VIHTI miniland

Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 668604 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4080 : 27.08.20 - klo: 22.11 »
ensimmäiseksi pitäs poistaa kaikki luokat ja valita yksi jota ajetaan ja pulinat pois. sitten hommalla olis toivoa.
eihän siinä Tattiksen naapuriradallakaan ajeta kuin mikroautoilla.
Toki ymmärrän ettei tämä tietenkään mitenkään tule kysymykseen :D

Tämähän nyt on Nitron kohdalla toteutunut. Ratakasi on ainut luokka ja hyvä niin. Uudet radat sopivat tälle luokalle kaikesta parhaiten.

Viime kisassa 20 kilpailijaa ja 30 on ihan realistinen tavoite.

(Mikroautoilla on kyllä niilläkin useita eri luokkia vaikka auto on periaatteessa sama, mutta eri vakiomoottorit, vaihteelliset)

Nitron kohdalla joo  totetunut eli tp10 vaihtui c8:iin.
No ei se nyt isossa kuvassa hirveesti vaikuta muuta kuin että renkaita ei tarvii kaiket sorvaa.
10-15 vuotta sitten tp10 luokassa oli 20+ kuskia koska c8 ei ajettu lainkaan.

Sillisalaattia se on edelleen siellä radalla harjoituksissa ja harjoitukset on se millä jengi saadaan sit kisoihinkin.
Aika harva tulee suoraan kisaamaan. Ensin pitää ajaa ja harrastaa ja sitte kisoihin. Nyt kun se on sekamelskaa (en tarkoita ajovuoroja tms) vaan sitä että luokkia on niin vtusti, niin vähän veikkaan ettei oikein jaksa kiinnostaa sit kuitenkaan vaikka kisat oliskin näyttäny hienolta tai jotain.

Krossipuolella se yhteisöllisyys jossa kaikki ajaa samoilla vehkeillä tuo jatkuvuutta ja pysyvyyttä ja sitä kautta kisaajiakin sitten.

Toki toivon että se riittää että nyt on hienot radat. Sitä ei ole oikein ollut vuosiin. Ja sitten päälle yhteisöllisyyttä riittävästi.

kyllä niitä jamppoja nitro ratakasiin tulee, viime kisojen jälkeenkin tiedän että kolme uutta...

Hyvä.

Voi olla enemmänkin, sillä ratapenkoilla oli yleisöä katsomassa kisoja. Parhaimmillaan yleisöä viime viikonlopun kisoissa oli 16 katsojaa. Yleensä kun näissä kinkereissä ei ole ketään seuraamassa. Jos näistä nyt joku hommaisi vaikka kalustoa..  Ei sitä ikinä tiedä..

Toivotaan. Ja toki krossiratatilanne vantaalla ja hyvinkäällä saattaa vaikuttaa myös.
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4081 : 27.08.20 - klo: 22.58 »
olihan se tilanne aikaisemmin aika "haastava" muutama rata jolla huippukaverit ei oikeesti halunneet ajaa, foorumeilla jatkuvaa napinaa olosuhteista, joka ei voinut olla vaikuttanmatta potentiaaisiin tulijolihin, sekä jatkuva eipäs juupas vehtaamien GT8 luokan kohdalla. nyt on rata-asia kunnossa ja tämä GT8 sääntövääntökin laantunut, kun kaikki katseet kohdistuu nitro (ja patteri) ratakasiin. siihen vain resurssit vaan kohdistaen, niin potentiaaliset uudet kuskit ja myös nämä kaksi lajin supporttipuotia, joissa kilpailutoiminnan piristyminen on ilahduttavalla tavalla lisännyt aktiviteettia.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4082 : 28.08.20 - klo: 06.09 »
Ei tilanne krossipuolella ole ihan niin selkeä että olisi yksi luokka. M8, M8E, M2-10, M4-10 ja nämä ovat vakiintuneet kisaluokat. Siihen päälle corrit, truggyt, krossifemmat, eri kokoiset ralliautot ja mitä muuta vielä?

Viime viikonlopun katsojapäivä valikoitui meille lauantaille joten autoja ei nähty radalla ollenkaan joka oli harmi, ei olisi ensimmäinen kerta kun kipiniä syttyy johonkin luokkaan kisojen katsomisesta. Näin on käynyt aiemmin meidän tiimille ja niin tulee käymään jatkossakin.




Kylätason RC-kuski.

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4083 : 28.08.20 - klo: 11.00 »
Touring sähköluokat ovat meille luontevia kun  ne ajetaan matolla. mielestäni matolla ajettavat buggyt, ovat ne sitten sähkö tai nitro, ovat "keinotekoisia"
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4084 : 28.08.20 - klo: 11.16 »
Ei tilanne krossipuolella ole ihan niin selkeä että olisi yksi luokka. M8, M8E, M2-10, M4-10 ja nämä ovat vakiintuneet kisaluokat. Siihen päälle corrit, truggyt, krossifemmat, eri kokoiset ralliautot ja mitä muuta vielä?

Viime viikonlopun katsojapäivä valikoitui meille lauantaille joten autoja ei nähty radalla ollenkaan joka oli harmi, ei olisi ensimmäinen kerta kun kipiniä syttyy johonkin luokkaan kisojen katsomisesta. Näin on käynyt aiemmin meidän tiimille ja niin tulee käymään jatkossakin.

kymppi/corri ja kasit ei kierrä samaa rataa. selvä ero.
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4085 : 28.08.20 - klo: 13.16 »
mielenkiintoinen tieto  olisi: Onko kukaan OIKEESTI enää kiinnostunut GT8 luokan ajamisesta, vai laitanko GIMARin Ebayhyn ja unohdetaan koko juttu...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4086 : 28.08.20 - klo: 14.20 »
sori Jukka kiitos kun tarjosit mutta mä en ehdi.

syksyn kahinoissa on vielä lavangon krossikisa ja paljon muuta ei sitte enää ehdikään.

ja luulen että fokus on C8 autoissa vahvasti nitro puolella.

mun puolesta ebayhin.
« Viimeksi muokattu: 28.08.20 - klo: 15.21 kirjoittanut mikari »
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4087 : 28.08.20 - klo: 21.16 »
sori Jukka kiitos kun tarjosit mutta mä en ehdi.

syksyn kahinoissa on vielä lavangon krossikisa ja paljon muuta ei sitte enää ehdikään.

ja luulen että fokus on C8 autoissa vahvasti nitro puolella.

mun puolesta ebayhin.
hanki kunnon nitro ratakasi, mulla on kaksi demno velox v8 autoa, leivotaan niihin terävä motti ja hyvä diili, sulla on mun numero soittele niin  hierotaan homma valmiiksi, paaset vielä karkeloihin hyvinkäälle...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4088 : 28.08.20 - klo: 22.10 »
tänks mut lavangon jäähyväis kisa sama päivä

en tiedä viitinkö ostaa enää neljättä c8 :ia mut onhan noita krosseja ollu triplasti 😂
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4089 : 28.08.20 - klo: 22.31 »
ohimennen pohdiskelin vielä tätä rataluokka asiaa ja lajikirjoa
koska krossiradatkin (savi) on dedikoitu hyvin pitkälle joko 1:8 tai 1:10/corr baanoiksi niin sama onroadiin:

- hyvinkää: nitro 1/8 (ja 1/10)
- helsinki: bensa (ls-5 ja mini)
- kuusankoski: sähkö (1/10)

tuosta nyt putoaa jotain marginaali luokkia kuten gt ja 1/8 sähkö pois mutta onko niitä sitten? mitä väliä

ratojen profiloituminen voisi olla eduksi. toki saman voi tehdä kai ajopäivillä mutta säät voi tehdä siitä vähän epäreilun systeemin (suomen kesä ei ole pelkkää aurinkoa) sekä tämä ei mahdollista rataolosuhteiden kehittämistä maksimaalisesti kuhunkin lajiin otollisimpaan suuntaan. juuri näistä olosuhteistahan on lajien välillä ollut mielipide eroja ja jopa eripuraa.

« Viimeksi muokattu: 28.08.20 - klo: 22.47 kirjoittanut mikari »
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4090 : 28.08.20 - klo: 22.50 »
kyllä tattis on noista paras R8 nitro baana kunhan ympäristö ja tuo kontti siistitään...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4091 : 29.08.20 - klo: 06.32 »
Jos ajaa useampia luokkia niin tulee viikonloppuna kovin kiire kun pitää käydä kolmella eri radalla ajamassa...

Ihan oikeesti?

Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4092 : 29.08.20 - klo: 07.43 »
oikeesti tai leikisti

kyllä krossissa on parasta että kun meet radalle niin siellä jätkät vetää samoilla autoilla ja aina on hauskaa

ratapuolella ei voi olla niin varma ellei sovi ajoista ja siltikin tuntuu että on sotkemassa toisen neppiskilpailut hiekkalaatikolla helposti

mut ei nettikeslustelu mitään muuta, ole huoleti ☺️ eihän täällä enää edes ole ku muutama vanha hassu ukko, oikeet keskustelut käydään wassup ruhmissä nykyään. nuoremmat on siellä

Sitä paitsi toi useemman luokan ajaminen "koska mä voin" on surkea argumentti. Ehkä pitäs keskittää ja keskittyä jos meinataan saada kunnon kasvua. Heterogeenisuus on vain haitaksi.
« Viimeksi muokattu: 29.08.20 - klo: 08.05 kirjoittanut mikari »
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4093 : 29.08.20 - klo: 09.27 »
Okei, jos tiimissä toinen ajaa kesällä TSM:ää ja toinen stanua, niissä vauhtiero ulkonakin on melkoinen. Pitäiskö näillekkin nimetä joku nimikkorata missä ajettaisiin pelkällä stanulla ja toisella radalla virillä ettei kenellekkään mene vihreän palkokasvin siemen ylähengitystiehyeeseen nopeus eron takia?

Tuo on hieman karrikoidusti kirjoitettu mutta kun katsotaan asiaa isosta ikkunasta niin näin se tulisi menemään jos halutaan että jollain radalla on tietyn tyyppiset ja nopeuksiset autot. Pakkaa sekoittaa vielä kuskien taidot.
Kylätason RC-kuski.

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4094 : 29.08.20 - klo: 09.47 »
Ihan oikea huomio että täällä RC kymppifoorumilla ei "keskustele" muuta kuin ihan aloittelijat ja muutama vanha pieru, nekin lähinnä lämpimikseen, muun computer homman väliplana... tiedän myös syynkin mutta bannin uhan alaisena jätän laittamatta...
Tuolla kauppiasfoorumissakin on osioita joita on päivitetty viimeksi vuosia sitten. ei anna kovin hyvää kuvaa koko foorumista.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa micsa.fi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4095 : 29.08.20 - klo: 10.04 »
Lupasin itselleni pysyä erossa tästä keskustelusta, mutta kun ei malta. Tässä mun 5 cents:

Mitä tulee krossiin, niin onhan sielläkin luokkia vaikka millä mitalla kuten Koheltaja kirjoitti. Se oleellinen ero vaan on, että krossin kokonaiskuljettajamäärä on niin paljon isompi että kuskeja tuntuu riittävän useampaan luokkaan. Toki sielläkin kuskimäärät ovat tulleet alas, ja esim. SC-sarja pyörii aika pienellä kuskiporukalla ja myös Maastosarjan kisoissa on paljon vähemmän kuskeja kun aikaisemmin.

Ratapuolella olen samaa mieltä siitä, että luokkia on ollut kuskimäärään nähden liikaa. Osittain tämä ongelma on jo korjaantunut, kun nitroluokista kuskit keskittyy ratakasiin ja TP-10 ja GT-8 ovat kokeneet ”luonnollisen” kuoleman. Femmapuolella on kaksi luokkaa, mutta niille näyttäisi löytyvän omat kuskinsa ja ”ministereiden” määrä tuntuu vaan kasvavan. Sähkötouring on hieman eri tapaus, koska samoilla autoilla ajetaan sekä sisällä ja ulkona ja sarja on ylivuotinen. En siis heti keksi, mitä tuosta pitäisi ottaa pois.

Treenipäivinä radoilla näkyy mitä erilaisempaa kalustoa. Esim. torstaina tattiksella nähtiin

- LS5
- FG minejä
- Nitroratakasi
- Sähköratakasi
- Sähkötouring (sekä viri että porosähköillä)
- Mikan GT-10

Mielestäni tämä ei ole mikään ongelma, kunhan ajovuorot katsotaan auto/kuskiyhdistelmän vauhdin mukaan.

Aamen!
Tule ajamaan FinTrack Tour 2020 -sarjaa!

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4096 : 29.08.20 - klo: 10.36 »
komppaan micsaa kybällä. jos nyt jotakin haluaisi säätää niin erottelisi kumi ja foumi treenipäivät erikseen...
(Ja modeja patistaisin moderoimaan noita kauppiasosiota ja yhdistelemään näitä ratafoorumeita, nyt harsoilee vähän sinne/tänne)
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Shepherd Velox V8.2 | Kyosho IGT2
Xray T4 2014/2020

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4098 : 01.09.20 - klo: 09.04 »
laitoin tohon Kössin GT10:iin (FW06) GT8 vaihteen jouset, katsotaan jos sais vähän sekunteja pois kun pystyis vedättää ykkösellä pidempään. jos tänään illa tai huomenna ehtis kokasee radalla.
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4099 : 03.09.20 - klo: 15.16 »
laitoin tohon Kössin GT10:iin (FW06) GT8 vaihteen jouset, katsotaan jos sais vähän sekunteja pois kun pystyis vedättää ykkösellä pidempään. jos tänään illa tai huomenna ehtis kokasee radalla.

Sekunti lähti pois. Vielä kytkimen kimppuun 😎
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4100 : 03.09.20 - klo: 15.23 »
Sekunti lähti pois. Vielä kytkimen kimppuun 😎
En halua lannistaa sua mutta ota huomioon että rata on erilainen joka päivä. Eilen olin hinkannut sulle pitoa rataan foumeilla klo 11 lähtien ja lähdin pois juuri ennenkuin tulit radalle. Mun aikana rata nopeutui yli sekunnin vaikka en tehnyt mitään muutoksia autoon koko päivänä. Pito vaan paranee kun sillä ajaa yön jälkeen.

Kim

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4101 : 03.09.20 - klo: 15.48 »
selkeesti lähti kun vaihde vaihtoi kuten pitää 😍

pito oli sama ku aiemminkin, tänks
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4102 : 05.09.20 - klo: 09.05 »
Tältä auto näyttää putken ja korin vaihdon jälkeen. Kokeilen myös tollasta säädettävää 4D kytkintä (team solar) jos vielä ajokelejä riittää.







Poikakin 17v kävi testaa eikä ois saanu millään irti ratista ku viimeks käytiin radalla, hän ekaa kertaa koskaan 👍🏁
Nitropaimenelta ostettu käytetty Piccokin on pelannut jopa hämmästyttävän hyvin, tehoa riittää ja käy mainiosti.
« Viimeksi muokattu: 05.09.20 - klo: 09.19 kirjoittanut mikari »
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4103 : 11.09.20 - klo: 11.27 »
Nopealla testauksella toi Team Solar "4D" kytkin toimii mainiosti tähän keppivetoiseen kymppiautoon, johon normi TP10 kytkin on liian ärtsy, tämäkin on säädettävä ja sillä saa lisää punchia. Pitää kokeilla radalla lisää.

Serpent käyttää tästä myös nimitystä "adjustable GT clutch".



« Viimeksi muokattu: 11.09.20 - klo: 11.35 kirjoittanut mikari »
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4104 : 12.09.20 - klo: 12.00 »
Tähän keppivetoiseen Kyoshoon FW06 esim upealla AMG mersu korilla saa hong kongista hyviä päivityksiä autoon, jolla tehdä autosta ratakelpoinen kuten tuo kytkin ja Hipexin putkisto, alu kardaanit ja Kyosholta löytyy sopivat välitykset radalle 40/45 spur ja 22/27 pinionit. Omassa autossa on myös K vakaimet edessä ja takana sekä öljydiffit. Tp10 autoa helpompi ylläpitää, ei hihnoja eikä hankalaa kytkintä, foamit sopii alle heittämällä myös.



Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4105 : 15.09.20 - klo: 20.39 »
Tänään pääsin testaa kytkintä radalla, oli selkee parannus. Nyt lähti mutkasta ilman pienintäkään booausta vaikka heitin kyytiin ihan perussäädöillä (joten säätövaraa jäi vielä runsaasti testattavaksikin). Voi siis suositella, helppo homma.

Tosin kovin monta läppiä en päässy ku taka diffin lautasrattaasta murtui pala. Cast alu ei ihan kestäny näitä voimia mutta olihan sillä ajettukin jo. Eikä kauhean kallis osa laittaa uusi onneksi.

Seuraavaan kertaan.... 🏁
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4106 : 18.09.20 - klo: 11.26 »
Kauden eka ja vika GT-8 treenipäivä Tattarisuolla 15.09.2020

Auto: Kyosho GT2
Moottori: NOVAROSSI .21 N21R7 RALLY GAME
Renkaat: GRP GT Revo S2,  GRP GT Revo S3, GRP GT Revo S4 (Kaikki setit oli viimevuotisia käytettyjä)

Runs:                       10
Laps:                      110
Best lap:                21.53
Best average lap:       22.132
Best top5 average lap:  21.944


Tämä testipäivä oli vaan pakko tehdä ja samalla saada itselle vähän vertailupohjaa miten GT-8 auto kulkee uudella Tattarisuon radalla.

Lyhyt yhteenveto: Tämä oli tod. näk. itselle viimeinen kerta GT-8:lla. Vaikka GT-8 autoa säätämällä ja tehokkaammalla moottorilla saisi varmasti nopeutta ja ajettavuutta, mutta kun vertailukohtana on se miltä tuota rataa tuntuu ajaa Ratakasilla, ei itsellä riitä nyt motivaatiota panostaa GT-8 -autoon.
Shepherd Velox V8.2 | Kyosho IGT2
Xray T4 2014/2020

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4107 : 18.09.20 - klo: 12.02 »
Noi gt3 4 asteen caster palat muuttaa ohjaus geometriaa aika paljon rata-automaiseksi, kierrosajat paranee ja ajaminen mielekkäämpää. Voi olla että itellä menee kevääseen gt ajot, kun ei oo jaksanu renkaita hommata. On menny aika ratapuolella enimmäkseen kymppiauton kanssa leikkiessä 😅
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4108 : 18.09.20 - klo: 16.07 »
Morjens.. Huomenna säiden puitteissa täytyy mennä kokeilemaan gt kalustoa tattarisuolle.
Olisihan se mukava yllätys jos paikalle tulisi muitakin auto kuntia. Ihan rentoa meininkiä olisi tarkoitus pitää yllä. T. Riku ja Antero
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #4109 : 19.09.20 - klo: 01.21 »
klo 12?
Kyosho FW06 2020 - Inferno GT 2008 - Picco - Sanwa - Ultima SC6  - Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2020 Akrapovic - Husqvarna CR 350 FC 2017 FmF Rekluse