Kirjoittaja Aihe: e-maxx akku  (Luettu 1601 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maxe

  • Tulokas
    • Profiili
e-maxx akku
« : 10.09.08 - klo: 19.13 »
kestääkö e-maxxin liitokset 8,4volt virran mikä tulee akuista ettei sula kuumalla kelillä eikä ylikuumene jne....vai kannataako olla 7,2volt ei ainakaan sula mut ei oo sitä max tehoa mikä siitä autosta lähtee ja vastauksia kiitos jo etu käteen vastanneille
« Viimeksi muokattu: 10.09.08 - klo: 19.23 kirjoittanut maxe »

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: traxxas e-maxxin liitokset
« Vastaus #1 : 10.09.08 - klo: 19.23 »
Autolle on oma ketju, liittimetkin sopivat sinne.
Jännite ei vaikuta osien kuumenemiseen, virtamäärä vaikuttaa. Nuo liittimet kestävät kyllä niin paljon virtaa kuin sulla on rahaa laittaa. Kannattaa etsiä perussähköfysiikan lakeja wikipediasta, jos eivät koulusssa ole opettaneet.
Jere M

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: e-maxx akku
« Vastaus #2 : 10.09.08 - klo: 19.27 »
ei sula jos nimh tai nicd akkuja käytät, en usko että saat niistä niin paljoa virtaa ulos että sulais, hyvä jos lämpenee, jos tulee kuumaksi niin sitten on liittimessä kontaktihäiriötä.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: e-maxx akku
« Vastaus #3 : 10.09.08 - klo: 19.35 »
kestääkö e-maxxin liitokset 8,4volt virran mikä tulee akuista ettei sula kuumalla kelillä eikä ylikuumene jne....vai kannataako olla 7,2volt ei ainakaan sula mut ei oo sitä max tehoa mikä siitä autosta lähtee ja vastauksia kiitos jo etu käteen vastanneille

Ei kait tässä nyt ole sotkettu kahta täysin eri asiaa? Siis jännitettä ja virtaa? Jännitteen yksikkö on voltti ja lyhenne V, virran yksikkö puolestaan on ampeeri ja lyhenne A.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja