo: 18.39 »
Moro,
en pääse valitettavasti osallistumaan lauantain gt8-miittin. Mutta sunnuntaina kuitenkin ajetaan nilkka suorana.
Nyt on 2 (nitro+sähkö)gt8-kiesiä purettu, kuurattu, huollettu, uudellenrakennettu vimosen päälle. Molemmissa about 50-80% osista uusia. Vanha Alphan pannukin, 5 vuotta seissyt, lähti ihan hipasusta heti tulille. Kädet jo syyhyää ja jalat kaivaa lähtökuoppia jotta kohta mennään... 
Don´t Stop For Nothing Its 1/8 Nitro On Road Or Nothing !!!!!

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3862 : 23.08.19 - klo: 12.57 »
Uusi GT-8 -kori julkaistu:

https://mikanews.de/2019/08/23/gt4-die-neue-blitz-18-gt-karosserie/

BLITZ GT4
New BLITZ 1/8th GT Body-shell GT4 is ready now, the new GT4 body is cooperate designed by JJ design with aerodynamic calculated and it is base on the real GT sport car,

The body specification is follows the IFMAR GT GBS rules and it also improves to have more steering and more overall stability,

standard body build from 1.0mm high-quality clear polycarbonate sheet, rear wing set and window mask and decal all included.

#60807-10 BLITZ GT4 1.0mm

#60807-08 BLITZ GT4 0.8mm
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3863 : 23.08.19 - klo: 13.26 »
No nyt on ihan yhtä ruma kuin nykyiset turistikorit. Jos mahdollista vielä rumempi. GT-8 argumentti että halutaan ajaa autonnäköisillä vehkleillä on kyllä ihan tuulesta keksitty tällaisella virityksellä.

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3864 : 23.08.19 - klo: 13.42 »
No nyt on ihan yhtä ruma kuin nykyiset turistikorit. Jos mahdollista vielä rumempi. GT-8 argumentti että halutaan ajaa autonnäköisillä vehkleillä on kyllä ihan tuulesta keksitty tällaisella virityksellä.

Kimi, 100% samaa mieltä.
Muistaakseni sinulla oli alffan kori kuin messuilla ajettiin. Mulla oli se Calibra ...
Stna miten siistii oli vetää kuin jengiä oli kuin pipo. Olin myös telkkarissa sinä viikonloppuna😂😂
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3865 : 23.08.19 - klo: 13.56 »
Jep. Alfa oli ihan auton näköinen silloin vielä.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3866 : 23.08.19 - klo: 14.03 »
No nyt on ihan yhtä ruma kuin nykyiset turistikorit. Jos mahdollista vielä rumempi. GT-8 argumentti että halutaan ajaa autonnäköisillä vehkleillä on kyllä ihan tuulesta keksitty tällaisella virityksellä.

"JJ design with aerodynamic calculated and it is base on the real GT sport car"  :wink:

Onhan tuo vähän ruma, mutta myös maalaus (värit) on tuossa aika kauheat.

Uusin turistikori PROTOform Turismo on oikeastaan ihan tyylikäs: https://www.racepf.com/touring-car-190mm/turismo-clear-body.asp
THECar White Edition LV | Black Edition | Alpha
Capricorn Lab C801 | Capricorn Lab C02 | Kyosho IGT2 | Novarossi | Xray T4 2014 | Yokomo YZ-2 |

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3867 : 23.08.19 - klo: 20.16 »
Voi oksennus noita uusia koreja  :shocked:. Onko oikeat gt-autot noi karseen näköisiä? Jos ovat niin ilmeisesti aerodynamiikka on kaikki kaikessa ulkonäön kustannuksella. Mä odottelen jos eurorc sais corveten koria hyllyyn...
Kyosho, elämäni auto.

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3868 : 24.08.19 - klo: 00.35 »
Voi oksennus noita uusia koreja  :shocked:. Onko oikeat gt-autot noi karseen näköisiä? Jos ovat niin ilmeisesti aerodynamiikka on kaikki kaikessa ulkonäön kustannuksella. Mä odottelen jos eurorc sais corveten koria hyllyyn...

Mulla on yksi leikkaamaton alfa dtm 155 vuosimallia olisko -94
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3869 : 24.08.19 - klo: 01.28 »
Voi oksennus noita uusia koreja  :shocked:. Onko oikeat gt-autot noi karseen näköisiä? Jos ovat niin ilmeisesti aerodynamiikka on kaikki kaikessa ulkonäön kustannuksella. Mä odottelen jos eurorc sais corveten koria hyllyyn...

Mulla on yksi leikkaamaton alfa dtm 155 vuosimallia olisko -94
Jerzi

taitaa olla kori lyhyelle akselivälille eli 325mm? Jos on 360-365mm akselivälille niin kiinnostaisi jos ei kori oo menny ihan näkkäriksi
Kyosho, elämäni auto.