Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 7  (Luettu 51508 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #210 : 24.02.04 - klo: 23.14 »
Pakko ihan ohimennen sanoo ku tilasin siltä kohta 2kk sitten paketin, ni tänään tuli, mutta oli laitettu postiennakolla, vaikka maksoin sillo tilatessa sen tilille sen  :? Täytyy taas setviä....  :roll:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #211 : 24.02.04 - klo: 23.17 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Nikoo on turha kysellä, se on varattuna  :shock:

No kyselkää Nikon sijaisilta sitten :mrgreen:

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #212 : 24.02.04 - klo: 23.22 »
no ne ei tiedä mitään...
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #213 : 24.02.04 - klo: 23.26 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
no ne ei tiedä mitään...

Ajaahan se Jari Ulmanen jotain sähkötouringia.....nojoo,mä oon lähettänyt sinne sähköpostia muutama päivä sitten,eikä ole vastausta kuulunut.
Silloin kun Niko on paikalla vastaus tulee viimeistään seuraavana päivänä!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #214 : 24.02.04 - klo: 23.27 »
nii, tiedän kokemuksesta et vastaus saattaa kestää. itse viimeeksi sain 1 päivässä vastauksen. soita mieluummin sille. ja ei kaikki tietysti aina pääse nettiin..
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #215 : 24.02.04 - klo: 23.31 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
nii, tiedän kokemuksesta et vastaus saattaa kestää. itse viimeeksi sain 1 päivässä vastauksen. soita mieluummin sille. ja ei kaikki tietysti aina pääse nettiin..

Niimpä,ja ei niillä vastauksilla kiirettä ole,talvi kun on :P
Soittelemaan en ala,ei ole niin tärkeää asiaa :mrgreen:

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #216 : 24.02.04 - klo: 23.32 »
Jep jep. Itellä ku ei oo enää autoakaan.. nyt sit osat tulee  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
HoBao Hyper 7
« Vastaus #217 : 26.02.04 - klo: 08.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"
Hei huulkaas minkälaisille vanteille  sais jotku katurenkaat hyperiin?
ois siistit ku kesällä 4-pyöräsladissa asfaltilla mutkaa,vähän "driftingiä"


HoBaossa taisi olla 17 mm hexi. Alunperin Kyoshon landmaxissa oli muistaakseni 20 mm hexi, mutta minulla on jotenkin sellainen mielikuva, että uudemmassa landmax 2:ssa olisi tuo sama 17 mm hexi. Jos tämä mielikuva on väärä, niin hommaamalla jostain 20 Hexit tuohon autoon, niin landmaxin vanteet saa sovitettua hienosti HoBaoon. Rengas valikoimakin on kohtuullinen.  Esim. Cronon vanhemmissa malleissa oli saman tyyppinen 20 mm hexi kuin HoBaossa.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #218 : 26.02.04 - klo: 11.08 »
Hobbymanissa on katurenkaita crossin vanteille... täällä on topiccikin niille, siinä infernoon monsterin renkaat....
Taas kehissä.. ;)

Poissa julmanen

  • Tulokas
    • Profiili
Pieni tarkennus lienee paikallaan...
« Vastaus #219 : 29.02.04 - klo: 21.05 »
fiesta6 kirjoitti:
no ne ei tiedä mitään...

Ajaahan se Jari Ulmanen jotain sähkötouringia.....nojoo,mä oon lähettänyt sinne sähköpostia muutama päivä sitten,eikä ole vastausta kuulunut.
Silloin kun Niko on paikalla vastaus tulee viimeistään seuraavana päivänä!


Hmmm....
Pieni tarkennus lienee paikallaan..
No.1. (lähinnä Fiestalle) ....
-Oletko joskus kysynyt multa mitään ?
-Jos olet, mitä vastausta vaille olet jäänyt ? :shock:

No.2 (lähinnä kaikille)
-Olen erittäin pahoillani, jos en pääse vastaamaan maileihin ihan heti (jos en ehkä moneen päiväänkään, mutta kun satun olemaan töissä muualla kuin tällä alalla...)
-Pyrin tosin jokaisena päivänä kun suinkin mahdollista,
vastaamaan maileihin..kysykääs kaikilta niiltä, jotka vastauksia ovat saaneet !

No.3
-En aja pelkästään sähkötouringia...vaan ihan molempia luokkia.Kisaluetteloissa ei viime kesältä ole mainintaa, mutta katos ens kesänä.. :wink: . Muutenkin...tarkoittaakos , että jos ajaa touringia, niin tästä hommasta ei tiedä mitään ?  :twisted:

No niin, koetan itse kuitenkin omalta osaltani tehdä parhaani, jotta TE olisitte mahd.tyytyväisiä, joten jos haluatte nopeaa vastausta, niin soittakaa. Puhelin on auki 24 H vuorokaudessa, (älkää nyt kuitenkaan keskellä yötä soittako  ) :lol:

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #220 : 29.02.04 - klo: 21.12 »
Olenhan mä sulta kysellyt jotain.. Mutta asia on jo hoidossa. Sori ku noin kirjotin. Luulin että en saa ikinä haluamaani  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Pieni tarkennus lienee paikallaan...
« Vastaus #221 : 29.02.04 - klo: 21.20 »
Lainaus käyttäjältä: "julmanen"
fiesta6 kirjoitti:
no ne ei tiedä mitään...

Ajaahan se Jari Ulmanen jotain sähkötouringia.....nojoo,mä oon lähettänyt sinne sähköpostia muutama päivä sitten,eikä ole vastausta kuulunut.
Silloin kun Niko on paikalla vastaus tulee viimeistään seuraavana päivänä!


Hmmm....
Pieni tarkennus lienee paikallaan..
No.1. (lähinnä Fiestalle) ....
-Oletko joskus kysynyt multa mitään ?
-Jos olet, mitä vastausta vaille olet jäänyt ? :shock:

No.2 (lähinnä kaikille)
-Olen erittäin pahoillani, jos en pääse vastaamaan maileihin ihan heti (jos en ehkä moneen päiväänkään, mutta kun satun olemaan töissä muualla kuin tällä alalla...)
-Pyrin tosin jokaisena päivänä kun suinkin mahdollista,
vastaamaan maileihin..kysykääs kaikilta niiltä, jotka vastauksia ovat saaneet !

No.3
-En aja pelkästään sähkötouringia...vaan ihan molempia luokkia.Kisaluetteloissa ei viime kesältä ole mainintaa, mutta katos ens kesänä.. :wink: . Muutenkin...tarkoittaakos , että jos ajaa touringia, niin tästä hommasta ei tiedä mitään ?  :twisted:

No niin, koetan itse kuitenkin omalta osaltani tehdä parhaani, jotta TE olisitte mahd.tyytyväisiä, joten jos haluatte nopeaa vastausta, niin soittakaa. Puhelin on auki 24 H vuorokaudessa, (älkää nyt kuitenkaan keskellä yötä soittako  ) :lol:

Jos mulla on jotain kiirellistä kysyttävää niin soitan,muuten odottelen vastausta sähköposteihin vaikka vuosia :mrgreen:
Onhan se ihan ymmärrettävää,ettei niihin posteihin vastausta ihan heti saa,varsinkin kun nämä myyjänhommat on sulle vissiin semmonen "sivukeikka" muun työn ohella :wink:
Niin ja tuolla mun "Ajaahan se Jari Ulmanen touringia"-kommentilla "todistin" vain sen,että ethän sä sitten mikään ihan "outsider" näissä hommissa ole :mrgreen:

Poissa julmanen

  • Tulokas
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #222 : 29.02.04 - klo: 21.34 »
Tere !

Just...nämä ovat tarkalleen ottaen sivukeikka mulle, ihan Nikon ystävänä jelppaan näissä hommissa, kun Nikolle iski toi armeijakeikka..

Joten vielä kerran...Varmasti vastaan maileihin, aina kun siihen on tilaisuus....Jos on jotain kiireellistä, niin soittakaa..(tai, mikäli tuntuu, että vastaus mailiin on viivästynyt..)Numero löytyy Sanderssonan sivuilta. Muuten, jos soitatte 8.00 - 16.00 välisenä aikana, en voi taata että pystyn silloin vastaamaan..Muina aikoina kyllä vastaan, ja autan sen verran minkä osaan !

Poissa julmanen

  • Tulokas
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #223 : 29.02.04 - klo: 21.51 »
:mrgreen:

Ilmeisesti mun pitäis "roikkua" täällä foorumissakin useammin, koska jo nyt tällä sessiolla, muhun on otettu yhteyttä privana ?

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #224 : 29.02.04 - klo: 21.55 »
Lainaus käyttäjältä: "julmanen"
:mrgreen:

Ilmeisesti mun pitäis "roikkua" täällä foorumissakin useammin, koska jo nyt tällä sessiolla, muhun on otettu yhteyttä privana ?

Roiku rauhassa :mrgreen:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #225 : 29.02.04 - klo: 21.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Lainaus käyttäjältä: "julmanen"
:mrgreen:

Ilmeisesti mun pitäis "roikkua" täällä foorumissakin useammin, koska jo nyt tällä sessiolla, muhun on otettu yhteyttä privana ?

Roiku rauhassa :mrgreen:

Kaupan käynti riippuu siitä mistä roikkuu, jos sallitte tämän ilmaisun  :D

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #226 : 01.03.04 - klo: 17.27 »
Lainaus käyttäjältä: "julmanen"
Tere !

Just...nämä ovat tarkalleen ottaen sivukeikka mulle, ihan Nikon ystävänä jelppaan näissä hommissa, kun Nikolle iski toi armeijakeikka..

Joten vielä kerran...Varmasti vastaan maileihin, aina kun siihen on tilaisuus....Jos on jotain kiireellistä, niin soittakaa..(tai, mikäli tuntuu, että vastaus mailiin on viivästynyt..)Numero löytyy Sanderssonan sivuilta. Muuten, jos soitatte 8.00 - 16.00 välisenä aikana, en voi taata että pystyn silloin vastaamaan..Muina aikoina kyllä vastaan, ja autan sen verran minkä osaan !


Minä sain ainakin puhelimella tosi hyvin asiat hoidettua. J. Ulmanen antoi tosi hyviä vinkkejä moottorin suhteen ja jopa toi auton mulle Turkuun ni ei tarvinnu Kaarinan kautta koukkailla. 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa teaheino5

  • Tulokas
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #227 : 02.03.04 - klo: 11.14 »
Kyllä mulla on ainakin sähköposti ja puhelin tilaukset hienosti toiminut Ulmasen kanssa. älkää valittako.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #228 : 04.03.04 - klo: 19.08 »
Mjaahas, mä tilasin nikolta viimesyksynä hyperin, vieläkään en ole saannut jo maksamiani osia ja mm. 5l bensapönttöä... rupee pikkuhiljaa oottelu ja soittelu ja txt riittämään...

olen mailannut myös kaikkiin maileihin mitä löytyy sanderssonan sivulta, sieltä tuli kyllä asiallinen vastaus ja nopeasti ulmaselta kai,,, että yhteys Nikoon mutta kun herra ei vastaa... lupas ekoilta lomilta lähettää kamat mulle... vaan eipä ole näkyny. Ite auton tulossa ei kestäny kun 2viikkoa, ei muuta mutta ku tuppaa unohtuun asiat ja oon maksanu jo 80e kamat... ni ois kiva saaha kohta, jahas nyt yksikköön ja soitto ulmaselle. jos sais miehen kii
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #229 : 09.03.04 - klo: 19.03 »
mistä tommosen hyper 7 sais? pitääkö ostaa kone erikseen ja ohjaimet?
-EhtoollisWeli

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #230 : 09.03.04 - klo: 19.05 »
Pitää, ja sanderssona oy.... löytyy netistä n.550e taitaa saada radioineen
Kyosho Inferno MP9e

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #231 : 09.03.04 - klo: 19.06 »
HÖH ville kerkes ekaksi!!! tän viestin SAA POISTAA!!!  :(

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #232 : 09.03.04 - klo: 19.12 »
entä ilman radioita
-EhtoollisWeli

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #233 : 09.03.04 - klo: 19.16 »
450-500e
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #234 : 11.03.04 - klo: 17.20 »
Nyt tuli ajettua ensimmäiset talviajot Hyperillä,ja hauskaa oli.....vaikkakin ajot jäivät vain puolen tankillisen pituisiksi,koska moottorissa oli seuraava ongelma:
Aluksi moottori lähti käyntiin todella helposti,ja auto pysyi hyvin käynnissä.Auto kulki erittäin hyvin.Sitten kun olin ajanut tankista n.1/2,niin auto sammui.Käynnistin uudestaa,mutta sammui lähes heti.Sitten käynnistin taas,ja sama homma.Sitten se ei lähtenyt edes käyntiin( tod.näk. hehkun syy).Syksyn viimeisissä ajoissa oli ollut samaa häikkää,joten säätöongelma kysessä.Noh,viikonloppuna sitten parempiin säätöihin.

Piha missä ajoin,oli sen verran pieni,että ajelut olivat lähinnä sellaista perän heittelyä :mrgreen: .
Ei mennyt muuten lunta liki ollenkaan korin alle,joten sähköjen takia on turha pelätä.
Kotona sitten putsasin auton,ja erityisen tarkasti laakeripesät,lumesta ja lopuksi kuivasin hiustenkuivaajalla.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #235 : 11.03.04 - klo: 18.19 »
Vai oikein kuivausta, mä heitän auton aina kylppärin lattialle väärin päin että vedet valuu pois, en mä mitään erikseen käy kuivaan...

mä pääsen huomen koittaan hyperia alumiinisilla servolevyn tolpilla :DDD TUlee TEHOA!

jeez... uuet renkaat ois... taidan säästää ne kesäks ja sudittelen noi vakiorenkaat tasasiks... osaako joku suositella asfaltille jotain renkaita?
Kyosho Inferno MP9e

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7
« Vastaus #236 : 12.03.04 - klo: 14.51 »
yks juttu mitä mä en tajuu miksi te ajatte kisakrossareilla ja monstereilla asfaltilla .. ?? eihän ne edes kulje niin kovaa ... vaikka Savage ihan vaikuttavat 60 km/h ottaakin niin isoksi autoksi

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #237 : 12.03.04 - klo: 15.11 »
no jos ei joskus parempaa ajopaikkaa löydy ja on semmonen hinku ajamaaan että hiukset pois! niin sitten..
..ja muutenkin kyyhän krossit kulkee ainakin sen 60 KMH

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #238 : 12.03.04 - klo: 16.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
yks juttu mitä mä en tajuu miksi te ajatte kisakrossareilla ja monstereilla asfaltilla ..

No, no...

keväällä matka suuntautuu tuonne,
http://helium.wakkanet.fi/~vilkku/Konehet/Sekot/Soramontulta/
 ja kyllä savage maastossa on kesällä mutta talvella se ei ole oikeen mahd. lunta on jokapaikassa ku lähtee hangenpäälle, vaikka se vauhdilla siinäkin kulkee.
Kyosho Inferno MP9e

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7
« Vastaus #239 : 12.03.04 - klo: 22.40 »
Toi on totta että maastot on vielä lumen peitossa, no sehän selittää. Mutta crossariinkin radiaalit, no voihan sitä kai ..  laitahan kuvia sitten taas kun kerkiät.