Kirjoittaja Aihe: Maverick Atom XB  (Luettu 49622 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Maverick Atom XB
« : 01.11.08 - klo: 23.30 »
Tehdään nyt autolle oma topikki tänne niin auton omistajat voi vaihtaa mielipiteitä ja muuta tietoa omista setupeista. Joo tiedän että on autosta muuallakin juttua mutta ei ole oikealla aiheen nimellä ja vaikea löytää.

Itse ostin käytetyn auton joka on vakio ja kiinnostaakin tietää, minkälaisilla osilla muut auton omistajat ovat päivittäneet pirssiä? Eli kestääkö virimottia noin vain ja mitkä muut osat menee ensimmäisenä vaihtoon? Käykö muuten asson osat ristiin autoon kun jostain luin että olisivat suurinpiirtein samanlaisia osiltaan? Myyjä kertoi että vakioiskarit kannattaisi vaihtaa koska ne korkkaavat helposti kierteiltään ja alumiiniset assoon sopivat tilalle vai miten se nyt meni? Samoin säädettävät ylätukivarret jne.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Caarlo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #1 : 06.11.08 - klo: 23.06 »
Itseänikin on alkanut vähän himottamaan joku krossari tuon drifterin vastapainoksi ja törmäsin tähän Atomiin. 99€ hinta on todella kilpailukykynen ja ilmeisesti auto on melkoinen menijä heti laatikosta otettaessa :) Varaosiakin pitäisi löytyä ilman suurempia itkuja. Yritin Googlettaa jotain keskustelua autosta mutta eipä sitä hirveästi löytynyt. Tässä oikeestaan kaikki mitä löysin:

http://www.mirageracing.com/pdf/atom_RRCi_may2008.pdf (Arvostelu autosta, linkki nyysitty seuraavasta linkistä :))
http://www.rcuniverse.com/forum/m_7969817/anchors_7972260/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#7972260
http://www.uk-microrc.co.uk/forum/index.php?showtopic=10715
http://rc-racing.org.uk/index.php?showtopic=5921&view=getnewpost (Tästä ketjusta löytyy jopa 3 videota)

Kaikki käyttäjien kokemukset tuntuu olevan erittäin positiivisia joten täytyy käydä tilipäivänä poistamassa itellekkin menopeli. Kehtaakohan tällä tulla Lippulaivaan ajelemaan vai nauraako sharkkipojat mut takasin kotiin? :>
« Viimeksi muokattu: 07.11.08 - klo: 22.35 kirjoittanut Caarlo »

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #2 : 06.11.08 - klo: 23.22 »
minäkin tätä katselin pari kk sitten ja eniten ärsytti se että edes you tubesta ei löydy kuin pari pätkää.
joku missä otetaan koppa pois ja joku missä ajetaan trampoliinilla, jippii.

eikö tätä todellakaan omista kukaan koko maailmassa vai onko kaikki omistajat sellaisia jotka ei omista nettiyhteyttä että voisivat jotain kirjoittaa ja jopa kunnon videota laittaa.

tälläkin foorumilla taitaa muutamalta auto löytyä niin olisiko mahdollista saada videokuvaa siitä miten tämä vakiona liikkuu?
jos kukaan enää vakiona ajaa.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #3 : 07.11.08 - klo: 06.29 »
Kaikki käyttäjien kokemukset tuntuu olevan erittäin positiivisia joten täytyy käydä tilipäivänä poistamassa itellekkin menopeli. Kehtaakohan tällä tulla Lippulaivaan ajelemaan vai nauraako sharkkipojat mut takasin kotiin? :>

Tuskin me sulle nauretaan :cool: Samoilla autoillahan siellä ajellaan, tuohan on Asso kopio joten varaosia siihen ainakin pitäisi saada.
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #4 : 07.11.08 - klo: 13.19 »
Hobbylinnasta saa kaiketi suoraan varaosia, vaikka nettisivuilta ei suoranaisesti niitä näkyvistä löydy. Itse olen muutaman akullisen tyhjentänyt vasta autolla olohuoneessa, eli pientä sudittelua ja tyynyjen yli hyppelyä. Auto kulkee ihan kivasti suoraan vakiona. Uudet iskarit tilasin RCmartista. Alkuperäiset on tosissaan lelut. Jos törmää iskari edellä tai törmäyksessä iskari osuu johonkin niin aikavarmasti korkkaa kierteiltä. Onnettomat kun muovia ja kierteitä iskarissa on ehkä 2 kokonaista kierrosta. Iskarit vaihtamalla pitäis olla jo ihan hyvä. Itsekin jossain vaiheessa menossa autoa kokeilemaan Lippiksen radalle. Saas vaan nähdä milloin kerkeän. Ai niin, heti kun olin ostanut auton niin kävin jumppasalissa pörräämässä ja auto tosissaan kulkee ihan kiitettävästi vakionakin. Toista voi sanoa esim. TT01:stä, joka vakiona suorastaan mateli paketista otettuna. Oma käsitys on että autoja on tosissaan myyty ihan kohtuullisesti ja siksi ihmettelinkin että tännekin on aika vähän kirjoitettu autosta. Taitaa olla niin että malli on lähinnä heräteostos sellaisille jotka ostaa hetken mielijohteesta autot kaverien kesken ja ajelee sitten keskenään kilpaa, eivätkä aktiivisesti hakeudu ajelemaan näihin harrastajien mestoihin.
Itse uskaltauduin ostamaan oman auton siltä pohjalta, että näin yhden liikenteessä kesällä gallerian katolla ja auto oli tosissaan yllättävän hyvä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #5 : 07.11.08 - klo: 13.51 »
Kehtaakohan tällä tulla Lippulaivaan ajelemaan vai nauraako sharkkipojat mut takasin kotiin? :>

Siinä kuule hymy hyytyy hyvin nopeasti kun satasen RTR roikkuu harjattomalla varustetun 500 euron tuuninkikrossarin puskurissa kiinni.... :evil:

Se vähä kokemus mitä Atomista jäi oli sangen positiivinen, kunnon iskarit ja ohjauslinkistön uusiminen parantaa autoa entisestään. ihan pakasta otettuna ajettiin pullan kanssa Galleriassa kisaa ihan tosissaan, pullalla LRP Monsu FT/Mongoose/Linnalipo ja mä törkkäsin Atomiin myös Linnalipon. Sai pulla ajella aika kovaa että sai pidettyä johtopaikkansa, vaikka Atomin säädöt oli mitä oli ja yksi iskari taisi olla jopa tyhjä :wink:

Hyvä peli kohtuurahalla, varaosat halpoja ja pystyy käyttämään joitain Asson osia ominaisuuksien parantamiseen.

Kylätason RC-kuski.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #6 : 07.11.08 - klo: 20.52 »
Kattelin äsken Asson RC18B käyttöohjetta ja melko identtiset on osat. Rungoissa näyttäis olevan hieman eroa kun Atomissa on diffikotelon alaosat kiinni rungossa ja assossa ei. Samoin alatukivarsien kiinnikkeet edessä ja takana eroaa. Servo saver ja ohjauksen linkit ei oo samat. Muuten näyttää aika samoilta. Onko joku verrannut osia esim. vetareita livenä tai tietääkö joku mitkä osat on tarkalleen yhteensopivia asson kanssa?
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #7 : 08.11.08 - klo: 12.56 »
Pärjääkö Atomin vakionopari harjattoman moottorin kanssa? Ajattelin että sitten kun vakiomoottorista aika jättää niin voisi laittaa jonkun kesyhkön harjattoman tilalle. Ei tehonlisäyksen vaan huoltovapauden takia. Pitääkö samassa yhteydessä sitten uusia nopari?

Laitoin juuri Atom XT:n tilaukseen Saksasta. Saman hintainen kuin XB Suomessa plus pari kymppiä posteja. Halusin mielummin truggyn ja lisäksi Espoon Hobbylinnasta oli XB:t loppu vaikka heidän "reaaliaikainen" extranet muuta väittikin.
« Viimeksi muokattu: 08.11.08 - klo: 13.07 kirjoittanut VMV »

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #8 : 08.11.08 - klo: 14.48 »
Todennäköisesti tuossa ei vakiona ole harjattomanlle koneelle säädintä, eli pitää ostaa noparikin!
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Caarlo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #9 : 08.11.08 - klo: 15.01 »
Laitoin juuri Atom XT:n tilaukseen Saksasta. Saman hintainen kuin XB Suomessa plus pari kymppiä posteja. Halusin mielummin truggyn ja lisäksi Espoon Hobbylinnasta oli XB:t loppu vaikka heidän "reaaliaikainen" extranet muuta väittikin.

Saisko udella nettiosoitetta putiikkiin mistä tilasit? Itseänikin kiinnostaisi tuo XT enemmän :)

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #10 : 08.11.08 - klo: 15.43 »
Laitoin juuri Atom XT:n tilaukseen Saksasta. Saman hintainen kuin XB Suomessa plus pari kymppiä posteja. Halusin mielummin truggyn ja lisäksi Espoon Hobbylinnasta oli XB:t loppu vaikka heidän "reaaliaikainen" extranet muuta väittikin.

Saisko udella nettiosoitetta putiikkiin mistä tilasit? Itseänikin kiinnostaisi tuo XT enemmän :)

Saksan Ebayn kautta tilasin. Siellä niitä myy monikin putiikki. Omani tulee Modellbau Berlinskistä. Näytti sakujen Ebayssä olevan buggyä 89€. Eli postien kanssa tulee suurin piirtein saman hintaiseksi mitä Hobbylinnasta, jos ei pääse hakemaan paikan päältä.

Poissa Caarlo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #11 : 08.11.08 - klo: 16.01 »
Kiitän! Onneksi vaimo puhuu jonkin verran saksaa, itellä menee sormi suuhun kun kattelee noita sivuja :>

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #12 : 09.11.08 - klo: 19.31 »
Nyt on atomipommi käytetty Rajatorpan radalla. Lujaa meni ja hurja pito kun laitettiin pitoaineet gummeihin. Oli niin paljon pitoa että auto heitti voltteja mutkissa, mutta kun auton sai perästä ihan matalaksi niin alkoi pysyä pystyssä. Taisi mennä nopeammin radalla kuin 3 shark trukkia, joilla oli suunnattomia vaikeuksia pysyä pystyssä. Oli myös aika nopea kulkemaan. Pikkuveli sai vetarin jossain rytäkässä poikki mutta ei hätää, pakista löytyy uusi. Seuraavaksi lippulaivaan kokeilemaan autoa.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #13 : 15.11.08 - klo: 21.04 »
nyt on auto saanut tulikasteen lippulaivan radalla. Kolhuja tuli mutta auto kesti. Koppa halkesi pikkaisen ja ajojen lopussa noparista katosi pakki. 3 racingin iskarit tuli kanssa asennettua ja ne toimi tosi hyvin suoraan paketista. Täytyy varmaan ostaa säädettävät linkit vielä ja sitten harjatonta seuraavaksi autoon. Niin ja lipo akku. Toistaiseksi erittäin positiivinen kokemus ja erittäin hyvä auto suoraan paketista. Hintalaatu suhde näyttäis olevan ihan kohdillaan.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #14 : 15.11.08 - klo: 21.25 »
3 racingin iskarit tuli kanssa asennettua

Asson iskaritko tuohon menee vai mitkä?

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #15 : 15.11.08 - klo: 21.37 »
jep. niitä taitaa saada racing factorystä, itse tilasin rc-martista
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #16 : 18.11.08 - klo: 19.37 »
jep. niitä taitaa saada racing factorystä, itse tilasin rc-martista
Martilla näytti olevan tarjolla pari eri settiä, eri varaosanumerolla ja hinnalla. Onko näillä jotain oleellista eroa?

A18-33/LB, 20,50$
RC18-023/BU, 19,90$

Minun Atomi kotiutui tänään Saksasta. Kuvata en osaa, mutta suunnilleen tuon näköinen härveli sieltä kuoriutui.


Toivottavasti porukka ei dissaa minua ulos tästä topikista liiasta OT:sta, kun tuo ei kuitenkaan ole otsikon mukainen laite  :tongue:

Ihan pätevältä se vaikuttaa. Toki heppoisempi kuin tuunattu Sharkki, mutta hintaisekseen ei paha. Huomenna pääsee ottamaan ensituntumaa.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #17 : 18.11.08 - klo: 21.14 »
itse ostin noi jälkimmäiset, eli 19,90$ maksavat. 3racingin sivuilta varmaan näkee, mikä ero seteillä on. Hienolta näyttää monsteri. Itsekin olisin ostanut monsterin, jos olisin voinut valita...

E: ero näyttäis olevan että kalliimmissa on väri vaalean sininen (LB=light blue) halvempi tummansininen (BU =blue)
« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo: 21.41 kirjoittanut tturku »
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XT
« Vastaus #18 : 18.11.08 - klo: 22.21 »
En tietenkään malttanut odotella huomiseen vaan ajelin akullisen olohuoneessa. Kokemuksia:

-Kulkee vakiona liian kovaa olohuonesuditteluun
-Vakioakku kestää pitempään kuin avovaimon pinna. Ajassa mitattuna muutamia kymmeniä minuutteja. Kisaradalla tietysti vähemmän
-Moottorin kohdalla on aukko pohjalevyssä juuri sillä kohtaa mistä tulee vaistomaisesti otettua kiinni kun nostaa auton ylös. Ai tanakelettu! On nimittäin kuuma
-Legendaarinen iskarin korkkaaminen tuli koettua. Alumiiniset tilaukseen.
-Muitakin osia tuppaa irtoilemaan kovissa törmäyksissä, mutta mikään ei mene kovin helposti poikki. Uudelleenkiinnitys ja matka jatkuu
-Pitää kulkiessa ihme vinkunaa, varmaan noparista. Nopeuttaa avovaimon pinnan loppumista
-Varsin herkkä häiriöille, ainakin näin kerrostalossa missä menee sähköjohtoa ja antennia sun muuta wlania ja langatonta dataa ympäriinsä
-Vakioservo ei juttele 27mhz AM-vastarin kanssa. Vakioradio ja vastari ovat siis 27mhz FM
-Edellisistä huolimatta ja/tai johtuen ajaminen on suurta hupia ja vekotin on kyllä hintansa väärtti
« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo: 22.25 kirjoittanut VMV »

Poissa AksuA

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #19 : 18.11.08 - klo: 23.10 »
Ko. autoa on tullut pyöritettyä jo tovin. Hinta/laatusuhde on ok. Nyt toki pitää muistaa että minulla ei ole älytöntä kokemustakaan näistä.

Vikoja mitä ollut:

- Iskari korkkas :)
- Spurrin väliin kiviä, sitä myöten sileeks.
- Diffin "kaulus" halkesi. Täysii sladissa kanttikseen, sen jälkeen tein siitä takavetosen, jonka jälkeen diffi suli :)
- Moottori kulahti. Vakiomoottorilla tais olla huimat 12€ hintaa...

siinä ne taisi olla... Ja laite on saanut reilusti sikaa ja edelleen jaksaa kulkea.

Tuunaustakin tuli tehtyä, alla kuva tuuning vanteilla.

Linkki => KUVA
Ja vähän getto meininkii  :grin: => Kuva 2

Suosittelen ainakin niille jotka ovat "pappoja"(kuten minä) eikä harrasta tosissaan vaan käy ajelemassa huvikseen satunnaisesti jossain parkkihallissa.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #20 : 19.11.08 - klo: 08.17 »
Uusista Atomeista kannattaa heti kiristää diffit, tuppaa luistamaan aika reilusti ja diffirikko on tosiasia hyvinkin nopeasti.
Kylätason RC-kuski.

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #21 : 19.11.08 - klo: 09.26 »
Uusista Atomeista kannattaa heti kiristää diffit, tuppaa luistamaan aika reilusti ja diffirikko on tosiasia hyvinkin nopeasti.

Juu, tuntui kyllä kovin löysiltä, varsinkin edessä. Täytyy ottaa tänään työn alle. Atomin ohjekirja ei kyllä ole kovin kattava eepos. Siinä ei puhuttu diffeistä mitään, saatikka niiden kiristämisestä. Paketissa oli mukana kyllä kuusiokoloavain jonka oletan liittyvän asiaan.

Noh, tekemällä oppii ja kun ite tekee niin saa sellaisen kun tulee  :grin:

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #22 : 19.11.08 - klo: 11.04 »
Diffi kiristetään ulostulon sisällä olevasta kuusiokoloruuvista. En muista kummalla puolella se oli mutta vetarin kun irroittaa niin kuusiokanta näkyy ja ei muuta kuin kiristämään. Jos vielä luistaa niin diffit auki, rasvat pois ja Asson diffirasvat tilalle niin silloin viimeistään luisto loppuu.
Kylätason RC-kuski.

Poissa VMV

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #23 : 20.11.08 - klo: 11.17 »
Diffi kiristetään ulostulon sisällä olevasta kuusiokoloruuvista. En muista kummalla puolella se oli mutta vetarin kun irroittaa niin kuusiokanta näkyy ja ei muuta kuin kiristämään. Jos vielä luistaa niin diffit auki, rasvat pois ja Asson diffirasvat tilalle niin silloin viimeistään luisto loppuu.

Jep, noinhan se meni. Kiitokset vinkistä (tämä tosiaan on ensimmäinen "oikea" rc:ni). Räjäytyskuvasta katsoin oikean puolen ja nyt on diffit kiristetty. Ei kai niitä kuitenkaan ihan jumiin pidä vetää? käsittääkseni ohjattavuus ja etenkin kääntösäde kärsii jos voimansiirto on yhtä puuta.

Iskarien korkkailu jatkuu, nyt taitaa olla enää yhdessä iskarissa öljyt tallella. En ole niitä täytellyt kun samassa asunnossa kanssani asuva nainen muuttuu sitä jäätävämmäksi mitä enemmän iskariöljyä se löytää makuuhuoneen matolta. Odotelkoot siihen asti että saan se aluiskarit, rakentelen siihen asti tuota harjatonta Sharkkia. Tilasin tuon kalliimman setin Martilta. 3racingin sivujen mukaan ne ovat paljon painavammat kuin tuo toinen setti (tyyliin 40g vs 27g tms). Tiedä sitten mistä sekin johtuu, mutta painavampi kuullostaa minun korvaani kestävämmältä.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #24 : 01.12.08 - klo: 12.12 »
Laitoin autooni GPM:n assoon sopivat titaanivantit ja uusiksi ne menee hankintaan. Kävin lippulaivassa nopeasti kokeilemassa ja toteamassa että ei toimi. Ensinnäkin vantit on liian pitkät ja ne jäävät hivenen pitemmiksi kuin vakiot eli niillä ei pääse kulmia säätämään. Syykin selvisi kun vertasin assoon. Assossa se ripustusosa, jossa on kuulalaakerit ja ulompi josta vetari menee läpi, on eri muotoinen ja jää kauemmas. Kaiken lisäksi ne irtoilivat aika helposti kun johonkin mäsäytin autolla.

No isolla pinjonilla ja lipolla pääsi jo takaosan pöydän hyppyriltä suoraan loikkaamaan sen yhden kummun yli. Auto puskee vielä liikaa ja nopari täytyy vaihtaa. Täytyy pomppulinnasta kysellä maverickin omia säädettäviä vantteja. Kestävä auto kyllä muuten on. Vielä ei oo mitään hajonnu noparin pakin katoamisen lisäksi vaikka semmosen reilun puolentoistametrin korkeudelta pamautin auton seinään/lattiallekin  :shock:
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #25 : 04.12.08 - klo: 03.56 »
Jos puskee liikaa, niin löystä vähän etudiffiä, sen pitäis auttaa.
Kokeile myös eri renkaita, ne vaikuttaa paljon auton ajokäytökseen.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #26 : 04.12.08 - klo: 10.53 »
joo, ajattelin ostaa samalla kun käyn hakemassa 3racingin vantit niin saman firman rinkulat, jotka sopii ainakin assoon. Racingfactorystä siis. Onkos muuten jollain noista kokemuksia, renkaista siis?
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #27 : 01.01.09 - klo: 14.38 »
Nyt on vihdoin säädettä vantit. Ei käynyt suoraan GRP:n tai 3Racinginkaan Asso 18B:n vantit. Ovat liian pitkät. Mutta kun yhdisti Asso 18R:n ja 18:B:n vanttisetit, sain sopivan pitkät. Myös 3Racingin Asso 18R:n vanteet ja renkaat menee testattavaksi nyt. Sai Sopimaan kun laittoi muutamat prikat ulompiin vetareihin. Renkaan halkaisija on huomattavasti vakioita pienempi, joten saas nähdä riittääkö nopeutta ollenkaan enää.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Fabe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #28 : 26.01.09 - klo: 08.18 »
Aika edullisesti osia ja autoja. Alkaa tuo punta olemaan niin lähellä euroa. Yli 100 punnan ostokset rahtivapaasti. Kavereiden kaa ollut tuollaiset XB mallit kiusattavana mökillä ja aika hyvin kestänyt kovaa käyttöä. Täytyy vissiin tilata tuollaiset XT mallit.

http://www.mbmodels.co.uk/
 

Poissa sohlo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Atom XB
« Vastaus #29 : 04.02.09 - klo: 18.37 »
Tulipa tilattua atom xb piiiiitkän tauon jälkeen (pojalle ostin :mrgreen:)pysyyköhän tuo ehjänä 10v.pojan käytössä kovin pitkään?Meinaan,että kulkeeko liikaa?Mitähän osia olisi syytä laittaa jo valmiiksi tilaukseen?
EDIT:ja käykö moiseen härpättimeen ihan "perus" nimh akut,esim:3600 7.2v
« Viimeksi muokattu: 04.02.09 - klo: 19.40 kirjoittanut sohlo »