Kirjoittaja Aihe: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally  (Luettu 1025256 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OskuK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1080 : 14.04.10 - klo: 21.40 »
Tuli miniSlashiin lisämietittävää. Kauppias ei olekaan lähettänyt autoa Suomeen, vaikka kyselyyn vastattiin "on hyllyssä". Nyt kuulemma "odotetaan kauppaan lähetystä". Sitä on sitten tehty 8pv. Hitto noita saksalaisia ;-)

Ja tänään vastasi että odottavat koneita Multiplexiltä. Ihan sekoilua. Piti pistää kysymys että tuleekos tosiaan Traxxassin autot Multiplexiltä? ;-)
« Viimeksi muokattu: 15.04.10 - klo: 14.23 kirjoittanut OskuK »

Poissa gti1

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1081 : 14.04.10 - klo: 23.00 »
oliko jollekki tulossa tuo prolinen baja bug kori revon tai mini slassin päälle? voisitteko laittaa kuvia että mitenkä istuu. itse olen suunnitellut mini slassin päälle tuota prolinen koria.

Poissa tohelo

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1082 : 15.04.10 - klo: 11.45 »
Mistäs löytyy metallirattaat servoon tai kestävä metallirattainen servo? Servon rattaita menee kuin leipää.

Poissa Bassoan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1083 : 15.04.10 - klo: 13.52 »
mitä sä oikeen teet sillä, et saat hajoilemaan? :O

Poissa VSPTT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1084 : 15.04.10 - klo: 14.19 »
oliko jollekki tulossa tuo prolinen baja bug kori revon tai mini slassin päälle? voisitteko laittaa kuvia että mitenkä istuu. itse olen suunnitellut mini slassin päälle tuota prolinen koria.

jep mulle tuli koppa mini-revoon, mut auto puuttuu vielä. onhan se käypänen kun se on sille suunniteltu. laitan kuvaa kun auto saapuu. :)
Rustler VXL - TT-01R Type E (Powered by SP Drift Master) - Venom Creeper (Powered by SP Cirtix Rhino) - Micro High-Roller - Spectrum DX3S

Poissa tohelo

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1085 : 15.04.10 - klo: 15.00 »
mitä sä oikeen teet sillä, et saat hajoilemaan? :O
ajan hiekkakentällä..joka kerta kun auto pyörii pari kertaa ympäri, niin menee servon rattaat..itekin syvästi ihmettelen syytä moiseen??
Servosaver on laitettu myös 2 kertaa uusiksi.

Poissa WhistlerR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1086 : 15.04.10 - klo: 15.59 »
aika etevää, itse en ole saanut yksiäkään rattaita menemään vaikka tuo auto on liikkunut enemmän katon kautta ympäri kuin suoraan..  :mrgreen:
Nutech Mega Beetle 4x4 26cc  By: SmooSmoo.com

Poissa next

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1087 : 15.04.10 - klo: 16.18 »
Itselläni neljäs servo myös menossa ja viimeisimmässä oli metallirattaat. Ens kerraksi kaksi niitä kiinni...

Poissa OskuK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1088 : 15.04.10 - klo: 16.40 »
Itselläni neljäs servo myös menossa ja viimeisimmässä oli metallirattaat. Ens kerraksi kaksi niitä kiinni...

Jos hiot seuraavaksi servohornin kiinnityksen vähän pyöreäksi niin sinä olisi lisävaroventtiiliä ;-)


Poissa WhistlerR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1090 : 15.04.10 - klo: 18.32 »
miten ihmeessä te niitä tuhoatte, mulla on isompaa rengasta yms eikä merkkiäkään moisesta  :roll: kummallista etten sanoisi.. Onneksi tuli kuitenkin osista kasattua toinen revo niin ei väliä vaikka 1 hajoisi yhtäkkiä  :afro:
Nutech Mega Beetle 4x4 26cc  By: SmooSmoo.com

Poissa next

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1091 : 15.04.10 - klo: 18.55 »
Itseasiassa joka kerralla on servon rikkonut sama kaveri :p

Itse en ole rikkonut mutta kai ne olis mullakin menny kun ihan samalla lailla ajeltu on.

Itselläni siis nyt ollut tollanen 380 bluebird metallirattailla ja on varmasti tuplat nopeampikin kuin revon oma.

Viimeisin servo rikko johtui kylläkin servosäästäjän totaalisesta jumimisesta.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1092 : 15.04.10 - klo: 19.56 »
Täältä löytyy yksi vakio servo, minkä voin myydä sopivaan hintaan, itse korvasin sen nopeammalla GWS Naro Super servolla, ei sovi ihan heittämällä paikalleen että hieman joutu servon kiinnikkeitä veistämään mutta ihan 5min homma.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa VSPTT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1093 : 16.04.10 - klo: 11.35 »
No niin, nyt ois sitten pikku revo ready to go! Tässä pari kuvaa Bajan korin kera. Jos joku tarttee lisäinfoa tai kuvia niin eikun kyselyä. Mut toi koppa menee heittämällä sekä pikku Revoon että pikku Slashiin..  :cool:
Rustler VXL - TT-01R Type E (Powered by SP Drift Master) - Venom Creeper (Powered by SP Cirtix Rhino) - Micro High-Roller - Spectrum DX3S

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1094 : 16.04.10 - klo: 13.03 »
Onkos mini hyperin kumekset/vanteet ?

Fiksunnäköinen kombinaatio kuitenkin, koppa/rengastus.
Kahtelin kans tuota koria täs taannoin.
Täytyy mulkoilla joskos ilmaantuis Liquidiin.

Minä tykkää..
son loppu ny.

Poissa VSPTT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1095 : 16.04.10 - klo: 19.13 »

Kiitoksia vaan, renkulit on Fastrax 1:10th scale Stub tyresit. Omastakin mielestä käyvät kyllä kun nyrkki silmään Bajan kopan kans.  :cool:
Rustler VXL - TT-01R Type E (Powered by SP Drift Master) - Venom Creeper (Powered by SP Cirtix Rhino) - Micro High-Roller - Spectrum DX3S

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1096 : 17.04.10 - klo: 17.50 »
kuinkas paljo bashingii toi e revo kestää kahella NiMHillä vai pitääkö olla jatkuvasti tilaamassa osia toho?
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1097 : 17.04.10 - klo: 18.09 »
vakiopeli taitaa kestää melko paljon, vakioservo taitaa olla heikko kohta tuossa... Muut ihmiset varmaan tietävät paremmin, siis sellaiset, jotka oikeasti omistavat auton.
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa WhistlerR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1098 : 17.04.10 - klo: 19.39 »
Tilaat heti RPM:n tukivarret, pari satsia bulkkeja ja keulan/perän puskurin hilppeet niin pärjäät jo melko pitkään   :laugh:
Nutech Mega Beetle 4x4 26cc  By: SmooSmoo.com

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1099 : 18.04.10 - klo: 11.15 »
...huomasimpas että noi traxxasin mini nimhit on vain 1200MaH kipale, kuinkas pitkää noilla tehoilla ajetaan jos pistetään rinnakkain :huh:
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa gti1

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1100 : 23.04.10 - klo: 23.13 »
morjens kaikille. Huomasin tuossa että pikku slässissä on iskarit tyhjentyneet. Minulla on mustalla koodilla olevat jouset. Mikä ois hyvä iskari öljy? jäykät jouset ilmeisesti tarvitsevat jäykät öljyt, mikäli olen oikeen ymmärtäny. Itse en ole vielä niin hirveesti syventyny näihin niin ajattelin kysyä viisaammilta.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1101 : 24.04.10 - klo: 14.55 »
Turhaan täytät jos et mitään muuta niille meinaa tehdä, se on suunnittelu moka (ominaisuus) että ne tyhjenee, iskarit kun pohjaa niin se alakuppi irtoaa ja tiivisteet karkaa ja öljyt perässä.
Itse laitoin shock slimeä o-renkaisiin ja sitten sen muovisen alakupin liimasin pikaliimalla kiinni, nyt ei ole ainakaan vuotanut, tosin vähän on ajettukkin. Hankitaan oikeat iskarit sitten jos vielä vuotaa.

40wt on vakiona, nyt on paikallaan 100wt mustilla jousilla, tuolla setupilla ei ole ajettukkaan vielä kun pitäis diffiöljytkin vaihtaa reilusti jäykempiin.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa gti1

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1102 : 24.04.10 - klo: 16.07 »
joo. pitää käyttää auki nuo slässin vakio iskarit ja katella mitä niille on tehtävissä. onko kenelläkää mitää tietoa mistäpäin maailmaa sais edullisesti ne GTR iskarit? vai mitkä ne on ne paremmat revoon ja slässiin.

Poissa Torpeedo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1103 : 24.04.10 - klo: 17.11 »
Mitäs vanteita pikkurevoon sopii. Jotain seuraavanlaista rengastusta olis mielessä http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=37564&grpid=5040

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1104 : 24.04.10 - klo: 17.19 »
Nuo on kyllä pienet ja kiinnityskään ei taida sopia.

Ehti 4veto 1/10 rossien takavanteet/renkaat jostaki. (12mm hex)
son loppu ny.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1105 : 24.04.10 - klo: 22.21 »
joo. pitää käyttää auki nuo slässin vakio iskarit ja katella mitä niille on tehtävissä. onko kenelläkää mitää tietoa mistäpäin maailmaa sais edullisesti ne GTR iskarit? vai mitkä ne on ne paremmat revoon ja slässiin.
Eikös niissä GTR iskareissa ole myös tuo surkea muovinen alakuppi.
Taisi olla Toyz.com missä näin iskarit joissa oli tuo alakuppi kierteellä.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1106 : 27.04.10 - klo: 15.20 »
onkos iha normaalia tos e-revos että akku nopari ja moottori lämpenee iha järettömästi ajon jälkee  :huh: on tullu jo pari akkua ajeltuu sen jälkee ku tuli tommone hankittuu model expoilta  :grin:
EDIT: onks kellää kokemusta noista Integyn alu osista? aattelin et vois päivittää noi tukivarret alumiinisii jo aikases vaihees, eipä tulis myöhemmi harmittaa  :cheesy:http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0096p?&N=P&C=&S=6714632&P=7&F=TRAC7067&L=TRAC7139&S1=E-REVO&S2=VXL&S3=PARTS&S4=
EDIT2: no tietääkö kukaan :huh:
« Viimeksi muokattu: 29.04.10 - klo: 16.32 kirjoittanut R3VO »
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa OskuK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1107 : 27.04.10 - klo: 22.06 »

Jaaha, mun Slash tuli. Kun ei mikään lipoakuistani sopivasti mahdu kyytiin, niin piti ladata sitä mukanatullutta. 6 tuntia annoin lirua virtaa siihen ja sitten koittamaan. Ohjaimen 50/50 asetuksella ei mikään raketti, sain 39km/h GPS:n tauluun, ja mehua riitti viitisen minuuttia. Mitä se sitten olisi 70/30 -asetuksella? 2min. tehokasta? Joka tapauksessa kevytpettymys kun jäätiin nopeudessa harjallisen muinaisjeepin kyydistä. ;-)

http://vimeo.com/11272390


Poissa soulost

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1108 : 27.04.10 - klo: 23.23 »

Onkos kukaan kokeillut drifting renkaita pikkurevossa? Kellään tiedossa kumeja, mitkä kävis tohon...?
** HPI SAVAGE FLUX 1/8 ** TRAXXAS E-REVO VXL 1/16 ** ACOMS 2.4GHZ ** 3X2S, 3X3S **

Poissa henkka123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo ja e-slayer
« Vastaus #1109 : 28.04.10 - klo: 15.22 »

Jaaha, mun Slash tuli. Kun ei mikään lipoakuistani sopivasti mahdu kyytiin, niin piti ladata sitä mukanatullutta. 6 tuntia annoin lirua virtaa siihen ja sitten koittamaan. Ohjaimen 50/50 asetuksella ei mikään raketti, sain 39km/h GPS:n tauluun, ja mehua riitti viitisen minuuttia. Mitä se sitten olisi 70/30 -asetuksella? 2min. tehokasta? Joka tapauksessa kevytpettymys kun jäätiin nopeudessa harjallisen muinaisjeepin kyydistä. ;-)

http://vimeo.com/11272390



Ei nopeus kasva yhtään jos ohjaimesta vaihdat 70/30 -asetukselle. Se muuttaa vain ohjaimen liipaisimen liikkumarataa.

Henkka