Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 951724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #390 : 14.04.09 - klo: 15.55 »
Edit: niin ja jos kukaan ei käyttänyt tuota mainostamaani tarjousta hyväkseen niin Hobbylinnalla on 65 eurolla koko satsi noita Phaltlinejä (vanteineen), mutta vain 1 kpl noita settejä oli jäljellä kun itse tilasin.

Pakkohan tuo tarjous oli käyttää hyväkseen, oli niin halpa.
Heti tilasin nuo viestin lähettämesi jälk.

Tosin tulee truggyyn asfaltti ajoon
son loppu ny.

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #391 : 14.04.09 - klo: 19.48 »
Lainaus käyttäjältä: Acumen
Edit: niin ja jos kukaan ei käyttänyt tuota mainostamaani tarjousta hyväkseen niin Hobbylinnalla on 65 eurolla koko satsi noita Phaltlinejä (vanteineen), mutta vain 1 kpl noita settejä oli jäljellä kun itse tilasin.

Lainaus käyttäjältä: sjos
Pakkohan tuo tarjous oli käyttää hyväkseen, oli niin halpa. Heti tilasin nuo viestin lähettämesi jälk. Tosin tulee truggyyn asfaltti ajoon.

Kiva että joku hoksas käyttää tuon hyväkseen :)
Eiköhän nuo truggykäytössä mene aivan yhtä hyvin (ellei paremmin) kun tällaisella monsterilla.

Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #392 : 15.04.09 - klo: 19.53 »
Fluxille olisi kohta valmistumassa konversiokitti, GCM DesertBoy, joka muuttaa akselivälin 448mm:n (vrt. esim. Flux 336.5mm, XL Sava 390mm), kääntää laatikon toisinpäin eli motti ja nopari ovat edessä. Lipot saa näin taakse runkolevyjen sisään.
Valmistajana Generis Custom Metalworks, linkki 1, linkki 2 (esittelyvideo).
Hinta on vielä mysteeri, mutta näyttää toimivalta modilta.

edit: GCM:n videosivulta löytyy ajovideota tuosta DesertBoy Fluxista, täällä.
« Viimeksi muokattu: 15.04.09 - klo: 20.10 kirjoittanut Janezki »

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #393 : 15.04.09 - klo: 20.10 »
60mm x 74mm x 184mm akkukotelo.. :shocked:
Sinne mahtuis sitten melkein akku kuin akku. Muutoin aika karun näkönen runko, ei iske.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #394 : 15.04.09 - klo: 23.59 »
Äkkiähän omanlaiset kylkilevyt päräyttää plasmalla tai vedellä...

Enivei, noihin suojaushommiin liittyen linkkaan tonne toisaalle:
http://rc10.fi/index.php?topic=30805.msg326182#msg326182

Tuosta alespäin on hieman käpistelyä.
/ Jere Siirilä

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #395 : 17.04.09 - klo: 09.54 »
On se tuo suomalaisen tullin toiminta taas esimerkillisen hidasta. Auto saapunu maahan melkein 36 tuntia sitten ja siellä se vieläkin makaa..
Ei hemmetti jos tavara tulee nopeammin Usasta Suomeen kuin mitä tavara liikkuu täällä ihanassa byrokratian maassa, niin ei voi kuin ihmetellä.. :angry:
Muutenkin omituista tullin osalta, kun viime kesänä Stampede ei kerenny olemaa tullissa kun muutaman tunnin kun tullaus oli tehty.
Nyt ei ole Fluxia seurannan mukaan edes tullattu vielä. Aivan käsittämätöntä!  :angry: :angry: :angry:
No, eipä ole kiinan poinaiden akutkaan vielä saapunu, mutta ärsyttää vaan julmetusti tämä kotimaan viranomaisten touhu joskus.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #396 : 17.04.09 - klo: 09.59 »
On se tuo suomalaisen tullin toiminta taas esimerkillisen hidasta. Auto saapunu maahan melkein 36 tuntia sitten ja siellä se vieläkin makaa..
Ei hemmetti jos tavara tulee nopeammin Usasta Suomeen kuin mitä tavara liikkuu täällä ihanassa byrokratian maassa, niin ei voi kuin ihmetellä.. :angry:
Muutenkin omituista tullin osalta, kun viime kesänä Stampede ei kerenny olemaa tullissa kun muutaman tunnin kun tullaus oli tehty.

Nyt et taida hoksata oikein mistä homma kiikastaa.. näes tullin pojilla on kovat testaussessiot siellä menossa sun HPI Savagen kanssa, enkä ihmettelisi lainkaan jos muutama osa paketista sattuisi "puuttumaan"  :wink: .. Stampede ei nyt enää jaksa innostaa edes tullin poikia, mutta Sava Flux on kova peli  :azn:

p.s. eikös se sun Savan pitänyt tulla vasta toukokuun lopulla tms?
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #397 : 17.04.09 - klo: 11.09 »
^ No onpahan sisäänajettu valmiiks.. :grin:

Joo siis Hobbylinna saa noita autoja vasta huhti-toukokuun vaihteessa, enkä malttanu odottaa sinne asti joten tilasin ulkomailta. Mutta tällä tullin toimintanopeudella taidan saada tuon autoni muutenkin vasta parin viikon päästä.. :angry:

EDIT: No niinpä tietennii.. Lähin kartsalla pyörähtämää klo 12.20, s-postii oli tullu Itellalta tullauskysely 12.30.
Nyt kun soitin sinne niin asiaa hoitava ihminen oli poistunu jo viikonlopun viettoon.  :huh:
Eivät saa sitä siis tänää postiin, eli aikasintaan tiistaina tulee auto himaa.
Pääsiäinen oli kuulemma syy miks kesti noin kauan tavaran meno tulliin.
« Viimeksi muokattu: 17.04.09 - klo: 15.24 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #398 : 17.04.09 - klo: 20.48 »
Nyt kun oon kattellu noita Fluxin videoita Jewtuubissa, varmaan kaikki mitä löytyy.. :grin: niin tuli vaan mieleen että onko kukaan laittanu mitään painoja auton keulaan?
Kun joka videossa auto on turvallaan takaperin, eikä tuo kyllä vastaa mun käsitystä hauskasta.. :undecided: typerät jenkit kyllä nauraa kun auto liukuu 20m katollaan.
Toki on mukavaa kun tehoissa löytyy, mutta ei sekään ole kivaa että katto on puhki ensimmäisen ajopäivän iltana..
Vai onko parempi löysätä slipperyä sen verran että ei ota keulia.
Stampedessa ratkasu oli helppo, ei kun wheelie baria ala-asentoon, mutta tuossa Fluxissahan sitä mahdollisuutta ei taida olla. Vaihtoehtoinen wheelie bar-pyörä vissii tulee mutta siinä sitten ollaankin.
Mun mielestä kun tuo keuliminen ei vaan ole vaikuttavaa eikä kivaa. Neliveto kun on niin olishan se kiva jos ne kaikki tassut vois hyödyntää järkevästi.
Vaihtoehto kun ei taas ole kaasun himmailu, aina mennään täysillä.. :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #399 : 17.04.09 - klo: 20.59 »
Tuosta slipperistä on tainnut juttua ollakkin, mutta oma mielipiteeni ja kokemukseni savagesta on että sippery kannattaa vetää niin tukalle kuin mahdollista, eli ei saa luistaa (olettain että autossa teräs spurri, mikä fuksista tosin löytyy).

Ainakin polttis savassa mitä oli isompaa konetta/ryörää ni oli pakko olla slippery täysin jumissa, muuten lähti/palo pinnat samantien (ja on ohjeiden mukaan kokeiltu ja yritetty hakea toimivaa "luistoa" tuloksetta).

No jokainenhan tekee niinkuin parhaiten näkee/kokee omassa autossa.
son loppu ny.

Poissa jukik

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #400 : 17.04.09 - klo: 21.02 »
Voihan sitä slipperyn laittaa löysälle mutta "kiva" loppuu siihen!
Tuskin keulan painottaminen mitään auttaa... Torsen voisi olla ratkaisu...
ei ainakkan tuo oma 1:1 quattro ole kauheasti keulinut.
- Rauhotu nyt. Ei karhutkaan riehu koko aikaa, ne vetää välillä puolukoita -

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #401 : 17.04.09 - klo: 21.04 »
Painojakaumasta ja mehevästä tehosta johtuen 6sällä torsenikin alkaa hieman pissimään reisille.
Itsellä olisi mielessä muuttaa mekaanisesti torsenin voimanjakoa (pari shimmiä oikeeseen väliin).

Mutta tällä hetkellä itsellä ei ole yhtään autoa jossa olisi torsen tai jossa pitäis olla torsen, joten jätän sen jollekkin muulle.
/ Jere Siirilä

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #402 : 17.04.09 - klo: 21.12 »
No torsen tuskin tulee kysymykseen, joten jotain muuta olis keksittävä. Varmaan sitten opeteltava kaasun käyttö kattoa säästäväksi.
Toinen mitä tulee mieleen on käyttää esm 3S akkuja rinnan, mutta siinä taitaa kadota samalla jotain muutakin auton "ideasta"..tuo slipperyn löysyttäminen tekee saman, jotain katoaa auton kivasta, kuten jukik jo mainitsi.. Sen huomas jo Pedellä että slippery aina tiukalla on parasta.
Talvella kokeilin keulan painottamista Stampedella nähdäkseni alkaako kääntymään paremmin lumella/jäällä ja kyllähän se jotain auttoi, mutta Stampedessa se teki myös sen että perästä tuli sitä myöten entistä kevyempi ja ajaminen oli yhtä suttaamista.
No, kai tässä jotain keksitään kunhan nyt auto saapuu ja päästään ensin kokeilemaan.
On vaan aika arvokas tuo Fluxin koppa, ei tekis mieli rei'ittää sitä ensimmäisenä.

Lainaus
ei ainakkan tuo oma 1:1 quattro ole kauheasti keulinut.

Hehee, oliskohan teho/painosuhde "hieman" eri luokkaa.. :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jukik

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #403 : 17.04.09 - klo: 21.52 »


Lainaus
Hehee, oliskohan teho/painosuhde "hieman" eri luokkaa.. :grin:

Eeeiiii :) tehoa on vähintään riittävästi ja painoa ainakin kahden japanin kinnerin verran
- Rauhotu nyt. Ei karhutkaan riehu koko aikaa, ne vetää välillä puolukoita -

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #404 : 18.04.09 - klo: 11.30 »
Nyt kun oon kattellu noita Fluxin videoita Jewtuubissa, varmaan kaikki mitä löytyy.. :grin: niin tuli vaan mieleen että onko kukaan laittanu mitään painoja auton keulaan?
Kun joka videossa auto on turvallaan takaperin, eikä tuo kyllä vastaa mun käsitystä hauskasta.. :undecided: typerät jenkit kyllä nauraa kun auto liukuu 20m katollaan.
Toki on mukavaa kun tehoissa löytyy, mutta ei sekään ole kivaa että katto on puhki ensimmäisen ajopäivän iltana..
Vai onko parempi löysätä slipperyä sen verran että ei ota keulia.
Stampedessa ratkasu oli helppo, ei kun wheelie baria ala-asentoon, mutta tuossa Fluxissahan sitä mahdollisuutta ei taida olla. Vaihtoehtoinen wheelie bar-pyörä vissii tulee mutta siinä sitten ollaankin.
Mun mielestä kun tuo keuliminen ei vaan ole vaikuttavaa eikä kivaa. Neliveto kun on niin olishan se kiva jos ne kaikki tassut vois hyödyntää järkevästi.
Vaihtoehto kun ei taas ole kaasun himmailu, aina mennään täysillä.. :grin:

Eihän siinä muuta kun slippery vaan niin kireelle kun saa, sit mielikuvitusta kehiin ja näppärillä käsillä vääntämään semmonen wheelie bar ettei enää keuli niin paljon.

Ei luulis olevan kovin paha homma jos jotain taitoa/työkaluja löytyy.
Se on sit eri asia jos ei kehtaa tai osaa...  :grin:

Itse ainakin meinasin semmosen siihen vääntää heti kun auton käsiini saan.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa hekekorte

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #405 : 18.04.09 - klo: 19.22 »
ot
« Viimeksi muokattu: 27.07.10 - klo: 19.34 kirjoittanut hekekorte »
Varmin todiste siitä, että maailmankaikkeudessa on älyllistä elämää on se, ettei sieltä ole otettu meihin minkäänlaista yhteyttä.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #406 : 18.04.09 - klo: 22.22 »
Niin no, mutta jos haluaa auton mikä ei keuli niin silloin ei kyllä Fluxia kannata edes hankkia, kun tämähän keulii ja paljon.
Itseä se keuliminen ei niin häiritse ja temppuiluun tuo on justiin hyvä kun pyörähtää flippejäkin helposti, mut onhan tämä aika haastava ajettava varsinkin 6s:llä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #407 : 18.04.09 - klo: 22.41 »
No juu ehkä siihen tottuu. Kyllähän se Stampedekin keuli slipperyn ollessa tarpeeksi kireällä ja olihan se hauskaa tiettyyn rajaan saakka. Pedellä sen keulimisen hallitseminen oli vaan aika helppoa kaasun kanssa.
No, katotaa ny miten keulitaan kun auto saapuu.. Ei vaan tosissaan kiinnosta pistää uutta koppaa tilaukseen viikko auton saapumisesta.  :undecided:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #408 : 20.04.09 - klo: 15.52 »
ooteekos jo hiekalla ajellu. meneekö hiekkaa joka väliin vai onko niin hyvin suojattu??
-tauolla-

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #409 : 21.04.09 - klo: 16.41 »
Nyt on auto kotosalla ja ensivaikutelma.. ONPA SE ISO!!!  :shocked:
Aivan karmean kokonen jötikkä!  :grin:

Olikos teillä muilla takaperän alueella "ulosvuotaneen" näköstä öljyä/rasvaa? Itellä on ihan märkä, tai kostea tuolta takaperän alueelta.
Etuperä näyttäis paljon kuivemmalta.
Varastointisalvaa vai ihan oikeaa iskariöljyä joka valunu pihalle???  :huh:

EDIT: Tarkemmat tutkimukset näyttää siltä että tuo salva on todellakin iskariöljyä jota on valunu oikean takatukivarren ja koko perän alueelle. Hienoa, kerrassaan mainiota..  :angry:

EDIT2: Kiristetty molempien takaiskarien ylä- ja alakorkit. Kaikki löysällä.. :angry:
Nyt onkin sitten oikein kiva lähteä ajelemaan kun auto oikein imee pölyä ja pskaa itteensä tuon levinneen iskariöljyn takia..
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 17.27 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #410 : 21.04.09 - klo: 17.42 »
Ihan normaalia RTR juttua, merkillä ei väliä, lopputulos aina sama.

Eli hyvän saa kun purkaa auton, ja kasaa huolella.
/ Jere Siirilä

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #411 : 21.04.09 - klo: 17.55 »
Näinhän se taitaa olla. No, nyt on sitten purettu etuiskaritkin ja kiritty, aivan mielettömän löysällä kaikki korkit. Ei olis kauaa menny kun olis korkki korkannu jostain nurkasta öljyt purskahtaen iloisesti pitkin autoa..
Tosin koska alakorkitkin oli tosi löysällä niin hyvällä mäihällä öljyt olis valunu vaan maahan.  :huh:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #412 : 21.04.09 - klo: 20.51 »
Näinhän se taitaa olla. No, nyt on sitten purettu etuiskaritkin ja kiritty, aivan mielettömän löysällä kaikki korkit. Ei olis kauaa menny kun olis korkki korkannu jostain nurkasta öljyt purskahtaen iloisesti pitkin autoa..
Tosin koska alakorkitkin oli tosi löysällä niin hyvällä mäihällä öljyt olis valunu vaan maahan.  :huh:

Meitsi on jo tärryyttänyt omaa kärryä 11 latauksen verran, eikä mistään vuoda mitään eikä mikään ole korkannut.

Sulla taitaa olla maanantaikappale? Omani on selkeästi ke-iltapäivänä kasattu oikein hartaudella, ollut tämän auton kasaajalla nalkuttava nainen kotona ja ollaan vietetty HPI:n pajalla aikaa oikein huolella iltaan asti ja viimeistelty yksi upea yksilö jollekin onnekkaalle  :laugh:
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #413 : 21.04.09 - klo: 20.59 »
Älä väännä veistä HMS77:n haavassa :lol:
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #414 : 21.04.09 - klo: 21.33 »
Eipä mitää, onpahan nyt ainakin korkit varmasti kiinni.  :grin:
Huomenissa jos tekis tuon noparipiuhan muutoksen, eli saman minkä rcmh. Huomenna tai viimeistää pe odottelenki sitten akkuja ja sarjaan- ja rinnankytkentäpiuhoja ja viikonloppuna voiskin hajottaa jo ekat osat autosta.  :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #415 : 21.04.09 - klo: 21.42 »
Viidessä minuutissahan moiset johdot olisi tehnyt itsekkin =)


Enivei, tuossa etsiskelin tuota rcmhoon noparipiuhan muutosta ja samalla ohiluin tuota sarjaan rinnan kytkentää.

OT tai ei mutta mitä wanhassa muistissani on, niin sanoisin seuraavaa:

Teoriassa:
- Rinnan: kapasiteetti tuplaantuu, sen johdosta ajoaika tuplaantuu.
- Sarjassa: kapasiteetti puoliintuu, sen johdosta ajoaika puoliintuu.

Mut muistini sanois että käytännössä asia voi olla juurikin toisin, koska rinnan ollessa virtaa menee enemmän harakoille lämpönä ja huonompana hyötysuhteena.
Sinällään tää dilemma on vähän huono ja epäsuora vertailtava, kun pitäis myös KV-lukemaa muuttaa kytkennän mukaan.

Enivei, jatkakaa   :huh:
/ Jere Siirilä

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #416 : 21.04.09 - klo: 21.50 »
Viidessä minuutissahan moiset johdot olisi tehnyt itsekkin =)

No olis toki, mutta koska tilasin lipoja kiinanpojilta niin samalla tuli muutama piuhakin. Eipä nekään tuolla ole hinnalla pilattuja, 3,50 dollaria, eli hieman reilu 2 egee.

Lainaus
- Rinnan: kapasiteetti tuplaantuu, sen johdosta ajoaika tuplaantuu.
- Sarjassa: kapasiteetti puoliintuu, sen johdosta ajoaika puoliintuu.

Näinhän se taitaa olla ja itteäni kiinnostaa juurikin tuo tuplaantunut ajoaika ja senpä takia tilasinkin 4S lipot jotka vastaa 2S lipoja sarjassa.
Kapasiteetiltaan tosin aika onnettomat vaan 3000mah eli rinnan kytkettynä 6000mah.
Itelle tulee tuohon Fluxiin siis:

2x 2S 5000mah sarjaan (varmaan tullee kokeiltua ihan vaan huvin vuoks joskus rinnankin)
2x 4S 3000mah rinnan. (näitähän ei parane vahingossakaan kytkeä sarjaan, muuten taitaa nopari sanoa heiheit)

Joo on hieman turha kytkeä noita jälkimmäisiä rinnan, kun ajoaika ei ratkasevasti pitene, mutta jossain vaiheessa nuo lähtee myyntiin ja tilalle tulee isompaa kapasiteettia. Tarkoitus oli alunperin tilata toiset 2s 5000mah akut, mutta tuolla Hobbycityssä nuo tavarasaldot vaihtuu niin tiuhaan niin eipä niitä sitten enää sillo ollu ku tein toisen tilauksen.
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 21.57 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #417 : 21.04.09 - klo: 22.25 »
Purkasin tuon 2s 4000mah kiina hardcasen, olisivat pojat tinannu akut yhtä hyvin kasaan kun olivat kuoret laittaneet kasaan.


Meinasin että oisko noista äkkiä tehny 4s4p pakan, mutta jää korkeuden puolesta neljästä millistä kiinni.
(16mm korkea 2s pakka ilman kuoria)

Menis ku sullois, mut kehtaa.


edit:
mitä katselin hceesta pattereita, niin jos haluaa reilummin kapasiteettia (ns halvalla) niin slummitin tapauksessa on ainakin aika nihkeetä, ellei silppua runkoa ja veistele itse akkukoteloa.
toki maxamps myy 8000mah pakkoja, mutta ne alkaa maksamaan rahaa (300eur)
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 22.52 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #418 : 22.04.09 - klo: 16.01 »
Olikos joku käyttänyt savage fluxin kanssa niitä Hobbylinnasta saatavia yuntongin 7.4v 5000mAh 20c LiPoja?
Kun en löytäny vaikka selasin palstaa...
Meinasin vaan että jos jollain on kokemuksia juuri tämän auton kanssa niistä niin ois kiva tietää pärjääkö niillä.  :huh:
Itellä kun ois jo akut valmiina ja autokin tulossa.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa samperi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #419 : 22.04.09 - klo: 16.19 »
hei!

olen vähän harkinnut auton ostoa, mutta taitaa jäädä harkinnaksi hinnan takia.
onko mitään vikoja ilmennyt/mitä miinuksia?
mistä saa ostettua halvimmalla?
« Viimeksi muokattu: 22.04.09 - klo: 16.50 kirjoittanut samperi »
team associated 18B rtr + rpm leveämpi puskuri, mt:een renkaat ja itse tehty alum. etuiskaritorni.