Kirjoittaja Aihe: Xray 808  (Luettu 84031 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #30 : 17.04.10 - klo: 23.01 »
Servot ja työkalut paljasti...  :grin:

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #31 : 18.04.10 - klo: 19.10 »
Alkaa oleen oma -10 specci aika lailla nipussa, koneen asennusta vielä odottelee. Rauhassa kun kasaili niin pari iltaa siinä sai kulumaan, mutta kaikki kyllä napsahti paikalleen kerrasta, niin kuin Xrayn laadussa on totuttukin, ei tarvi viilailla.

Siniharmaat jouset eteen, 14 ast. caster palat ja DE-Racingin skid platet päivitin, näillä eväillä lähdetään oranssia treenikoppaa sitten tärväämään  :grin:



-Henkka

[PRCA] [TamUa]

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Xray 808
« Vastaus #32 : 18.04.10 - klo: 21.23 »
Komee se on! Kuinkahan tässä malttaa RF:n seuraavaa erää odottaa, jotta pääsee kasaamaan!

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #33 : 27.04.10 - klo: 22.35 »
olikos etta vakio laakeritkin sai sopimaan tuohon diffien ulostuloihin siis 09 speciin kun otti ne holkit pois? ja olikos sillon laakerikoko 8x16x4 vai muistankos ihan väärin
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #34 : 27.04.10 - klo: 22.44 »
olikos etta vakio laakeritkin sai sopimaan tuohon diffien ulostuloihin siis 09 speciin kun otti ne holkit pois? ja olikos sillon laakerikoko 8x16x4 vai muistankos ihan väärin
Kylläpä vain. Itse tosin olen käyttänyt tuota 8x14x4 kokoa jolloin ei tarvitse olla pakissa niin paljon eri kokoisia lakruja.
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #35 : 27.04.10 - klo: 22.54 »
niin menikös nuo pienemmät 8x14x4 laakerit myös pyörien uloimpiin? ja sisemmät 13x19x4
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #36 : 27.04.10 - klo: 23.16 »
niin menikös nuo pienemmät 8x14x4 laakerit myös pyörien uloimpiin? ja sisemmät 13x19x4
Kyllä  :tongue:
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Xray 808
« Vastaus #37 : 22.07.10 - klo: 09.21 »
Diffien pinionilaakereiden asennusvinkki, alla liitteenä  :wink:
Old fart

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #38 : 24.07.10 - klo: 12.49 »
Tälläinen diffilaakerimylly tuli toissapäivänä:





Auto on kuulemma Arin vanha.
Kunhan nyt vain Savöxin servoja tulee, niin pääsee taas Lavankoon törttöilemään.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #39 : 29.07.10 - klo: 17.05 »
Näillä pitäisi saada sitten auto radalle:




Pitäisi vissiin se Lavangon ratamaksu myös maksaa...
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa rb

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #40 : 12.09.10 - klo: 12.25 »
käyttö kokemuksia tarvitaan miten kestää 808 spec 10,
mitä menee rikki helposti.
tuleeko ensi kaudelle uusi malli.

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #41 : 12.09.10 - klo: 12.42 »
pomminkestävä autohan tuo on muuten,mutta diffin pinionin laakereita noissa saa vaihdella ahkerasti.
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #42 : 22.10.10 - klo: 13.54 »
Onko noilla XB808:n malleilla 2009 ja 2010 paljoa eroa? Ja onko varaosat yhteensopivia? Ajattelin käytettynä 2009 tai 2010- mallia
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #43 : 22.10.10 - klo: 14.36 »
Onko noilla XB808:n malleilla 2009 ja 2010 paljoa eroa? Ja onko varaosat yhteensopivia? Ajattelin käytettynä 2009 tai 2010- mallia


2010 XRAY XB808 New Specs:
• new longer, hard-anodized Swiss 7075 T6 aluminum chassis
• longer chassis results in increased stability and improved handling
• redesigned weight balance ensures improved jumping and rough track handling
• refined stability makes the car easier to drive
• wider rear chassis increases side-to-side stability
• new longer rear drive shaft
• new graphite radio plate
• new radio box position
• new front & rear diff bulkheads with Labyrinth Dust Covers™
• new front & rear diff cases with larger more durable 13x20 bearings
• new larger diff bearing collars
• new brake disks
• larger more durable front, middle & rear diff bearings

[PRCA] [TamUa]

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #44 : 24.10.10 - klo: 20.36 »
Kannattaakohan ostaa 2010 malli rullaavana vai 2009 malli OS speed .21 koneella ja satasen kalliimmalla?
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #45 : 05.11.10 - klo: 22.26 »
Ostin tuon 2009 mallin. Mistä löytyis räjäytyskuvat siihen?

E: löyty. http://www.rcxray.com/xb808/
« Viimeksi muokattu: 05.11.10 - klo: 22.48 kirjoittanut kallekaahari »
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #46 : 15.11.10 - klo: 18.06 »
hmm, mikä virka tuolla alustassa kiinni olevalla hiilikuitulevyllä on? Ei taida olla edes räjäytyskuvaan merkitty. Levy siis takaosan alle pultattu.
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #47 : 15.11.10 - klo: 18.33 »
Siis autossa aivan takana oleva levy,joka on kiinni pohjassa parilla ruuvilla?
Jos tuo,niin se on sitä varten,että suojaa pohjanperää kulumiselta,kun krossi tuppaa varsinkin kiihdytyksissa olemaan perä melkeen maassa kiinni ja hyppyjen laskuissa.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #48 : 15.11.10 - klo: 20.24 »
Joo se just. Alkaa oleen niin kulunut, että pitää ostaa uus kohta. Mistä niitä sais?
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #49 : 19.12.10 - klo: 21.35 »
Ovathan nämä nyt niitä laakereita mitä pitää vaihtaa? Ja kuinka usein? (ei kerrottu manuaalissa) Vai tarviiko niitä vaihtaa usein vaan 2010 mallissa? 
« Viimeksi muokattu: 19.12.10 - klo: 21.50 kirjoittanut kallekaahari »
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #50 : 19.12.10 - klo: 21.48 »
Diffin pinionin laakerit on niitä kuluvampia,eli sen pienemmän hammaspyörän joka pyörittää kuvassa olevaa lautaspyörää.
Tokihan kaikkia laakereita kannattaa uusia säännöllisesti sopivin välein,ne kun eivät nykyään kovin kalleitakaan ole.
Katsot vaan onko klappia laakereissa,ja pyöriikö nöyrästi.
Vaihto tarpeen mukaan..
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #51 : 22.12.10 - klo: 21.39 »
Ok, mistäs hiilikuitu?? Millin paksusta löysin, mutta se on turhan ohutta pohjaan laitettavaksi...
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #52 : 22.12.10 - klo: 21.49 »
Hiilikuitu???

Kun kerran skidplatesta näköjään puhut niin ne on yleisesti nylonia.

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #53 : 22.12.10 - klo: 22.10 »
Ai, okei. Toi vahna pala tossa näyttää ihan kyllä hiilikuidulta... Varmaan pala alumiiniakin ajaa saman asian.
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Xray 808
« Vastaus #54 : 27.12.10 - klo: 08.40 »


2011 main news:
- New chassis
- New and improved handling
- New suspension geometry
- New improved weight balance
- New diff bulkheads
- New central drivetrain system
- New central drive shafts
- New pinion gears
- New diff ball-bearings
- New shock-rings
- New rear brace
- New front and rear alu suspension holders
- New composite eccentric bushings
- New suspension pins
- New high-downforce body
- New lightweight diff outdrives
- New graphite radio plate

Napattu REDRC:stä
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #55 : 30.12.10 - klo: 19.26 »

2011 main news:
- New chassis
- New and improved handling
- New suspension geometry
- New improved weight balance
- New diff bulkheads
- New central drivetrain system
- New central drive shafts
- New pinion gears
- New diff ball-bearings
- New shock-rings
- New rear brace
- New front and rear alu suspension holders
- New composite eccentric bushings
- New suspension pins
- New high-downforce body
- New lightweight diff outdrives
- New graphite radio plate

Napattu REDRC:stä

Kohta ei tarvi vaihtaa enää mitään osia, jos noi diffin pinionin laakeritkin vaihdettiin parempiin  :grin:
Kummallisen muotoinen kori kyllä, mutta kai se on sitten parempi...
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #56 : 03.02.11 - klo: 14.42 »
Kertokaapas "kaikkia kokeilleet" onko järkeä ostaa ekaksi 1/8 krossariksi XB8 halvalla hyväkuntoinen ja sillä "päästä alkuun" vai onko se niin surkea verrattuna XB808, että mielummin maksaisin sellasesta lähes kaksinkertasen hinnan ja pahimmillaan vielä vaihtaisin puolet osista, jos osuu paljon ajettu vessa käteen?

Nimimerkillä: PA ja jos olis paljo rahaa ostaisin 2011 mallin tai JQ The Carin...
« Viimeksi muokattu: 16.02.11 - klo: 21.15 kirjoittanut rs tuning »
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Xray 808
« Vastaus #57 : 03.02.11 - klo: 14.46 »
Kertokaapas "kaikkia kokeilleet" onko järkeä ostaa ekaksi 1/8 krossariksi XB8 halvalla hyväkuntoinen ja sillä "päästä alkuun" vai onko se niin surkea verrattuna XB808 verrattuna, että mielummin maksaisin sellasesta lähes kaksinkertasen hinnan ja pahimmillaan vielä vaihtaisin puolet osista, jos osuu paljon ajettu vessa käteen?

Nimimerkillä: PA ja jos olis paljo rahaa ostaisin 2011 mallin tai JQ The Carin...

Mimmoiset tavoitteet ajelulla on? Perusteiden treenaamiseen lienee mikä tahansa auto hyvä johon ei tarvitse vaihtaa kaikkia osia. Voi olla että keväällä saadaan jonkin verran 2010 autoja myyntiin jos kuskeja siirtyy JQ:n auton matkaan. Ehkä tämä voisi olla hyvä tilaisuus napata vähän ajettu kisarassi autoksi?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #58 : 03.02.11 - klo: 17.56 »
Mimmoiset tavoitteet ajelulla on? Perusteiden treenaamiseen lienee mikä tahansa auto hyvä johon ei tarvitse vaihtaa kaikkia osia. Voi olla että keväällä saadaan jonkin verran 2010 autoja myyntiin jos kuskeja siirtyy JQ:n auton matkaan. Ehkä tämä voisi olla hyvä tilaisuus napata vähän ajettu kisarassi autoksi?
Pääasiassa varmaan paikallista kaahailua, kun vaasan rata valmistuu ja joskus poikkean Ulvilassakin...
Toisaalta varmasti innostuisin kisoissakin käymään, eli ihan Nikko korvikkeeksi se ei siis tulisi, mutta
ensimmäiseksi M8 autoksi :grin:

Mielestäni olen kuitenkin sen tasoinen koheltaja, etten tarvi viimeistä huutoa olevaa autoa, kun pääasia olis se kestävyys ja pohjalevyn pitäminen maata kohti... ja halpa hinta näin alkuun :tongue:
(myöhemmin sitten kalliimpaa ja parempaa, jos innostun "liikaa")
« Viimeksi muokattu: 13.02.11 - klo: 17.05 kirjoittanut rs tuning »
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa ttn

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Xray 808
« Vastaus #59 : 05.02.11 - klo: 18.13 »
XRAY XB9 / RB WS9 / Futaba 4PKS / www.racingfactory.fi