Kirjoittaja Aihe: -  (Luettu 2423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maikol

  • Tulokas
    • Profiili
-
« : 27.05.03 - klo: 19.24 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.09.09 - klo: 03.15 kirjoittanut maikol »

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jahas
« Vastaus #1 : 27.05.03 - klo: 19.38 »
No Kyoshon sähköistä on monenlaista mielipidettä, lähinnä taitaa olla huonoa. Se on kuitenkin pitkälti kiinni käyttäjästä. Itse en kuitenkaan kyoshoa ostaisi, sen enempää Kyoshoa arvostelematta tahi muutenkaan mollaamatta.

Ostat mitä ostat, niin osta kuitenkin käytettynä, se on minun mielipide. Etenkin, jos epäilet harrastuksen jäävän lyhytaikaiseksi, et ota niin pahasti takkiin eteenpäin myynnin yhteydessä.

Röykkyiseen maastoon jos autolla pitää päästä (hiekalle en omaa krossiani tykkää viedä), niin itse valitsisin 2wd krossin (tai truckin), siinä kuitenkin vauhtia piisaa ja soveltuu kohtuu hyvin suditteluun. Selviää pienemmällä huollolla ja vähemmän "liikkuvia osia". Asfaltilla taas mielestäni 2wd krossi ei kovin vahvoilla ole.. Merkkinä kyseiselle autolle voisi olla vaikkapa Asso, Losi, Schumacher jne. jne.. Varsinaista toimivaa ralliautoa ei taida oikeen sähköautoista löytyäkään?
Lahti Rock City

Poissa TapHaap

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/topaz.tattoo/
auttakee aloittelijaa!
« Vastaus #2 : 27.05.03 - klo: 19.59 »
Ehdottomasti kannattaa hankkia käytetty 2 WD crossi.
Toinen vaihtoehto jota voin kokemuksesta suositella on
Yokomo MR-4 MT
http://www.power-racing.net/modules.php?op=modload&name=webshop&file=index¤t_op=showp&pid=MR-4MT
Se sopii monelle alustalle vain säätämällä ja rengastusta vaihtamalla.
#### Tapsa ####
## nick:Biker62 ##

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
auttakee aloittelijaa!
« Vastaus #3 : 27.05.03 - klo: 20.09 »
mun mielestä kyoshon sähkökrossia ei kannata ostaa koska ne alkaa väljää ja niistä puhutaan huonoa  (mulla on ite kokemusta )

Poissa johnok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon sähköt
« Vastaus #4 : 27.05.03 - klo: 21.14 »
Joo, Kyoshon sähköä ei kannata ostaa. Mielestäni niissä on selvä rahastuksen maku. Omakohtaista kokemusta on. Tosin poikkeuksiakin taitaa olla.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jees.
« Vastaus #5 : 27.05.03 - klo: 21.26 »
Tästä ei varmaan ollut tarkoitusta tehdä Kyoshon sähköjen haukkumistopiccia? Yhdestä Kyoshon sähköstä kokemusta on, Baja Beetlestä. Lujaa se meni ja hauskaa oli, yhden laakerinpesän takaa sain särjettyä, muuten pysyi ehjänä. Onneksi oli varaosissa sopiva osa mukana. Hinta oli käytettynä erittäin halpa. Eli jos on teidän Kyossot olleet huonoja sekä kalliita, niin sitten niitä on näemmä käsitelty väärin ja huonot kaupatkin tehty.

Edelleenkään en Kyoshoo menisi kuitenkaan ostamaan, muilta merkeiltä löytyy ehkäpä kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan parempia autoja. TapHaapin Yokomoehdotus kuulostaa erittäin hyvältä, itsekin joskus haikaillut saman auton perään.. :wink:  Taitaa kuitenkin olla niin, että tuota MT:tä ei ihan joka päivä vastaan tule.
Lahti Rock City

Poissa maikol

  • Tulokas
    • Profiili
-
« Vastaus #6 : 27.05.03 - klo: 22.56 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.09.09 - klo: 03.15 kirjoittanut maikol »

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
auttakee aloittelijaa!
« Vastaus #7 : 28.05.03 - klo: 07.46 »
Yokomo on juu hyvä merkki, kehumien perusteella. Merkkejä, mitä suomesta saa, on melkeimpä tässä:
Shumacher: www.medasec.com
Team losi: www.rc-superstore.com
Team Associated: www.rcpiste.pp.fi
Yokomo: www.power-racing.net


Siinä taisi olla kaikki, laittakaa pari lisää jos unohtui.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
auttakee aloittelijaa!
« Vastaus #8 : 28.05.03 - klo: 09.07 »
Tamiyaakin taitaa saada Suomesta.
XC - Poor boys Bruiser