Vertical Hobby

Kirjoittaja Aihe: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally  (Luettu 595380 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa s.heinonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3540 : 04.01.18 - klo: 18.01 »
Nyt on nopari haettu, mutta harmillisesti vaan valopäänä unohdin tilata tähän nopariin Traxxas-akkuliittimen... :grin: Onhan mulla kyllä muita akkuja tuolla Tamiya-liittimellä että kokeiltua saa ilmankin. Ja tietysti toinen vaihtoehto ois vaihtaa akut käyttämään jotain muuta liitintä, mutta sitä varten pitäs muistaa ostaa kolvaustinaa ja sitten tarttis askarrella uusiksi myös parallel-adapteri.

EDIT: Pikaisella tyhjänpäällärevityskokeilulla vähän pettymys, coggaa aika paljon. Toki moottori siinä osasyyllinen, coggaahan se tuon vakionoparinkin kanssa, mutta toisaalta TrackStar Sportsman-noparin kanssa selvästi vähemmän.

Itellä käytössä AITOJA Deans ja Muchmore T liittimiä ja ne on kyllä omasta mielestä toiminu paremmin ku Traxxas liittimet :grin: Ja kolvaus tinaa kannattaa ostaa kerralla semmonen 250g rulla ni riittää vähäksi aikaa :roll:

Castlen SideWinder ja Mamba Max pro SCT nopareista on kyllä hyviä kokemuksia mut ne on jo sen verran isoja kooltaan että pitää uhrata toinen akkuboxi noparille :grin:
Traxxas Summit (Tekin T8 1350kv & HobbyWing Xerun), Traxxas E-Maxx (HPI Blur & Castle neu 1520 1600kv), Traxxas 1/16 E-Revo VXL (Castle SideWinder & HPI Vektor 4000kv).

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3541 : 04.01.18 - klo: 18.45 »
Kopio-Deanseja ja XT60-liittimiä löytyis, inhoan vaan yli kaiken deansien kolvaamista. Meni tosiaan tinat loppumaan aiempien sähköostosten kolvailuissa, pitäs muistaa pötkö ostaa jossain vaiheessa. Aika pitkälti nyt sähköostokset kaikkiin autoihin tehty, niin kovin paljon ei onneksi enää kolvaustarpeita ole. Mitä näihin liittimiin tulee, hyvinhän nuo Traxxasin liittimet toiminut, ja lähinnä se että jos joku muu liitintyyppi niin pitää kolvata 6 liitintä, tai sitten vaan yks jos käyttää sitä Traxxas-liitintä. Toisaalta jos käytänkin vielä vakionoparia niin ei tartte kolvata just nyt mitään :grin:

Oli muuten tosin lähellä ettei tullut kerrasta savut pihalle tuosta Hobbywingistä kun olin kytkemässä kiinni testiakkuun ekaa kertaa, ei tullut mieleenkään että akussa ja noparissa vois tamiya-liittimen napaisuudet olla ristiin.

Poissa JarmooZ

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3542 : 15.03.18 - klo: 12.30 »
Nyt tökkii. Vaihdoin 1/16 Summitiin uudet axle carrierit ja näihin laittelin uudet pivot pallerot. Vaikka painan kuinka huolella pivotia paikoillaan pitävän muovihelan pesäänsä, ne eivät tunnu siellä pysyvän, kun vähänkin rymistelee menemään. Liimaako väliin?

Poissa s.heinonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3543 : 16.03.18 - klo: 09.03 »
Kandee ostaa suoraan RPM:n muoviset, ne ei ees paljoa maksa ja on hyviä :grin: tai sit Integyn alumiiniset. Ne sillee paremmat että pivot pallon välyksen saa säädettyä mut ne sit taas melkeen tuplasti kalliimmat ku RPM:n :roll:
Traxxas Summit (Tekin T8 1350kv & HobbyWing Xerun), Traxxas E-Maxx (HPI Blur & Castle neu 1520 1600kv), Traxxas 1/16 E-Revo VXL (Castle SideWinder & HPI Vektor 4000kv).

Poissa JarmooZ

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3544 : 16.03.18 - klo: 09.53 »
Kandee ostaa suoraan RPM:n muoviset, ne ei ees paljoa maksa ja on hyviä :grin: tai sit Integyn alumiiniset. Ne sillee paremmat että pivot pallon välyksen saa säädettyä mut ne sit taas melkeen tuplasti kalliimmat ku RPM:n :roll:

Kiitosta vaan s.heinoselle vinkeistä. Nuo Integyn kalikat vaikuttaakin toteutukseltaan ihan fiksuilta. Ulkomailta pitää sitten nämäkin vaan tilata..

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3545 : 09.04.18 - klo: 09.40 »
itsellä Hot Racingin alumiiniset carrierit olleet kiinni jo vajaan vuoden. ovat toimineet hyvin
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3546 : 05.06.18 - klo: 21.02 »
Olipas mahtava peli ajaa revo 1/16 tuolla TSM:llä. Pystyi heittämään kuin Nelkku Stampedella kurveihin! Aivan must tuo TSM.Hankin kyseisen auton viikko sitten vähän käytettynä. 2s riittää mainiosti. Tilasin uuden servon ja rpm tukivarrer eteen ja taakse. Olisiko muuta mikä olisi must-päivitys?
Carson X10e | Trx Stampede 4x4 VXL | Trx Slash 2wd | Trx e-revo vxl TSM 1/16 | Feilun FT012 RC-vene

Poissa SeTTi

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3547 : 15.06.18 - klo: 14.17 »
Onks ketään asentanut 550/540 koon moottoria kiinni?

Saako työstämällä omaan moottoripukkiin/kiinnityslevyyn?

Ei jaksais odotella uutta moottoripukkia jenkeistä

Poissa s.heinonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally
« Vastaus #3548 : 03.07.18 - klo: 16.49 »
Onks ketään asentanut 550/540 koon moottoria kiinni?

Saako työstämällä omaan moottoripukkiin/kiinnityslevyyn?

Ei jaksais odotella uutta moottoripukkia jenkeistä

Mulla on 540 kokoluokan moottori kiinni ja vaatii joo harjallisen revon moottoripukin + levyn. Ei taida saada työstettyä niitä harjattoman revon pukkeja sopivaksi, on ne sen verran pieniä  :grin:
Traxxas Summit (Tekin T8 1350kv & HobbyWing Xerun), Traxxas E-Maxx (HPI Blur & Castle neu 1520 1600kv), Traxxas 1/16 E-Revo VXL (Castle SideWinder & HPI Vektor 4000kv).