Kirjoittaja Aihe: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally  (Luettu 1025388 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #420 : 27.10.09 - klo: 10.41 »
Minislässissä on myös sama "piirre", että jarrut on aika miedot ainakin märällä asvaltilla. Kokeiltu myös kalibroimalla noppa uusiksi.

Hmm...ainakin märällä asvaltilla....? :huh:

Eli onks vekslipikku-ee-revossa jotkut ihmeen abs jarrut...?? Pyrkivät olemaan lukkiutumatta... :grin: Sehän selittäisi osaltaan tuon jarruvoiman puutteen...eli se olisi vain pidon puutetta.

Noh, asiaan. Sainkin tästä inspiksen ja aion toteuttaa jarrutus kokeet mini e-revolla sekä vakio renkailla että nyt kiinni olevilla hongnoreilla. Myös prolinen hole shotit löytyy, mutta ovat vielä vanteita vaille. Voisi koklata sekä nimhillä, että 2s ja 3s lipoilla.
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #421 : 27.10.09 - klo: 18.22 »
Ruuvasin äsken foamit alle ja katsoin vielä lähettimestä kaikki ABS ja muut jarru/kaasu kanavan jutut että on pois päältä, eikä mitään parannusta.
Mutta huomasin että mitä enemmän vauhtia otti, sitä ärhäkämmiksi jarrut tuli, ja pitoa näytti olevan kun keulaakin nosti. Silti pienessä nopeudessa aivan onnettomat jarrut, kun on tottunut siihen että menee melkein lukkoon.
Keskidiffiä ja jäykempiä jousia odotellessa... Keskiviikkona kuitenkin radalle kokeilemaan.

Oletteko vaihtaneet iskarisetuppia? Mitkä jouset ja öljyt, mikä ajoalusta?
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #422 : 27.10.09 - klo: 23.27 »
Väittäisinpä että tuo itsekkin huomaamani jarrujen heikko teho johtuu moottorista.
Olette varmaan huomannu ettei tuossa vakiomoottorissa ole ns "puristuksia" yhtään, eli pyörii todella kevyesti kun ei ole virrat päällä.
Hyllyssä mulla on yksi revoon sopiva medusan MR-028-040-3400 mylly jonka pyörittäminen sormin vaatii jo aika reilusti voimaa.
Tekis mieli joskus kokeilla miten auto muuttuu jos koneeksi laittaa tuon.
Pari sopivan kokoluokan outrunneriakin löytyisi.

Käsittääkseni nopareiden jarru toimii kuten akkuporakoneissakin eli se kytkee moottorin keskenään oikosulkuun ja moottori toimii laturina.
Mitä tehokkaampaan "lataukseen" moottori kykenee, sen tehokkaampi on tietysti jarrukin.

En millään usko että noi noparit jarruttaa laittamalla pakkia päälle vauhdissa.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #423 : 28.10.09 - klo: 10.57 »
Mutta huomasin että mitä enemmän vauhtia otti, sitä ärhäkämmiksi jarrut tuli, ja pitoa näytti olevan kun keulaakin nosti. Silti pienessä nopeudessa aivan onnettomat jarrut, kun on tottunut siihen että menee melkein lukkoon.

Noh, itse olen ajellut sisälläkin enkä ole törmännyt vielä kunnolla yhteeenkään tuolinjalkaan... :grin:  No ok, oon pikkusen törmänny. Mut ihan ok noi jarrut mielestäni toimii. Ottaen huomioon että lukkojarrutus on selkeästi tehokkain tapa jarruttaa vain todella rankalla pidolla; siis esim. asfaltilla tai matolla. Kaipa se lie kuitenkin tottumiskysymys, toi vekslipikkurevo on mulle eka harjaton auto, ja aiempia jarrutuskokemuksia ei ole kuin basic harjallisilla varustetuista biileistä.

Tuo on kyllä aivan totta, että jarru teho kasvaa vauhdin kasvaessa. Mikä on taas mielestäni erinomainen asia. Sitä paitsi mihin ihmeeseen niitä jarruja edes tarvitaan hitaassa vauhdissa...??? :huh:    :wink:

Millaisilla akkuseteillä muuten ajelet Jabe? Itselläni on sekä 2 että 3s lipot.
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #424 : 28.10.09 - klo: 13.15 »
Minislässissä on myös sama "piirre", että jarrut on aika miedot ainakin märällä asvaltilla.
Hmm...ainakin märällä asvaltilla....? :huh:
No eipä ole kelien puolesta ehtinyt vielä muualla testaamaan  :grin:

Miedot ovat kyllä nyt muuallakin testattuna.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #425 : 28.10.09 - klo: 16.15 »
Fullymax 1800mah 2S kaksi rinnan, Sabesta.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #426 : 28.10.09 - klo: 17.51 »
Oman pikkurevon GTR-iskarit tuli tänään.
Paketissa oli merkattuna erikseen etu- ja takaiskarit.
Aloin tutkia mitä eroa niillä on ja totesin että toisessa etuiskarissa oli millin reijät männissä ja toisessa isommat.
Takaiskareissa sama homma.
Eli olivat jo valmiiksi sekaisin.
Tosi hienoa...

Kummat nyt sitten laitan eteen, iso- vai pienireikäiset?
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa carbon666

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #427 : 28.10.09 - klo: 17.58 »
Löyty revolle hyvä paikka hyppyyttää, kuvan laatu on tosin p*ska http://www.youtube.com/watch?v=MPXpsDwtv9o

Millä ihmeellä sais ton kopan pysymään kiinni ku sokat ei pysy eikä hakaneulatkaan näköjään pysy?
« Viimeksi muokattu: 28.10.09 - klo: 18.02 kirjoittanut carbon666 »
-Traxxas E-revo 1/16 vxl-  -Carson crt 4x4 petrol-  -Hpi rs4 pro2-  -Kyösti twin force (projektina)-  -2kpl kyösti fw06-
 Myytään nitro kyöstit http://www.nettivaraosa.com/916891

Poissa rc-hery

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #428 : 28.10.09 - klo: 18.28 »
mistä osottesta sais toho autoon iso ampeerisen nihm akun??? :undecided:

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #429 : 28.10.09 - klo: 19.23 »
miksi ei suoraan lipot??
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa Mikko S

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #430 : 28.10.09 - klo: 19.31 »
Eiköhän joltain löydy ylimääräinen vakionimhi ja niitä pistää 2 sarjaan tai rinnan?

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #431 : 29.10.09 - klo: 11.19 »
Morjensta olen uusi tällä foorumilla ja noin 5 vuoden tauon jälkeen taas alottamassa harrastusta. Olis pari kysymystä koskien tota mini slashia, vastaukset varmaan löytyis jostain välistä tätä topikkia ja koitin ettiäkkin muttei omaan silmään osunut  :smiley:
eli osaako joku kertoa ton harjallisen mallin huipuista mitään? siis onko laiska vai todella laiska menemään verrattuna harjattomaan malliin? ja sitten vielä kun tohon harjattomaan versioon näyttäs ainakin saavan vakio kunnossa jo 2 akkua, niin koskeeko sama myös tota harjallista mallia? toivottavasti ymmärsitte,
eikä kukaan ota hirveesti herneitä nokkiinsa jos näitä asioita on kysytty jo  :undecided:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #432 : 29.10.09 - klo: 14.38 »
Morjensta olen uusi tällä foorumilla ja noin 5 vuoden tauon jälkeen taas alottamassa harrastusta. Olis pari kysymystä koskien tota mini slashia, vastaukset varmaan löytyis jostain välistä tätä topikkia ja koitin ettiäkkin muttei omaan silmään osunut  :smiley:
eli osaako joku kertoa ton harjallisen mallin huipuista mitään? siis onko laiska vai todella laiska menemään verrattuna harjattomaan malliin? ja sitten vielä kun tohon harjattomaan versioon näyttäs ainakin saavan vakio kunnossa jo 2 akkua, niin koskeeko sama myös tota harjallista mallia? toivottavasti ymmärsitte,
eikä kukaan ota hirveesti herneitä nokkiinsa jos näitä asioita on kysytty jo  :undecided:

Hatusta vetäen, noin likipitäen:

Harjallisen huiput akusta riippuen noin 25-35km/h. Se ei ole mielestäni laiska noin pienelle autolle.

Harjallisessakin on samanlaiset akkukotelot auton molemmin puolin, mutta uskaltaisimpa väittää että kyseisen mallin kohdalla vain akkujen rinnakytkentä on vaihtoehtona. Siis harjallista autoa ei voi ajaa sarjassa 14,4 voltilla moottorin tai noparin rikkoontumatta. Ja rinnan kytkettynähän ainoastaan akkujen kapasiteetti ynnätään jännitteen pysyessä 7,2 voltissa. 
 
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #433 : 29.10.09 - klo: 16.06 »
kiitoksia juuri sellainen vastaus mitä odotinkin, eikö toi rinnakkain kytkentä tarkoita sitten vaan sitä että tehot ei kasva,
 mutta ajoaika pitenee?
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #434 : 29.10.09 - klo: 16.34 »
Kävin matoilla ajelemassa foamit alla ja ei se kippo meinannut pysyä ollenkaan pyörillään, kokoajan oli ainakin yksi rengas nousemassa ylös ja kattokerho kokoontus vähintään kerran kierroksella...

Eli renkaat on 30mm leveät polttisturistin foamit 40shore, alustasta sen verran että iskareissa Losi 50wt öljyt vakio jousilla mutta maavaraa tiputettu reilusti, camberia melkein kaikki takana, edessä hieman vähemmän kun aurauskulma muuttui niin pahasti.

Olisiko jollain jotain hyviä vinkkejä kattoilun estämiseksi, jäykemmät jouset tulee sitten kun Sabe niitä saa. Iskareiden ulos liikettä meinasin rajoittaa jos mahdollista.
Onko jossain myynnissä niiden punaisten varsien tilalle varsia joita pystyisi säätämään? Pyöränkulmiin taitaa Traxxasella olla säädettävät varret, mutta ne toiset varret mitkä tulee iskareihin, että saisi maavaraa muutettua niillä.
« Viimeksi muokattu: 29.10.09 - klo: 16.46 kirjoittanut Jabe »
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #435 : 29.10.09 - klo: 17.31 »
No ok, kyllähän sitä ymmärtää että omasta autostaan haluaa tehdä aina mahdollisimman nopsan, olivatpa vallitsevat ajo-olosuhteet sitten millaiset tahansa. Mutta tarvitseeko mini mittakaavaisen monster truckin mennä sisällämatollafoameilla kuin raiteilla...?  :wink:

Mielestäni ei tarvitse.  :grin:

Kallistuksen vakaimet. Joko viripalikat, jos sellaisia on mualimalla olemassa, tai sitten tekee itse(tai teetättää jollakin toisella mikäli ite ei ossaa). Tai sitten modaa joistakin toisista vastaavista.  :afro:
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #436 : 29.10.09 - klo: 17.53 »
Tuossa pikkuisen topikin puolivälin jälkeen on jonkun ulkomaalaisen näkemys kallistuksenvakaajasta:
http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=493236&highlight=gtr+piston+hole

Mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen viritys.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #437 : 29.10.09 - klo: 17.56 »
eikö toi rinnakkain kytkentä tarkoita sitten vaan sitä että tehot ei kasva,
 mutta ajoaika pitenee?

Sitähän se tarkoittaa...jännite pysyy samana, mutta ajoaika tuplaantuu.
Esim. akuilla 2 x 2s 2500mah

rinnankytkettynä: 2s 5000mah

sarjaankytkettynä: 4s 2500mah
-tauolla-

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #438 : 29.10.09 - klo: 18.42 »
Oonko nyt ymmärtäny oikein kun pitkin tätä foorumia oon pyöriny, niin jos nyt hankin ton mini slashin harjallisena ja sitten jossain vaiheessa kun tehon nälkä iskee niin saan sen päivitettyä harjattomaksi pelkän noparin ja motin vaihdolla? kun toi harjallinen nyt alkuun ois varmaan ihan hyvä koska on noi ajotaidot sen verran ruosteessa kuitenkin niin ei se sitten ihan ekassa puussa heti ole :laugh:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #439 : 29.10.09 - klo: 19.02 »
Jollain jos sattus olemaan lähellä ja mittais pivot ballin halkaisijan ja pituuden niin olisin kiitollinen?
Olis pientä projektia, mihin osia etsin.
Axial SCX 10 TR

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #440 : 29.10.09 - klo: 20.51 »
Sama auto paitsi moottori, nopari ja pinjoni on eri. Eli voi päivittää myöhemminkin.
Suosittelen kyllä hankkimaan heti harjattoman setin, aja alkuun vaan sillä mukana tulevalla nimh pakalla, Sabesta ainakin löytyy nimh pakkoja lisää, sitten rahallinen kynnys siirtyä "isoihin" tehoihin on paljon pienempi.
Ja voihan sitä nopeutta säädellä sillä kaasusormella :wink:
Vinkkinä vielä että myydään palstalla näyttäis olevan yksi VXL myynnissä kohtuu hintaan.

Lyhensin äsken iskarien ulosjousto pituutta 3mm ja nopealla lattia testillä eron huomasi ainakin kiihdytyksessä, ei enää keuli.
Mutta jos joku haluaa lyhentää ulosjoustoa myös, niin suosittelen yhtä o-rengasta (n.2mm), itse leikkasin noin 3mm pätkän polttoaineletkusta, mutta ulosjousto rajoittui ehkä aavistuksen liikaa.
Noh lisää tekstiä siitä sitten lauantain ajojen jälkeen.
Ajatuksena myös tehdä niistä punaisista tangoista säädettävät jos löytyy sopivaa vanttiruuvia.
« Viimeksi muokattu: 29.10.09 - klo: 20.55 kirjoittanut Jabe »
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #441 : 29.10.09 - klo: 21.00 »
Täältäkin ääni harjattomalle ennemmin kuin harjalliselle.
Harjattomasta saa tehot kyllä rajoitettua monellakin tavalla jos sähäkkyys hirvitää.

Vakio nimh-akut, radion EPA (siis jos ajaa muilla kuin vakioradioilla) ja noparissa on vielä ns Training <mode joka pudottaa tehot noin puoleen.

Harjattomalla on lisäksi pitempi ajoaika kuin harjallisella.

Hintaerokin on niin pieni ettei harjattoman paketin hankkiminen jälkikäteen ole kovin järkevää kokonaiskustannusten kannalta.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa gti1

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #442 : 29.10.09 - klo: 21.28 »
Onko kellään mitään tietoa mikä on ajoaika harjallisella mini slässillä ja vakio akulla? Olen suunnitellut tuollaisen ostoa.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #443 : 29.10.09 - klo: 21.39 »
Onko kellään mitään tietoa mikä on ajoaika harjallisella mini slässillä ja vakio akulla? Olen suunnitellut tuollaisen ostoa.

Miksi oi miksi harjallinen, kun kerran on harjatontakin tarjolla!?
Panosta nyt hitusen enemmän ja osta harjaton. :wink:
niinkuin tuossa yläpuolen viestäissä jo ehdoteltiinkin...

En usko että ajaa 15min pidempää...
-tauolla-

Poissa gti1

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #444 : 29.10.09 - klo: 22.31 »
Harjattomalla mini e-revolla ei ainakaan aja kuin n.5min vakio akulla. Ja lipot on niin vieraat etten niillä ala vielä leikkimään. Sisällä tulee ajettua aika paljon ja kaverin harjatonta kokeiltiin ja se ei ainakaan toiminut sisätiloissa.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #445 : 29.10.09 - klo: 23.02 »
Eli siinä oli ilmeisesti täydet tehot ja hiukan pitkät välitykset.

Omalla revolla pystyy ihan hyvin kirtämään olohuoneen pöytää vaikka onkin harjaton ja tuplat 3S-lipot.

Eikä noita lipoja saa pelätä, akkuja ne on siinä kuin muutkin.
Terveellä järjellä pärjää todella pitkälle.

Lipoketjussa on varsin paljon asiaa noiden oikeasta käytöstä.

perussäännöt on  ettei lataa kuin lipolaturilla ja enintään 1C virralla, ei aja tyhjäksi eikä kohtele akkua väkivaltaisesti.
Eli tee reikää tai klommoa, eikä oikosulje.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #446 : 30.10.09 - klo: 08.23 »
Sama auto paitsi moottori, nopari ja pinjoni on eri. Eli voi päivittää myöhemminkin.
Vinkkinä vielä että myydään palstalla näyttäis olevan yksi VXL myynnissä kohtuu hintaan.

http://rc10.fi/index.php?topic=41176.0
jos tuota meinasit niin ei kiitos, kun ei vaan miellytä ton revon ulkonäkö yhtään omaa silmää  :undecided: eli toi slash tai slayer kumpi se sit onkaan nyt siis ensisijasesti hakusessa   :tongue:

pistetään edittiä vielä tähän.
Eli kun toi nyt ilmeisesti kestää vettä, niin uskaltaako tolla sitten talvella ajaa ulkona? ja tohon mitä casull vastasi niin ei toi hinta ero mun mielestä nyt niin pieni ole, ainakaan suomesta ostettuna. Eikä toi ulkomailta tilaaminen oo ihan mun juttu. Tai sitten en vaan osaa etsiä suomesta noita, kun harjallisen ja harjattoman välillä näyttäs olevan reilu 100 euroa hinta eroa  :roll:
« Viimeksi muokattu: 30.10.09 - klo: 10.40 kirjoittanut Pete_69 »
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #447 : 30.10.09 - klo: 15.53 »

Tai sitten en vaan osaa etsiä suomesta noita, kun harjallisen ja harjattoman välillä näyttäs olevan reilu 100 euroa hinta eroa  :roll:

Minusta ei ole hirveä hinta ero, verrattuna tehoihin ja huoltovapauteen :wink:
Suosittelen säästämään 100e enemmän ja ostaa tuo harjaton...säästät siinä loppujenlopuksi
-tauolla-

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #448 : 30.10.09 - klo: 16.53 »
Tuolta juutuubista löytyy videota kun joku ajaa pikkurevolla ammeessa mikä on vettä täynnä, eli on vesitiivis. Hyvin voi talvella ajaa.

Tuli äsken hankittua vanttiruuvit ja nyt olisi tarkoitus koittaa niitä laittaa noihin työntötankoihin. Ostin Asson setin, ne on 2mm kierteellä, kokeillaan kestääkö ne, jollei niin sitten Losin 2,5mm seuraavana vuorossa.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autoja tulossa! -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #449 : 30.10.09 - klo: 18.40 »
en tiedä sitten kun pelkään vähän että toi harjaton on vähän turhan tehokas, kun tarkotus olis tohon pihalle tehdä rata talveksi ja väsätä piikkirenkaat siihen slashiin sitten, ja sillon kun harrastin aiemmin niin toi piha oli auttamatta liian pieni ainakin kyoshon ultima st:lle (joo on paljon isompi ja nitro) eli pienemmätkin tehot varmaan siihen riittäisi, kun ei toi piha tosiaan mikään iso ole :roll:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.