Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 539746 kertaa)

sakari72 ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3900 : 03.09.19 - klo: 15.46 »
ajakaa itsenäisenäluokkana ja kerhokisana
näin saatte todnäk eniten kuskeja kisoihin
rento meininki se on kaiken perusta.
pois kaikki joutava häslääminen.

Niin samaa mieltä.
Turhat säännöt vain karisee uusia kuskeja pois..
Jerzi

Toisin sanoen "vapailla säännöillä".. onko sallittu ?:
- Pikavaihto vanteet
-28 motti
-35% nitrofulii
- vapaat lisäkkeet korissa
-takaikkunan poisto
-150cc tankki
-erilliset etujarrut kolmannella servolla.
ja niin edelleen...
Edelleenkin olen voimassa olevien EFRA sääntöjen kannalla...

Jos noilla joku tulee viivalle niin minä hyväksyisinnkaverin viivalle mukaan.
Se on hienoa että joku on jaksanut työstää tuollaisen pelin rientoihin.
Kunhan renkaat ovat mustat ja kori GT mallinen niin hyvä on
Vai mitäs muut ovat mieltä??
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3901 : 03.09.19 - klo: 15.52 »
Mikari, just tänään joku oli Facebookin puolella moittinut noita Louisen renkaita. Ei ilmeisesti ainakaan huippunopeusajoon sovellu ja ilmeisesti paloja repeillyt irti kuminpoltto hommissa. Kun taas nuo GRP:n renkaat tuntuu kestävä minkälaista käyttöä vaan. Pidosta ei muistaakseni ollu mainintaa.

Nämä vehkeet kiinnostaa kovasti. Pari noita Kyoshon gt2 löytyy tallista ja toista olen koittanut rakennella kisasempaan kuntoon.

Ongelma on kun Jyväskylän lähellä ei ole ratoja näille vehkeille. Pitäisi lähteä kokeilemaan jossain radalla viimeistään ensi kesänä, ennen kuin edes tarkemmin suunnittelee kisaamista.

En ole ajanut kilpaa rc-vehkeillä. Vaatiiko se muuta kuin tänne ilmoitus että tulen ajamaan vai miten se käytännössä menee?

ok kiitos tiedosta! no toi mun peli ei oo kaikkein nopein.

kisaaminen ei vaadi käytännössä muuta jos kerhokisa. mekkari/tankkaaja ois hyvä olla kaverina
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3902 : 03.09.19 - klo: 16.31 »
säännöt on käsittääkseni paperilla ollu jo vuosia.
minkä takia pitää taas jonkun ruveta vänkäämään
noilla 3servon ja 35% fuileilla ym ym.tietääkseni porukat
tietävät minkälainen auto saa olla ja moottori.
tollanen on just tota ylimääräistä häsläämistä sekotetaan pakkaa
jonninjoutavalla.
ps:TÄNNE MITÄÄN EFROJA TARVII.EHKÄ SITTEN KUN JA JOS SARJA ON OSANOTTAJAMÄÄRÄLTÄÄN JOSKUS
ESIM 50 KUSKIA.

T:MARKO
« Viimeksi muokattu: 03.09.19 - klo: 16.38 kirjoittanut Mönkkiinen »

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3903 : 03.09.19 - klo: 16.58 »
viiskytä kuskia... no en ole elossa silloin, mutta ei paljon  kukaan  muukaan.. end of conversation...

säännöt vuodelta ??
Mitä noihin sääntöihin tulee, mielestäni esim. seuraava voisi olla lähtökohta:

- Auton mittakaava 1:8 tai 1:7 (polttomottorikäyttöinen)
- Kumirenkaat
- Renkaat peittävä, GT-tyyppinen realistinen kori ja siihen tarkoitettu siipi
- RTR-paketin mukainen moottori + pakoputkisto
- Vaihtoehtoisesti etsitään porukalla "budjettiluokan" .28/.21-koneita ja niihin sopivia pillejä esim. 2-3 kpl, joilla saa ajaa. Budjettiluokka ei tarkoita osmon spiidejä tms.
- Autoon saa vaihtaa muita osia mielensä mukaan, kunhan ne ovat ko. autoon alunperin tarkoitettuja.
- Pyritään välttämään rinnakkaisia luokkia, itse en kannata täysin avointa luokkaa, mielummin sellaiset säännöt, että ne vapaaluokan autot saadaan samaan kisaan.

Kisaformaatti voisi alustavasti olla se, jolla viikonloppuna ajettiin? Kokonaiskisaan laskettaisiin esim. 3 parasta sijoitusta neljästä kisasta

PEITSAMON SÄÄNTÖEHDOTUS vuodelta 2008.. Ovatko nämä säännöt nyt siis voimassa ??

Hyvä, keskustelu on saatu takaisin uomiinsa.

Olen HVoltagen kanssa samaa mieltä siitä, että ns. työryhmä pitää perustaa. Jos ei tule suurempia vastaväitteitä, voin toimia tuon ryhmän "koordinaattorina", eli kerätä ajatuksia ja ideoita yhteen paikkaan ja toisaalta pitää "sääntöjä" yllä.

Kaikki halukkaat ikään, sukupuoleen tai automerkkiin katsomatta, ovat lämpimästi tervetulleita tulevan GT Touring-luokan kehittämiseen ja myöhemmin myös mahdollisiin käytännön järjestelyihin. Ilmoittakaa halukkuudestanne osallistua minulle YV:nä tai sähköpostilla osoitteseen pekka.kuronen(ät)elisanet.fi. Ilmoittautuminen ei luonnollisestikaan velvoita mihinkään, aktiivista osallistumista ja avointa suhtautumista peräänkuulutetaan. Tämän työryhmän tehtävänä on sopia luokan säännöt, kisaformaatti ja -ajankohdat, huolehtia asiallisesta ja riittävästä tiedottamisesta sekä olla aktiivisesti auttamassa ajajia mukaan lajin/luokan pariin.

Kisoja tullaan GT Touring-sarjassa järjestämään ensi kesänä (mahdollisuuksien ja säiden salliessa kenties vielä tänä syksynäkin). Alustavassa suunnitelmassa on 3-4 kisaa. Yhteistyökumppaneita on jo alustavasti lupautunut mukaan kisoihin. Pitäisin erittäin tervetulleena ajatusta, että kisoja ajettaisiin myös muualla, kuin Tattarisuon radalla.

Ehdotan edelleen, että nuo aiemmat sääntö draftit toimisivat lähtökohtana jatkokeskustelulle, toki kaikki mielipiteet pyritään huomioimaan, joskin lopputulos on aina jonkin sortin kompromissi. Ohessa vielä nuo alustavat säännöt:

- Auton mittakaava 1:8 tai 1:7 (polttomottorikäyttöinen)
- Kumirenkaat
- Renkaat peittävä, GT-tyyppinen realistinen kori ja siihen tarkoitettu siipi
- GT-autopaketin mukainen moottori / vaihtoehtoisesti mikä tahansa .28 tai sitä pienempi moottori, kun se asennetaan muuhun, kuin valmiiseen GT-autoon. Pakoputki vapaa.
- Polttoainejärjestelmän koko max. 150 ml
- Autossa tulee olla toimiva jarru
- Muuten auton ja moottorin virittäminen ja osien vaihto / rakentaminen vapaa.

EDIT: Sääntöehdotelma on tässä vaiheessa todellakin vain ehdotelma, joka koskee kautta 2009. Tulevan kauden alkuun on vielä reilusti aikaa, joten pohditaan asiaa kaikessa rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 03.09.19 - klo: 17.19 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
3E= Emanon Electric Experience

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3904 : 03.09.19 - klo: 17.02 »
samaa mieltä että säännöt ollu jo vuosia eikä täs tarvita muuta

325 - 360 mm wb 1:8

.21 moottori tai RTR/pullstart

max 150ml tankki

renkaat peittävä kori, mielellään koppiauto (ei ns Lola tyyppinen)

keppiveto

kumirenkaat (17mm hex)

tarviiko muuta ?
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3905 : 03.09.19 - klo: 17.07 »
sääntöä vuodelta 2008:
Tässä jo jonkun aikaa vierestä lukeneena tästä GT autoilusta ja itsekkin siitä kiinnostuneen nyt kun ruvetaan puhumaan enemmän GT autoilusta kuin jostakin mallimerkkisarjasta. Itsellä kun on noita kauden kaksi ajettuja laatu krossareita joista moisia värkkejä saisi rakenneltua. Tässä jo aikaisemmin muiden toimesta monta hyvää sääntöehdotusta ja ohessa omat ajatukseni.

Tuohon moottori asiaan on mielestäni helpoin lähestyä siten että...
...ostohinta ei saa ylittää tiettyä summaa.
...moottori pitää olla suomesta yleisesti saatavilla. (Hankitapaikka kuitenkin vapaa)
...hinta on kaikkien nähtävillä. (Internet)
...moottoria ei saa muokata työstämällä tai vaihtamalla toisesta muun mallisesta moottorista osia. (Poislukien esim: laakerit)
...autosarjan mukana tullut RTR moottori on sallittu.

Se että mikä tuo raja ostohinnalle olisi niin katsoin että alle 180€ löytyi pikavilkaisulla 16 moottoriehdokasta viideltä eri kauppiaalta hintavälillä 99-179€. Tuo 180€ on ilmeisesti hyvin lähellä "K-marketin" RTR moottorin hankintahintaa.

Se mitä tuohon virittämiseen tulee niin en usko että kukaan saa kovinkaan suurta etua vaikka se saisi olla vapaata, kunhan virittäminen ei ole ristiriidassa muiden sääntöjen kanssa. Polttoainejärj. maksimikoko kuitenkin vaikka tuo 150cc joka on ilmeisesti vakiona tuossa IGT2 autossa.

Yksi tärkeä sääntöjuttu olisi mielestäni se että sallittaisiin vain rajattu määrä rengaskierroksia per kisapäivä. Vielä parempi jos se olisi yksityyppinen (En ole mitään tuntumaa kuinka paljon ne kuluvat näissä). Renkaat kuitenkin ovat se suurin yksittäinen menoerä. Rengas on kuitenkin se jolla saadaan tasapäistettyä eroja.

peitsamon sääntöehdotus vuodelta 2008   Ovatko nämä säännöt nyt voimassa ??

Hyvä, keskustelu on saatu takaisin uomiinsa.

Olen HVoltagen kanssa samaa mieltä siitä, että ns. työryhmä pitää perustaa. Jos ei tule suurempia vastaväitteitä, voin toimia tuon ryhmän "koordinaattorina", eli kerätä ajatuksia ja ideoita yhteen paikkaan ja toisaalta pitää "sääntöjä" yllä.

Kaikki halukkaat ikään, sukupuoleen tai automerkkiin katsomatta, ovat lämpimästi tervetulleita tulevan GT Touring-luokan kehittämiseen ja myöhemmin myös mahdollisiin käytännön järjestelyihin. Ilmoittakaa halukkuudestanne osallistua minulle YV:nä tai sähköpostilla osoitteseen pekka.kuronen(ät)elisanet.fi. Ilmoittautuminen ei luonnollisestikaan velvoita mihinkään, aktiivista osallistumista ja avointa suhtautumista peräänkuulutetaan. Tämän työryhmän tehtävänä on sopia luokan säännöt, kisaformaatti ja -ajankohdat, huolehtia asiallisesta ja riittävästä tiedottamisesta sekä olla aktiivisesti auttamassa ajajia mukaan lajin/luokan pariin.

Kisoja tullaan GT Touring-sarjassa järjestämään ensi kesänä (mahdollisuuksien ja säiden salliessa kenties vielä tänä syksynäkin). Alustavassa suunnitelmassa on 3-4 kisaa. Yhteistyökumppaneita on jo alustavasti lupautunut mukaan kisoihin. Pitäisin erittäin tervetulleena ajatusta, että kisoja ajettaisiin myös muualla, kuin Tattarisuon radalla.

Ehdotan edelleen, että nuo aiemmat sääntö draftit toimisivat lähtökohtana jatkokeskustelulle, toki kaikki mielipiteet pyritään huomioimaan, joskin lopputulos on aina jonkin sortin kompromissi. Ohessa vielä nuo alustavat säännöt:

- Auton mittakaava 1:8 tai 1:7 (polttomottorikäyttöinen)
- Kumirenkaat
- Renkaat peittävä, GT-tyyppinen realistinen kori ja siihen tarkoitettu siipi
- GT-autopaketin mukainen moottori / vaihtoehtoisesti mikä tahansa .28 tai sitä pienempi moottori, kun se asennetaan muuhun, kuin valmiiseen GT-autoon. Pakoputki vapaa.
- Polttoainejärjestelmän koko max. 150 ml
- Autossa tulee olla toimiva jarru
- Muuten auton ja moottorin virittäminen ja osien vaihto / rakentaminen vapaa.

EDIT: Sääntöehdotelma on tässä vaiheessa todellakin vain ehdotelma, joka koskee kautta 2009. Tulevan kauden alkuun on vielä reilusti aikaa, joten pohditaan asiaa kaikessa rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 03.09.19 - klo: 17.15 kirjoittanut RadDaddy »
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
3E= Emanon Electric Experience

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3906 : 03.09.19 - klo: 17.16 »
mika,juuri noin tota just tarkoitan,kuten kirjoitit.
sarja on 1:8 autoille.
(ei mitään 1:7 autoja sekaan)voi voi
piti jonkun jo taas vängätä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3907 : 03.09.19 - klo: 17.18 »
ei mua haittaa vaikka olis 400€ O.S .21

nää sääntelyt oli lähinnä silloin kun tekniikka ei kestäny ja vaihteet paukku, piti saada autot kestämään suoraan paketista radalle

nykyään on 1:8 rata tyyppinen paloilla oleva vaihde joka autossa niin kestää

lisäsin tuon RTR moottorin tuohon jottei se estä mukaanpääsyä, kaikissa malleissa ei ole moottoripukkeja joten moottorin vaihto ei ole ihan suoraviivaista aloittelijalle
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3908 : 03.09.19 - klo: 17.20 »
Itsekin olen sitä mieltä että kaikki turha sääntöhäsläys vaan pois. On nimittäin vuosien saatossa tullut huomattua, että jos meininki on liian "vakavaa" ja sääntöorientoitunutta, niin se kyllä karsii porukkaa pois aikalailla. Eli rennolla kerhokisameiningillä hoidetaan hommat, niin saadaan paljon jengiä lauteille :azn:
Don´t Stop For Nothing Its 1/8 Nitro On Road Or Nothing !!!!!

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3909 : 03.09.19 - klo: 17.27 »
piti jonkun jo taas vängätä.... jos huomasit, nuo olivat vuoden 2008 sääntöjä. ei minun vänkäämistä,
yritän vaan saada framille mustaa valkoisella siitä mitä säännöissä aikanaan päätettiin. vuonna 2008
'harrastin täysin muita lajeja kuin rc autoja..
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
3E= Emanon Electric Experience

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3910 : 03.09.19 - klo: 17.44 »
ok.tarkoitin tota 1:7 kokoluokan(sorry joo huomasin ei sun texti)
auton tarjoamista sekaan.
jep ja jokainen pistäköön valuuttaa jonoon mielensä mukaan
kalustohankinnoissa.kuten aikaisemmin on jo todettu ei se huippukallis moottori
kuitenkaan tee autuaammaksi
kuin esim reilusti halvempi.

T:MARKO
« Viimeksi muokattu: 03.09.19 - klo: 17.47 kirjoittanut Mönkkiinen »

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3911 : 03.09.19 - klo: 19.18 »
Hong nor dm-one on 1/7 kokoinen jos en nyt ihan väärin muista
Iskarit olivat pushrod tyyliä ja melko moni niillä ajeli myös
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3912 : 03.09.19 - klo: 20.09 »
Hong nor dm-one on 1/7 kokoinen jos en nyt ihan väärin muista
Iskarit olivat pushrod tyyliä ja melko moni niillä ajeli myös
Jerzi

se sallittiin mutta aika nopeesti porukat siirty tuosta dm-one specciin joka oli 325mm 1:8 ja siinä pushrodit oli vaan edessä jotka aika nopeesti siinäkin taisi vaihtua kuskeilla iskarit perinteiseen. tuskinpa noita täyspitkiä enää juuri kellään on
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3913 : 03.09.19 - klo: 20.30 »
mitä tohon kisaamiseen tulee omalta kohdaltani niin mielelläni mukana jos jotain (kerho)kisoja tulee, mutta kyllä nyt ihan lähden ensimmäisenä siitä samalla tavalla kuin krossipuolellakin - josta en missään nimessä ole siirtymässä pois - että ajetaan nyt ensin ja katsotaan sitten miltä homma tuntuu. kalusto ei ole tiptop ja saa riittää alkuvaiheessa tuohon tunnelmointiin radalla ja radan varressa, jos homma rokkaa ja kisoja tulee niin mietitään sitten lisää. ehkä Hyvinkäällä ja Tattiksella, ja helpointa olisi jos vois tulla mopolla auto repussa mutta se ei taida onnistua samalla tavalla ikävä kyllä kuin e-krossissa, paitsi jos porukat lainaa starttikamoja ja nitroa sen verran maksua vastaan :)

liittyen siis hieman tuohon ratapuolen kyselyyn by Mr. Niiranen
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3914 : 04.09.19 - klo: 21.05 »
paitsi jos porukat lainaa starttikamoja ja nitroa sen verran maksua vastaan :)

Joo, kyllä sitä aina sen verran jeesataan, jos samaan aikaan ratalla ollaan, että saat pannun tulille ja kiesin ratalle. Eli nitroa ja starttiboksia on yleensä mukana, kun nitrovehkeitä lähetään ulkoiluttamaan :azn:
Don´t Stop For Nothing Its 1/8 Nitro On Road Or Nothing !!!!!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3915 : 04.09.19 - klo: 21.46 »
paitsi jos porukat lainaa starttikamoja ja nitroa sen verran maksua vastaan :)

Joo, kyllä sitä aina sen verran jeesataan, jos samaan aikaan ratalla ollaan, että saat pannun tulille ja kiesin ratalle. Eli nitroa ja starttiboksia on yleensä mukana, kun nitrovehkeitä lähetään ulkoiluttamaan :azn:

Hieno homma! Ja kyllähän minäkin yleensä autolla kuljen. Täytyy synkata ajoja!
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3916 : 05.09.19 - klo: 22.59 »
Mun gt auto build edistyy, koriksi tulee jotain tän näköstä AMG mersua IGT1 rungon päälle, jossa IGW008 vaihde ja mp9 nivelvetarit kuten aikoinaankin. Pohjalevy pitää uusia ja tilalle 4mm pohjalevy idästä. Muuten mennään vakiolla aika pitkälle toistaseks eli lussu peli, ei mikään rataohjus. Saatan vielä tosin laittaa ne mp9/gt3 4deg caster palat, se vois olla järkevä lisä.

« Viimeksi muokattu: 05.09.19 - klo: 23.12 kirjoittanut mikari »
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3917 : 10.09.19 - klo: 21.33 »
Moro,
jos tekee gt8 autoon sinitarradiffin eteen, niin onko diffi sitä myöten sitten "valmis"?
Kun diffihän kuumenee ajon aikana, niin sulaako se sinitarra sinne diffin sisään kokonaan, osittain tai jotain?
Don´t Stop For Nothing Its 1/8 Nitro On Road Or Nothing !!!!!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3918 : 11.09.19 - klo: 22.28 »
En kyl osaa sanoa..

Pari kuvaa omasta buildista.. tosiaan nuo 4deg caster palat istuvat heittämällä. Vähän tämmönen budjettimalli tämä.






Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3919 : 14.09.19 - klo: 16.44 »
Nyt on starttiboksi ja sain potkastua käyntiin, hyvinhä se pelas, oli mainiota vetää driftiä noilla 4 asteen caster paloilla. korikin tuli Italiasta, pääsee vielä maalaushommiin ennen talvea. sitte tuleekin pitkä odottelu kevääseen jos sää pysyy yhtä sateisena kuin nyt. Mut nou hätä nyt on GT remake tallissa, lähes samanlainen ku 2007 PM lehdessä esitelty. Pannun voi sit toki vaihtaa jos aletaan ajaa tosissaan.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3920 : 15.09.19 - klo: 20.34 »
Rc techissä on juttua Sweepin uusista GT renkaista ja muista

Lainaus
GT: Our original GT tires debut on Sep/2010. larger in diameter. later we debut GT EXP as well which is Hybrid rubber.
GT2: Debut on early 2018, smaller diameter, low profile tires. Hybrid rubber. (recommended for natural asphalt)
GTR2: Debut on late 2018, same as GT2, Pro compounds Hybrid rubber. (recommended for sealed asphalt)
More information coming!

Lainaus
SweepRacingUSA's AvatarSweepRacingUSA , 05-17-2019 12:37 PM
<#GTR2 Tires tip> #GT8
1: Because of the ultra low profile shape of the tire, you may experience Steering gains 1st time when you mounted, please do not de-tune your front end to understeer, this can be resulting in excess heat on front tires.
2: if you found any cracks starting of cracks on the outside bead (where the rubber meet wheel) drop of CA glue is needed. otherwise, that can continue cracks to shorten the tires life span. This crack starts from understeer GT8 machines.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3921 : tänään kello 10:58 »
Rc techissä on juttua Sweepin uusista GT renkaista ja muista

Lainaus
GT: Our original GT tires debut on Sep/2010. larger in diameter. later we debut GT EXP as well which is Hybrid rubber.
GT2: Debut on early 2018, smaller diameter, low profile tires. Hybrid rubber. (recommended for natural asphalt)
GTR2: Debut on late 2018, same as GT2, Pro compounds Hybrid rubber. (recommended for sealed asphalt)
More information coming!

Lainaus
SweepRacingUSA's AvatarSweepRacingUSA , 05-17-2019 12:37 PM
<#GTR2 Tires tip> #GT8
1: Because of the ultra low profile shape of the tire, you may experience Steering gains 1st time when you mounted, please do not de-tune your front end to understeer, this can be resulting in excess heat on front tires.
2: if you found any cracks starting of cracks on the outside bead (where the rubber meet wheel) drop of CA glue is needed. otherwise, that can continue cracks to shorten the tires life span. This crack starts from understeer GT8 machines.
Mika, mulla on Sweep GT2 renkaita varastossa jos haluat vielä testata... meilaa
KONTAKTI:  VATANENJ@Gmail.Com
3E= Emanon Electric Experience