Kirjoittaja Aihe: Speed Passion  (Luettu 88395 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #90 : 03.01.10 - klo: 23.20 »
Ai siis näinkö. nappi pohjaan, virta päälle, nappi ylös, sitten piippaa, nappi pohjaan, kaasu pohjaan, nappi ylös, nappi pohjaan, jarru pohjaan, nappi ylös, nappi pohjaan, virta pois, virta päälle ja ajoon? Vai kuinka? :huh:

Pidät nappia pohjassa ainoastaan kun käynnistät säätimen...
Odotat sekunnin pari sitä piippausta.

-paina nappia
-kaasu pohjaan... pidä kaasu pohjassa ja paina nappia
-paina jarrua... pidä jarru pohjassa ja paina nappia.

Virrat pois... virrat takas... Toimii


Hoke sä oot kone näppiksen kanssa... Pirun vaikee saada selitettyä noin yksin kertanen asia järkevästi.... Sulta se onnistuu.... Ei ole mennyt kirjoitukset hukkaan...
JQRacing

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #91 : 05.02.10 - klo: 18.12 »
oisko sellast comboo mikä ois 4000 kv harjaton siis.
ja sopis lazer zx 5 nelivetoon?
ja hinta noin 110 e
Jepjep

Poissa RacingFactory

  • Aluevalvoja
    • Profiili
    • www.racingfactory.fi
Vs: Speed Passion
« Vastaus #92 : 05.02.10 - klo: 19.32 »
oisko sellast comboo mikä ois 4000 kv harjaton siis.
ja sopis lazer zx 5 nelivetoon?
ja hinta noin 110 e


Tuossa olkaa hyvä: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Drift-Master-Combo-103405
racingfactory.fi Avoinna 24/7

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #93 : 05.02.10 - klo: 19.58 »
niin mutta eikö se ole driftereille se drift combo?
Jepjep

Poissa Pete_69

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #94 : 05.02.10 - klo: 20.16 »
ei kai se combo sitä tiedä, että mitä autoa se joutuu liikuttamaan. Eikös toi drift master maininta tarkoita tarkoita sitä, että tuosta löytyy tarpeeksi potkua viemään driftingautoa(kin) sivuluisussa?
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #95 : 05.02.10 - klo: 21.16 »
juu mutta tuoko tuo drift master paljonkin nopeutta lazeriini kun se menee nyt 45 km/h  15x2 motilla joka on harjallinen?
ja tuo drift master combo harjaton niin jaksaako se liikkua 2500 mah nimh akulla ja driftaako se paljon kun tarkoitus olisi saada nopeutta ja pitoa?



ps. jollei tuo drift master combo ole hyvä niin suositelkaa sellaista comboa joka jaksaisi liikkua 2500 mah nimh akulla ja kulkisi noin 60 km/h.
Jepjep

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #96 : 05.02.10 - klo: 21.21 »
Drifti combo on hyvä.

Verrattuna nykyisen koneesi tehoihin... ero on huomattava.

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #97 : 05.02.10 - klo: 21.35 »
mutta jaksaako se liikuttaa 2500 nimh akulla?
Jepjep

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #98 : 05.02.10 - klo: 21.51 »
Jaksaa sen minkä akku jaksaa.
Ei ole kiinni koneen jaksamisesta.
Se kyllä jaksaa vaikka mitä... Kyse on siitä miten paljon sille saadaan syötettyä virtaa.

Mikäli akkusi on hyväkuntoinen niin kyllähän auto tuolla kulkee kovempaa kuin nykyisillä sähköilläsi.

Mikäli tehopuoli ei riitä niin sitten joudut akkukauppaan.

Totuus kun on että aivan sama minkä harjattoman setin autoosi laitat niin akku tulee olemaan sinun tapauksessasi se rajoittavin tekijä.
Mikäli auto meinaa nykiä kiihdyttäessä, joudut säätämään säätimestä tehoja pienemmälle...

Eli mielummin hommaat tuollaisen tehokkaamman combon, josta sitten rajoittelet säätimellä tehoja, kuin että ostat jonkin combon jonka joudut vaihtamaan taas kun haluat lisää tehoa.

Akkukauppaan joudut jokatapauksessa jonkin ajan päästä, jos kerta haluat autosi kulkevan kovaa...  Kaikki teho kun jokatapauksessa otetaan irti siitä akusta.
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo: 21.54 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #99 : 05.02.10 - klo: 22.56 »
mites niitä tehoi voi säätää?
jotenkin ohjaimesta vai mistä?
ja vielä miten tuo drift combo auttaa driftaamaan?
kai se on yhtä hyvä kun norm harjattomat?
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo: 23.03 kirjoittanut rc_lazer »
Jepjep

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #100 : 05.02.10 - klo: 23.01 »

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #101 : 05.02.10 - klo: 23.13 »
jaa no paljonko sitä vauhtia tulee km/h :na
Jepjep

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: Speed Passion
« Vastaus #102 : 05.02.10 - klo: 23.26 »
Jaa rakennatko sä jotain kiihdytys autoo???
Jos oikeen oikeasti meinaat ajella jotain millä on joku tarkoitus(rataa?)
Niin silloin unohdat välittömästi sen nopeuden!!!
Tee tarpeeksi kapea ja mutkikas rata ja hae vasta sitten niitä huippu nopeuksia!!!
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #103 : 05.02.10 - klo: 23.33 »
eikun en minä nyt tuota meinannut.
meinasin vaan että onko huonompi mikä minulla on nyt kiinni ettei tule huonoa ostosta.
niin piti vielä kysyä että mitä eroa tuolla motilla on muilla harjattomilla kun siinä lukee drift niin miten motti voi vaikutta driftaukseen paitsi nopeus (tajusitteko)?
ku en haluais driftailla ku on buggy.


ps:ja vielä onko toi nopari vesitiivis ei sanottu mitään sivuilla?
Jepjep

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #104 : 05.02.10 - klo: 23.48 »
Unohdappas ihan suoraan tuo vauhti juttu.

Näiden autojen suorituskykyä ei koskaan ole mitattu huippunopeutena.
Huippunopeuteen kun vaikuttaa niin moni asia.

Jokatapauksessa huippunopeuttakin saat tuolla setillä selvästi lisää nykyiseen.

Drift on tuossa lähinnä vain nimi... ja tarkoittaa myös että kyseisellä setillä driftaaminen onnistuu varmasti, koska siinä on vähintäänkin tarpeeksi tehoa siihen hommaan.

Vastaavilla comboilla ajaa moni jopa sähkökrossissa kilpaa...
Varsinkin takavetopuolella.

Usko pois kun sanon että tuolla combolla saat autoosi kiihtyvyyttä ja huippunopeutta roppakaupalla lisää nykyiseen verrattuna.

Mikäli se ei riitä niin sitten hommaat lisäksi lipo akun.

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #105 : 06.02.10 - klo: 09.25 »
vielä pitäisi kysyä että onko nopari vesitiivis että voiko ajaa lumella yms?
Jepjep

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #106 : 06.02.10 - klo: 09.31 »
Jos ihan rehellisiä ollaan niin eipä nuo mitkään oikeasti vesitiiviitä ole.
Enemmän tai vähemmän vaan roiskevesitiiviitä.

Kuten kaikki tietää niin sähkö ja vesi ei sovi yhteen.
Aina jos ajaa kosteassa... lumella tai vesisateessa niin sähköt tulisi suojata ainakin suorilta vesiroiskeilta.

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #107 : 06.02.10 - klo: 10.11 »
jaa. ostan varmaan tuon drift master combon sitten kun on rahaa.
mutta kuinkas kovaa se menee km/h tiedän että kysyin mutta kun en saanut vastausta niin kysyn uudestaan.
Jepjep

Poissa SLap

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #108 : 06.02.10 - klo: 10.19 »
Ei terve.. Mistä sen voi tietää ? Välitykset, akku. -Sami
Jeps

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #109 : 06.02.10 - klo: 10.20 »
Vastasin jo sinulle.

Ainoa vastaus tuohon on... TÄYSIÄ!

Huippunopeus riippuu niin monesta tekijästä.

Tuo mitä ylhäällä mainitsit... että autosi kulkee tällähetkellä 45kmh...
Hmmmmm.... kuulostaa puhtaasti mainospuheelta, eikä ole lähelläkään totuutta.

Ja olen sanonut jo moneen kertaan että tuolla driftmaster combolla autoosi tulee tehoa reilusti lisää.
Kiihtyvyys tuplaantuu ja huippunopeus kasvaa selvästi.

Muistathan että kireämpi kone pitää välittää eritavalla kuin vanha.
Eli tarvitset lyhyempää välitystä.

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #110 : 06.02.10 - klo: 10.27 »
ei se myyntipuhetta ole tutkalla mitattu.
mutta täytyykö minun vaihtaa sitten välityksiä kun lazerissa välitykset ovat 24 ja oisiko ollut 76 en ole varma tuosta keskirattaasta mutta pitäisi olla.
eli jos ostan tuon drift master combon niin sopiiko siihen pinjoniksi 20 ettei kone lämpene ja pamahda.
Jepjep

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #111 : 06.02.10 - klo: 10.50 »
Tutkan kalibroinnissa hämminkiä tai sitten on aika kovat huiput noilla sähköillä.

No eniveis... oli nopeus ihan mitä tahansa niin edelleen se teho kasvaa tuolla combolla selvästi.

Välitystä joudut tosiaan muuttamaan...
Sitä en osaa sanoa mikä pinioni pitäis laittaa kun en kyseisen auton välitystä tiedä.
Oikean välityksen saat selville testaamalla.

Ja siitähän se on kiinni miten sillä haluat ajaa.
Jos haluat ajaa krossia radalla niin tarvitset autoon kiihtyvyyttä, ja pääsuoran mukaan myös pitää välitys säätää niin että auto saavuttaa suoralla hyvän huippunopeuden, mutta kiihtyy mutkista ripeästi.

Jos ajat asvaltilla pitkää suoraa ja vain huippunopeutta haet niin sitten voit pitää pitkää välitystä.
Mitä pidempi välitys, sitä kovempaa auto kulkee... tiettyyn pisteeseen saakka.
Vastaavasti taas kiihtyvyys heikkenee...
Ja mikäli autolla siis tarvitsee ajaessa kiihdytellä usein niin kone myös kuumenee enemmän.
Mutta siis jos ajat vain asvaltilla pitkiä vetoja niin pitkä välitys ei kuumenna konetta liikaa, koska kiihdytykset jää vähille.

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #112 : 25.02.10 - klo: 18.59 »
Koskas tulee edullisia 1/8 combo paketteja?
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Speed Passion
« Vastaus #113 : 01.03.10 - klo: 09.34 »
Pitääpä laittaa positiivista palautetta RF:n ja Speed Passionin huoltotoiminnasta.

Eli oma GT 1.1 LPF lopetti syystä tai toisesta toimintansa ja vaihtoehtona olisi ollut nakata säädin olan yli ja hankkia uusi, mutta koska säädin oli kohtuullisen uusi, alle 2 v ja kuitenkin vähän käytetty päätin kysyä säätimen korjausmahdollisuudesta.

RF:llä todettiin, että voidaan kokeilla ja lähettää säädin tehtaalle korjaukseen. Säädin siten lähetettiin tehtaalle huoltoon ilman sen suurempia odotuksia, hävittävää oli kuitenkin melko vähän.

Yllätyin erittäin positiivisesti kun sain RF:ltä puhelun, että säädin on palannut huollosta uutena GT 2.0 LPF:nä! Toki tästä joutui hieman maksamaan, mutta kuitenkin vain alle puolet vastaavan uuden hinnasta. Bonuksena paketissa oli kaikki mitä uudessa peketissakin paitsi ohjelmointi kapula, vaikka huoltoon lähti pelkkä säädin ilman lisälaitteita.
Full Speed RC
Hobbyfactory - Durango - Orion - Savox

Poissa -SS-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Speed Passion
« Vastaus #114 : 01.03.10 - klo: 18.42 »
Semmoinen kysymys, että onko 3000kv moottori suurin mitä
SpeedPassion Inspire combon säätimen kanssa saa käyttää?

Poissa rc_lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #115 : 01.03.10 - klo: 20.37 »
minun mielestä 3000 kv on suurin mitä inspire combossa voi käyttää.
mutta en ole aivan varma, kysyppä vielä joltain muuta varmistukseksi.

mutta minullakin olisi vielä kysymys eli: mistä voisin saada 20 T pinjonin joka sopii lazer zx 5?
Jepjep

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: Speed Passion
« Vastaus #116 : 01.03.10 - klo: 22.56 »
minun mielestä 3000 kv on suurin mitä inspire combossa voi käyttää.
mutta en ole aivan varma, kysyppä vielä joltain muuta varmistukseksi.

mutta minullakin olisi vielä kysymys eli: mistä voisin saada 20 T pinjonin joka sopii lazer zx 5?




Tossa löytyy pinjoni http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RC-AUTO-VARAOSAT-PINJONIT-JA-ISORATTAAT/RW-Racing-48P-pinjonit-101709

Niitä on myös Helsigin liikkeessä.
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #117 : 02.03.10 - klo: 10.52 »
kysymys tänne tuosta speed passoionin driftmaster combosta kun olen laittanut ohjaimesta kaasun reverse asentoon mutta säädin ei suostu vaihtamaan kaasun ja pakin paikkoja kun autossani on moottori edestä katsottuna oikealla puolella ja moottori vääntää oikealle kun on kaasu puoli päällä ja pakilla vasemmalle eli kaasulla peruuttaa ja pakilla menee eteenpäin siis minun pitäisi saada moottori npyörimis suunta vaihdettua ja en osaa sitä itse tehdä niin olisiko täällä foorumeilla jotain niin avuliasta henkilöä joka voisi kertoa miten combosta moottorin pyörimis suunnan. ps. anteeksi kun kirjoitin tämän viesti ilman välimerkkejä.
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa henkka123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #118 : 02.03.10 - klo: 12.02 »
Vaihda moottorin/noparin johdoista jotkut keskenään. esim. A ja C vaihtaa paikkaa.

Henkka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Speed Passion
« Vastaus #119 : 02.03.10 - klo: 13.50 »
kysymys tänne tuosta speed passoionin driftmaster combosta kun olen laittanut ohjaimesta kaasun reverse asentoon mutta säädin ei suostu vaihtamaan kaasun ja pakin paikkoja kun autossani on moottori edestä katsottuna oikealla puolella ja moottori vääntää oikealle kun on kaasu puoli päällä ja pakilla vasemmalle eli kaasulla peruuttaa ja pakilla menee eteenpäin siis minun pitäisi saada moottori npyörimis suunta vaihdettua ja en osaa sitä itse tehdä niin olisiko täällä foorumeilla jotain niin avuliasta henkilöä joka voisi kertoa miten combosta moottorin pyörimis suunnan. ps. anteeksi kun kirjoitin tämän viesti ilman välimerkkejä.

Mikä auto on kyseessä??
Lähinnä kiinnostaa että miksi moottorin pitäisi pyöriä väärään suuntaan.

Eli pyöriikö moottori koneen perästä katsottuna myötäpäivään silloin kun autosi liikkuu taaksepäin??

Mutta tosiaan... mikä auto on kyseessä?
Onko kardaanivetoinen nelivetoauto vai mikä?