Kirjoittaja Aihe: KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?  (Luettu 12628 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« : 28.05.03 - klo: 07.05 »
Kertokaapa kokeneet kuskit, onko toi auto hyvä ostos omaksi huviksi ajamiseen, mutta myöhemmin tod. näk. myös kisailuun.

Kaikki tieto olisi tärkeää! Esim. miten osat kestää. Luin, että MP7.5 kestäisi melkein mahdottomia törmäyksia, mutta tämä auto ei, onko totta?
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #1 : 03.06.03 - klo: 22.55 »
Kyllä toi TT kestää vaikka mitä.
Meillä on kerholla yksi sellainen ja kyllä sen on kestänyt.
TT:llä on ainakin sata kertaa halvemmat autot ja vara-/viritysosta kuin kyosholla. Yksi ammattilainen selitti, että toi
Carson Off-Road Fighter II valmiimpi teknikaltaan kuin toi TT.
Eli se on kehittyneempi kuin TT. En vain tiedä miten.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #2 : 03.06.03 - klo: 23.41 »
Auto hommattu, mutta kaikkia juttuja autosta saa laittaa edelleen tänne!
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #3 : 04.06.03 - klo: 20.33 »
Ne, keneltä kyseinen auto löytyy, laittakaa vaikka privaa tai tänne tiedoksi mulle. Löytyy nimittäin paljon varaosia ym. mitä voisi vaihdella tai myydä.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #4 : 05.06.03 - klo: 19.57 »
Olisiko sinulla nivelvetareita
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #5 : 05.06.03 - klo: 23.05 »
Onhan mulla niitä, mutta ovat autossa kiinni, joten en nyt haluaisi riistää niitä siltä :(
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #6 : 12.06.03 - klo: 01.55 »
Sattuisko joltain löytyy ylimääräistä keskidifii ja/tai ylimääräistä jarrua?
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa JP

  • Jäsen
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #7 : 10.07.03 - klo: 18.19 »
Mitä kokemuksia kasaajilla on auton kasaamisesta..eli lähinnä puuttuiko osia yms juttuja paketista. Itse ostin juuri tuon S2´sen, eipä ole vielä valmiiksi kasattu mutta tähän astiset probleemat on juuri puuttuneet osat ja esim iskarin yhdestä varresta puuttui kierteet . Eli sattuiko tämä mun yksilö oleen maanantai päivän auto vai onko yleistä
"To beer, or not to beer..." -Shakesbeer-

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #8 : 10.07.03 - klo: 18.41 »
No mulla on autosta karvalakkimalli eli se oli valmiiksi koottu.
Tietenkin olis ollu hauskaa kokoa se itse
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #9 : 12.07.03 - klo: 22.27 »
Jos sulta puuttui jotain osia, niin saat ne kyllä varmasti sieltä kaupasta, josta ostit auton. Ostin autoni käytettynä, joten en koonnut. Multa todellakin saa noita myydään-palstalla olevia osia tohon autoon, jos joku tarvitsee. Mun autoon on vaihdettu mm. ERGAL-aluosia ja nivelveterit ym., joten noi on jääny yli.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #10 : 25.11.03 - klo: 20.02 »
Mikä kauppa myy tämmösiä?
täysii

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #11 : 25.11.03 - klo: 21.34 »
Ainakin Hobbyman: http://www.kolumbus.fi/hobbyman (sivut näköjään päivityksen alla joten ei oikein toimi)
Ja Lelu-aleksi (osoite varmaan on mutta ei ole pitkään aikaan päivitetty, joten niistä ei ole hyötyä)
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
nii
« Vastaus #12 : 22.02.04 - klo: 01.40 »
......hups väärä topicci......... :oops:
-EhtoollisWeli

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
joo
« Vastaus #13 : 22.02.04 - klo: 01.42 »
itekki ajattelin kattoo tommosen TT eb4 s2 pron. ku monsterille ei ole käyttöö ja ne on 100-200 € kalliimpiakin. ja tää kulkee lujempaa ku monsterit 70km/h.
-EhtoollisWeli

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #14 : 22.02.04 - klo: 08.46 »
Kulkeeko tosiaan 70km/h  :roll:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
kokoko
« Vastaus #15 : 22.02.04 - klo: 11.12 »
joo ainaki liikkees nii sanottiin
-EhtoollisWeli

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Re: kokoko
« Vastaus #16 : 22.02.04 - klo: 11.28 »
Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"
joo ainaki liikkees nii sanottiin

Taitaa kulkea hiukan kovempaa,kuin ton 70km/h.
Veikkaisin huipuiksi n.90km/h!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #17 : 22.02.04 - klo: 11.44 »
Aika paljon crossariksi. kulkeekohan hobaot yhtä paljon...  ja sit ku laittaa viel 2-tomaatin ja asfaltille ajelee  :shock:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #18 : 22.02.04 - klo: 11.52 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Aika paljon crossariksi. kulkeekohan hobaot yhtä paljon...  ja sit ku laittaa viel 2-tomaatin ja asfaltille ajelee  :shock:

Empä nyt tiedä,tavallisella sorakentällä hyvissä säädöissä kulkee hyvinkin tuollaiset 90km/h,eikä tarvi mitään 2-speed vaihteistoa 8)
Ja varmaan aika samat nopeudet kaikilla 1:8 krossareilla,riippuen tietysti motista.
Radalla menee vissiin semmoset 70-80km/h,kun noita suoria ei turhan paljon ole....

Poissa kokki

  • Tulokas
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #19 : 22.02.04 - klo: 12.44 »
Mulla on nyt ollu pari kuukautta tää ko. auto ja tyytyväinen olen ollut. Auto on se Pro mallin RTR paketti, eli pari ERGAL osaa puuttuu oikeaan Prohon verrattuna.

Casualtietis tähän mennessä:

- Vastarin virtalähde irtosi huolimattoman kiinnityksen vuoksi, jolloin auto ampaisi täyttä parkkipaikan katukivetykseen, rikki meni etu hubi, 12 €/pari
- Komean hypyn jälkeen 15 c pakkasella kärrynpyörää, jolloin katkesi servosaverin/ohjauksen iskarin osa, 10 €, paketissa mukana muitakin osia.

Eli ei vielä mitään vakavaa, vaikka on ajettu talvella ja lujaa. Fuilia on nyt kärytetty noin 5 litraa ja ainoana ongelmana mainittakoon vetokäynnistimen narun katkeaminen, joka sekin oma moka.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #20 : 22.02.04 - klo: 13.30 »
Juuri mitään polttiksista ymmärtämättömänä, tuntuu hieman oudoilta nuo huippunopeuslukemat.. Tuskinpa radalle tarkoitetun auton on järkevää saavuttaa juurikaan isompia nopeuksia, kuin mitä radalla on mahdollista ajaa.. Johan siinä menee tehoreservit vallan harakoille.. Tuskinpa krossissa radalla pystytään paljoakaan yli 60km/h nopeuksia saavuttamaan, jos sitäkään..

No joo.. Mutta ehkäpä tähän vois vastata joku, jolla on ihan käytännön kokemusta asiasta.. Tai liekö sitten TT:n vakiovälitykset jotain aivan muuta, kuin muissa krosseissa.
Lahti Rock City

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #21 : 22.02.04 - klo: 13.35 »
Niin, mun infernokaan ei kyl tuntunu menevän yhtä kovaa ku t-maxi, joka kulkee n. 60km/
Taas kehissä.. ;)

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #22 : 22.02.04 - klo: 13.36 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Tuskinpa krossissa radalla pystytään paljoakaan yli 60km/h nopeuksia saavuttamaan, jos sitäkään...

Helposti crossiradalla yli 60km/h ajaa! :wink:

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #23 : 22.02.04 - klo: 14.15 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Niin, mun infernokaan ei kyl tuntunu menevän yhtä kovaa ku t-maxi, joka kulkee n. 60km/

Kai nyt kun se on Inferno :mrgreen:
No joo,minkäslainen motti oli kiinni?
Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä,että radalla M8-krossari menee nopeimmillaan päälle 70km/h,ja jos tavoittelee kovaa nopeutta jollain hiekkakentällä niin saa sen kulkemaan tuon 90km/h.
Samaa olen lukenut monilta sivuilta.
Timo voisi varmaan selvittää asian,jos joku varmuuden haluaa.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #24 : 22.02.04 - klo: 14.48 »
Oli kerran nopeus mittari radalla(lavanko), ja luulen viellä että TIMO sen sinne toi ja se oli asennettu n. 10metriä ennen pääsuoran loppua ja kuin niitä nopeuksia tarkasteltiin niin siinä oli parhaimillaan vauhtia n.65km joten luulen että nopeimat lukemat olivat pääsuoran lopussa alle 70km. Tärkeämpi juttuhan on että miten ajettava moottori on. Itse en tykkää hirveästä ala kierros moottorista sen on minun mielestä vähän tunnoton ajaa. Muistan kuin hommasin EM-97 JP eltä koneen ja hän sitten sääti moottorin yhteen alkuerään ja hemmetti sehän meni ihan pieleen koko alkuerä kuin se moottori tosiaan pyssytti eteenpäin, pieni urbaani legenda tähän väliin, minulla tosiaan nokitti auto pääsuoralla kuin laitoin nappipohjaan, ei ollut kovin hauskaa siinä erässä.
Jerzi

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #25 : 22.02.04 - klo: 14.57 »
Siihen nopeuteen vaikuttaa aika moni asia. Jos on vakiovälitykset niin sitten suurimmaksi osaksi vaikuttaa moottori. Itsellä on Thunder Tiger EB-4 S2 SC eli tavallisesta versiosta se RTR paketti ja siinä tuli mukana Thunder Tiger PRO21BX-R(P) motti ja se tuskin kulkee mitään 90km/h vaan luulisin että joku 60km/h olis lähempänä.

kokki: Onko tuossa PRO RTR:rässä keskidiffiä?
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #26 : 22.02.04 - klo: 15.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"

Kai nyt kun se on Inferno :mrgreen:
No joo,minkäslainen motti oli kiinni?


GS21R vakiomotti.. Eli ei se mikään nii tehopakkaus oo jos muihin vertaa. mut oli pihasudittelussa riittävä  :P
Taas kehissä.. ;)

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
KENELTÄ LÖYTYY: Thunder Tiger EB-4 (S2 Pro)?
« Vastaus #27 : 22.02.04 - klo: 16.37 »
Ei ne huppunopeudet ole tärkeitä, koska yleensä radalla ei suuria määriä ajeta edes täysillä nopeuksilla. Kiihtyvyys ja muutenkin auton ajettavuus on mielestäni tärkeämpää.

Itselläni on mottina omassa EB-4:ssä T2M M21XP.

Tuossa PRO RTR:ssä ei ole keskidiffiä vakiona.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
kumpi kannattaa
« Vastaus #28 : 23.02.04 - klo: 20.32 »
kumpi kannattaa ostaa ku saainsin savagen towerhobbista 520 € koko paketin koti ovelle vai TT:n
-EhtoollisWeli

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Re: kumpi kannattaa
« Vastaus #29 : 23.02.04 - klo: 20.58 »
Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"
kumpi kannattaa ostaa ku saainsin savagen towerhobbista 520 € koko paketin koti ovelle vai TT:n


No TT tietenkin, voit sitten tulla tänne Laitilaan meijän kaa kesällä pörrää. Ei mitään monstereita, vaan kunno krossari!!!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa