Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 911593 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3930 : 24.09.19 - klo: 11.43 »
Meinaatkos itse ajaa gt8 luokkaa ensi kesänä??
Jerzi
Mulla on tuossa hyllyssä 2kpl VELOX V8 autoa ja yksi velox V8E ajovalmiina sekä "euroopan toiseksi nopein " GT8 eli GI*MAR GTz8,ehkä olen  oikeutettu osallistumaan GT8 luokan keskusteluun. Ender on puuhaamassa Serpent GT8 tiimiä, minä puuhaan omiani, ajattelin vain että en satsaa turhan takia, jos ihan hapoille menee tämä "keskustelu"
Kyllä niihin kolmeen autoon löytyy kuski, siitä olen varma, ihan samalla tavalla kuin kesällä sähkö ratakasiin (Kimi) ja kymppi nitroturistiin (Tume)
« Viimeksi muokattu: 09.10.19 - klo: 15.57 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3931 : 24.09.19 - klo: 12.07 »
No olisit vastannut minun kysymykseen..?
Meinaatko itse ajaa GT8 luokkaa vai ei.?
Jos Rodderi menee ajelemaan olkoon reeniä tai jos kisoja saadaan niin mää menen hänen mekkariksi, miten sinä??
Se ei riitä että näpytellään gt8näppisrallia....
Ja voi jumalauta sinulla on kasa autoja😂😂😂
Minäkin lainasin kaverille koslan jotta pääsee vintage luokkaan ajelemaan mutta ei se ole niin iso uutinen että täällä pitäisi asiasta kehua. Vai pitäiskö oikein ottaa tiimikuvan ja levittää ympäri maailman.
Eiks se riitä Jukka että sulla on oma kohta mihin voit tyrkätä näitä sinun kirjoituksia.
Teet mielestäni enemmän hallaa kuin positiivista tälle lajille.
Jerzi
PS olen Jerry sulle, sää olet minun mustallalistalla miten saat minua kutsua. Eli Jerry vaan😉😉
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3932 : 24.09.19 - klo: 12.43 »
No olisit vastannut minun kysymykseen..?
Meinaatko itse ajaa GT8 luokkaa vai ei.?
Jos Rodderi menee ajelemaan olkoon reeniä tai jos kisoja saadaan niin mää menen hänen mekkariksi, miten sinä??
Se ei riitä että näpytellään gt8näppisrallia....
Ja voi jumalauta sinulla on kasa autoja😂😂😂
Minäkin lainasin kaverille koslan jotta pääsee vintage luokkaan ajelemaan mutta ei se ole niin iso uutinen että täällä pitäisi asiasta kehua. Vai pitäiskö oikein ottaa tiimikuvan ja levittää ympäri maailman.
Eiks se riitä Jukka että sulla on oma kohta mihin voit tyrkätä näitä sinun kirjoituksia.
Teet mielestäni enemmän hallaa kuin positiivista tälle lajille.
Jerzi
PS olen Jerry sulle, sää olet minun mustallalistalla miten saat minua kutsua. Eli Jerry vaan😉😉

Jerry, Ylläpidon kanssa ollaan tehty diili jossa sain "Nitropaimen" nickin taas käyttöön, Sovittiin että käytän sitä täällä "keskusteluun", Maksettu SHEPHERD kauppiasosio on vain Bisnes tiedotuksille, joten näin mennään. Siihen ei sinun "moderaattori touhut" vaikuta, koetetaan vaan olla ärsyttämättä toisiamme, ettei paukahda taas banni kummallekin  ja.. kaikki nuo autot,pari F1 shepherdiä mukaanluetuna on n.k. demoautoja, jotka ei ole tarkoitettu myyntiin vaan levittämään "nitrokisaamisen hyvää sanomaa" eri kuskien ajamana ja varikkoesittelyyn tutkiskeltavaksi. se on sitä PROMOTIOTA mitä tämä GT8 luokkakin tarvitsee... Nitro ratakasista saadun hyvän esimerkin mukaisesti. Ja, by the way. sinä olet mustalla listala RadDaddy nickille, et Nitropaimen nickille että iisisti vaan Jerry, ja "sivistyneesti"...
« Viimeksi muokattu: 24.09.19 - klo: 13.23 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3933 : 24.09.19 - klo: 15.15 »
Näiden kirjoitusten jälkeen kierrän luokan kaukaa...

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3934 : 24.09.19 - klo: 15.20 »
Näiden kirjoitusten jälkeen kierrän luokan kaukaa...

Hmm... Miksi? Mun päätöksiin en nämä kirjoitukset ainakaan vaikuta pätkääkään.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3935 : 24.09.19 - klo: 15.36 »
Näiden kirjoitusten jälkeen kierrän luokan kaukaa...

Hmm... Miksi? Mun päätöksiin en nämä kirjoitukset ainakaan vaikuta pätkääkään.

Nimenomaan. Ei näillä kirjoituksilla ajamiseen ole merkitystä. Sitten ajetaan kun kausi taas alkaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3936 : 24.09.19 - klo: 15.45 »
Näiden kirjoitusten jälkeen kierrän luokan kaukaa...

Hmm... Miksi? Mun päätöksiin en nämä kirjoitukset ainakaan vaikuta pätkääkään.

Nimenomaan. Ei näillä kirjoituksilla ajamiseen ole merkitystä. Sitten ajetaan kun kausi taas alkaa.

vanha totuus: "When the flag drops, bullshit stops..."
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3937 : 24.09.19 - klo: 15.50 »
näin on.

Toi uus BMT keppiveto on kyl hienon näköinen auto!
http://bmt-team.com/18-gt-bmt-801gt-pro/
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3938 : 06.10.19 - klo: 19.32 »
IGW008 aski vihdoin asennettuna ja savut otettu. Periaatteessa nyt ready-to-track.





Huvittavaa että nää osat mitä ois tarvinnu kisaamiseen 2007 on nyt autossa ja kohta 2020. Eli paloilla toimiva aski joka kestää race moottorit ja 4 asteen caster palat ohjaukseen. Toisaalta muuten auto on sama.
« Viimeksi muokattu: 06.10.19 - klo: 19.45 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3939 : 06.10.19 - klo: 22.56 »
Mistä ostit noi 4-asteen caster palat ja mitä maksoivat?
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3940 : 06.10.19 - klo: 23.01 »
Täältä

https://www.rcjkl.fi/rc-varaosat/front-hub-carrier-set-inferno-gt3-4deg-aluminium.html?search_query=IGW061&results=1

Ei tule japanista suoraan tilattuna juuri halvemmaksi, luulisin, koska tullit ja muut.

IGT1/GT2 tarvitsevat mp9 olkatapit/ruuvit ja pallolinkit joilla menee suoraan kiinni, mp9 manuaalista löytyy osanumerot.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3941 : 09.10.19 - klo: 14.59 »
Päivän kysymys.
Kuinka moni teistä haluaa ajella foami renkailla??
Sen verta helpota vastausta että jos olis myös valmiiksi liimatut ja sorvatutkin vielä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3942 : 09.10.19 - klo: 15.56 »
GT8 luokan puuhamies kyselee renkaista, tsekkaa tämä ennenkuin vastaat..http://rc10.fi/index.php?topic=107540.0
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3943 : 09.10.19 - klo: 21.33 »
GT8 luokan puuhamies kyselee renkaista, tsekkaa tämä ennenkuin vastaat..http://rc10.fi/index.php?topic=107540.0

Kyllä nyt on menoa kalsareissa😅😅😅
Päivän paras (Sorry, olin sarkastinen) uutinen kylläkin..😉😉
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3944 : 11.10.19 - klo: 09.58 »
GT8 luokan puuhamies kyselee renkaista, tsekkaa tämä ennenkuin vastaat..http://rc10.fi/index.php?topic=107540.0

Kyllä nyt on menoa kalsareissa😅😅😅
Päivän paras (Sorry, olin sarkastinen) uutinen kylläkin..😉😉
Jerzi
https://www.hs.fi/nyt/art-2000002889978.html
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3945 : 11.10.19 - klo: 10.05 »
GT8 luokan puuhamies kyselee renkaista, tsekkaa tämä ennenkuin vastaat..http://rc10.fi/index.php?topic=107540.0

Kyllä nyt on menoa kalsareissa😅😅😅
Päivän paras (Sorry, olin sarkastinen) uutinen kylläkin..😉😉
Jerzi
https://www.hs.fi/nyt/art-2000002889978.html

Sorry, en ole tilaaja joten tää juttu menee minulta ohi. Olikos siellä jotain juttua fuomirenkaista jota gt8 lajissa ensikauden kisoissa tullaan käyttämään 😂😂😂
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3946 : 11.10.19 - klo: 10.23 »
GT8 luokan puuhamies kyselee renkaista, tsekkaa tämä ennenkuin vastaat..http://rc10.fi/index.php?topic=107540.0

Kyllä nyt on menoa kalsareissa😅😅😅
Päivän paras (Sorry, olin sarkastinen) uutinen kylläkin..😉😉
Jerzi
https://www.hs.fi/nyt/art-2000002889978.html

Sorry, en ole tilaaja joten tää juttu menee minulta ohi. Olikos siellä jotain juttua fuomirenkaista jota gt8 lajissa ensikauden kisoissa tullaan käyttämään 😂😂😂
Jerzi
"Sarkasmia ei ymmärretä netissä eikä juuri muuallakaan – tutkija selittää, miksi
Sarkasmia tutkiva Henri Olkoniemi on huomannut tutkimuksissaan, että terveet aikuiset ihmisetkään eivät ymmärrä sarkasmia."
J.K...Ajattelitko tosiaan että Hesarissa on juttua pikkuautojen rengasmateriaalista  (Sarkasmia)...
« Viimeksi muokattu: 11.10.19 - klo: 11.21 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Protoform uusi GT8 kori
« Vastaus #3948 : 18.10.19 - klo: 23.03 »
 Ihan toista kuin nuo kiinan pullukka kopat, aika lailla vaikutteita Ford GT40 autosta
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3949 : 23.10.19 - klo: 22.55 »
ei huono!

JQ gt konversiosta juttua ja osien pre-order!
https://www.rctech.net/forum/showpost.php?p=15532219&postcount=18
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3950 : 12.11.19 - klo: 11.55 »
IFMAR
 ·
https://www.facebook.com/2020ifmargtworlds-355372168439126/
The first IFMAR GT Worlds is only 2 months away. We have a lot of drivers showing interest in this event, but not ALL of you have contacted your bloc yet. ALL entrees have to go thru the blocs. So please check with your contact in EFRA, FEMCA, FAMAR or ROAR. Only the blocs can make your entry official and making your entry on the track is not possible. Everything needs to be arranged by the end of this month, so the organizer can prepare pit spaces, badges, fuel and tires etc

Terveisiä niille jotka viis veisaavat Efrasta, Ifmarista tai AKK:sta... ja yleensä mistään järjestäytyneestä harrastustoiminnasta...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3951 : 12.11.19 - klo: 12.38 »
Ei kai tuosta haittaa ole jos haluavat ajaa titteleistä?

Kun täällä "luokkaa" ehkä ajaa kourallinen jätkiä ei paljoa sääntöjä tarvita. Porukalla, joka toivottavasti kokoontuu muutaman kerran kesällä ja hakee hupia voi olla hieman kirjavampikin kalusto. Vaikka suurin osa taitaakin kuulua AKK:n alaiseen seuraan.

Tietenkin autot ovat jotakuinkin kv. sääntöjen mukaisia, mutta sääntöperusteilla ei ole järkeä sulkea ketään pois porukasta varsinkaan ennen kun ollaan ajettu kertaakaan.

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3952 : 12.11.19 - klo: 14.08 »
Ei kai tuosta haittaa ole jos haluavat ajaa titteleistä?

Kun täällä "luokkaa" ehkä ajaa kourallinen jätkiä ei paljoa sääntöjä tarvita. Porukalla, joka toivottavasti kokoontuu muutaman kerran kesällä ja hakee hupia voi olla hieman kirjavampikin kalusto. Vaikka suurin osa taitaakin kuulua AKK:n alaiseen seuraan.

Tietenkin autot ovat jotakuinkin kv. sääntöjen mukaisia, mutta sääntöperusteilla ei ole järkeä sulkea ketään pois porukasta varsinkaan ennen kun ollaan ajettu kertaakaan.
Onhan luokkaa ajettu vuosien saatossa paljonkin johonkin vuoteen 2012-2014 mutta kannattais analysoida että mikä tappoi innostuksen...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3953 : 12.11.19 - klo: 15.50 »
Onhan luokkaa ajettu vuosien saatossa paljonkin johonkin vuoteen 2012-2014 mutta kannattais analysoida että mikä tappoi innostuksen...

Olisiko syy ihan vaan turhan tiukoiksi vedetyissä säännöissä. Tai porukka kyllästyi kuivaamaan rataa?
Nämä kaksi oli esillä aikanaan kun luokka teki kuolemaa.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3954 : 12.11.19 - klo: 23.21 »

Kun täällä "luokkaa" ehkä ajaa kourallinen jätkiä ei paljoa sääntöjä tarvita. Porukalla, joka toivottavasti kokoontuu muutaman kerran kesällä ja hakee hupia voi olla hieman kirjavampikin kalusto. Vaikka suurin osa taitaakin kuulua AKK:n alaiseen seuraan.

Tietenkin autot ovat jotakuinkin kv. sääntöjen mukaisia, mutta sääntöperusteilla ei ole järkeä sulkea ketään pois porukasta varsinkaan ennen kun ollaan ajettu kertaakaan.

Itsekin odotan tätä. Kerta tai pari riittää oikein hyvin :) ja kalusto ei niin tarkkaa kunhan on mukana. Vähän niinku vintagessakin.

Onhan luokkaa ajettu vuosien saatossa paljonkin johonkin vuoteen 2012-2014 mutta kannattais analysoida että mikä tappoi innostuksen...

Olisiko syy ihan vaan turhan tiukoiksi vedetyissä säännöissä. Tai porukka kyllästyi kuivaamaan rataa?
Nämä kaksi oli esillä aikanaan kun luokka teki kuolemaa.

Näin se taitaa aika pitkälle olla.





Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3955 : 13.11.19 - klo: 10.01 »
Onhan luokkaa ajettu vuosien saatossa paljonkin johonkin vuoteen 2012-2014 mutta kannattais analysoida että mikä tappoi innostuksen...

Olisiko syy ihan vaan turhan tiukoiksi vedetyissä säännöissä. Tai porukka kyllästyi kuivaamaan rataa?
Nämä kaksi oli esillä aikanaan kun luokka teki kuolemaa.
liian tiukaksi vedetyt säännöt... ei kai nyt sentään...
« Viimeksi muokattu: 25.11.19 - klo: 11.15 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
IFMAR GT8 SÄÄNNÖT 2020 MM KISAAN.
« Vastaus #3956 : 25.11.19 - klo: 11.19 »
Nämä säännöt elävät koko ajan.. jos suomalaisilta luokan kuskeilta kysytään, niin vastaus olisi varmaan:
UNOHTAKAA KOKO SÄÄNTÖ HÖPÖTYS, KUNHAN AJETAAN.

No, tässä on kuitenkin siinä kisassa käytettävät säännöt -selvitysten kanssa...

http://www.2020ifmargtworlds.com/Rules_c_18.html
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3957 : 25.11.19 - klo: 12.03 »
Ender, Rodderi ja Mika R, räddi tarkoittaa nyt teitä. Vai olikos teitä 4 jo kasassa??
Laittakaa nyt pojat autot sääntöjen mukaan kuin lähette seuraavan kerran radalle tai ne hylätään sääntörikkomuksen takia😂😂
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3958 : 25.11.19 - klo: 17.28 »
Ender, Rodderi ja Mika R, räddi tarkoittaa nyt teitä. Vai olikos teitä 4 jo kasassa??
Laittakaa nyt pojat autot sääntöjen mukaan kuin lähette seuraavan kerran radalle tai ne hylätään sääntörikkomuksen takia😂😂
Jerzi
jerry, minua ei kiinosta onko autot säännön mukaisia, kunhan eivät mene munaamaan kansainvvälisiin kisoihin.
Onneksi rata nitrokasissa ja touring kympissä ei ilmene vastaavaa sooloilua, yhteiset-hyväksytyt säännöt kelpaavat niissä luokissa kisaaville
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #3959 : 25.11.19 - klo: 18.05 »
Jukka. Itse luulen että ne kyseiset autot ja tekniikka mikä näillä äijällä on niin ovat sääntöjen sisällä.
Tietysti päänvaivaa han se tuottaa sitten kuin nää 4 kaveria menee treenaa ja toisella on joka ei ole säännöissä.
Sitten kismittää oikein kunnolla.
Ja älä nyh sekoita muita luokkia tähän, se kuin on ihan turhaa...
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂