Kirjoittaja Aihe: Revolution --- 1/8-kokoinen Unlimited-luokan foffi-auto  (Luettu 13577 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Revolution --- Land Rover Defender Crew Cab 147 Revolution
« Vastaus #30 : 04.04.09 - klo: 22.08 »
Auto julkistettiin sitten tänään lopullisessa asussaan ja sai nimekseen Land Rover Defender Crew Cab 147 Revolution, jota tosin lyhyemmin kutsutaan vain Revolution.

Kuvia korin kanssa ilman maalia ja maalin kanssa.

Lisää juttua rc-foff.net:ssä.

Tässä vielä yksi kuva paremmalla valotuksella: http://i185.photobucket.com/albums/x243/zarizitech/IMG_3500.jpg
« Viimeksi muokattu: 04.04.09 - klo: 22.15 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Revolution --- 1/8-kokoinen Unlimited-luokan foffi-auto
« Vastaus #31 : 10.10.09 - klo: 22.39 »
Näin kauden päätteeksi on sitten vielä hyvä räväyttää esille tämän 1/8 kokoisen Unlimited-luokan foffi-auton datamittaustulokset, jotka mitattu kauden päättäneessä GP6:ssa Säkylässä. Moottori ja nopariyhdistelmä on Castlen Mamba Monster Combo 2200 kv ja akkuina 2 kpl [url?http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7469&Product_Name=Rhino_2350mAh_4S1P_25C_Lipoly_Pack]Rhino 2350 mAh 4S 25/37C -akkua[/url] rinnan kytkettynä. Mittaukset tehty kuudesta jaksosta koostuvassa kisassa, jossa kaksi kuljettajaa ajoi vuorotellen samalla autolla eli yhteensä 12 jaksoa. Jaksosuoritusten kesto n. 15-120 sekuntia per jakso ja kokonaismittausaika 2 h 20 min.

Mittalaitteisto: Eagle Tree Systems eLogger v3 150A
Kisassa käytetty varaus: 4268 mAh
Maksimivirta: 177,35 A
Maksimiteho: 2126 W

Jaksot 1-3, virta (A) ja jännite (V) suhteessa käytettyyn varaukseen (mAh)


Jaksot 1-3, teho (W) ja jännite (V) suhteessa käytettyyn varaukseen (mAh)


Jaksot 4-6, virta (A) ja jännite (V) suhteessa käytettyyn varaukseen (mAh)


Jaksot 1-3, teho (W) ja jännite (V) suhteessa käytettyyn varaukseen (mAh)


Täytyy sanoa, että olen vähän yllättynyt, kun kauden alun testit näyttivät pienempiä lukuja, tosin oli kyllä kesymmät testirinteetkin. En siis odottanut ihan näin suuria lukuja ja erityisesti en odottanut,  että virta olisi noinkin pitkiä aikoja 150 A tuntumassa, kun noissa kuvaajissa näkyy. No eihän tuossa aika näy, vaan kulutetut milliampeeritunnit ja tuollaisella virralla niitä kuluu. Jännitteen pudotuksesta kuitenkin näkee, että nuo akut eivät ihan riitä tälle autolle ja mielenkiinto herääkin, että millaisia lukuja sitten nähtäisiin, jos jännite ei putoaisi noin alas.

Yksi asia on kuitenkin varma. Monsterin cutoff ei toimi. Se on säädetty 3,2 V:n kennojännitteelle ja akku tunnistuu käynnistettäessä oikein. Jo kesällä havaittiin, että auto menee niin pitkään, kunnes akuista loppuu totaalisesti virta ja näin se näyttää edelleen olevan. No toisaalta yksi lysti, kun akut eivät kuitenkaan ole olleet moksiskaan ja hyvin tuo auton on näilläkin liikkunut.
« Viimeksi muokattu: 11.10.09 - klo: 23.54 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Revolution --- 1/8-kokoinen Unlimited-luokan foffi-auto
« Vastaus #32 : 02.11.12 - klo: 13.53 »
tuleeko niitä kuvia korista  :wink:
pitäis myös alkaa suttaamaan abs koreja joten vinkkejä voisi tarjota.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx