Kirjoittaja Aihe: eCRT.5 project  (Luettu 19567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #30 : 03.09.08 - klo: 11.24 »
kokeile ennakoksi 10 eli onko se sitten "normaali"-asento.
en tiedä voiko yhtään verrata, mutta mun 1/10 touringissa "low" ennakolla kone kuumeni reilusti, kun taas "normaalissa" se ei kuume oikeastaan yhtään.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #31 : 03.09.08 - klo: 12.25 »
Ongelma ei siis ollut kuumenemisessa vaan siinä ettei koneesta löydy vastuksella vääntöä päästä koville kierroksille. Ei nuhaile tai kyykkäile, ei vaan liiku. Vapaana moottori pyörii kyllä mainiosti.

Pitänee hutkia sitten kunhan saa tuon uuden koneen kotiin asti. Ilmeisesti lähtee tänään tulemaan kotia kohti. Mikäli ongelma pysyy niin pitää tutkia kolvaukset paremmin/kolvata uusiksi.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #32 : 04.09.08 - klo: 17.35 »
/ Jere Siirilä

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #33 : 09.09.08 - klo: 12.47 »
Nyt tähän tulossa uusi moottori, luotan siihen että tuo motti tuossa kusi kun noin kuumaksikin pääsee ilman tehoja. Eniveis, XL06 KD kone tulossa 2800kv taisi olla. Tuolla luultavasti piisaa kulkua ihan tarpeeksi.

Ainakin tuo kone käy suht lämpöisenä minulla. Näin siis ekalla ajolla, tuo ei tosin rullaa vielä kovin sulavasti että saattaa tuokin lämmittää konetta ihan hyvin tällä hetkellä. Tämä on nyt toinen kone joka tekee alkuunsa samaa, ettei pyöri kunnolla vaan tuntuu dragbrake olevan päällä. Katsellaan nyt kunhan saa enemmän ajoa alle. Saattoi myös kuumenemiseen vaikuttaa nuo crt.5 alkuperäiset gummit jotka on aika pienet niin moottori joutuu pyörimään kovilla kierroksilla. Pitänee tutkia kunhan kerkeää ajamaan uudelleen.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #34 : 09.09.08 - klo: 16.28 »
Jos neljällä kennolla ajat niin melko varmaan ottaa jo lämpöjä tuo moottori.  Lähinnä siis kierrosten korkeuden takia, eihän tuo noin pienessä autossa kovasti töitä joudu tekemään auton liikkeelle saamista varten.

edit: oliko muuten moottorin akselissa tasainen kohta pinionin ruuville valmiina? Itselle tuli eilen tuommonen 09XL 1900kv malli jossa oli. Aikaisemmissa (pienemmissä) moottoreissa ei tuota ole valmiina ollut.
« Viimeksi muokattu: 09.09.08 - klo: 17.11 kirjoittanut Janezki »

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #35 : 09.09.08 - klo: 17.05 »
Jos neljällä kennolla ajat niin melko varmaan ottaa jo lämpöjä tuo moottori.  Lähinnä siis kierrosten korkeuden takia, eihän tuo noin pienessä autossa kovasti töitä joudu tekemään auton liikkeelle saamista varten.

Jep, erittäin hyvin ajateltu. Tultiin tähän tulokseen myös jesin kanssa kun ihmeteltiin moottorin 74 asteen lämpöjä. Pitänee puskea ainakin tuo 20t pinioni paikalleen nykyisen 18t tilalle. Jos tuolla jo vähän saisi pelattua vastusta. 22-24t voisi olla aika pop.

edit: Kylläpä oli, ihmettelin tuota kun L koneessa ei mitään ollut. No tuota piti eniveis vähän isontaa pituussuunnassa niin osuu spurri/pinioni paremmin toisiinsa.
« Viimeksi muokattu: 09.09.08 - klo: 20.20 kirjoittanut Jagemon »

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #36 : 11.09.08 - klo: 08.16 »
Tästä laitoksesta on nyt osaa myynnissä, poislukien akut, moottori ja nopari (joka meni jo). Mikäli siis conversion kiinnostaa niin mottipukki on ainakin jouten.
Samoin tietysti koko auto muuten renkaineen.

http://rc10.fi/index.php?topic=30087.0

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #37 : 28.09.08 - klo: 16.45 »
En viitsi tehdä taas uutta kansiota periaatteessa samanlaisesta autosta, vaikka ideoinkin paikoin toiseen suuntaan tota kehittämistä.

Kaikki alkaa tietysti autoaihion hommaamisesta. Eli kaupasta Hong Nor CRT ,5 RTR
Siitä koko keskirunko kokeilemattomine_koneineen_pois (en vielä tiedä myynkö pohjalevyn ja keskidiffin pukkeineen myös).
Haluan pitkärungon, ja sellaisen täältä kyselemällä sain.
Hommasin 1/8 auton TORSEN diffin. Tosin se oli päätydiffi, joten odottelua, kun kaupan setä lähettää torseniin käyvän spurrin  :cry:
Jotta isokuppinen torseni sopisi pikkukuppisiin päätylootien akseleihin, on valittavana muutama vaihtoehto:
 -pikkukardaanit
(ostaa ristinivelakselit ni vetoakseleista saa oikean pituiset kardaanit orkkis-skeskidiffillä)
.. ja jotain fylliä isoon kitaan toisessa päässä. T-luun poikkipiena on vaihdettava pidempään ja sen pysyminen kokeiltava vaan. En ryhtynyt..
Tutkinta jäi tähän:
(mahdollisesti tamiyan 1710 krossarin jossain mallissa on isot pyöränpään kupit ja kapeapalloisessa T-luussa muovinen isonnin tälle??)

 -isot kardaanit
 ja toinen pää hioen pienemmäksi. Kapea sivujousto! Pitää olla liki suora linja että käy. ei sovi suunnitelmaan jonka esitän myöhemmin.

 - isot kardaanit isoin vetokupein (tai ristinivelvetari oikeaa pituutta)
valintani on että vaihdan isot kupitkin. Tamiyan liukulaakeripussissa (bearing_bag 47201, part number 9444388) tulee täsmälleen oikeaa kokoa liukulaakerit akselipaksuuden sovittamiseen! polyin rasvat butaanikynällä että ei ole liukas enää, ja dremelöin 4-5mm aukon kahteen (niistä tuli U), sekä yhteen laihennus samalta alueelta. kovan laakerilukitteen kanssa iso vetokuppi pysyy nyt 5mm akselin päässä salien jyrkemmän kulman. Mittailemalla 8x77 luun pitäisi sopia. T-luussa on enemmän hiontavaraa kahdessa päässään kuin ristinivelvetarin ainoassa..

kuvia:
http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=5525880&alid=214178&uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443#PicShow

http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=5528203&alid=214178&uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443#PicShow

http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=5528207&alid=214178&uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443#PicShow

Nythän se näkyykin miten saan painopisteen keskemmälle  :mrgreen:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #38 : 28.09.08 - klo: 21.35 »
Minkä auton Torsenin hommasit ja mistä?
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #39 : 28.09.08 - klo: 21.37 »
Mallia hobao.
/ Jere Siirilä

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #40 : 28.09.08 - klo: 23.48 »
Sellaista olen itsekin katsellut projektiini. Pitäisi nyt vaan saada muita osia keräiltyä tuon torsenin ympärille, että alkaisi auto hahmottua muutenkin kuin paperilla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #41 : 29.09.08 - klo: 08.55 »
Samanlaista settiä itselläkin mielessä tosin HPI:n autoon.
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #42 : 08.10.08 - klo: 19.17 »
Isoin hidaste on ollut toi myyntitietojen erilaisuus, kun kyselee kardaaneja:
8*77 mittasen paketissa on kardaanit joitten tappi-tappi mitta on ton 77 !
Ja konaismitta siis n.83 !
Jerzicarin neuvosta sain sitten ne oikeaksi suomessa mitatut tilattua...

Odottelua on tuonut joka tapauksessa konepukin maahantulo, joten aikaa ei menetetty.
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo: 19.23 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #43 : 25.10.08 - klo: 17.32 »
Monster toimittaa tehoaa, mutta orkkiskumit ei anna pitoa tarpeeksi.
Koitin ostaa Bilteman halppiskumit vanteineen. Niin kauan kesti kun en hyppyyttänyt korkealle.
sitten repesi:
http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=5541015&alid=214178&uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443#PicShow

Voiko kumi revetä siksi, että ilmareikää ei ole kumissa, eikä vanteessa?
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #44 : 25.10.08 - klo: 17.51 »
Eiköhän se ole se keskipakoisvoima joka repii.  :cheesy:
Ilmareiän puute lähinnä haittaa renkaan ilmatilan toimintaa jousituksen apuna, varsinkin isoilla kierroksilla kun rengas alkaa "nousta" se ei palaudu normaaliin muotoonsa vauhdin hidastuessa.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #45 : 17.01.09 - klo: 13.48 »
Tommonen mietityttää vähän:
JOS suhteessa väkilukuun suomessa on kohtuullisesti RC-autoharrastajia, ja myyntilukujen valossa kokonaismyyntiäkin jonkun verran jo, ni eikö kauppiaat pystys "tilaamaan" 10 asteen pakkasissakin sitkeestä muovista rässättyjä  osia ?
Tuntuu niin paljon ajoajasta vievän toi osienvaihto ajopaikalla talvisin, että mielummin jo ostas "pro pakkanen -osia" vähän kalliimmallakin.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #46 : 17.01.09 - klo: 13.55 »
Ne "pro pakkanen" osat olis aikas notkeita +20 lämmössä jo, eli tarvis olla talvi ja kesä auto.
Eihän suomi ole ainut maa missä on pakkasta...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #47 : 17.01.09 - klo: 14.34 »
Ymmärrän, ja JOS 20 astetta lämmintä kesällä näkyy, ni paankin hyviksi todetut perus-muoviosat kii taas.
 Vielä nollakelillä auto selvis kevyestä kärrinpyöräefektistä ehjänä hiekalla. Näillä -9 , -10 pakkasilla ei saanu edes ajaa pääsuoraa, ku ensin poxu vantinpäitä ja sitten keinuja. (Kolmas pussi keinuja menossa.)

Ei se minua haittais hommata kahdet osat jos niitä pakkasjoustavia myytäs jossain!
Toki joutus sitte hakemaan vähän sitä kivan jouston kylmän rajaa...!!!???

Tää sormet tönkkönä ajopaikalla nysvääminen saa kyselemään ...
(palelu unohtuu jos saa kaahaa, mut nysvätessä saatu vilu ei lähe kotonakaan ...)

MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #48 : 17.01.09 - klo: 18.32 »
Mä en omalla CRT:lläni ole paljoa vielä ehtinyt ajaa mutta mitään muuta ei ole hajonnut kuin harjaton S-kone. Varaosiakin olisi, mutta ehkä en oo hypyyttänyt riittävän ankarasti. Entäs koneistetut aluosat? Saisko oikean muotoisia sitten tehtyä.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #49 : 17.01.09 - klo: 19.00 »
Alumiinisia osia käyttämällä ison mällin pakottama joustaminen kohdistuu jälellä oleviin muoviosiin.
 :police: HEH, jos kaikki on titaania ni heikoin titaaniosa saa "joustaa"! :evil:

Nytten on alu-C palat mulla käytössä. Itse tein, kun en sillon keksinyt myyjää, servoseiverin päälle alu-yläkolmion. Ja alu-hexit on myös..

Etunapoja en paa alumiinisiksi, ennenkuin on vahvempaa kamaa servoseiveri ja sen kylmä-kaveri (simpukka ja apusimpukka?).

Kun voimansiirron heikointa osaa ettii, niin viimeaikoina on eniten mennyt pyörivistä osista - renkaita halki  :mrgreen:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #50 : 17.01.09 - klo: 19.46 »
No joo. Eli sitten pitäs kohdistaa hajoaminen osiin jotka on helpoin vaihtaa. Kuinkas paljon se oikein kulkee se auto jos kerta renkaat menee rikki. Katselinkin bilteman monsuista kuvia. Itsellä ne hajos kun irrotin vanteilta ilman keittämistä, mutta pitää olla aika huima kehänopeus että hajoilee. :O

Mä oon miettiny jotain toisen auton kopan modaamista tohon crt:hen. Jonkin monsterin, mutta en oo varma mikä sopisi parhaiten. Taisin mittailla että kopan pituus saisi olla vähintään 30 cm ja korkeutta +10 cm. Olikohan leveys 13 cm. Stampedesta saattaisi saada sopivan, mutta myös briteissä Kamtecin myymät (valmistajatkin?) kopat kiinnostaisi... joku vanhan Escortin koppa voisi sopia esim.
« Viimeksi muokattu: 17.01.09 - klo: 19.49 kirjoittanut qazu »
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #51 : 17.01.09 - klo: 23.27 »
BK  XL 07 lukee lootassa missä sen sain. 2145KV!
Toinen kone Feigao XL08,  ? 2200KV tietämillä?!
MONSTER nopari takaa et amppeereita tunkee kylään. Virallinen myynti-ilmoitus tilaushetkellä mainitsi 300A piikkiä/160A jatkuvaa; +20C ...
14,8 volt 8A maxamps lipot tunkee 400A piikkiä/230A venytettyä-piikkiä/ja 160A täysjatkuvaa ....
83% tehoilla EPA:säädöistä saa 2cm lisää kehään lepoulkomittaan nähden  :afro:
92% oli ku räjähti kotona huoneenlämmössä kokeilematon uusi
(? liimaus ehkä oli auki jostain?)
Jokatapauksessa niitä on 4 sarjaa ostettu, osa liimattu ko auton orkkisvanteelle, eikä ne kestä täyttä 100% EPA säätöä...
5:s sarja on jo kuluttanut piikkejä lavoistaan, kun en ole Ekoilla vedoilla latauksen jälkeen pistänyt EPA:säätöä yli 87%

Torsenissa keskellä tietääkseni 46T spur koneella 16T pinion /mod1 ;
orkkis "perävälitykset".
Kivasti kulukeepi  :police:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #52 : 18.01.09 - klo: 01.24 »
Mulla 3S 3300 Kv Ezrun. 12t pinion / 46 t spurri.

Nyt tuossa pöydällä ois Feigao XL 2382 Kv. Pitää kokeilla sitä 3S:nä. Eräässä pienessä irc-skenessämme oli uskomus että oisit ajattanu 6S:llä tätä puolikasta. :) Kuhan ensin kokeilen 3S:nä niin sitten teen vielä lopulliset päätökset että mitä akkuja tilaan. Hobbycitystä flightmaxin 3S 4000 x3 tai 2S hardcase x4 kuhan niitä tulee.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #53 : 18.01.09 - klo: 11.33 »
RE:  oli uskomus että oisit ajattanu 6S:llä tätä puolikasta. :)
Toi on vanhentunutta tietoa, eli kössin infernolla ajoin 6S !
Siihen mahtu 2 settii servon (kipot vastakkain twinforcen akkutelineet) perään ja 1 setti koneen viereen (DIY-konepukissa kylkilippa jossa kii) - 7,4V_8A maxampseja.

Täs puolikkaassa on vaa plexikippo ja 2 settii. Painopiste on tosiaan liki oikein, koska keskidiffi on "syrjäytetty"

http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=5541015&alid=214178&uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443#PicShow
« Viimeksi muokattu: 18.01.09 - klo: 11.36 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #54 : 19.01.09 - klo: 01.28 »
Hmmh. Janezkin E-XL projektista lueskelin että jotain ongelmia oli ollu Feigaon koneen kanssa. 3S:llähän kone saattaa kuumentua pienemmän jännitteen takia, mutta jos 4S:n sijasta ajaa 3S:llä niin toisaalta kierrokset ei ole niin korkeat. Kumpikohan lisäisi koneen käyttöikää enemmän... aika hypoteettinen vertailu, mutta uskosin että sillä 2400~ Kv koneella puolikas saisi 3S:näkin kohtuullisesti kyytiä. Noparina MM ja renkaina joko 2.2" buggyt tai 2.2" monsterit / laparenkaat. Mitähän pinionia siihen pitäisi laittaa. Itseltä löytyy 12 ja 17. Huippunopeus ei minulle tärkein asia ole, kun kuitenkaan ei oo paikkaa missä ajella lujempaa ku 50km/h esim.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #55 : 19.01.09 - klo: 21.43 »
Ollaan aika mutu asioissa ku mietitään, mikä on kohtuullinen teho.....
 :evil: 300A 22.2 volttia ei ainakaan riitä  :afro:
PS
tehon mahtuminen mihkään taas on ajopaikkaongelma

Kattelin omia akkuja tilaillessani muitten videoita ja päätin alottaa isommasta....
Mulle se ei riittäny, mut mä en o ajanu crossiradalla 20 kiekkaa eläissäni.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #56 : 20.01.09 - klo: 20.10 »
No nyt kävin ekan setin heittämässä 3S:llä. Heitin 17/46 välitykset ja noi buggy-tyyppiset renkaat. Harmi ku en tienny että veljen työpaikan pihaa ei ollu aurattu niin oisin laparenkailla ajanu. Tottunu siihen että auto huutaa aika paljon niin kummalta tuntu ajaa XL-koneella ja pienemmillä kierroksilla. Pitää jossain välissä kokeilla laparenkaita. Välityksetkin kasvaa. Tänään ei saanu riittävästi pitoja niin ei osaa sanoo että onko se nopea. :) Tilasin kyllä jo noita 3S akkuja. Jos mieli muuttuu niin myydään ne akut jonnekin. :)
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #57 : 20.01.09 - klo: 21.58 »
Mäki "jouduin" poistamaan lunta kumien alta kaasulla  :grin:

Oliko luminen auto ajelun jlk?
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #58 : 20.01.09 - klo: 22.17 »
Oli "poika" aika lumessa. Onneks sai kompuralla puhtaammaks. :) Kone oli kylmä ajon jälkeen, vaikka viimiseen ajoon laitoin radiolla punchit pois ja high timing. Pitäs yrittää uudelleen tuota mambaa säätää usb:llä. Kerran koitin pikaisesti, mutta en tietenkään lukenu manuaalia niin en päässy nopeesti vaihtaan setttareita ku piti päästä ajaan. :cheesy:
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: eCRT.5 project
« Vastaus #59 : 21.01.09 - klo: 21.15 »
Dodiin.. nyt on eka osa rikottu. :D Servosaveri napsahti juuri videoinnin jälkeen. :) Vähän huono laatu.. seuraavalla kerralla koittas kuvata valosammassa tai kännykällä oikein. :(

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CIGVwRipSpk[/youtube]
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...