Kirjoittaja Aihe: Asso Talk  (Luettu 398450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1890 : 19.02.10 - klo: 18.33 »
Ilmeisesti siis kyseessä TC3? ja noi korithan myydään meiningillä 190mm vai 200mm ja kysymyksessähän siis on raideleveys, ei akseliväli. Ja tuohon menee siis 190mm kori. Akseliväli ko. härvelissä 260mm.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa sasu`

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1891 : 19.02.10 - klo: 18.36 »
Kiitoksia, edellinen kori tuli siis ostettua ja todettua vääräksi kun ei nimenomaan akselivälin puolesta sopinut.

-Sasu

Poissa sasu`

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1892 : 03.03.10 - klo: 17.57 »
Nostellaan taas,

Eli ostin assooni (tc3) tuon oneway-laakerin eteen. Ratas tuli myös ostettua, mutta ne "ulostulot" puuttuvat. Ja mitä muuta tuohon mahtanee vielä tarvita että sen saisi autoon kiinni?

+ Tarvitseeko toi oneway mitään spessurasvoja tjms voitelua?

-Sasu

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1893 : 03.03.10 - klo: 18.31 »


Tämän ketjun neljänneltä sivulta:


Lainaus käyttäjältä: Tatti
Itelläkin on one-way, mutta sillä en aja.. en luota siihen että saan pidettyä one-wayn yhdessä palassa  8)

Kerros ihmees mitkä setupit sulla oli diffillä!

  ---   ---   ---   ---     
Ensinnäkin, kun kirjoitin :  " HYVÄ...ellei PARAS....jne.
Tarkoitin autoa, eli on perustaltaan kokolailla valmis. Eli ei olisi tarvinnut nähdä niin paljon vaivaa kuin allekirjoittanut on nähnyt.
Mutta kaikki on kyllä lisännyt kokemusta ja auton tuntemusta ja onhan " pankissa nyt paljon sellaista mitä saattaa tarvita PAHANA päivänä ".  Jotain saattaa matolle mentäessä muuttua, mutta viimeksi on ollut näin ( sillä 4 ast. casterilla). ( tark. F + 2 ja 2 ast casterp. )
Edessä kultaiset jouset, takana hopeiset. Isk. yläp. kesk. reik. niin edessä kuin takanakin ( on kokeiltu myös ylä sisentä edessä )
Isk. ala , uloin edessä ja takana. Öljyt  40  etu ja taka ( joillakin radoilla edessä 50 ).
Ylätukiv. pisin asento edessä ja takana.
Camber edes. 1.5 ast.   taka sama tai pienempi riippuen radasta ja tuntemuksista.
Taka auraus liukkaalla 3, pitävällä 2.
 Kuten tunnettua, " kaikki vaikuttaa kaikkeen ". Kokeilemalla on oppinut, mutta assossa on se hyvä puoli että: Lähtökohta on aika valmis , ja keskikohta joka säädössä antaa hyvän pohjan eteenpäin !
Yhtään ONE-WAY : tä ei ole rikkoutunut. On vain alle 10 akun välein puhdistettu huolella Clienerillä ja sen jälk. voideltu asson omalla diffirasvalla. ( jos laittaa rasvaa liikaa, saattaa  olla " vähän vikuri alussa, ennenkuin diffi mahtuu toimimaan ") Ja kanttarilta alas kaasua helläten! Pienemoi vaiva asson ONE-WAY : n huolto ja kestävyys on, kuin sadekelin suojaus noparille ja vastarille, Suomen harvoina sadepäivinä !!!!

Huomasin jo vastattuani että kysyit:  Setupia diffillä. Ne olivat jotakuinkin asson kokoonpanokirjan ohjeen mukaiset. Öljyillä ja jousilla vähän "pelasin".
Lisäys ONE-WAY:n kertomukseen: Kellä on ongelmia takadiffin kanssa. Rakentakaapa se asson edellisen mallin metallisesta. On herkkä, pitävä ja helppo säätöinen!
Painavampi myös, mutta on HYÖTYPAINOA ja auton keskilinjalla kuitenkin. Eli vakiokoneella ajaen hyödyt suudemmat kuin haitat.
FT:n ei ole tarvinnut yhtään lisäpainoa. Ei tosin ole ollut tilaisuutta mitata painonjakautumaa, valitettavasti.

Ostit onewayn ilman ulostuloja???? (missä niitä myydään osina?)
Meille on ne tulleet aina kokonaisena, ulostuloineen, kartiorattaineen ja laakereineen, jotka ovat hieman eri kokoa kuin diffillä olevat.
« Viimeksi muokattu: 03.03.10 - klo: 18.36 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa sasu`

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1894 : 03.03.10 - klo: 20.29 »
Simmikseltä ostin eli tuolta wanhan pisteen "loppuunmyynnistä".

Kartioratas löytyy jo muttei ulostuloja, no, pitää tilata nekin.

-Sasu