Kirjoittaja Aihe: Asso Talk  (Luettu 398598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« : 30.05.03 - klo: 16.15 »
Assoilijoita on porukassa niin paljon, että he jos ketkä ansaitsevat oman topiccinsa. Tosin autohan ei yleensä juuri murheita ole aiheuttanut... :wink:

Itseäni kiinnostaa tällä hetkellä, ulkoratakauden alettua, pitoon liittyvät tekijät.
Kärsin melkoisen puskevasta autosta - tosin ajan vanhoilla rengaskorpuilla ja ilman one-wayta. Laitoin eteen hopeanväriset jouset, ja ohjattavuus parani jo aika kivaksi.
Vauhti myös kasvoi, mutta nyt rajoittavaksi tekijäksi tuli takapään pito mutkan jälkeisessä kiihdytyksessä. Takana on myös hopeajouset.
Kaikki iskarit ovat vinoimmassa asennossaan. Öljyt 40 ja 30.

Ideoita?

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #1 : 30.05.03 - klo: 16.19 »
Minä olen saanut asson toimimaan asfaltilla seuraavasti;

eteen; kultaiset jouset, 60Wattnen öljy, mahdollisimman kallellaan,
Taakse; hopeat jouset, 40Wattinen öljy, pystyssä iskarit...

eteen voi kokeilla punaisia jousia, ja 40W öljyy ja taakse kultasta jousta ja 40W öljyy, noilla olen ajanut, ja koneena on ollut syndicate....
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa killerloop

  • Jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #2 : 30.05.03 - klo: 16.24 »
mulla on nyt siniset jouset edessä,hopeat takana ja 35w öljyt edessä ja takana ja kaks reikää auki molemmissa päissä... on toiminu ihan hyvin
se on siinä sano sammakko muurahaiselle!

Poissa Panu.V

  • TamUA
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #3 : 30.05.03 - klo: 16.29 »
VesaK: Minkälaiset camber,caster,kickup ja anti-squat kulmat autossasi on tällä hetkellä?

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #4 : 30.05.03 - klo: 16.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Panu.V"
VesaK: Minkälaiset camber,caster,kickup ja anti-squat kulmat autossasi on tällä hetkellä?

Hyvä Panu! Kysymyksiä, jotka pakottivat kaivamaan manuaalin esiin ja katsomaan, mitäs ne nyt taas tarkoittikaan..  :oops:  

Camberit edessä 1-1½°
Camberit takana 0°
Caster 2°
Kickup +2°
Anti-squat 0°

Poissa Panu.V

  • TamUA
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #5 : 30.05.03 - klo: 17.08 »
Lainaus
Camberit takana 0°


Eli siis takapyörissä ei lainkaan pystykallistumaa?Jos takapään pidossa on kerran ongelmia niin minä ainakin kokeilisin vaikka 1 astetta negatiivista camberia koska se parantaa pitoa.
Mitenkäs auraus/haritus edessä ja takana?

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #6 : 30.05.03 - klo: 17.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Panu.V"
Lainaus
Camberit takana 0°


Eli siis takapyörissä ei lainkaan pystykallistumaa?Jos takapään pidossa on kerran ongelmia niin minä ainakin kokeilisin vaikka 1 astetta negatiivista camberia koska se parantaa pitoa.
Mitenkäs auraus/haritus edessä ja takana?

Jeps, sen aion tehdä. Sillä voi olla merkitystäkin, koska alusta on jo niin pehmeä, että se myös kallistuu kohtalaisesti.

Edestä olen juuri poistanut aurauksen silmämääräisesti nollille, se oli aikaisemmin lievällä aurauksella.
Takana auraus on +3°.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Asso Talk
« Vastaus #7 : 30.05.03 - klo: 17.22 »
Tässä olisi pari erinomaista setuppia:

http://home.swipnet.se/airwide/tc3/020525_juho_fintrack1.pdf
(Leväsen voittosetuppi viime kesän ensimmäisestä FT-kisasta)

http://home.swipnet.se/airwide/tc3/020804_juho_euros.pdf
(Leväsen voittosetuppi viime kesän EM-kisoista)

Kannattaa ottaa huomioon että tuossa ensimmäisessä setupissa on "perinteinen" etupää, mutta jälkimmäisessä on takapään iskarintuki edessä ja uuden malliset alatukivarret.

Tuolla "uudella" etupäällä ajoikin suurin osa kuskeista talvikauden ja sama jatkuu todennäköisesti myös tänä kesänä. Vielä kun itse pääsisi ajamaan jo vihdoinkin ensimmäiset asvalttitestit uudella etupäällä...  :wink:

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #8 : 30.05.03 - klo: 17.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Vielä kun itse pääsisi ajamaan jo vihdoinkin ensimmäiset asvalttitestit uudella etupäällä...  :wink:

Kiitos linkeistä!
Kauanko vielä kestää, että olet vapaalla jalalla, ja kisaaminen pääsee vauhtiin?

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Asso Talk
« Vastaus #9 : 30.05.03 - klo: 17.30 »
Ei kestä enää kauaa. Kuusankoskelle piti lähteä, mutta oltiin viikonloppu kiinni ja tämä Vantaan kisa on vaan muuten vain vähän huonoon aikaan. Loput kisat tulee kyllä kierrettyä, Uudestakaupungista alkaen...

Ps. 2 asteen taka-aurausta kannattaa käyttää nopeilla / hyvä pitoisilla radoilla. 3 astetta puolestaan erittäin hitailla (ulkoa ei sellaisia oikeastaan löydykään) ja huono pitoisilla (radalla esim. siitepölyä, rataa ei pidotettu jne.)

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #10 : 30.05.03 - klo: 17.42 »
Juu, en itsekkään käytä muuta ku "kakkosen" taka auraus palaa.Takana olen pitänyt 1-1,5 astetta camberia ja edessä 1 aste.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Asso Talk
« Vastaus #11 : 30.05.03 - klo: 17.54 »
Onko kukaan testannut iskareissa kolmen reiän mäntiä? Talvella ajoin 50/40 wt + 2 reikää setupilla, mutta kesäksi voisi kokeilla  50/40 wt + 3 reikää tai hieman jäykempää 60/50 wt + 3 reikää setuppia.

Teoriassa siis: 60wt + 3 reikää = 40wt + 2 reikää
Entä käytännössä?

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #12 : 30.05.03 - klo: 17.58 »
Itse en ole kokeillut, enkä ole kuullutkaan että joku kokeilis moista.
Itse olen pysyny 2-männässä ja 35 wt öljyt . Minusta tolla 3-männällä voi mennä liian pehmeäksi.  Kokeilemallahan se selviää...
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #13 : 30.05.03 - klo: 23.03 »
Itselläni on edessä iskarit keskiasennossa,, 50wt öljyt ja kultaiset jouset, takana on iskarit ovat kokonaan "vinossa" ja 40wt öljyt sisässä, hopea jouset.  Hyvin toimii, kunhan muistaa laittaa oikean paksuiset klipsit  kohdalleen  :mrgreen: .  Miten tuo kick up säädetään, entä anti-squat?
Edit: Mulla on myös ton diffin kanssa jotain häiriöö...takadiffin. Kuinka kireälle se pitäsi laittaa? Mulla meinaan käy sillein, että takadiffi pyörii vain tyhjää, kun pitää päärättaasta jonkin verran painamalla kiinni. Pitäisikö sen olla sitten niin kireä, ettei kädessä pysty vääntämään hahloista erisuuntiin?  :mrgreen:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Asso Talk
« Vastaus #14 : 31.05.03 - klo: 09.41 »
Anti-squatia ja kick-uppia säädetään viriosana saatavilla säätöpaloille - suosittelen niiden hankkimista.

Diffi kannattaa säätää aivan kuten ohjekin sanoo: diffi kiristetään ensin jäykäksi, jonka jälkeen sitä löysätään puoli kierrosta. Noissa setupeissa on one-way edessä joka on ainoa oikea tapa edetä nopeasti. Seinäjoella talven viimeisessä FinTrackissä tosin Mika Mänty ajoi A-finaalissa Assolla, jossa oli etupäässä diffi one-wayn sijasta! Auto toimi todella nätisti ja varmasti. One-way oli hieman epävarmempi, mutta toisaalta finaaleissa sillä pystyi paremmin pidon takia saamaan hieman lisää kaulaa diffillä ajaneisiin.

Poissa TapHaap

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/topaz.tattoo/
Asso Talk
« Vastaus #15 : 31.05.03 - klo: 11.08 »
Sivullani on vinkkejä tuosta Asson One Way:stä.
http://www.saunalahti.fi/~tat2supp/Asso_TC3.html
#### Tapsa ####
## nick:Biker62 ##

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Diffi
« Vastaus #16 : 31.05.03 - klo: 17.31 »
Joo tosiaan tuli talvella ajeltua aikapaljon diffi auton edessä. Kierrosajat olivat ainakin omien havaintojen mukaan säätöjen löytymisen jälkeen todella lähellä one-wayta ja ajaminen paljon loogisempa ja helpompaa.

Kaksi kertaa tuolla taidettiin jopa keretä A-finaalin. Oulussa ajoin etudiffi jäykistettynä (4 kuulaa korvattu silikoonikumipaloilla ja 8 normaalikuulaa ja kuulissa myös mustaa rasvaa) ja Seinäjoella ihan normaali diffillä. Ero että edellinen oli hiukan enemmän one-wayta muistuttava kaasun ollessa päällä. Kaasu pois ja puskemista havaittavissa enemmän kuin normaalidiffiä.Silti kääntyi riittävästi jopa oulun syheröradalla...

Jos joku haluaa kokeilla niin seuraavat temput voi kokeilla tehdä verrattuna yks-suuntaan (toivottavasti muistin tärkeimmät):

- Taka-aurausta hiukan pois (Käytin 1.5 tai 2 astetta. Mahdollista losin takahubeilla)
- Pehmeämmän etujouset (Käytin sinisiä edessä ja takana)
- Anti-squattia takana 2 astetta
- Niin ja tietysti taka iskarituki edessä

Jos joku kokeilee, niin kertokaapa auttoiko nuo säätömuutokset... Ei havaintoa asvattipinnasta ja diffistä vielä...

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #17 : 01.06.03 - klo: 21.48 »
Onko kellään tietoa mikä vialla. Tulen suoralta kaasupohjassa, ja käännyn vasemmalle, auto kääntyy, mutta kun yrittää painaa kaasua,  auto suoristuu, eikä siis pääse mutkasta ulos! Suoralta tullessa, kääntyessä oikealle, auto taas kiepsahtaa 360 astetta ympäri. :mrgreen: eli jossain on jotain pahasti vialla??!?!?! Etujouset ovat kupariset ja takajouset siniset, öljyt on molemmissa päissä 40wt.

PS: kuinka usein muuten vaihdatte öljyt iskareihin?...menee meinaan aika nopeasti löysäksi öljyt...

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #18 : 01.06.03 - klo: 22.13 »
Onko takadiffi liian kireällä? Jos on, takapyörät ovat kuin jäykällä akselilla, mikä vastustaa auton kääntymistä.

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #19 : 01.06.03 - klo: 22.16 »
Kiitos! Ainakin se rätisee ja ratisee...pitää vaihtaa takadiffi, koska niitä on mulla 2kpl :)

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #20 : 02.06.03 - klo: 09.49 »
TeMe: Kun olet ehjän diffin autoon asentanut niin suosittelen vielä seuraavaa:

- Ota iskarit autosta irti ja katos, että kaikki tukivarret/ripustukset liikkuvat herkästi.
- Ota myös tukivarren tapit irti ja pyöritä tasaisella pinnalla tarkistaen, että ovat suorat.
- Kun em. kohdat on kunnossa ota auto kerholle mukaan ja etsi joku henkilö jolla on ns. tweak pöytä mukana (tietysti jollet itse omista moista) ja pyydä josko auton saisi säätä tuolla tweak pöydällä suoraksi. Keskimäärin aina Assossa ainakin vasemman etuiskari vaatii enemmän jousen esijännitystä kuin muut. Mutta ainut tapa saada nuo kohdalleen on tweak pöytä.

Nuo siksi, että tuo kuvailemasi ominaisuus, että toseen suuntaan puskee ja toiseen yliohjaa viittaa vahvasti siihen että auto olisi vino.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #21 : 03.06.03 - klo: 15.08 »
Mukavaa nähdä Mika M täällä pitkästä aikaa  :D  

Tattarisuon siitepöly set-up:

Autona Asso FTTC3

Edessä:

Takaiskarituki edessä
Isk. yläkiinnitys sis. reikä
TYpe 2 tukivarret, ulompi reikä
Sininen jousi
40wt öljyt
2-mäntä
Caster 0
Kickup 0
Droop 3
Camber 1.5
Ride height 5mm
Pyörät suorassa

Takana:

Isk. yläkiinnitys kesk.
Type 1 tukivarret
Hopea jousi
30wt öljyt
2-mäntä
Anti squat 0
Droop 2
Camber 1.5
Ride height 5.5mm
Auraus 2
Wheelbase medium
Akut edessä
Kori Proto Stratus 2.0
Renkaina cs-27


Tällä set-up:lla auto on rauhallinen ja hiukan puskeva ajaa. Käytän IRS:n valmistamaa 100% lukkodiffiä edessä jolla voi tykittää mutkissa niin kovaa kuin haluaa ilman pito-ongelmia. Eka syndicaten 1/4 kesäsarjan 2003 voitto irtosi minulle noilla eväillä. One-way:llä en aja koska en omista sellaista, joten olen säätänyt auton toimimaan lukolla, joka mielestäni toimii noissa olosuhteissa kohtuu hyvin :wink:
Sponsored by own wallet

Poissa PJEP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #22 : 03.06.03 - klo: 21.07 »
Lainaus käyttäjältä: "TeMe The RC man"
Onko kellään tietoa mikä vialla. Tulen suoralta kaasupohjassa, ja käännyn vasemmalle, auto kääntyy, mutta kun yrittää painaa kaasua,  auto suoristuu, eikä siis pääse mutkasta ulos! Suoralta tullessa, kääntyessä oikealle, auto taas kiepsahtaa 360 astetta ympäri. :mrgreen: eli jossain on jotain pahasti vialla??!?!?! Etujouset ovat kupariset ja takajouset siniset, öljyt on molemmissa päissä 40wt.

PS: kuinka usein muuten vaihdatte öljyt iskareihin?...menee meinaan aika nopeasti löysäksi öljyt...


Tässä kuluneena talvena eräällä kuskilla oli ongelmana mutkaantulossa auton vaikea käyttäytyminen,eli perä kiepsahti aina kuin käsijarrukäännöksessä. Ongelma oli tosiaan "käsijarrussa". Asson diffikotelo oli liian tiukka ulostuleville vetoaksiloille. Lämmetessään tilanne vielä paheni. Ongelman ratkaisuna hionta diffikotelon akseliaukoista.
Asiasta paremmin tietävät voisivat valaista asiaa.

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #23 : 05.06.03 - klo: 11.15 »
Cruisaaja: Jep. Etkös sinäkin manaillut, ettet aja yks-suuntalaakerilla siitäkään syystä, ku ovat niin kirotun heikkoja ja kalliita asoon. Hyvinkäältä kuului uutisia, että voisi olla helpotusta luvassa tuohon onkelmaan. Eli Yokomon tekemiä paria pykälää jämympiä yks-suuntia on nyt saatavana...

PJEP: Jep. Tosiaan kannattaa kasausvaiheessa käsin hiukan työstää noita diffikoteloita. Ainakin semmoinen operaatio kannattaa tehdä, että pistää puolikkaat kiinni toisiinsa ja sitten pienellä pyöreällä viilalla työstää diffin ulostulon reiän. Yleensä liitoskohdassa voi olla melkoinenkin pykälä. Ja tietty site kannattaa diffin kanssa koettaa, että molemmat laakerit pyörii hyvin eikä kanita.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #24 : 06.06.03 - klo: 09.45 »
Mika M: Pitää paikkansa, rupesi tulemaan tuolloin harrastukselle liikaa hintaa, joten piti keksiä jotain muuta. Nyt tuntuu että olen saanut Asson toimimaan ulkona, ei sillä ettei se toiminut matollakin, mutta jotenkin tuolla lukkodiffillä huonomalla pidolla se tuntuu paremmalta asfaltilla.

T1:llä tykkään ajaa mieluummin matolla, koska se tuntui taasen paremmalta ajaa c-hubeilla ja one-way:lla tiukemmilla radoilla hyvällä pidolla. Mites sinä Mika, oletko kerennyt ajamaan omallasi vielä ulkona? Minulla on tarkoitus hommata tuo uusi hd one-way Assoon ensi mattokaudelle ja opetella ajamaan taas sillä.

Tarkoititko sinä tuolla mitä aiemmin kirjoitit, että Asson uusi hd one-way on Yokomon valmistama....??
Sponsored by own wallet

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #25 : 06.06.03 - klo: 13.08 »
Itse en ole rikkonut one-way:ta joten minulla ei ole kuin kehuttavaa sitä kohtaan. Itse oma autoni on suht. terävä kääntymään niin sisään kuin uloskin mutkasta joten en ollenkaan pidä diffillä ajamisesta...
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa hoj

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/oulurcracing/
Asso Talk
« Vastaus #26 : 06.06.03 - klo: 13.36 »
Asson one-way ei kestä, koska se on väärin tehty. Oikeaoppinen rakenne vaatii kannatinlaakerit molemmin puolin yksisuuntakytkintä.

Yksisuuntalaakeri ei siis ole laakeri vaan kytkin. Tämä tiedoksi niille joille asia on uusi.

Suosittelen, että kokeilette tehdä TapHaap:inkin sivuiltakin löytyvää muutosta one-way:hin. Varsinkin jos taskusta löytyy rikkinäinen yksilö.

Tässä vähän päivitystä ohjeeseen:

1. Poista kaikki laakerit pesästä: Ota sopivan mittainen (pitkä) M4/M3 pultti ja työnnä se läpi kaikista laakereista. Huom. Kanta alle 8 mm.

2. Etsi sellainen hylsy (tms. putki), jonka sisään sopii one-way:n runko. Hylsy tukeutuu olakkeeseen, johon normaalisti kiinnitetään hammasratas. Huomaa, että kohdan 1. pultti tulee olla niin pitkä, että se yltää ulos hylsystä.

3. Laita ruuvin hylsyn päähän korialuslevy (=iso prikka) ja sopiva mutteri. Prikka tukeutuu hylsyn reunaan kun kiristät mutteria.

Näin syntyi ”ulosvetäjä”.

Nyt vain kiristät mutteria tasaisesti ja laakerit lähtevät liikkeelle ja ”putoilevat” hylsyn sisään. Riippuen hylsysi pituudesta joudut välillä poistamaan irronneet laakerit hylsyn sisältä. Muutenhan ne litistyvät ja menevät rikki.

Kun tyhjä one-way:n runko on kädessäsi, kasaat sen seuraavanlaiseen järjestykseen:

3mm kannatinlaakeri
Yksisuuntakytkin
3mm kannatinlaakeri

3mm kannatinlaakeri
Yksisuuntakytkin
3mm kannatinlaakeri

Kytkimet saavat siis molemmille puolilleen kannatinlaakerit, jotka varmistavat ulostuloakselin oikean asennon.

Kytkimet liimataan paikoilleen laakerilukitteella, sitä saa laakerikaupoista ja ehkä autotarvikeliikkeistä. Lukite irtoaa lämmittämällä.

Kaikkien laakereiden väliin on syytä jättää noin 0,1…0,2 mm väli toisiinsa. Parasta on jos saat hankittua oikean paksuisia teräsaluslaattoja (simmilevyjä) joiden halkaisija on 8 mm ja paksuus 0,1 mm ja sisäreikä riittävän suuri akselille.

Tällainen rakenne on kestävä, olen ajanut omallani siitä asti kun ohjeen täällä keskustelussa joskus edellisen kerran ”julkaisin”. Ja siitä taitaa olla ainakin puolitoistavuotta.

Sopivia laakereita kannatinlaakereiksi löytyy ainakin Kyosholta ja laakeriliikkeistä.

Olisi mielenkiintoista tietää, että onko tällaisiä kannatinlaakeriratkaisuja muilla käytössä ja minkälaiset ovat kokemukset?

Yokomo on valmistanut Asso:on ”HD” one-way:tä jo ainakin vuoden, joten se ei ole sinällään uusitieto. Tällainen isompia kytkimiä käyttävä Heavy Duty-one-way ei kuitenkaan ole periaatteessa järkevä vaihtoehto, koska se lisää pyörivää massaa. Kannatinlaakeri versiossahan pyörän pyöriessä vapaasti se tapahtuu kannatinlaakereiden varassa, joten myös ”HD”-versiot tarvitsevat kannatinlaakerit, jos halutaan oikea ratkaisu käyttöön.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #27 : 06.06.03 - klo: 15.02 »
Henkasta on tullut näköjään moderaattori, onneksi olkoon :shock:   Pääsetkin editoimaan tälläisiä turhia topickkeja :mrgreen:

Hoj: Tuo sinun kytkin juttu on varmaan kaikinpuolin ihan toimiva, mutta itsellä ei ole jäänyt ko one-way hylsyä johon tuon tekisi :(  
Ei tuo Yokomon one-way Assolle ollut ihan uusi tieto minulle, olen meinaan tilannut sitä jo yli puolivuotta, mutta huonolla menestyksellä.

Mutta on minulla ollut T1:ssa sellainen Hudyn HD one-way jo reilun vuoden ja ei pienintäkään ongelmaa sen kestävyyden kanssa. Ilmeisesti meikäläiselle pitää olla kaikki HD-luokituksen omaavaa osaa että kestää :wink:
Sponsored by own wallet

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #28 : 06.06.03 - klo: 15.18 »
Lainaus
Henkasta on tullut näköjään moderaattori, onneksi olkoon  Pääsetkin editoimaan tälläisiä turhia topickkeja


Joo, mutta eipä ole tarvinnu mitään poistella ku osaatte kirjoittaa kunnolla...
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
Asso Talk
« Vastaus #29 : 06.06.03 - klo: 18.57 »
Sitä "Yokomon" Onewayta saa kyllä ihan Asson omassakin pussissa RC-Pisteestä. Itse oon käyttänyt niitä jo noin vuoden enkä oo saanut yhtään rikki, enpä kyllä montaa vanhaakaan onnistunut tuhoamaan.
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim