Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 947796 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #480 : 30.04.09 - klo: 22.52 »
Savagen neitsyys on viety vihdoin yli viikon odottelun jälkeen..
Voi TSIISÖS miten hauska vehje ajaa!! Mulle on valehdeltu, ei tää ole hauska, tää auto on HULLU!!
Laitoin Castle Linkillä säädöt aika miedoiks ja aivan karmeat tehot silti, joo uskon todellakin että 6S ei enää tarvii tämän auton kohdalla.. :grin: katto on jo ruvella ekan ajosession jäljiltä. Ei puhki mutta skraadua ihan tarpeeks.. :grin:
Joten riittää todellakin 4S toistaseks itelle vallan mainiosti.
Ajot katkas vaan 2 kertaa pinjoni joka ei ollu kiristyny kunnolla vaikka olin sen kiristävinäni luppoaikana.

Tuon vakioradion kantavuus on pahin pettymys. Traxxasin TQ2 kantoi uutena ainakin sen 50 metriä, nuo hyvä jos 15..aivan karmeaa pätkimistä jos auto karkaa kauemmaks kun 15-20 metriä.
No, huomenna kokeillaan Acomsia tilalle ja HPI radiot crawlerille käyttöön siksi aikaa kun tulee toinen Acomsin vastari.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #481 : 30.04.09 - klo: 23.23 »
Lainaus käyttäjältä: HMS77
Ajot katkas vaan 2 kertaa pinjoni joka ei ollu kiristyny kunnolla vaikka olin sen kiristävinäni luppoaikana.
Tuon vakioradion kantavuus on pahin pettymys. Traxxasin TQ2 kantoi uutena ainakin sen 50 metriä, nuo hyvä jos 15..aivan karmeaa pätkimistä jos auto karkaa kauemmaks kun 15-20 metriä. No, huomenna kokeillaan Acomsia tilalle

Sama vaiva mullakin oli uutena, vähintään kerran per ajo pinjoni liikkui sen verran että se pyöri jo tyhjää. Ei muuta kun pinjonin kiristysruuviin vaan ruuvilukitetta niin ei ole tuota vaivaa sen jälkeen enää (siinähän on tehtaan jäljiltä jotain sinistä lukitteen tapaista kierteissä, mutta ei se mulla kyllä pinjonia paikallaan pitänyt).

Vakioradio on todellakin aika onneton, itsekin Acomsin 99e ohjaimen hankkineena voin sanoa että auto kyllä muuttuu ihan eriksi. Samoin vähänkin jos tasaisella / asfaltilla ajelee niin noi Phaltline slicks -renkaat kun laittaa alle niin auto muuttuu kans aivan eri autoksi (=selvästi paremmaksi).
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #482 : 01.05.09 - klo: 13.41 »
Joo-o, tosiaan sillä vakioradiolla on ihan hullua ohjata tätä, kun auto karkaa välillä n 20 metrin päästä minne sattuu. En tajua mitä HPI on ajatellu kun on sen onnettoman radion tähän mukaan laittanut. :huh:

Siihen pinjoniin kannattaa kunnolla laittaa sitä lukitetta niin pysyy, ja sen olen huomannut että RR pinjoni pysyy paljon paremmin kiinni kuin se HPI:in.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #483 : 01.05.09 - klo: 13.47 »
Savagen neitsyys on viety vihdoin yli viikon odottelun jälkeen..
Voi TSIISÖS miten hauska vehje ajaa!! Mulle on valehdeltu, ei tää ole hauska, tää auto on HULLU!!

Vai pääsit sä sitten vihdoin ajamaankin jo Savalla :tongue:
Joo, tämä on tosiaan hauskin rc-auto millä olen koskaan kans ajanut, varsinkin kun menee kunnon montulle.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #484 : 01.05.09 - klo: 19.55 »
Nyt sen meikäkin tilas, hyvällä tuurilla hinta jää alle 530 posteineen jos tulee konstilla tullin läpi...  :police:
 

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #485 : 01.05.09 - klo: 20.23 »
Nyt muutamat 4s 5000mAh akulliset savage fluxilla tyhjentäneenä täytyy sanoa ettei mennyt todellakaan rahat hukkaan!!

Kaikki meni niin kuin pitikin auton käyttöön otossa.
Vaihdoin radiot heti alkuunsa parempiin kun huomasin hetken ajaneena ettei vakioissa oo kehumista...

On kyllä ihan uskomattoman hauska peli, siitä ei pääse mihinkään!  :grin:

Tässä vähän plussia ensi kokemusten jälkeen:

-aivan järjettömän kiitettävä teho jo 4s lipoilla
-hyppää nätisti kun/jos osaa sen
-yllättävän pitkä ajoaika jo 5000mAh lipoilla (n.30min,riippuu ajotyylistä)
-kestävän oloinen auto kaiken kaikkiaan

Ja miinuksia:

-vakio wheelie bar ei estä keulimista ympäri(katto kuluu nopeasti...)
-vakio renkaat viruu jo 4s lipoilla melko paljon ja ajettavuus häviää
-akkukotelot aika p.......ä! (ainakin omasta mielestä)

Eli omalle kohdalleni sattui ainakin näin alkuun ihan kelpo yksilö!!
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #486 : 01.05.09 - klo: 20.36 »
Siltä vaikuttaa joo että vois olla hintansa arvoinen, mistähän ja mitkä akut kannattais ostaa jotka sais nuihin koteloihin ilman isompia kuljailuita? vissii 4s ihan fiksut yleiskäyttöön..

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #487 : 01.05.09 - klo: 20.54 »
Kylläpä säikähti tämä Flux-kuski tänään..
Ajelin varmaa tunnin putkeen, eka toiset akut ja sitten toiset. Huomasin jo eka akkuparin aikana että slippery on löystyny eilisistä ajoista ja toisilla akuilla luisto vaan kasvo ja slippery huuti kun kuoleva eläin. Ajattelin että koska kiristäminen ilman hylsyä on mahdotonta ilman purkamista, että kiristelen slipperyn sitten kotona.
En päässy ihan kotiin saakka..
Toisen akkuparin loppupuolella auto vaan yhtäkkiä pysähty eikä mitään tapahtunu. Ajattelin että pinjonin perhana taas irronu kun motti kyllä reagoi kaasun painallukseen. Eikun auton luo ja.. AAA, SAVUA KOPAN ALTA!! WTF WTF!!
Virta pois ja koppa äkkiä veke, nytkö se jesin lupailema liikkuva grilli toteutuu?
Nopea silmäys mistä savu tulee ja kappas, savu ei tulekaan akuista eikä myöskään noparista, vaan slipperystä.
Kitkalevy on sulanu käsittämättömäks mössöks slipperyn keskelle ja toimii kuten luistava kytkin, eli ei toimi.

Tuo kun selvis niin repesin nauramaan ihan ääneen. Luojan kiitos se ei ollu se nopari..en saanu grilliä vielä..  :grin:
Ja onneksi tosiaan tilasin Hobbylinnasta muutaman noita kitkapaloja varastoon kun arvelin ihan oikein että ovat kulutustavaraa.
Sikäli omituista että koko voimansiirto on terästä, mutta sitten kytkinpalat on pahvia..
Nyt eikun purkamaan autoa, uutta kitkapalaa vaihtoon ja huomenna kuritus jatkuu.

Muutamia säätöjä noparille aion tehdä nyt kahden ajokerran kokemuksella:

-jarrutehot puoleen (nyt 100%)
-pakille lisää tehoa (nyt 50%)
-punchia lisää (nyt 50%)  :wink:


Lainaus
Ja miinuksia:

-vakio wheelie bar ei estä keulimista ympäri(katto kuluu nopeasti...)
-vakio renkaat viruu jo 4s lipoilla melko paljon ja ajettavuus häviää
-akkukotelot aika p.......ä! (ainakin omasta mielestä)

Kahden ajokerran jälkeen allekirjoitan nuo täysin. Tosin, tuon wheelie barin kanssa on helpompi keulia kuin Stampedella, vaikka siinä sentään oli wheelie bar kahdella renkaalla. Tuokin taitaa olla vaan opettelukysymys ja aika nopeasti tuon keulimisen oppii näköjää noillakin tehoilla.
Stampeden keulinta oli paljon vaikeampi hallita kun auto alkoi venkoilemaan joka suuntaan, tuohan menee keula pystyssäkin kun juna eikä venkoile minnekään. Kai se suuri massa sen tekee että on vakaa.
Nuo vakiokumit on tosiaa varsinkin asfaltilla todella onnettomat, kuten jo mainittu tässäkin ketjussa moneen otteeseen.
Ei voi paljon suuntavakavuudesta puhua, mutta muuten nuo on kivat löllykät ajella, ite tykkään enkä Phaltlineja ihan vielä laita tilaukseen.
Ite tosiaa aion poistaa nuo akkukoteloiden kannet, käyttömukavuus nousee heti radikaalisti, nyt menee lähinnä hermot..

Lainaus
Nyt sen meikäkin tilas, hyvällä tuurilla hinta jää alle 530 posteineen jos tulee konstilla tullin läpi...  police

Onnea vaan tilauksesta, mistäpä tilailit? Saat kyllä sen tullin pikavoiton, älä pelkää.
Ite sain tästä autosta tullista 160e muistutuksen siitä että kotimaan kauppa kannattaa.. :wink:
« Viimeksi muokattu: 01.05.09 - klo: 21.02 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #488 : 01.05.09 - klo: 21.06 »
Toisen akkuparin loppupuolella auto vaan yhtäkkiä pysähty eikä mitään tapahtunu. Ajattelin että pinjonin perhana taas irronu kun motti kyllä reagoi kaasun painallukseen. Eikun auton luo ja.. AAA, SAVUA KOPAN ALTA!! WTF WTF!!
Nopea silmäys mistä savu tulee ja kappas, savu ei tulekaan akuista eikä myöskään noparista, vaan slipperystä.
Kitkalevy on sulanu käsittämättömäks mössöks slipperyn keskelle ja toimii kuten luistava kytkin, eli ei toimi.


=(

Mää oon kyllä edelleenkin sen slipperyn läpipulttauksen / apinamomenttiin vedon kannalla  :angel:
/ Jere Siirilä

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #489 : 01.05.09 - klo: 21.11 »
Mää oon kyllä edelleenkin sen slipperyn läpipulttauksen / apinamomenttiin vedon kannalla  :angel:

Sama täällä.
Eikun apinanraivolla vaan kiinni!  :grin:

Itelläkin alko melkein heti luistamaan mut onneks hokasin vetää sen ajoissa kiinni.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #490 : 01.05.09 - klo: 21.12 »
^ Suattaapi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ite vedin slipperyn tossa viikon luppoaikana siihen "manuaali"momenttiin, eli puoli kierrosta auki täysin kiinni olevasta ja tässä on tulos.
Nyt on tosin tutkittava onko slippery oikeasti löystyny, vai onko nuo kitkapalat oikeasti noi pskaa materiaalia..
Jos slippery on edelleen puoli kierrosta auki, on keksittävä jotain muuta, eihän tollasilla kitkapaloilla tee hevon kikkeliäkään..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #491 : 01.05.09 - klo: 21.14 »
Huonolla tuurilla slipperin lukitus aiheuttaa jonkun paikan purkaantumisen, mutta oletuksena mulla on vehkeet pysyny hyvin nipussa.
Pitäs kai fluxi ostaa nii tietäs mitä se kestää, mut ei jaksa pelkän foorumipätemisen vuoksi =)

Slummitista ei ainakaan ole purkaantunut mitään slipperi lukittuna, kroolatessa tai bashatessa, karvoilla tai ilman.
/ Jere Siirilä

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #492 : 01.05.09 - klo: 21.43 »
Tässä ny vielä kuva tuosta savupahvista jos jotakuta kiinnostaa..
Tuo oli ylläri että tuo on revenny paristakin kohtaa.. :huh:



 :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #493 : 01.05.09 - klo: 21.49 »
No eihä tua ees oo pahakaan.


Mullo joskus sulanu spurri sillai että on saanu sen taltata akselista irti...
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #494 : 01.05.09 - klo: 21.55 »
Tuohan on tosiaan vielä ihan hyvännäköinen, melkein laittas takasin kiinni vaan ja niin lujaa mitä saa.
Tosiaan savassa on useampikin muovispurri sulanut, et on saanut tongeilla/vasaralla irroitella pois.
son loppu ny.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #495 : 01.05.09 - klo: 21.57 »
^  :grin:

Mitä suotta jättää kiinni kun uusia on tilalla. Pitää kiristää se uus sitten kunnolla.
Tuon irrottaminen on näköjään ihan oma lukunsa. Efekti tuossa on hieman sama kuin paistaisit kananmunaa valurautapannulla ilman rasvaa.
Ei muuten lähde ihan noin vaan.. Liuottamaan joutunee ellei halua veitsen kanssa raaputella. Pieniä pahvin palasia sain nirsittyä irti..
Vinkkejä otetaan vastaan miten tuon saa tuosta parhaiten kaavittua irti?
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #496 : 01.05.09 - klo: 22.01 »
Pienellä taltalla/ihan moralla niitä kaavittiin teräs spurrista pois.
Ei siinä irroituksessa sen kummemmin kannata hifistellä :grin:
son loppu ny.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #497 : 01.05.09 - klo: 22.09 »
No joo niin näkyy irtoavan ihan ruuvimeisselillä.. :embarrassed:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #498 : 01.05.09 - klo: 23.08 »
Slipperi kyllä kannattaa pitää lähes lukittuna Savassa, tai muuten helposti alkaa just käry nousta.

Joo, ja se vakio wheeliebar ei todellakaan estä yli keulimista, sehän on lähinnä vain tuki mitä vasten voi keulia jos osaa kaasua säännöstellä. :tongue:
Esim, 6s lipolla lyöt lämän pohjaan asfaltilla niin tämähän heittää lähes kaksi volttia paikaltaan, ei siinä wheeliebarit auta.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #499 : 01.05.09 - klo: 23.40 »
Tässä kitkapala-hommassa olis kyllä HPI:llä tuotekehittelyn paikka.
Ensinnäkin, manuaalihan neuvoo kiristämään slipperyn puoli kierrosta auki täysin kiristetystä, kuten moni muukin valmistaja.
Mutta onko siinä samalla huomioitu ollenkaan auton julmettuja tehoja suhteessa kitkapahvin materiaaliin? Ainakin tuo kitkapala vois olla jotain muuta kun asbestin ja pahvin sekotusta..
Vrt. Traxxasin kitkapalat, hemmetti, niitä et saa kulumaan kirveelläkään vaikkei VXL:n tehot todellakaan häpeä tälle.
Tai no, ehkä vähän...  :wink:
« Viimeksi muokattu: 02.05.09 - klo: 00.46 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #500 : 02.05.09 - klo: 09.59 »


Onnea vaan tilauksesta, mistäpä tilailit? Saat kyllä sen tullin pikavoiton, älä pelkää.
Ite sain tästä autosta tullista 160e muistutuksen siitä että kotimaan kauppa kannattaa.. :wink:
[/quote]


  Savage centrallista on paketti lähteny joo..     Noh kattellaan niit tulleja kun ennenkin onnistunu tulee kikkakolmosella läpi!  :shocked:
 Suomesta kun ei tavaraa saa niin parempi sitten tuolta jenkkilästä, kitkapaloja, renkaat, mitäs muuta kulutusosaa tartteis hommata jo valmiiks?

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #501 : 02.05.09 - klo: 12.51 »
  Savage centrallista on paketti lähteny joo..     Noh kattellaan niit tulleja kun ennenkin onnistunu tulee kikkakolmosella läpi!  :shocked:
 Suomesta kun ei tavaraa saa niin parempi sitten tuolta jenkkilästä, kitkapaloja, renkaat, mitäs muuta kulutusosaa tartteis hommata jo valmiiks?

Mikäs semmonen kikka on että näin ison paketin saisi muka läpi ilman tullia.:p

Kunnon pinjoneita kannattaa heti laittaa tilaukseen myös, vakiot HPI:n on melko pehmeää tavaraa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #502 : 02.05.09 - klo: 13.43 »
 Noh kattellaan niit tulleja kun ennenkin onnistunu tulee kikkakolmosella läpi!  :shocked:

Oletkos nyt nokkelana merkinny paketin giftiks tai paketin arvon pienemmäksi myyjän kautta?
Voisin melkein lyödä bettiä että pakettis jää tulliin.. :wink:

Paljos muuten velottivat peekoota tuolla Savage Centralissa Suomeen lähetyksestä?
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #503 : 02.05.09 - klo: 15.18 »
Paljostas löisit bettiä? 90$ oli postit.. Kattellaan nyt kun paketti saapuu niin ilmoittelen sit.  :angel:

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #504 : 02.05.09 - klo: 15.34 »
^ Ahaa, hitunen itsevarmuutta.. Sul on siis joku kamu tullissa duunissa vai hä? Vai oletko peräti itse tullin palveluksessa?
Kerro ny ihmeessä ni voidaa kertoa jo etukätee että kikkakolmosista huolimatta pakettisi jää tulliin 99% varmuudella.
Siihen riittää jo se että lähettäjämaaksi on merkitty United States of America..  :wink:
« Viimeksi muokattu: 02.05.09 - klo: 15.47 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #505 : 02.05.09 - klo: 16.25 »
Heh,, tuli tuo jenkkilästä mönkkärin tehoputkikin ilman tulleja..  :mrgreen:

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #506 : 02.05.09 - klo: 17.08 »
No, en lähe väittämää kun en nyt tiedä mikä ässä sulla on hihassa..
Onnea vaan jos pääsee tullin läpi, siinä tapauksessa sulla on Suomen halvin Flux.. Ja mulla kallein.. :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #507 : 02.05.09 - klo: 20.24 »
Nyt se on sitten katto puhki jo iteltäkin ja ajokertoja on peräti 3 takana.
Olis pitäny alunpitäenkin varmaan keksiä jotain parempaa kulutuspintaa tuon katon kohdalle. Juolahti mieleen että jos leikkais alumiinista tai ihan pellistä saman kokosen palasen ja hetipitiliimalla kiinni.
Tulispahan aidouden tuntua kun katto lyö kipinää kun auto liukuu katollaan.. :grin:
Toki tuo painopistettä hieman ylemmäs, mutta eipä tuo auto ole muutenkaan painopisteensä takia mitenkään erityisen loistava ajettava asfaltilla. Toki parempi kuin esim. Stampede mutta kippaa kyllä helposti.
Hauskin ajoalusta löytyi tänään. Asfalttia jossa hienoa hiekkaa päällä, jumaleissön että saa siistejä pitkiä sladeja tuolla pinnalla.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #508 : 02.05.09 - klo: 20.41 »
Eipä kaukana oo miullakaan tuo katon puhki kuluminen.
Meinasinkin huomenna väsätä vähän paremman wheelie barin ja sen lisäks jos vielä leikkais kattoon sopivan palan ohuesta rosterilevystä ja liimalla tai popniiteillä kiinni.Samoin korin takakulmiin.
Toinen vaihtoehto ois opetella ajamaan autolla...  :grin:

Se on vaan hiukan vaikeeta se kaasun käytön rajoittaminen kun sitä tehoa kerta löytyy niin onhan sitä käytettäväkin!
Kaikin puolin tosi hauska auto!!!
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #509 : 02.05.09 - klo: 21.11 »
^ No miulla on suurin osa katon kulumisista tullu äkkijyrkän jarrun takia. Eli etuperin voltit on tullu tutuks.. Senpä takia tota jarrua tänään säädinkin hieman laimeammalle. Eli joo, tehoa tosiaa riittää aivan käsittämättömästi.
Jotainhan tuohon kattoon on keksittävä, ei viittis kerran viikkoon tilailla uutta koria..

EDIT: Huomasinpa myös eilisen asfalttisession jälkeen että miten löysää kumia nuo vakiokumit oikeesti onkaan..
Hemmetti, kumit on antanu sen verran periks että vanteet on saanu kontaktia asfaltin kanssa ja vanteiden ulkoreunasta on murtunu pienen pieniä muruja irti ja "kromaus" lähteny kävelemään.
Tosin saan syyttää siitä itteeni kun piti kokeilla vähän kaarrenopeuksia asfaltilla.. :grin:
Kaipa sitä kohta pitää sijottaa niihin Phaltlineihin..
« Viimeksi muokattu: 03.05.09 - klo: 13.03 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4